Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Motora galvas skrūves

aisiic Reģ.: 29.11.2011

Mondeo, 2.0 benzīns, 2002.g. Duratec HE.

Kā ir ar tām galvas skrūvēm? Pēc motora galvas noņemšanas, obligāti jāliek jaunas, vai var vecās atstāt?

Nav noslēpums, ka pievelkot skrūves, tās vairāk vai mazāk izstiepjas un pielāgojas sēžai, kā rezultātā vairākkārt skrūvējot rodas lielāka varbūtība, ka skrūvei sēžu var nolauzt.

Kā tur īsti ir?

Zinu, ka Meršiem ir tik resnas, ka tās parasti neviens nemaina, jo nolauzt praktiski nav iespējams.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..13
i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

p.s. nebija nemaz tik grūti ielikt linku, pamēgini arī Tu

Man nav pienākuma likt te vai kur citur kādus linkus. Gribu lieku, gribu nelieku. Sliņķu vietā netaisos neko darīt.

Pie reizes iedod cilvēkiem БМИ mikroskopu rokās un pamāci kā pārbaudīt vītnes pēc tevis ieliktās atsauces uz GOSTu - nu tā mož kādam noder, lai pārbaudītu auto motora galvas bultskrūvju derīgumu.

Ja jau patīk utis meklēt...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas te notiek - vēl joprojām tas īedgars tās skorpja galvas skrūves velk? Velk, velk, velk, velk, velk, velk, beigās vēl pārvilks un notrūks, kā nu ar skorpi pasēņos uz priekšu...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kas te notiek

Iepļūtī vēl kaut ko!! Savādāk te visi laikam dzer aiz garlaicības.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

paga

kas tad ir jāmēra? skrūve kā teikts trešajā ziņojumā vai vītne kā topica beigās izrādās?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

man ir smagas aizdomas, ka nekas tur nav jāmēra. ja skrūves ir tikai vienreiz atskrūvētas un normāli ar dinamometrisko atslēgu nevis ar kuvaldu un ka tavu māti, tad izstaipījums būs nejūtams. Ja galvu sāk cilāt reizi nedēļā, tad gan jāsāk mērīt un sipties.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Gauss rakstīja: Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.

Tās, no kā tu skrūvēji nost uzgriežņus, ir tapskrūves (topošajā valsts valodā - špiļkas..). Normāliem auto gadās, ka galvas pieskrūvētas ar bultskrūvēm (bolt).

Ar bultskrūvēm elementāri, paliek zem galvas šaibas un gatavs. Ne velti vecajiem aužiem galvas saukā par "šaibiniecēm". Tas tādēļ, ka šaibas zem bultskrūvju galvām.

Ar tapskrūvēm jau sūdīgāk, vai nu jāfleksē nost liekais, vai vārstu vākā jātaisa padziļinājumi/caurumi, lai vāku var uzlikt virsū.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Gauss rakstīja: Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.

Tās, no kā tu skrūvēji nost uzgriežņus, ir tapskrūves (topošajā valsts valodā - špiļkas..). Normāliem auto gadās, ka galvas pieskrūvētas ar bultskrūvēm (bolt).

Ar bultskrūvēm elementāri, paliek zem galvas šaibas un gatavs. Ne velti vecajiem aužiem galvas saukā par "šaibiniecēm". Tas tādēļ, ka šaibas zem bultskrūvju galvām.

Ar tapskrūvēm jau sūdīgāk, vai nu jāfleksē nost liekais, vai vārstu vākā jātaisa padziļinājumi/caurumi, lai vāku var uzlikt virsū.

muļķis. tās gailav ta saukā, jo tām nav hidrokompensatoru. un vārstu atstarpes regulā ar šaibām

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

Gauss rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Gauss rakstīja: Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.

Tās, no kā tu skrūvēji nost uzgriežņus, ir tapskrūves (topošajā valsts valodā - špiļkas..). Normāliem auto gadās, ka galvas pieskrūvētas ar bultskrūvēm (bolt).

Ar bultskrūvēm elementāri, paliek zem galvas šaibas un gatavs. Ne velti vecajiem aužiem galvas saukā par "šaibiniecēm". Tas tādēļ, ka šaibas zem bultskrūvju galvām.

Ar tapskrūvēm jau sūdīgāk, vai nu jāfleksē nost liekais, vai vārstu vākā jātaisa padziļinājumi/caurumi, lai vāku var uzlikt virsū.

muļķis. tās gailav ta saukā, jo tām nav hidrokompensatoru. un vārstu atstarpes regulā ar šaibām

galvas ibio

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ā un vel, skruves maina tapēc ka tās var notrūkt atkartoti velkot.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Patīkami lasīt gudru vīru diskusiju! Mans ieteikums tik vecai mašīnai - nomaini tās skrūves. Ja jau pats remontē, droši, ka esi lasījis manuāli. Gan jau tur ir arī par pielaidēm skrūvju garuma izmaiņām. Jāmēra ar mikrometru, vismaz es tā daru, gan lielākiem motoriem. Tas izmērs ir pietiekoši svarīgs, ja negribi pēc neilga laika vēlreiz jaukt dzinēju. Jebkura skrūve parasti trūkst vietās, kur mainās diametrs, parasti tur, kur beidzās vītne. Sen tas bija, kad mācījos metālu pretestību un metālmācību, bet atceros kaut ko par kaut kādām spēku koncentrācijām diametra izmaiņu vietās, tāpēc tur veido noapaļojumus. Vītnes beigās, kur sākās skrūves kāts tāds noapaļojums neiespējams, tāpēc arī tur trūkst visbiežāk. Domāju, ka tieši tāpēc galvas skrūves, klaņu gultņu skrūves taisa ar kātu, tievāku par vītni, jo tad tas noapaļojums veidojams. Par vītnes soļa izmaiņu mērīšanu neesmu neko dzirdējis paliekošo deformāciju mērīšanā.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

Gauss rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Gauss rakstīja: Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.

Tās, no kā tu skrūvēji nost uzgriežņus, ir tapskrūves (topošajā valsts valodā - špiļkas..). Normāliem auto gadās, ka galvas pieskrūvētas ar bultskrūvēm (bolt).

Ar bultskrūvēm elementāri, paliek zem galvas šaibas un gatavs. Ne velti vecajiem aužiem galvas saukā par "šaibiniecēm". Tas tādēļ, ka šaibas zem bultskrūvju galvām.

Ar tapskrūvēm jau sūdīgāk, vai nu jāfleksē nost liekais, vai vārstu vākā jātaisa padziļinājumi/caurumi, lai vāku var uzlikt virsū.

muļķis. tās gailav ta saukā, jo tām nav hidrokompensatoru. un vārstu atstarpes regulā ar šaibām

Reizēm gadās ka kāda šaiba iekrīt vārstos, nu un?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Patīkami lasīt gudru vīru diskusiju! Mans ieteikums tik vecai mašīnai - nomaini tās skrūves. Ja jau pats remontē, droši, ka esi lasījis manuāli. Gan jau tur ir arī par pielaidēm skrūvju garuma izmaiņām. Jāmēra ar mikrometru, vismaz es tā daru, gan lielākiem motoriem. Tas izmērs ir pietiekoši svarīgs, ja negribi pēc neilga laika vēlreiz jaukt dzinēju. Jebkura skrūve parasti trūkst vietās, kur mainās diametrs, parasti tur, kur beidzās vītne. Sen tas bija, kad mācījos metālu pretestību un metālmācību, bet atceros kaut ko par kaut kādām spēku koncentrācijām diametra izmaiņu vietās, tāpēc tur veido noapaļojumus. Vītnes beigās, kur sākās skrūves kāts tāds noapaļojums neiespējams, tāpēc arī tur trūkst visbiežāk. Domāju, ka tieši tāpēc galvas skrūves, klaņu gultņu skrūves taisa ar kātu, tievāku par vītni, jo tad tas noapaļojums veidojams. Par vītnes soļa izmaiņu mērīšanu neesmu neko dzirdējis paliekošo deformāciju mērīšanā.

vēlreiz atgriežamies pie sākuma

teorētisks iefļūtījiens iedgara stilā

kas konkrēti ir jāmēra un kādas ir pieļaujamās vērtības tam konkrētajam fordam

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Tam kas metas saviem spēkiem pārjaukt motoru pienāktos pašam atrast grāmatiņu par pieļaujamajiem skrūvju izmēriem un attiecīgu mērāmo. Ja nevar - tad nav ko līst motorā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

piekrītu, bet ļautiņš normāli paprasīja - moš kādam ir Grāmata pie rokas....

un ko šis dabūja???

tukšfļūtīšanu N lapu garumā..... pat par nulles temperatūrām

domāju, ka autors jau sen šo topicu nelasa... vismaz cerībā uzzināt kautko reālu

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Patīkami lasīt gudru vīru diskusiju! Mans ieteikums tik vecai mašīnai - nomaini tās skrūves. Ja jau pats remontē, droši, ka esi lasījis manuāli. Gan jau tur ir arī par pielaidēm skrūvju garuma izmaiņām. Jāmēra ar mikrometru, vismaz es tā daru, gan lielākiem motoriem. Tas izmērs ir pietiekoši svarīgs, ja negribi pēc neilga laika vēlreiz jaukt dzinēju. Jebkura skrūve parasti trūkst vietās, kur mainās diametrs, parasti tur, kur beidzās vītne. Sen tas bija, kad mācījos metālu pretestību un metālmācību, bet atceros kaut ko par kaut kādām spēku koncentrācijām diametra izmaiņu vietās, tāpēc tur veido noapaļojumus. Vītnes beigās, kur sākās skrūves kāts tāds noapaļojums neiespējams, tāpēc arī tur trūkst visbiežāk. Domāju, ka tieši tāpēc galvas skrūves, klaņu gultņu skrūves taisa ar kātu, tievāku par vītni, jo tad tas noapaļojums veidojams. Par vītnes soļa izmaiņu mērīšanu neesmu neko dzirdējis paliekošo deformāciju mērīšanā.

vēlreiz atgriežamies pie sākuma

teorētisks iefļūtījiens iedgara stilā

kas konkrēti ir jāmēra un kādas ir pieļaujamās vērtības tam konkrētajam fordam

Pirmais, tu laikam tiešām nemāki lasīt! Grāmata pieminēta - attiecīgā autiņa remonta rokasgrāmata, lai saprastu arī tu - manuālis. Kā arī pieminēju mērinstrumentu - mikrometru, kuru diez vai ir jēga pirkt, jo tāda vecuma mašīnai drošāk nomainīt tās skrūves. Lasi, padomā un tad sapratīsi! Kas konkrēti jāmēra? Skrūves garums, ja to pieprasa motora ražotājs.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Patīkami lasīt gudru vīru diskusiju! Mans ieteikums tik vecai mašīnai - nomaini tās skrūves. Ja jau pats remontē, droši, ka esi lasījis manuāli. Gan jau tur ir arī par pielaidēm skrūvju garuma izmaiņām. Jāmēra ar mikrometru, vismaz es tā daru, gan lielākiem motoriem. Tas izmērs ir pietiekoši svarīgs, ja negribi pēc neilga laika vēlreiz jaukt dzinēju. Jebkura skrūve parasti trūkst vietās, kur mainās diametrs, parasti tur, kur beidzās vītne. Sen tas bija, kad mācījos metālu pretestību un metālmācību, bet atceros kaut ko par kaut kādām spēku koncentrācijām diametra izmaiņu vietās, tāpēc tur veido noapaļojumus. Vītnes beigās, kur sākās skrūves kāts tāds noapaļojums neiespējams, tāpēc arī tur trūkst visbiežāk. Domāju, ka tieši tāpēc galvas skrūves, klaņu gultņu skrūves taisa ar kātu, tievāku par vītni, jo tad tas noapaļojums veidojams. Par vītnes soļa izmaiņu mērīšanu neesmu neko dzirdējis paliekošo deformāciju mērīšanā.

vēlreiz atgriežamies pie sākuma

teorētisks iefļūtījiens iedgara stilā

kas konkrēti ir jāmēra un kādas ir pieļaujamās vērtības tam konkrētajam fordam

Pirmais, tu laikam tiešām nemāki lasīt! Grāmata pieminēta - attiecīgā autiņa remonta rokasgrāmata, lai saprastu arī tu - manuālis. Kā arī pieminēju mērinstrumentu - mikrometru, kuru diez vai ir jēga pirkt, jo tāda vecuma mašīnai drošāk nomainīt tās skrūves. Lasi, padomā un tad sapratīsi! Kas konkrēti jāmēra? Skrūves garums, ja to pieprasa motora ražotājs.

tev tas manuālis IR?

huļiš tad neiekopēji no turienes skrūvju garumus?

p.n.

joprojāma apgalvoju, ka topica autoram palīdzēts nav

p.p.n.

jums ar iņdzīņeru vaidzētu padiskutēt - jamais apgalvoja, ka skrūves jau jaunas atšķiras garumā tā, ka mikrometru vari izmest

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

p.n.

joprojāma apgalvoju,

Iepļūtī vēl kaut ko - savādāk jau garlaicīgi paliek. Citu Tu tā pat neko nejēdz!!

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Es saku, ka to forda dzinēju nav vērts čiņīt. Automātiski atkrīt problēma par skrūvēm.

Ieliek citu dzinēju un basta.

www.youtube.com/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vauu, iņdžiņers klāt kā saukc

davaj tagad stāsti čaņkaišam ka jams nepareizi mēra skrūves

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: ā un vel, skruves maina tapēc ka tās var notrūkt atkartoti velkot.

Ja ievēro pievilkšanas spēka momentu, nenotrūks kaut desmitreiz skrūvējot. Un, ja pārvilksi, tad drīzāk norausi vītni čuguna blokā nevis skrūvi.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

un ko šis dabūja???

Dabūja uzticamu tualetes papīrīša pienesēju Pirmā personā!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Un, ja pārvilksi, tad drīzāk norausi vītni čuguna blokā nevis skrūvi.

Ja ja - neko nezinu,. bet "mņeņije imeju"!

Vēl viens kam tērauda skrūve ir no gimijas un staipās kaut 1000 reižu slogo. Izcilas zināšanas...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

p.p.n.

jums ar iņdzīņeru vaidzētu padiskutēt - jamais apgalvoja, ka skrūves jau jaunas atšķiras garumā tā, ka mikrometru vari izmest

Nav jēgas, nekas nav pilnīgi vienāds! Bet starpība starp parastajām, velmētajām, un skrūvēm, ko lieto galvu pievilkšanai, kloķenes gultņu montāžai, līdzīgās atbildīgās vietās, ir liela. Un jā, lai precīzi nomērītu garumu un noteiktu, vai skrūve jāmaina, nepieciešams mikrometrs. Tas nav apspriežsams jautājums!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Un jā, lai precīzi nomērītu garumu un noteiktu, vai skrūve jāmaina, nepieciešams mikrometrs. Tas nav apspriežsams jautājums!

nu, nu - man galvas skrūve ir gandrīz 25 cm gara - kur tu atradīsi tādu mikrometru, un priekš kam, ja pieļaujamais izstiepšanas daudzums ir ~1%

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: ....Tas nav apspriežsams jautājums!

īauto Galvenais Iņdžuņurra tā nedomā

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..13
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti