aizvermuti rakstīja: Te kaut kādas pielaides (tolerances) šim motoram minētas, bet galvas skrūvju sarakstā nav, tātad domāts likt jaunas.
Tu tā domā vai katalogs tā domā, bet neraksta?
aizvermuti rakstīja: Te kaut kādas pielaides (tolerances) šim motoram minētas, bet galvas skrūvju sarakstā nav, tātad domāts likt jaunas.
Tu tā domā vai katalogs tā domā, bet neraksta?
Pirmais rakstīja:
kas stulbs tu edžiņer esi?
kā es varu zināt tās skrūves izmēru, ja manā rīcībā ir tikai "sastaipītas" skrūve, tobiš tādas, ko es nupat izskrūvēju un kas (pēc tava iepriekš teiktā) jau ir izstaipījusies
Pagaidām es redzu, ka stulbs esi tieši Tu!!
Nejēdz izmērīt vītnes soli, nejēdz attiecīgajā tabulā ar pirkstu aizvilkt pa rūtiņām uz šī vītnes soļa pielaidi. Vienīgais ko jēdz ir d!rst vienmēr un par pilnīgi visu ko!
Pateicoties Tev un taviem dibenlaižiem (tualetes papīrīša pienesējiem) šis forums ir pārvērsts par D!rstuvi!
sertificētais eņčiņer - vēlreiz prasu, precizē kas tad īsti ir jāmēra vītne vai skrūve
citreiz tu saki, ka jāpēra skrūve, tad atkal izrādās, ka vajag mērīt vītni....
vispār kāpēc nevar tās skrūves saspiest atpakaļ līdz vajadzīgajam izmēram
Pirmais rakstīja: sertificētais eņčiņer - vēlreiz prasu, precizē kas tad īsti ir jāmēra vītne vai skrūve
citreiz tu saki, ka jāpēra skrūve, tad atkal izrādās, ka vajag mērīt vītni....
Pašķir dažas lapas atpakaļ un izlasi! Lasi tik reižu, kamēr sapratīsi. Pardon izburto tik reižu...
Laikam Tev ir iepaticies tēlot galma ākstu!
hei iņčiņer - tev kautkā mainās nepārtraukti tas viedoklis
moš precizē ko tu šodien gribi mērīt
p.n.
vispār ja palasa tavus kopotos rakstus, tad pa tavam ir tā, ka izstiepjās vītne.... un rezultātā jamā neskrūvējas blokā...
huļiš tad smērēt špičku un mērīt vītni??? vai tad nepietiek vienkārši ar roku ieskrūvēt skrūvi blokā un šādi notestēt vai vītne nav sastiepta????
un vai šādi ieskrūvēta un izskrūvēta skrūve arī ir jāmaina
p.p.n.
pa manam ir tā, ka stiepjas pati skrūve stiepšanās zonā (kas ir tievāka par vītni)
Pirmais rakstīja: hei iņčiņer - tev kautkā mainās nepārtraukti tas viedoklis
moš precizē ko tu šodien gribi mērīt
Beidz D!rst un izlasi kaut reizi kas ir uzrakstīts!
Te tikai Tev mainās viedokļi.
NU tad kaut reizi savā necilajā mūžā izskrūvē skrūves no bloka, noņem galvu un ieskrūvē tās pat skrūves atpakaļ blokā tik pat dziļi, cik tās bija!! UN saskaiti cik vijumu NAV IESKRŪVĒTU!!
Galma āksts ibio. Šausmas cik tukšs ir tavs paurītis! Pat praporščikam ir vairāk rievu! Te tev nav vadus staipīt!!
Ja strādā kā ipedgars, tad tur nekas precīzāks par IT16 nesanāk. Tādā gadījumā principā ar parasto celtnieku ruļetku var mērīt visus izmērus.
p.s. kā te viens teica, tad vītnes izmērus nosaka viens standarta, skrūves garumu cits, attiecīgi štrumi un metodes mainās. Bet ipedgariņam jau pokuj, paņem opja i-bīdmēru un dragā vaļā...
eu, eņčiņer! kas tev traucē to skrūvi paskrūvēt dziļāk blokā?
inpedniers joprojām mēra vītni
Pirmais savukārt neauglīgi mēģina sertfikātu čupai iestāstīt, ka vītne nav tā vienīgā vieta, kas galvas skrūvēi stiepjas
Pirmais rakstīja: eu, eņčiņer! kas tev traucē to skrūvi paskrūvēt dziļāk blokā?
Ha - Galma Āksts pilnīgi neko no elementārās mehānikas necērt!!!
Motora galva traucē!!! Durik.
Gauss rakstīja: Ja strādā kā ipedgars, tad tur nekas precīzāks par IT16 nesanāk.
Parādi to vietu, Pajoli, kur es esmu šo Tevis teikto pieminējis!! Nepiedēvē savus stulbumus citiem!
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja: eu, eņčiņer! kas tev traucē to skrūvi paskrūvēt dziļāk blokā?
Ha - Galma Āksts pilnīgi neko no elementārās mehānikas necērt!!!
Motora galva traucē!!! Durik.
muhahā šitā vēl rēcis par taviem tekstiņiem nebiju
kuras krāsas iņčiņurra sertifikāts tev traucē skrūvēt iekšā skrūves, kamēr galva ir nost???
tas sadaļā lai pārbaudītu to vītni bez mērīšanas?
p.n.
tas gan nekādi neatrisina problēmu, ka skrūve varētu būt izstiepta
Pirmais rakstīja:
muhahā šitā vēl rēcis par taviem tekstiņiem nebiju
Garīgi slimie arī katru dien rēc!!
Tu jau pats vairs neatceries, ko esi rakstījis, ko nē, nemaz nerunājot par to ko ir rakstījuši citi.
Man ļoti uzjautrina tavs analfabētisms - tā tik turpini.
Pisaj ješčo durik.
Dr.schizo. i_edgars rakstīja: galva traucē!!!
Par to nešaubos.
Tas tukšais ķobis derīgs vien pieres apdauzīšanai pret standeri..
i_edgars rakstīja: Garīgi slimie arī katru dien rēc!!
Protams, protams, bet mūs tava šaika nekrata. Rēc vien tālāk, vai arī gārdz!
aizvermuti rakstīja:
i_edgars rakstīja: Garīgi slimie arī katru dien rēc!!
Protams, protams, bet mūs tava šaika nekrata. Rēc vien tālāk, vai arī gārdz!
Vēl viens duriks nejēdz izlasīt un salikt kopā 2 rindiņas!!
AIZVER MUTI un pamācies burtot bērnudārzā.
Ja tā skrūve ir izstaipīta, tad paņem ar āmuru un atsit uz remontizmēru, nu tā kā ipedgars to dara...
Gauss rakstīja: Ja tā skrūve ir izstaipīta, tad paņem ar āmuru un atsit uz remontizmēru, nu tā kā ipedgars to dara...
Oi cik gudri!!! Sveiciens bērnudārzam - durik!
Nē, tas ir praktiski.
Gudri ir kā ipedgars to dara - 10 lapu garumā stāstīt to, kā mērīt to, no kā pašam sajēgas tik, cik gugle priekšā pasaka.
Tu gadījumā neesi deputāts???
Tāteikt dumjš, dumjāks un ipedgars...
Eu, kur tu paliki!!! Nāc mani uzjautrināt... cip, cip, cip...
Sveiciens bērnudārza durikiem!!
Gauss rakstīja:
aisiic rakstīja: Da labi, nav ko cepties!
Var sap... meistarībā gan ar jaunām, gan vecām skrūvēm, tas nu fakts. Tāpat arī, cik cilvēku (meistaru), tik viedokļu un paņēmienu. Tāpēc mērīšanās ar gailīšiem ir lieka. (:
Par cik skrūves tika izskrūvētas pirmo reizi- likšu tās pašas atpakaļ...
Lai saremontētu galvu, skrūves nav jāskrūvē ārā, ja kas...
Šitās ir tās izcilās zināšanas??!!
Mnja, tiešām, cik var cepties par lietām, par kurām tiešām cepties nav ko
Var tikai piekrist "aisiicim" par sa....ās iespēju ar jebkādām skrūvēm. Nevaru saprast, ko te kasās ar to skrūvju garuma mērīšanu - ja dzinēja ražotājs norādījis max skrūves garumu, vismaz 99,9% gadījumu KOPĒJO, jo vieglāk mērīt, tātad paredz vairākkārtēju skrūvju izmantošanu. Ja nav norādījis - tātad neparedz, ir arī tādi.
Ja kas, dzinēju konstruktori normāli rēķinās ar to, ka dzinēja darba mūžā līdz kapremontam / izmešanai galva tiks noņemta max 3-4 reizes, vai visdrīzāk ne reizi vai vienreiz. Ja galvas noņemšana paredzēta daudzkārt, piemēram, sportam paredzētos dzinējos, tad izmanto
vai nu katru reizi jaunas skrūves, vai pāriet uz citu skrūvju tipu - nestiepjamajām, īpaši, ja maina galvas blīves tipu. Tā ka būtībā strīdēties nav par ko, Pirmais velti te nodarbojas ar dziestošās uguns uzpūšanas mēģinājumiem
i_edgars rakstīja:
Gauss rakstīja:
aisiic rakstīja: Da labi, nav ko cepties!
Var sap... meistarībā gan ar jaunām, gan vecām skrūvēm, tas nu fakts. Tāpat arī, cik cilvēku (meistaru), tik viedokļu un paņēmienu. Tāpēc mērīšanās ar gailīšiem ir lieka. (:
Par cik skrūves tika izskrūvētas pirmo reizi- likšu tās pašas atpakaļ...
Lai saremontētu galvu, skrūves nav jāskrūvē ārā, ja kas...
Šitās ir tās izcilās zināšanas??!!
Nē nu protams var jau skrūvēt ārā tās tapskrūves, var viņām mērīt soli, garumu un izstaipījumu. Kā tur jums tajā javiņu klubiņā to dara...
Crankshaft rakstīja: Mnja, tiešām, cik var cepties par lietām, par kurām tiešām cepties nav ko
Var tikai piekrist "aisiicim" par sa....ās iespēju ar jebkādām skrūvēm. Nevaru saprast, ko te kasās ar to skrūvju garuma mērīšanu - ja dzinēja ražotājs norādījis max skrūves garumu, vismaz 99,9% gadījumu KOPĒJO, jo vieglāk mērīt, tātad paredz vairākkārtēju skrūvju izmantošanu. Ja nav norādījis - tātad neparedz, ir arī tādi.
Ja kas, dzinēju konstruktori normāli rēķinās ar to, ka dzinēja darba mūžā līdz kapremontam / izmešanai galva tiks noņemta max 3-4 reizes, vai visdrīzāk ne reizi vai vienreiz. Ja galvas noņemšana paredzēta daudzkārt, piemēram, sportam paredzētos dzinējos, tad izmanto
vai nu katru reizi jaunas skrūves, vai pāriet uz citu skrūvju tipu - nestiepjamajām, īpaši, ja maina galvas blīves tipu. Tā ka būtībā strīdēties nav par ko, Pirmais velti te nodarbojas ar dziestošās uguns uzpūšanas mēģinājumiem
Ja to uguni nepūtīs, tad tā aizies mēslainē, kopā ar pēdējiem skorpjiem...
Motora galvas skrūves
Mondeo, 2.0 benzīns, 2002.g. Duratec HE.
Kā ir ar tām galvas skrūvēm? Pēc motora galvas noņemšanas, obligāti jāliek jaunas, vai var vecās atstāt?
Nav noslēpums, ka pievelkot skrūves, tās vairāk vai mazāk izstiepjas un pielāgojas sēžai, kā rezultātā vairākkārt skrūvējot rodas lielāka varbūtība, ka skrūvei sēžu var nolauzt.
Kā tur īsti ir?
Zinu, ka Meršiem ir tik resnas, ka tās parasti neviens nemaina, jo nolauzt praktiski nav iespējams.