Kā diplomēts un regulāri sertificēts dīzeļdzinēju mehāniķis varu pateikt tautai, ka kvēpus no izpūtēja nevar izdedzināt pat pie maksimālās slodzes. Jā, reizēm kvēpi izdeg, bet tajā gadījumā, ja tie izpūtējā sajaukušies ar nesadegušo eļļu un degvielu. Piem. - dīzeļlokomotīves aizdedzina Latvijas mežus apm. vienādā attālumā no Rīgas pa visām dzelzceļu līnijām - tur izdeg degviela, kas nokļuvusi degvielas kolektorā manevru un tukšgaitas laikā. Varbūt, dzenājot to nabaga dīzelīti uz 3000 apgr./min tukšgaitā, arī notiek kaut kas līdzīgs, kvēpi izdeg vēlāk, normāli braucot. Varbūt, ja tā tad mūsu inženierim taisnība, ka tādā veidā var ko darīt. Lai izdedzinātu kvēpus, lieto speciālas ķīmiskas vielas, kas samazina kvēpu aizdegšanās temperatūru.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ford serviss dīzeļ-motora remontam
Nav kādam kāds ieteikums kur varētu griezties ar 2000gada FF tddi dīzeļa dūmošanas problēmu, pie tehniskās apskates rādītājs 5.0-5.4, tā pati mašīna darbojas labi, gan lec auksta gan skrien kā skrien. Ir daudzu ieteiktais Dizeļcentrs, bet bridina ka nēesot tas lētākais, servisnieks kur braucu parasti teica ka nekrāmējas ar dīzeļmotoriem, līdz šim saskarsme ar dizeļmotoru remontiem nav bijusi.. Ar auto diezgan daudz sanāk bakstīties pa pilsētu - sieva ripina apkārt, pats pa retam izskrienu tā tālāk.