Ford serviss dīzeļ-motora remontam

Chuguns Reģ.: 23.11.2004

Nav kādam kāds ieteikums kur varētu griezties ar 2000gada FF tddi dīzeļa dūmošanas problēmu, pie tehniskās apskates rādītājs 5.0-5.4, tā pati mašīna darbojas labi, gan lec auksta gan skrien kā skrien. Ir daudzu ieteiktais Dizeļcentrs, bet bridina ka nēesot tas lētākais, servisnieks kur braucu parasti teica ka nekrāmējas ar dīzeļmotoriem, līdz šim saskarsme ar dizeļmotoru remontiem nav bijusi.. Ar auto diezgan daudz sanāk bakstīties pa pilsētu - sieva ripina apkārt, pats pa retam izskrienu tā tālāk.

 
1 2 3
Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Kā diplomēts un regulāri sertificēts dīzeļdzinēju mehāniķis varu pateikt tautai, ka kvēpus no izpūtēja nevar izdedzināt pat pie maksimālās slodzes. Jā, reizēm kvēpi izdeg, bet tajā gadījumā, ja tie izpūtējā sajaukušies ar nesadegušo eļļu un degvielu. Piem. - dīzeļlokomotīves aizdedzina Latvijas mežus apm. vienādā attālumā no Rīgas pa visām dzelzceļu līnijām - tur izdeg degviela, kas nokļuvusi degvielas kolektorā manevru un tukšgaitas laikā. Varbūt, dzenājot to nabaga dīzelīti uz 3000 apgr./min tukšgaitā, arī notiek kaut kas līdzīgs, kvēpi izdeg vēlāk, normāli braucot. Varbūt, ja tā tad mūsu inženierim taisnība, ka tādā veidā var ko darīt. Lai izdedzinātu kvēpus, lieto speciālas ķīmiskas vielas, kas samazina kvēpu aizdegšanās temperatūru.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Baigi interesanti - kā var uzkarsēt dīzeļdzinēju tukšgaitā pie 3000 apgriezieniem? Slodzes taču nekādas! Ja nu vienīgi radiātoru atslēdz Reizēm tīri vai jāpiekrīt provokātoram Pirmajam par dažu inženieru spējām!

Vispirms pamēģini, tad iespējams, ka nevajadzēs citus apvainot!

Zināšanu nav, bet mņeņije imeju... kā vienmēr!

Vēl reiz saku - pamēģini, tad spriedelē!!

Un pie reizes padomā kamdēļ ir vajadzīgs āmurs!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Baigi interesanti - kā var uzkarsēt dīzeļdzinēju tukšgaitā pie 3000 apgriezieniem? Slodzes taču nekādas! Ja nu vienīgi radiātoru atslēdz

Kā nav slodzes?! 3x lielāka nekā pie 1k rpm...

Ko ko ?? Kāda slodze ir lielāka?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vispār jau būtu labi,ja topika autors pastāstītu,kā viss beidzās vai kas tur bija par vainu , būtu vismaz kāda jēga no diskusijām un citiem pieredze.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Lai izdedzinātu kvēpus, lieto speciālas ķīmiskas vielas.

Reiz te viens jau destilēto ūdeni apsprieda!! Gribi vēl parunāt?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Piem. - dīzeļlokomotīves aizdedzina Latvijas mežus apm. vienādā attālumā no Rīgas pa visām dzelzceļu līnijām - tur izdeg degviela, kas nokļuvusi degvielas kolektorā manevru un tukšgaitas laikā.

Divtaktnieki vai arī četrinieki?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

4-taktnieki, protams. Daudz-maz lielāks dīzelis projektēts uz nominālo slodzi, tā kā tukšgaita diezgan slikta tam. Mūsdienās gan ir dažas lietiņas, kas nedaudz uzlabo darbību tukšgaitā, bet tik un tā. Un i-edgar - tiešām nerunā par to, ko nepārzini, konkrēti par kvēpu tīrīšanu no izplūdes trakta! Nekā personīga, bet tā nu viš i!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Un i-edgar - tiešām nerunā par to, ko nepārzini, konkrēti par kvēpu tīrīšanu no izplūdes trakta! Nekā personīga, bet tā nu viš i!

i_edgars rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Baigi interesanti - kā var uzkarsēt dīzeļdzinēju tukšgaitā pie 3000 apgriezieniem? Slodzes taču nekādas! Ja nu vienīgi radiātoru atslēdz Reizēm tīri vai jāpiekrīt provokātoram Pirmajam par dažu inženieru spējām!

Vispirms pamēģini, tad iespējams, ka nevajadzēs citus apvainot!

Zināšanu nav, bet mņeņije imeju... kā vienmēr!

Vēl reiz saku - pamēģini, tad spriedelē!!

Un pie reizes padomā kamdēļ ir vajadzīgs āmurs!

Kas ir?? Potenciālos klientus atņemu!!

3 reizi saku - pamēģini, tad spriedelē!

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Es parasti lietoju 2 metodes kombinācijā.

Ir tāds draņķis, kā Vynn's ražojuma 'Diesel purge".

To nedrīgst nekur gāzt klāt! Tas paredzēts lai AR to darbinātu motoru ~20 min. un iztīrītu sprauslas Tas nozīmē, ka jāsagatavo 2 trubeles turpgaitai un atpakaļgaitai uz sūkni, tad jānostiprina tā kanniņa tā lai neapgāžas. Nu vārdu sakot liela ņemšanās, bet ir tā vērts. Litrīgais iepakojums pietiek 2-3 reizēm atkarībā no motora tilpuma.

Otrs ir izpūtēja mazgāšana. Uzbrauc kādā slīpumā, tā lai pakaļa gaisā. Es vēl papildus salieku ķieģeļus un uzbraucu uz tiem. Tad iedarbina tukšgaitā. Šļauku pa trubu iekšā. Kad sāk tecēt arā, tad ar kādu lupatu vēl pieturu lai nelīst ārā un pēc iespējas vairāk piepilda izpūtēju. Pēc tam strauji uzgāzē kā pie tehniskās apskates. Un tā reizes 4-5. Vislabāk to veikt diviem. Kamēr viens pie izpūtēja, otrs gāzē. Tikai pēc tam tā vieta būs pamatīgi piedraņķēta. 3m gara melna sodrēju strīpa aiz izpūtēja.

Šito samācījos pēc tam kad šādas operācijas izveica servisā.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Ir dzirdēts, ka liek celtnieku fēnu galā iekšā un pakarsē kādu laiciņu.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Ir dzirdēts, ka liek celtnieku fēnu galā iekšā un pakarsē kādu laiciņu.

Kurā galā?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Kaut kaa negribaas klapeet pa detaljaam, kas maksaa paari par 1000ls, ar aamuru Bet nupat Wess motoraa iztiirija bembikam kveepu filtru. Nezinu, kaa vinji to dara, ieteica vinjus cits serviss. Izmaksaaja kaut kur ap 50ls+ padsmit litri degvielas, jo braukaajushies kaadas paaris stundas. Bet vismaz nav jaamaina 1000-latiigs shtrunts! Autinjam jau nobraukums nedaudz virs 160tkst, filtrs tiiraas automaatiski, bet tomeer naacaas tiiriit speciaali. Lai gan pie 160tkst. esot jaamaina, pagaidaam viss kaartiibaa.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: filtrs tiiraas automaatiski,

Tā pat kā plikie izpūtēji, pie noteikuma, ka brauc pa Vācijas autobāņiem vai pēc EU sistēmas, ka darba vietai ir jābūt ne vairāk kā 2 stundu braucienā no mājām ar auto.

Latvijas sistēmā, kur līdz 10 km ir līdz darbam, alga nav tik liela, lai atļautos ziemā sildīt motoru, + ar kādiem 5 korķiem pa ceļam tā izplūdes sistēma pietiekami sasilt, lai pati attīrītos ir spējīga tikai kādu 1 mēnesi gadā. I ta ja āra temperatūra ir virs + 30 grādi!

Nejauc pliko teoriju ar piespiedu praksi!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nekāda izpūtēju izdedzināšana nenotiek ne jājot ar pilnu klapi, ne kurinot uz vietas ar 3000 apgr min! Tā tiek iedots termošoks un tālāk vai nu vairākkārtēji uzgāzējot vai paklapējot (nevis dauzot, kā te viens otrs gudrelis iedomājas) tiek nobirdināta sodrēju kārta, kas ne visai labi turās!!

Tieši tā ne visai labi turošās sodrēju kārta arī rada labu dūmainību pie pamatīgas slodzes. Un tam nav pilnīgi nekāda sakara ar dīzeļa sliktu darbību! Ja šī dūmainība pēc izkratīšanas krasi nesamazinās, tad gan pie dīzelistiem.

BET PªATĪBIEM, nevis tādiem, kas tik vien spēj gudri saraucot pieri mainīt sūkni ar visām sprauslām komplektā!! Pie kam pēdējo ir pa pilnam!!

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Chankaishi rakstīja: filtrs tiiraas automaatiski,

lai pati attīrītos ir spējīga tikai kādu 1 mēnesi gadā. I ta ja āra temperatūra ir virs + 30 grādi!

Nejauc pliko teoriju ar piespiedu praksi!

Nu jau, nu jau ieskrējies.... Strādā arī pie mīnus 10...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

kurš saprata, ko tas iInžiniers tur gvelž?

PN - braucu ar dažādiem dīzeļiem jau pacmit gadus, un nekad nevienam nav bijusi vajadzība ne sist, ne dauzīt, ne mazgāt, - tāpat labi dūmi. Kā jūs tos pepelacus tur lietojat?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

A nav lētāk un vienkāršāk priekš skates imeķ vēl vienu izpūtēju????

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Tiek aktualizēts topiks, jo tika minēta tikai viena vieta, bet gan jau ir vairākas, kur kaut ko jēdz no augstspiediena sūkņiem. Konkrēti man vajag Lucas sūkni paremontēt. Ir degvielas noplūde tajā vietā, kur pa vidu korpuss no 2 daļām skrūvējas kopā. Vienkārši daudz kur klientu ar Lucas sūkņiem labāk redz ejam, nekā nākam. Negribās to eksperimentāli pārbaudīt.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

es sev apkures katlā ik pa laikam ieberu speciālu pulveri, lai kvēpi nobirst no skursteņa sieniņām. dīzelim tas neder?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: Konkrēti man vajag Lucas sūkni paremontēt. Ir degvielas noplūde tajā vietā, kur pa vidu korpuss no 2 daļām skrūvējas kopā.

To jau var izdarīt jebkurā bijušajā kolhoza darbnīcā! Priekš tā neviena regulācija nav jāizjauc. Tik vien ir kā izjaukt sūkni, apmainīt bojāto gumijas gredzenu un salikt. Vienīgā problēma var rasties tā ka vajag iesmidzes momentu pareizi uzlikt.

Prātīgākais ir Ķengaragā (no centra) garām Doles bodei, uzreiz aiz VIADAS DUSa (esošajam vai bijušajam nezinu) pa labi, līdz "helokopteram", atkal pa labi un līdz galam.... labajā pusē angāri. Tur ar Lukasiem ir uz tu, ieskaitot to elektroniku. Vai dīzeļcentrs, bet krietni dārgāks.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: A nav lētāk un vienkāršāk priekš skates imeķ vēl vienu izpūtēju????

Droši var - pie kam pietiks ar pēdējo bunduli!

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

i-edgars, kurš no tiem angāriem īstais?

binged.it/...

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: i-edgars, kurš no tiem angāriem īstais?

binged.it/...

&$%^$% - neilikās īstais links.

www.bing.com/...

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Līkas rokas man

Nu labi, gan atradīšu. Paldies.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Nu tā, 3 lietas - labas lietas.

content20-foto.inbox.lv/...

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti