Katrs pats savas skrūves staipītājs. Kam nav ko staipīt, tam jātēlo ī_endžiņers.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Katrs pats savas skrūves staipītājs. Kam nav ko staipīt, tam jātēlo ī_endžiņers.
nazurbajev rakstīja: Katrs pats savas skrūves staipītājs.
Pastaipi savu pipuku - durik.
Pirmais rakstīja:
īauto Galvenais Iņdžuņurra tā nedomā
toties i-auto galma āksts vispār nekad neko nav domājis un netaisās.
i_edgars rakstīja:
nazurbajev rakstīja: Katrs pats savas skrūves staipītājs.
Pastaipi savu pipuku - durik.
Kā labāk staipīt?
Liekas, ka Tev ir kaut kāda pieredze šinī jautājumā...
Pipuku sataipīšanas endžiņers.
i_edgars rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Un, ja pārvilksi, tad drīzāk norausi vītni čuguna blokā nevis skrūvi.
Ja ja - neko nezinu,. bet "mņeņije imeju"!
Vēl viens kam tērauda skrūve ir no gimijas un staipās kaut 1000 reižu slogo. Izcilas zināšanas...
nepļūti šķidru, indžinier. Es rakstīju 10 reizes, nevis 1000. Neproti lasīt? Tad jāmācās, citādi nomirsi pamuļķis. Piedāvāju derības: ņemam jebkuru manā kolekcijā esošu LIETOTU skrūvi un 10 reizes izpildam skrūvēšanas ciklu ar nominālo momentu. Deru, ka skrūve nenotrūks. Vilksim ar dinamometrisko atslēgu, nevis ar krāšņu indžiniera galvu.
i_edgars rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Un, ja pārvilksi, tad drīzāk norausi vītni čuguna blokā nevis skrūvi.
Ja ja - neko nezinu,. bet "mņeņije imeju"!
Vēl viens kam tērauda skrūve ir no gimijas un staipās kaut 1000 reižu slogo. Izcilas zināšanas...
nepļūti šķidru, indžinier. Es rakstīju 10 reizes, nevis 1000. Neproti lasīt? Tad jāmācās, citādi nomirsi pamuļķis. Piedāvāju derības: ņemam jebkuru manā kolekcijā esošu LIETOTU skrūvi un 10 reizes izpildam skrūvēšanas ciklu ar nominālo momentu. Deru, ka skrūve nenotrūks. Vilksim ar dinamometrisko atslēgu, nevis ar krāšņu indžiniera galvu.
i_edgars rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Un, ja pārvilksi, tad drīzāk norausi vītni čuguna blokā nevis skrūvi.
Ja ja - neko nezinu,. bet "mņeņije imeju"!
Vēl viens kam tērauda skrūve ir no gimijas un staipās kaut 1000 reižu slogo. Izcilas zināšanas...
nepļūti šķidru, indžinier. Es rakstīju 10 reizes, nevis 1000. Neproti lasīt? Tad jāmācās, citādi nomirsi pamuļķis. Piedāvāju derības: ņemam jebkuru manā kolekcijā esošu LIETOTU skrūvi un 10 reizes izpildam skrūvēšanas ciklu ar nominālo momentu. Deru, ka skrūve nenotrūks. Vilksim ar dinamometrisko atslēgu, nevis ar krāšņu indžiniera galvu.
i_edgars rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Un, ja pārvilksi, tad drīzāk norausi vītni čuguna blokā nevis skrūvi.
Ja ja - neko nezinu,. bet "mņeņije imeju"!
Vēl viens kam tērauda skrūve ir no gimijas un staipās kaut 1000 reižu slogo. Izcilas zināšanas...
nepļūti šķidru, indžinier. Es rakstīju 10 reizes, nevis 1000. Neproti lasīt? Tad jāmācās, citādi nomirsi pamuļķis. Piedāvāju derības: ņemam jebkuru manā kolekcijā esošu LIETOTU skrūvi un 10 reizes izpildam skrūvēšanas ciklu ar nominālo momentu. Deru, ka skrūve nenotrūks. Vilksim ar dinamometrisko atslēgu, nevis ar krāšņu indžiniera galvu.
nazurbajev rakstīja:
Kā labāk staipīt?
Nuuuu tas nu gan Tev bij labāk zināms!! Tik vien i dari.
Centis_Nuudele rakstīja:
Vēl viens duriks. Staipi pats savas gumijas skrūves ar NOMINĀLO momentu. Sākumā kaut vienu pievelc pēc visas tehnoloģijas, nevis pēc momenta! Labāk uzreiz paņem dīzeli un paskatīsimies kurā reizē notrūks - 2. vai 3. !
Benzīnniekam gan biku ilgāk noturēsies.
NOMINĀLAIS...
Centis_Nuudele rakstīja:
i_edgars rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Un, ja pārvilksi, tad drīzāk norausi vītni čuguna blokā nevis skrūvi.
Ja ja - neko nezinu,. bet "mņeņije imeju"!
Vēl viens kam tērauda skrūve ir no gimijas un staipās kaut 1000 reižu slogo. Izcilas zināšanas...
nepļūti šķidru, indžinier. Es rakstīju 10 reizes, nevis 1000. Neproti lasīt? Tad jāmācās, citādi nomirsi pamuļķis. Piedāvāju derības: ņemam jebkuru manā kolekcijā esošu LIETOTU skrūvi un 10 reizes izpildam skrūvēšanas ciklu ar nominālo momentu. Deru, ka skrūve nenotrūks. Vilksim ar dinamometrisko atslēgu, nevis ar krāšņu indžiniera galvu.
varu piešķirt lietotas galvas skrūves. derētu arī uzsildīt to savienojumu līdz 100 grādiem kadas 2000 reizes, eksperimenta nopietnībai.
Vēl viens ar gumijas skrūvēm!!! Re kā tehnoloģijas gājušas uz priekšu - kā es šitās gumijas lietas palaidu garām.
Un cilvēki vēl runā, ka braukšana ar veciem dīzeļfordiem esot akujenna ekonomiska.
Tad jau točna labāk viņā likt iekšā martenu, tam nav 1000 reizes jāmaina galvas skrūves un jāpērk speciālie instrumenti.
Vispār tagad es sāku saprast, kādēļ ipedgaram ir martens. Viņam taču ir divi fordi, un tos lūžņus (1000 skrūves u.t.t.) kautkā ir jāpārstrādā. Pat Tolmets nespēj visu aizvākt, tāpēc pedgariņš kausē uz vietas...
Gauss rakstīja: Un cilvēki vēl runā,
Ka vēl viens tukšpļūtis pamodies no svētku dropes.
i_edgars rakstīja:
tev piestāvētu atrasties zoodārza būrī ar uzrakstu "nebarot un nekaitināt!"
lai dīzeļskrūves nenotrūktu, jamās pirms katras ieskrūvēšanas ir jāpārmēra
Oj, ku gudri!!! Vieni vienīgi skrūvju un krāniņu staipītāji. Pašiem pauris tukšs, bet citus gan māk aptirst. Uz priekšu - kādus vēl dižvārdus sarakstīsiet??!!
iņčiņers varētu labāk padalīties informācijā kā pareizi jāmēra krāniņš.... vai arī tā ir slepena informācija...
p.n.
saderam, ka tūlīt tiks paziņots, ka krāniņš jāmēra ar collštoku, bet skaidrojums kas jāmēra, vai bildīte, kurā būtu parādīts mērīšanas sākuma un beigu punkts, protams, publicēta netiks....
tāpat netiks publicētas normāla krāniņa garumu robežvērtības
p.p.n.
tad vēlāk drošvien parādīsies kāds, kas krāniņus mēra ar mikrometriem
provē TO mērīt ar bīdmēra smailo (dziļuma) taustu - ievietojot atverē, un iebīdot līdz atdurei
sarashkins rakstīja: provē TO mērīt ar bīdmēra smailo (dziļuma) taustu - ievietojot atverē, un iebīdot līdz atdurei
Nu Tu jau ar... te tak nav nekāds pornosaits... i_endžeņeram tak vēl nav 18...
sarashkins rakstīja: provē TO mērīt ar bīdmēra smailo (dziļuma) taustu - ievietojot atverē, un iebīdot līdz atdurei
nu re, reāls skaidrojums kā tas ir jādara, kas un kā jāmēra....
p.n.
a inčiņers par skrūvēm paskaidrot vēl joprojām nav bijis spējīgs
Sveiciens bērnudārzam!!
Manuprāt lielāku skādi cilvēcei un dabai izraisītu notrūkušas riteņu skrūves, nevis kāda notrūkusi galvas skrūve.
Iņdžinier, vai tu liec jaunas riteņu skrūves katru reizi, kad maini riepas vai bremžu klučus,vai piekares detaļas, vai dabū uz ceļa mīksto?
Varbūt tu katru reizi mēri viņām garumu - tātad vadā līdzi šito? :
i_edgars
pirms 1 nedēļas
Paņem bīdmēru, protams ja pazīsti kas tas ir un izmēri!!
i_edgars
pirms 6 dienām
vītnes pielaižu lauks ir parasti 5. kvalitāte, kur robežvērtības ir mikronos, un tādai kā M12 (ar standartsoli 1,75 mm nevis 1,5) tas ir robežvērtībā 0,013 mm.
Tev ir varens bīdmērs, iņdžiņier....tūkstošadaļas māk nomērīt
Centis_Nuudele rakstīja: Manuprāt lielāku skādi cilvēcei un dabai izraisītu notrūkušas riteņu skrūves, nevis kāda notrūkusi galvas skrūve.
Iņdžinier, vai tu liec jaunas riteņu skrūves katru reizi, kad maini riepas vai bremžu klučus,vai piekares detaļas, vai dabū uz ceļa mīksto?
Varbūt tu katru reizi mēri viņām garumu - tātad vadā līdzi šito? :
i_edgars
pirms 1 nedēļas
Paņem bīdmēru, protams ja pazīsti kas tas ir un izmēri!!
i_edgars
pirms 6 dienām
vītnes pielaižu lauks ir parasti 5. kvalitāte, kur robežvērtības ir mikronos, un tādai kā M12 (ar standartsoli 1,75 mm nevis 1,5) tas ir robežvērtībā 0,013 mm.
Tev ir varens bīdmērs, iņdžiņier....tūkstošadaļas māk nomērīt
Motora galvas skrūves
Mondeo, 2.0 benzīns, 2002.g. Duratec HE.
Kā ir ar tām galvas skrūvēm? Pēc motora galvas noņemšanas, obligāti jāliek jaunas, vai var vecās atstāt?
Nav noslēpums, ka pievelkot skrūves, tās vairāk vai mazāk izstiepjas un pielāgojas sēžai, kā rezultātā vairākkārt skrūvējot rodas lielāka varbūtība, ka skrūvei sēžu var nolauzt.
Kā tur īsti ir?
Zinu, ka Meršiem ir tik resnas, ka tās parasti neviens nemaina, jo nolauzt praktiski nav iespējams.