Piekvēpis skurstenis. Rezultāts ilgstošai un ekonomiskai braukšanai ar zemiem motora apgriezieniem.
Līdz atkārtotajai TA pabraukā motoru turot augstos apgriezienos, pats iztīrīsies.
Piekvēpis skurstenis. Rezultāts ilgstošai un ekonomiskai braukšanai ar zemiem motora apgriezieniem.
Līdz atkārtotajai TA pabraukā motoru turot augstos apgriezienos, pats iztīrīsies.
Itkā man ar to pašu te paziņas apgalvo, doma ir rītā piebraukt kautkur samērīt tos dūmus, nedēļu esmu to autiņu mocījis - itkā nekūp, onkas vecais Opel Frontera kūp-nu tā kārtīgi bet apskatē viss OK bez jebkādas ķīmiķošanas, ja pie pārbaudes kūpēs tad būs jādomā ar ko lai sāk - diagnostika - sprauslas
Nu ja, pamēģini vispirms tā kārtīgi pagāzēt kādu laiku, citādi būs kā vienam mana paziņam diezgan pasen atpakaļ. Aizbrauca uz kaut kādu tur autocentru, tam noplēsa 9 ādas par sazinkātur mainīšanu...
GB12 rakstīja: Nu ja, pamēģini vispirms tā kārtīgi pagāzēt kādu laiku, citādi būs kā vienam mana paziņam diezgan pasen atpakaļ. Aizbrauca uz kaut kādu tur autocentru, tam noplēsa 9 ādas par sazinkātur mainīšanu...
Tādu servisu pietiek kas maina detaļas bez sajēgas.
CRDI rakstīja: Piekvēpis skurstenis. Rezultāts ilgstošai un ekonomiskai braukšanai ar zemiem motora apgriezieniem.
Vismaz 90% taisnības!
Bākā iegāz dīzeli, kurš domāts pēc iespējams mazākai āra temperatūrai. ideāli, ja tas būtu arktiskai dīzelis. Uzsildi dzinēju līdz darba temperatūrai, uz vietas stāvot iedod ribās drusku zem 3000 apgr/min un tā turi kādas vismaz 5 minūtes, bet ne ilgāk par 10 min. Protams, ja sāk parādīties pārkaršanas pazīmes tad jāmet miers. Dzesēšanai, ja nepietiek var ierubīt pečku uz viskarstāko un ventilatoru uz maksimumu, pats var dzesēties atverot logu utt. Tas ļaus pamatīgi uzkarsēt izpūtēju. Vēl ir ļoti svētii, ja tas notiek uz estakādes, un procedūras beigās kāds asi, bet ne spēcīgi paklapē pa visiem izpūtēja bunduļiem!! Protams neielokot tos. Tai laikā kad klapē ir jāveic pārgāzešāna.
Tikai ja pēc tā iedot motoram ribās - no tukšgaitas uzceļot līdz maksimumam, nu nometot pilnīgi gāzi (kā TA to dara) ir dūmu mutuļi ir jābrauc uz servisu!
Pabraukājot pa Vācijas autobāņiem parasti dūmošanas problēmas dikti sarūk. Bet Latvijas īsajiem gabaliem uz nelieliem apgriezieniem vēl ziemā, izplūdes sistēmā esošais kondensāts labi pievelk sodrējus.
i_edgars rakstīja:
CRDI rakstīja: Piekvēpis skurstenis. Rezultāts ilgstošai un ekonomiskai braukšanai ar zemiem motora apgriezieniem.
Vismaz 90% taisnības!
Bākā iegāz dīzeli, kurš domāts pēc iespējams mazākai āra temperatūrai. ideāli, ja tas būtu arktiskai dīzelis. Uzsildi dzinēju līdz darba temperatūrai, uz vietas stāvot iedod ribās drusku zem 3000 apgr/min un tā turi kādas vismaz 5 minūtes, bet ne ilgāk par 10 min. Protams, ja sāk parādīties pārkaršanas pazīmes tad jāmet miers. Dzesēšanai, ja nepietiek var ierubīt pečku uz viskarstāko un ventilatoru uz maksimumu, pats var dzesēties atverot logu utt. Tas ļaus pamatīgi uzkarsēt izpūtēju. Vēl ir ļoti svētii, ja tas notiek uz estakādes, un procedūras beigās kāds asi, bet ne spēcīgi paklapē pa visiem izpūtēja bunduļiem!! Protams neielokot tos. Tai laikā kad klapē ir jāveic pārgāzešāna.
Tikai ja pēc tā iedot motoram ribās - no tukšgaitas uzceļot līdz maksimumam, nu nometot pilnīgi gāzi (kā TA to dara) ir dūmu mutuļi ir jābrauc uz servisu!
Pabraukājot pa Vācijas autobāņiem parasti dūmošanas problēmas dikti sarūk. Bet Latvijas īsajiem gabaliem uz nelieliem apgriezieniem vēl ziemā, izplūdes sistēmā esošais kondensāts labi pievelk sodrējus.
Vo, rītā kas tāds būs jānoorganizē, jāizdzen sievastēvs no garažas, uzlīdīšu uz bedres on kārtīgi uzsildīšos. Atradu jau kur netālu var samērīt tos dūmus..
Tak izbrauc uz šosejas un pabrauc normālā režīmā kādus 10 km, būs viss skaidrs.
Kas tāds tur ļoti dārgs Dizeļcentrā?? Normāls serviss.
DekstersFF rakstīja: Kas tāds tur ļoti dārgs Dizeļcentrā?? Normāls serviss.
Pats tur nēsmu bijis, paziņas baida. Rītā vēl autiņu pamocīšu un braukšu samērīt dūmus, ja būs virs normas tad laidīšu un tad jau redzēs cik dārgs tas centrs. Uzzvanīju un teica ka lai brauc uz diagnostiku - smējās ka meistars bez datora ar degunu pateiks kas pa vainu autiņam.
Chuguns rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Kas tāds tur ļoti dārgs Dizeļcentrā?? Normāls serviss.
Pats tur nēsmu bijis, paziņas baida. Rītā vēl autiņu pamocīšu un braukšu samērīt dūmus, ja būs virs normas tad laidīšu un tad jau redzēs cik dārgs tas centrs. Uzzvanīju un teica ka lai brauc uz diagnostiku - smējās ka meistars bez datora ar degunu pateiks kas pa vainu autiņam.
Neklausi visam, ko 'kāda tante teica'
Kādi ir jauni Ford dīzeļi no 2011 gada? 1.8 un 2.0 ? tie tak ir CRDi?
Pašam gan vairāk pievelk 2.0 benzīndzinēji ar apmēram 200zs un 230zs(laikam par ecobost apsaukāti). cik nojaušu tie paši TFSI vien ir,bet cena patīkamāka kā AUDI brīnumam.
fascinē pat 1.6 ecobost,tik nepiedāvā izmēģinājuma braucienam. ar abiem nikanajiem 2.0 ir braukts ... bez komentāriem,un power shift arī labs.
DekstersFF rakstīja: Tak izbrauc uz šosejas un pabrauc normālā režīmā kādus 10 km, būs viss skaidrs.
Ziemā neder!! Izpūtējs braucot neuzsils. Vasarā der, bet kā ar fotoradariem....
Chuguns rakstīja:
jāizdzen sievastēvs no garažas, uzlīdīšu uz bedres on kārtīgi uzsildīšos.
Garāžas nebūs žēl?? Piekvēps pilna... ja nu vienīgi ar izpūtēju uz durvju pusi un ar vaļējām garāžas durvīm.
ņjerrr inžeņeir ņjerrrr - priduroks ar saviem padomiem.
i_edgars rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Tak izbrauc uz šosejas un pabrauc normālā režīmā kādus 10 km, būs viss skaidrs.
Ziemā neder!! Izpūtējs braucot neuzsils. Vasarā der, bet kā ar fotoradariem....
Var arī ziemā, pats tā esmu tīrijis... 50 km@90 kmh 3.jā robā.
i_edgars rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Tak izbrauc uz šosejas un pabrauc normālā režīmā kādus 10 km, būs viss skaidrs.
Ziemā neder!! Izpūtējs braucot neuzsils. Vasarā der, bet kā ar fotoradariem....
Bet nu "zāģē" ar II vai III robu....
Uzuala rakstīja: ņjerrr inžeņeir ņjerrrr - priduroks ar saviem padomiem.
Kas ir?? Kārtējā glupuma lēkme uznāca!!
Nevajag tur neko ar āmuru dauzīt, vajag uztaisīt kārtīgu termotriecienu un viss būs kā jaunībā. Tranzīts pirms katras TA tiek kārtīgi atvilkts pa trasi, pēc tam uz vietas pārkarsēts un nolaistīts no šlanga ar aukstu ūdeni (gan glušaks, gan dzinējs). Pēc tam pārdesmit km pilnā gāzē pa trasi un prom uz TA.
Gauss rakstīja: Nevajag tur neko ar āmuru dauzīt, vajag uztaisīt kārtīgu termotriecienu un viss būs kā jaunībā. Tranzīts pirms katras TA tiek kārtīgi atvilkts pa trasi, pēc tam uz vietas pārkarsēts un nolaistīts no šlanga ar aukstu ūdeni (gan glušaks, gan dzinējs). Pēc tam pārdesmit km pilnā gāzē pa trasi un prom uz TA.
Ei, ko tu lieto?
Yetti rakstīja:
Gauss rakstīja: Nevajag tur neko ar āmuru dauzīt, vajag uztaisīt kārtīgu termotriecienu un viss būs kā jaunībā. Tranzīts pirms katras TA tiek kārtīgi atvilkts pa trasi, pēc tam uz vietas pārkarsēts un nolaistīts no šlanga ar aukstu ūdeni (gan glušaks, gan dzinējs). Pēc tam pārdesmit km pilnā gāzē pa trasi un prom uz TA.
Ei, ko tu lieto?
Neko nelieto, lauķis viņš ir kopš dzimšanas, tādi idioti ir sastopami.
Cerams, ka tā garāža labi vēdinās, bet varbūt vīrs jau aizsaulē! Vēl laba lieta ir bikiņ benzīnu ieliet izpūtējā, ja kas - vieglāk tak to izpūtēju varbut noskrūvēt un tad ar āmuru to izklapēt, pie viena pakarsējot. Bikiņ gan izmainīsies tie līkumi, bet tam tak lielā kuvalda domāta, lai atpakaļ dabūtu. Ja kas, zināšanai - pie normālas sadegšanas nekādi kvēpi izpūtējā nekrājās, vismaz ne tik daudz, lai traucētu dzinējam strādāt. Jo tieši tāpēc tev ir slikts atgāžu sastāvs, ka dzinējs darbojās nepareizi. Brauc tik uz Dīzeļcentru, ja esi vēl dzīvs! Baigi interesanti - kā var uzkarsēt dīzeļdzinēju tukšgaitā pie 3000 apgriezieniem? Slodzes taču nekādas! Ja nu vienīgi radiātoru atslēdz Reizēm tīri vai jāpiekrīt provokātoram Pirmajam par dažu inženieru spējām!
Chankaishi rakstīja: Baigi interesanti - kā var uzkarsēt dīzeļdzinēju tukšgaitā pie 3000 apgriezieniem? Slodzes taču nekādas! Ja nu vienīgi radiātoru atslēdz Reizēm tīri vai jāpiekrīt provokātoram Pirmajam par dažu inženieru spējām!
Vispirms pamēģini, tad iespējams, ka nevajadzēs citus apvainot!
Zināšanu nav, bet mņeņije imeju... kā vienmēr!
i_edgars rakstīja:
Uzuala rakstīja: ņjerrr inžeņeir ņjerrrr - priduroks ar saviem padomiem.
Kas ir?? Kārtējā glupuma lēkme uznāca!!
re kur tak pats sevi diagnosticē
ņjerrr ņjerrrr taņtje edža inžeņjeirs
Chankaishi rakstīja: Baigi interesanti - kā var uzkarsēt dīzeļdzinēju tukšgaitā pie 3000 apgriezieniem? Slodzes taču nekādas! Ja nu vienīgi radiātoru atslēdz
Kā nav slodzes?! 3x lielāka nekā pie 1k rpm...
Uzuala rakstīja:
i_edgars rakstīja:
Uzuala rakstīja: ņjerrr inžeņeir ņjerrrr - priduroks ar saviem padomiem.
Kas ir?? Kārtējā glupuma lēkme uznāca!!
re kur tak pats sevi diagnosticē
ņjerrr ņjerrrr taņtje edža inžeņjeirs
Tu jau sev sen diagnozi esi uzrakstījis. Glups un vēl glupāks!!
Ford serviss dīzeļ-motora remontam
Nav kādam kāds ieteikums kur varētu griezties ar 2000gada FF tddi dīzeļa dūmošanas problēmu, pie tehniskās apskates rādītājs 5.0-5.4, tā pati mašīna darbojas labi, gan lec auksta gan skrien kā skrien. Ir daudzu ieteiktais Dizeļcentrs, bet bridina ka nēesot tas lētākais, servisnieks kur braucu parasti teica ka nekrāmējas ar dīzeļmotoriem, līdz šim saskarsme ar dizeļmotoru remontiem nav bijusi.. Ar auto diezgan daudz sanāk bakstīties pa pilsētu - sieva ripina apkārt, pats pa retam izskrienu tā tālāk.