Kā ir ar tām galvas skrūvēm? Pēc motora galvas noņemšanas, obligāti jāliek jaunas, vai var vecās atstāt?
Nav noslēpums, ka pievelkot skrūves, tās vairāk vai mazāk izstiepjas un pielāgojas sēžai, kā rezultātā vairākkārt skrūvējot rodas lielāka varbūtība, ka skrūvei sēžu var nolauzt.
Kā tur īsti ir?
Zinu, ka Meršiem ir tik resnas, ka tās parasti neviens nemaina, jo nolauzt praktiski nav iespējams.
p.s. nebija nemaz tik grūti ielikt linku, pamēgini arī Tu
Man nav pienākuma likt te vai kur citur kādus linkus. Gribu lieku, gribu nelieku. Sliņķu vietā netaisos neko darīt.
Pie reizes iedod cilvēkiem БМИ mikroskopu rokās un pamāci kā pārbaudīt vītnes pēc tevis ieliktās atsauces uz GOSTu - nu tā mož kādam noder, lai pārbaudītu auto motora galvas bultskrūvju derīgumu.
Kas te notiek - vēl joprojām tas īedgars tās skorpja galvas skrūves velk? Velk, velk, velk, velk, velk, velk, beigās vēl pārvilks un notrūks, kā nu ar skorpi pasēņos uz priekšu...
man ir smagas aizdomas, ka nekas tur nav jāmēra. ja skrūves ir tikai vienreiz atskrūvētas un normāli ar dinamometrisko atslēgu nevis ar kuvaldu un ka tavu māti, tad izstaipījums būs nejūtams. Ja galvu sāk cilāt reizi nedēļā, tad gan jāsāk mērīt un sipties.
Gauss rakstīja: Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.
Tās, no kā tu skrūvēji nost uzgriežņus, ir tapskrūves (topošajā valsts valodā - špiļkas..). Normāliem auto gadās, ka galvas pieskrūvētas ar bultskrūvēm (bolt).
Ar bultskrūvēm elementāri, paliek zem galvas šaibas un gatavs. Ne velti vecajiem aužiem galvas saukā par "šaibiniecēm". Tas tādēļ, ka šaibas zem bultskrūvju galvām.
Ar tapskrūvēm jau sūdīgāk, vai nu jāfleksē nost liekais, vai vārstu vākā jātaisa padziļinājumi/caurumi, lai vāku var uzlikt virsū.
Gauss rakstīja: Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.
Tās, no kā tu skrūvēji nost uzgriežņus, ir tapskrūves (topošajā valsts valodā - špiļkas..). Normāliem auto gadās, ka galvas pieskrūvētas ar bultskrūvēm (bolt).
Ar bultskrūvēm elementāri, paliek zem galvas šaibas un gatavs. Ne velti vecajiem aužiem galvas saukā par "šaibiniecēm". Tas tādēļ, ka šaibas zem bultskrūvju galvām.
Ar tapskrūvēm jau sūdīgāk, vai nu jāfleksē nost liekais, vai vārstu vākā jātaisa padziļinājumi/caurumi, lai vāku var uzlikt virsū.
muļķis. tās gailav ta saukā, jo tām nav hidrokompensatoru. un vārstu atstarpes regulā ar šaibām
Gauss rakstīja: Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.
Tās, no kā tu skrūvēji nost uzgriežņus, ir tapskrūves (topošajā valsts valodā - špiļkas..). Normāliem auto gadās, ka galvas pieskrūvētas ar bultskrūvēm (bolt).
Ar bultskrūvēm elementāri, paliek zem galvas šaibas un gatavs. Ne velti vecajiem aužiem galvas saukā par "šaibiniecēm". Tas tādēļ, ka šaibas zem bultskrūvju galvām.
Ar tapskrūvēm jau sūdīgāk, vai nu jāfleksē nost liekais, vai vārstu vākā jātaisa padziļinājumi/caurumi, lai vāku var uzlikt virsū.
muļķis. tās gailav ta saukā, jo tām nav hidrokompensatoru. un vārstu atstarpes regulā ar šaibām
Patīkami lasīt gudru vīru diskusiju! Mans ieteikums tik vecai mašīnai - nomaini tās skrūves. Ja jau pats remontē, droši, ka esi lasījis manuāli. Gan jau tur ir arī par pielaidēm skrūvju garuma izmaiņām. Jāmēra ar mikrometru, vismaz es tā daru, gan lielākiem motoriem. Tas izmērs ir pietiekoši svarīgs, ja negribi pēc neilga laika vēlreiz jaukt dzinēju. Jebkura skrūve parasti trūkst vietās, kur mainās diametrs, parasti tur, kur beidzās vītne. Sen tas bija, kad mācījos metālu pretestību un metālmācību, bet atceros kaut ko par kaut kādām spēku koncentrācijām diametra izmaiņu vietās, tāpēc tur veido noapaļojumus. Vītnes beigās, kur sākās skrūves kāts tāds noapaļojums neiespējams, tāpēc arī tur trūkst visbiežāk. Domāju, ka tieši tāpēc galvas skrūves, klaņu gultņu skrūves taisa ar kātu, tievāku par vītni, jo tad tas noapaļojums veidojams. Par vītnes soļa izmaiņu mērīšanu neesmu neko dzirdējis paliekošo deformāciju mērīšanā.
Gauss rakstīja: Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.
Tās, no kā tu skrūvēji nost uzgriežņus, ir tapskrūves (topošajā valsts valodā - špiļkas..). Normāliem auto gadās, ka galvas pieskrūvētas ar bultskrūvēm (bolt).
Ar bultskrūvēm elementāri, paliek zem galvas šaibas un gatavs. Ne velti vecajiem aužiem galvas saukā par "šaibiniecēm". Tas tādēļ, ka šaibas zem bultskrūvju galvām.
Ar tapskrūvēm jau sūdīgāk, vai nu jāfleksē nost liekais, vai vārstu vākā jātaisa padziļinājumi/caurumi, lai vāku var uzlikt virsū.
muļķis. tās gailav ta saukā, jo tām nav hidrokompensatoru. un vārstu atstarpes regulā ar šaibām
Chankaishi rakstīja: Patīkami lasīt gudru vīru diskusiju! Mans ieteikums tik vecai mašīnai - nomaini tās skrūves. Ja jau pats remontē, droši, ka esi lasījis manuāli. Gan jau tur ir arī par pielaidēm skrūvju garuma izmaiņām. Jāmēra ar mikrometru, vismaz es tā daru, gan lielākiem motoriem. Tas izmērs ir pietiekoši svarīgs, ja negribi pēc neilga laika vēlreiz jaukt dzinēju. Jebkura skrūve parasti trūkst vietās, kur mainās diametrs, parasti tur, kur beidzās vītne. Sen tas bija, kad mācījos metālu pretestību un metālmācību, bet atceros kaut ko par kaut kādām spēku koncentrācijām diametra izmaiņu vietās, tāpēc tur veido noapaļojumus. Vītnes beigās, kur sākās skrūves kāts tāds noapaļojums neiespējams, tāpēc arī tur trūkst visbiežāk. Domāju, ka tieši tāpēc galvas skrūves, klaņu gultņu skrūves taisa ar kātu, tievāku par vītni, jo tad tas noapaļojums veidojams. Par vītnes soļa izmaiņu mērīšanu neesmu neko dzirdējis paliekošo deformāciju mērīšanā.
vēlreiz atgriežamies pie sākuma
teorētisks iefļūtījiens iedgara stilā
kas konkrēti ir jāmēra un kādas ir pieļaujamās vērtības tam konkrētajam fordam
Tam kas metas saviem spēkiem pārjaukt motoru pienāktos pašam atrast grāmatiņu par pieļaujamajiem skrūvju izmēriem un attiecīgu mērāmo. Ja nevar - tad nav ko līst motorā.
Chankaishi rakstīja: Patīkami lasīt gudru vīru diskusiju! Mans ieteikums tik vecai mašīnai - nomaini tās skrūves. Ja jau pats remontē, droši, ka esi lasījis manuāli. Gan jau tur ir arī par pielaidēm skrūvju garuma izmaiņām. Jāmēra ar mikrometru, vismaz es tā daru, gan lielākiem motoriem. Tas izmērs ir pietiekoši svarīgs, ja negribi pēc neilga laika vēlreiz jaukt dzinēju. Jebkura skrūve parasti trūkst vietās, kur mainās diametrs, parasti tur, kur beidzās vītne. Sen tas bija, kad mācījos metālu pretestību un metālmācību, bet atceros kaut ko par kaut kādām spēku koncentrācijām diametra izmaiņu vietās, tāpēc tur veido noapaļojumus. Vītnes beigās, kur sākās skrūves kāts tāds noapaļojums neiespējams, tāpēc arī tur trūkst visbiežāk. Domāju, ka tieši tāpēc galvas skrūves, klaņu gultņu skrūves taisa ar kātu, tievāku par vītni, jo tad tas noapaļojums veidojams. Par vītnes soļa izmaiņu mērīšanu neesmu neko dzirdējis paliekošo deformāciju mērīšanā.
vēlreiz atgriežamies pie sākuma
teorētisks iefļūtījiens iedgara stilā
kas konkrēti ir jāmēra un kādas ir pieļaujamās vērtības tam konkrētajam fordam
Pirmais, tu laikam tiešām nemāki lasīt! Grāmata pieminēta - attiecīgā autiņa remonta rokasgrāmata, lai saprastu arī tu - manuālis. Kā arī pieminēju mērinstrumentu - mikrometru, kuru diez vai ir jēga pirkt, jo tāda vecuma mašīnai drošāk nomainīt tās skrūves. Lasi, padomā un tad sapratīsi! Kas konkrēti jāmēra? Skrūves garums, ja to pieprasa motora ražotājs.
Chankaishi rakstīja: Patīkami lasīt gudru vīru diskusiju! Mans ieteikums tik vecai mašīnai - nomaini tās skrūves. Ja jau pats remontē, droši, ka esi lasījis manuāli. Gan jau tur ir arī par pielaidēm skrūvju garuma izmaiņām. Jāmēra ar mikrometru, vismaz es tā daru, gan lielākiem motoriem. Tas izmērs ir pietiekoši svarīgs, ja negribi pēc neilga laika vēlreiz jaukt dzinēju. Jebkura skrūve parasti trūkst vietās, kur mainās diametrs, parasti tur, kur beidzās vītne. Sen tas bija, kad mācījos metālu pretestību un metālmācību, bet atceros kaut ko par kaut kādām spēku koncentrācijām diametra izmaiņu vietās, tāpēc tur veido noapaļojumus. Vītnes beigās, kur sākās skrūves kāts tāds noapaļojums neiespējams, tāpēc arī tur trūkst visbiežāk. Domāju, ka tieši tāpēc galvas skrūves, klaņu gultņu skrūves taisa ar kātu, tievāku par vītni, jo tad tas noapaļojums veidojams. Par vītnes soļa izmaiņu mērīšanu neesmu neko dzirdējis paliekošo deformāciju mērīšanā.
vēlreiz atgriežamies pie sākuma
teorētisks iefļūtījiens iedgara stilā
kas konkrēti ir jāmēra un kādas ir pieļaujamās vērtības tam konkrētajam fordam
Pirmais, tu laikam tiešām nemāki lasīt! Grāmata pieminēta - attiecīgā autiņa remonta rokasgrāmata, lai saprastu arī tu - manuālis. Kā arī pieminēju mērinstrumentu - mikrometru, kuru diez vai ir jēga pirkt, jo tāda vecuma mašīnai drošāk nomainīt tās skrūves. Lasi, padomā un tad sapratīsi! Kas konkrēti jāmēra? Skrūves garums, ja to pieprasa motora ražotājs.
tev tas manuālis IR?
huļiš tad neiekopēji no turienes skrūvju garumus?
p.n.
joprojāma apgalvoju, ka topica autoram palīdzēts nav
p.p.n.
jums ar iņdzīņeru vaidzētu padiskutēt - jamais apgalvoja, ka skrūves jau jaunas atšķiras garumā tā, ka mikrometru vari izmest
jums ar iņdzīņeru vaidzētu padiskutēt - jamais apgalvoja, ka skrūves jau jaunas atšķiras garumā tā, ka mikrometru vari izmest
Nav jēgas, nekas nav pilnīgi vienāds! Bet starpība starp parastajām, velmētajām, un skrūvēm, ko lieto galvu pievilkšanai, kloķenes gultņu montāžai, līdzīgās atbildīgās vietās, ir liela. Un jā, lai precīzi nomērītu garumu un noteiktu, vai skrūve jāmaina, nepieciešams mikrometrs. Tas nav apspriežsams jautājums!
Motora galvas skrūves
Mondeo, 2.0 benzīns, 2002.g. Duratec HE.
Kā ir ar tām galvas skrūvēm? Pēc motora galvas noņemšanas, obligāti jāliek jaunas, vai var vecās atstāt?
Nav noslēpums, ka pievelkot skrūves, tās vairāk vai mazāk izstiepjas un pielāgojas sēžai, kā rezultātā vairākkārt skrūvējot rodas lielāka varbūtība, ka skrūvei sēžu var nolauzt.
Kā tur īsti ir?
Zinu, ka Meršiem ir tik resnas, ka tās parasti neviens nemaina, jo nolauzt praktiski nav iespējams.