Daži fakti par i-inženieri.
No kā cēlies vārds i-inženieris. Tas ir starpnacionāls profesijas apzīmējums:
in - no angļu valodas, nozīmē iekšā
že - no krievu valodas, ķipa Žeņa
nieris - latviešu valodas niere
Tātad, i-inženieris ir Žeņa, ņemošs iekšā uz nieres. Citiem vārdiem, jo lielāks i-inženieris, jo vairāk ņem iekšā.
Daži fakti no i-inženiera dzīves:
Ja i-inženieri aizsūta uz noliktavu, tad viņš tā arī izdara - aiziet un noliek.
Ja i-inženierim prasa vītni, tad viņš to novij (no kaņepes labo, no liniem kreiso).
Ja i-inženierim prasa atnest zobratu, tad viņš to arī atnes - ratu zobos.
Un beigās tāds retorisks jautājums - cik i-inženierus vajag, lai nomainītu galvas skrūvi? Man sanāca kādi 8-ņi.
Motora galvas skrūves
Mondeo, 2.0 benzīns, 2002.g. Duratec HE.
Kā ir ar tām galvas skrūvēm? Pēc motora galvas noņemšanas, obligāti jāliek jaunas, vai var vecās atstāt?
Nav noslēpums, ka pievelkot skrūves, tās vairāk vai mazāk izstiepjas un pielāgojas sēžai, kā rezultātā vairākkārt skrūvējot rodas lielāka varbūtība, ka skrūvei sēžu var nolauzt.
Kā tur īsti ir?
Zinu, ka Meršiem ir tik resnas, ka tās parasti neviens nemaina, jo nolauzt praktiski nav iespējams.