Kāpēc nav gudra? Normāls auto, tikai jāskatās, ko pērk. Manuprāt, vislabāk 1.8 benzīnnieku bez turbīnas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kāpēc nav gudra? Normāls auto, tikai jāskatās, ko pērk. Manuprāt, vislabāk 1.8 benzīnnieku bez turbīnas.
Kā tiem A4 ar alumīnija piekares izturību?
kolumbs rakstīja: Kā tiem A4 ar alumīnija piekares izturību?
Pietiekami. Nevajag pielietot nekvalitatīvas detaļas remontā un būs gana labi.
Piemēram suchen.mobile.de/...
Un vēl čupām. Jāpērk no privātā, līdz 200 000 nobraukums, būs gana labs braucamais.
Cena Vācijā līdz 2000 eur, Latvijā sanāks tuvu tiem 2000 latiem.
Ja bails pirkt Vācijā, jāpērk tepat uz vietas, bet es to nedarītu.
Pērc tik nost! www.ss.lv/...
sarashkins rakstīja: Pērc tik nost! www.ss.lv/...
Automāts šitam ir nejēdzīgi liela problēma, nafig.
DekstersFF rakstīja:
sarashkins rakstīja: Pērc tik nost! www.ss.lv/...
Automāts šitam ir nejēdzīgi liela problēma, nafig.
Eu, kas ta nu????? Audī ir problēmas??????
DekstersFF rakstīja:
sarashkins rakstīja: Pērc tik nost! www.ss.lv/...
Automāts šitam ir nejēdzīgi liela problēma, nafig.
Galvenais, ka sarkana - daiļajam dzimumam patiks, a kārbu var arī vēlāk uzinstalēt manuālo, toties, domājams, motors ar automātu braucot, būs saudzīgāk lietots.
1.6 8v es meklētu- tiem 1.8 20v chakarejas bieži tas ķēdes spriegotājs, zondes utt
JankaV rakstīja: 1.6 8v es meklētu- tiem 1.8 20v chakarejas bieži tas ķēdes spriegotājs, zondes utt
kads kjedes spriegotaajs, nav tur nekadas kjedes bet gan zobsiksna. a spriegotajs ir hidro un jamaina kopa ar zobsiksnu.
ja noklajas spriegotajs un parlec vai partrukst zobsikna, tad vaina ir nevis spriegotaja, bet gan taja ka mashinas saimnieks ir feninjdraateetaajs.
1.6 motors ir galigs niikulis, neiet un rij neadekvati daudz degvielas, precizak tikai 0,3 litrus mazak par 1.8 20 varstu dzineju.
JankaV rakstīja: 1.6 8v es meklētu- tiem 1.8 20v chakarejas bieži tas ķēdes spriegotājs, zondes utt
veel kas. vinam nav tur nekaadas ZONDES. vinam ir tikai viena zonde. un uzliekot origjinalo bosch razhojuma zondi, vina iet apmeram 100 tukstoshus ka minimums, ja ne visus 500. atkal tas viss ir feninjdratetaju un laukju izdomajums. tam audi nak tada pati zonde ka visiem citiem auto, nav tur nekadas IIPASHAAS ZONDES KAS regulaari KLAAJAAS.
klau, tu neesi no laukiem, vai arii brauc ar saabu?
laimigajiem jaunajiem ipashniekiem iesaku apdomat audi a4 iegadi tiri piekares delj, jo kads sotacins videji gadaa kjegas jaareekjina buus.
varu pateikt apmeram taa. katra pusee ir pa 4 aluminija kjagaam. var jau sipt kapeiku un vest atjaunot, bet nav jeegas, jo cenjiks pa atjaunoto tapat ir 15 lati kautkur plus janjem nost, javed mainit un jachakareejas.
es tikko biju uz servisu, jo saka apakshaa grabeet un vispar vajadzeeja paremonteeties. nomainiju: 2 kjagas, gultni prieksejo, izputeja gofru, elju nomainiju. uztaisiju vel savirzi + 20 lati. taame ar darbu 170 lati. mana skatijuma padargi prieks gandriz 15 gadigas tautas klases mashinas, tiri njemot detalju cenas. pietam remonteju es arpus rigas kur servisa darba cenas ir stipri zem rigas cenam.
kjagas maksaja attiecigi 26 un 29 lati. tas ir tikai divas. vinam ir katra pusee chetras un vel tie mazie finkjikljushki visaadi tur ir. zinu ka apakseja lielaa kjega maksa kautkur pari 38 latiem. un tad tur ir velviena, kas maksa ari ap 28 lati. runa ir par labas firmas produktiem, nevis leetajiem meesliem, kurus tapat nav jegas likt...
varu pateikt ka pedejo reizi biju servisa pirms 10 tukstoshiem. tatad shitas divas kjegas noklaajaas 10tukstoshu laikaa, par laimi man nav daudz jabrauc un parsvara braucu pa asfaltu. tiem kuri dzivo arpus rigas neieteiktu audi a4 vai audi a6 pirkt, buus daargi.
Gultnis priekšējais - kurš? Radiātora ventilātora vai?
man kaimiņš pirms gadiem uzlika visu alumīniju no lemfordera
vēl man baigi lielījās un stāstīja kā atrast pareizo lemforderi
tāpat visa piekare pēc pusotra gada tehskatē grabēja kā opelim
tad jamais uzstutēja visu ķīnu un ik pa brīdim maina nosprāgušās ķegas
Pirmais rakstīja: man kaimiņš pirms gadiem uzlika visu alumīniju no lemfordera
vēl man baigi lielījās un stāstīja kā atrast pareizo lemforderi
tāpat visa piekare pēc pusotra gada tehskatē grabēja kā opelim
tad jamais uzstutēja visu ķīnu un ik pa brīdim maina nosprāgušās ķegas
Nu ja, nu ja galvenais ar pilnu muti stāstīt
Shiirs rakstīja: laimigajiem jaunajiem ipashniekiem iesaku apdomat audi a4 iegadi tiri piekares delj, jo kads sotacins videji gadaa kjegas jaareekjina buus.
varu pateikt apmeram taa. katra pusee ir pa 4 aluminija kjagaam. var jau sipt kapeiku un vest atjaunot, bet nav jeegas, jo cenjiks pa atjaunoto tapat ir 15 lati kautkur plus janjem nost, javed mainit un jachakareejas.
es tikko biju uz servisu, jo saka apakshaa grabeet un vispar vajadzeeja paremonteeties. nomainiju: 2 kjagas, gultni prieksejo, izputeja gofru, elju nomainiju. uztaisiju vel savirzi + 20 lati. taame ar darbu 170 lati. mana skatijuma padargi prieks gandriz 15 gadigas tautas klases mashinas, tiri njemot detalju cenas. pietam remonteju es arpus rigas kur servisa darba cenas ir stipri zem rigas cenam.
kjagas maksaja attiecigi 26 un 29 lati. tas ir tikai divas. vinam ir katra pusee chetras un vel tie mazie finkjikljushki visaadi tur ir. zinu ka apakseja lielaa kjega maksa kautkur pari 38 latiem. un tad tur ir velviena, kas maksa ari ap 28 lati. runa ir par labas firmas produktiem, nevis leetajiem meesliem, kurus tapat nav jegas likt...
varu pateikt ka pedejo reizi biju servisa pirms 10 tukstoshiem. tatad shitas divas kjegas noklaajaas 10tukstoshu laikaa, par laimi man nav daudz jabrauc un parsvara braucu pa asfaltu. tiem kuri dzivo arpus rigas neieteiktu audi a4 vai audi a6 pirkt, buus daargi.
nu nu .
vēl pirms pusgada Tu raudāji cik Alfas, mazdas 2.5V6, subāri ir sūdīgi auto, un cik Audi A4 ir "salds" un uzturēšanā lēts auto...
Nu tad izrādās ka arī A4 nemaz nav tik labs.
Ko darīsi. Tirgosi A4 nost un turpmākos 2 gadus visus kas brauc ar Audi A4 sauksi par idiņiem ?
Shiirs rakstīja: laimigajiem jaunajiem ipashniekiem iesaku apdomat audi a4 iegadi tiri piekares delj, jo kads sotacins videji gadaa kjegas jaareekjina buus.
varu pateikt apmeram taa. katra pusee ir pa 4 aluminija kjagaam. var jau sipt kapeiku un vest atjaunot, bet nav jeegas, jo cenjiks pa atjaunoto tapat ir 15 lati kautkur plus janjem nost, javed mainit un jachakareejas.
es tikko biju uz servisu, jo saka apakshaa grabeet un vispar vajadzeeja paremonteeties. nomainiju: 2 kjagas, gultni prieksejo, izputeja gofru, elju nomainiju. uztaisiju vel savirzi + 20 lati. taame ar darbu 170 lati. mana skatijuma padargi prieks gandriz 15 gadigas tautas klases mashinas, tiri njemot detalju cenas. pietam remonteju es arpus rigas kur servisa darba cenas ir stipri zem rigas cenam.
kjagas maksaja attiecigi 26 un 29 lati. tas ir tikai divas. vinam ir katra pusee chetras un vel tie mazie finkjikljushki visaadi tur ir. zinu ka apakseja lielaa kjega maksa kautkur pari 38 latiem. un tad tur ir velviena, kas maksa ari ap 28 lati. runa ir par labas firmas produktiem, nevis leetajiem meesliem, kurus tapat nav jegas likt...
varu pateikt ka pedejo reizi biju servisa pirms 10 tukstoshiem. tatad shitas divas kjegas noklaajaas 10tukstoshu laikaa, par laimi man nav daudz jabrauc un parsvara braucu pa asfaltu. tiem kuri dzivo arpus rigas neieteiktu audi a4 vai audi a6 pirkt, buus daargi.
ja Tev 28Ls piekares detaļa (ne ķīnas) šķiet dārga, tad manuprāt būtu pēdējais laiks no 15 gadīga auto pārsēsties uz 25 gadīgu.
p.s. šodien izgāju savam gandrīz 25.g vecajam auto tehisko apskati ar pirmo reizi (pats joprojām nedaudz brīnos). (sveicni MSH -viņš zina par ko runa,)
ieguldījumi pirms tehniskās apskates akurāt 36 Ls:
10 Ls degvielas caurule (no vāciņa līdz bākai) -pikrta šortā
10Ls šīs caurules maiņa
15ls 4 caurumu aizmetināšana apakšā
1Ls - divas spuldzītes
0 Ls- roķenes pievilkšana (izdarīju pats mājās).
es uzliku febi, redzes kas bus, lemforder neuzticos jo esmu pedeja laika dzirdejis visai dazhadas atsauksmes.
kjegas var mainit ik pec 5 tukstoshiem, daudzi servisi vinas nepareizi maina, jo japievelk vinas ir pareizaa lenkjii. ja ritenis karajas leja un mashina stav uz pacelaja, tad gala bukses noiet paris tukstoshus un chau rasma.
tapatas tas kjegas ir jamaina pa paariem. piemeram abas augsejas vai abas apaksejas. un amortizatoriem jabut pilniga kaartiiba, ja ir beigti amortizatori tad augshejas kjegas piemeram netur pat paris tukstoshus, jo uz vinam sanak baigaa slodze visu laiku.
ValdisM rakstīja:
Shiirs rakstīja: laimigajiem jaunajiem ipashniekiem iesaku apdomat audi a4 iegadi tiri piekares delj, jo kads sotacins videji gadaa kjegas jaareekjina buus.
varu pateikt apmeram taa. katra pusee ir pa 4 aluminija kjagaam. var jau sipt kapeiku un vest atjaunot, bet nav jeegas, jo cenjiks pa atjaunoto tapat ir 15 lati kautkur plus janjem nost, javed mainit un jachakareejas.
es tikko biju uz servisu, jo saka apakshaa grabeet un vispar vajadzeeja paremonteeties. nomainiju: 2 kjagas, gultni prieksejo, izputeja gofru, elju nomainiju. uztaisiju vel savirzi + 20 lati. taame ar darbu 170 lati. mana skatijuma padargi prieks gandriz 15 gadigas tautas klases mashinas, tiri njemot detalju cenas. pietam remonteju es arpus rigas kur servisa darba cenas ir stipri zem rigas cenam.
kjagas maksaja attiecigi 26 un 29 lati. tas ir tikai divas. vinam ir katra pusee chetras un vel tie mazie finkjikljushki visaadi tur ir. zinu ka apakseja lielaa kjega maksa kautkur pari 38 latiem. un tad tur ir velviena, kas maksa ari ap 28 lati. runa ir par labas firmas produktiem, nevis leetajiem meesliem, kurus tapat nav jegas likt...
varu pateikt ka pedejo reizi biju servisa pirms 10 tukstoshiem. tatad shitas divas kjegas noklaajaas 10tukstoshu laikaa, par laimi man nav daudz jabrauc un parsvara braucu pa asfaltu. tiem kuri dzivo arpus rigas neieteiktu audi a4 vai audi a6 pirkt, buus daargi.
ja Tev 28Ls piekares detaļa (ne ķīnas) šķiet dārga, tad manuprāt būtu pēdējais laiks no 15 gadīga auto pārsēsties uz 25 gadīgu.
p.s. šodien izgāju savam gandrīz 25.g vecajam auto tehisko apskati ar pirmo reizi (pats joprojām nedaudz brīnos). (sveicni MSH -viņš zina par ko runa,)
ieguldījumi pirms tehniskās apskates akurāt 36 Ls:
10 Ls degvielas caurule (no vāciņa līdz bākai) -pikrta šortā
10Ls šīs caurules maiņa
15ls 4 caurumu aizmetināšana apakšā
1Ls - divas spuldzītes
0 Ls- roķenes pievilkšana (izdarīju pats mājās).
bet tas vispar ir gan daargi, ja parekjina ka 5 gadigam audi tas detalas makssa tikpat vai pat leetaak. bet nu nesatraucies, ganjau es kautka pardzivoshu to robu gjimenes budzhetaa...
valdiit ko tu sacepies, es brauksu ar to audi kamer man vins neapniks. ljoti kvalitativs auto un labs pirkums, alfa romeo gan ir paraakais meesls un cilveki kuri ar tadam brauc un vel fano ir idinji, tur nevar nepiekrist
valdiit nekad neesmu teicis ka subars ir suudiigs auto, subars ir labakais auto ar kadu man ir jebkad nacies saskarties un tads tas ari vel ir joprojam, labprat nopirktu subaru ja budzhets atlautu, diemzel pa nabagu 3 tk latiem nekas pratigs nesanaak, tapec jabrauc ar to kas sanak.
Šīris kā tāds VWfans,pieraksta katras detaļas cenu
Šīrīt, svira pa 28 latiem ir mēsls, ierubī sev paurī to. Tādi auni, pērk lētā gala preci un stāsta, cik tas liels sūds, baigie asi
Tas, ko tu te skricelē, ir tas pats, kas ieiet Maxima X , nopirkt lētāko sarkanvīnu tetrapakā un tad baigi ar speciālista manierēm klāstīt, kādi mēsli ir tie sarkanie vīni
Shiirs rakstīja:
tapatas tas kjegas ir jamaina pa paariem. piemeram abas augsejas vai abas apaksejas. un amortizatoriem jabut pilniga kaartiiba, ja ir beigti amortizatori tad augshejas kjegas piemeram netur pat paris tukstoshus, jo uz vinam sanak baigaa slodze visu laiku.
tu pie zobārsta arī saurb pretējās puses veselo zobu, ja otrā pusē zobs ir bijis caurs?? Tu tak esi riktīga lauku vecene, kurai var iestāstīt jebko...' tapatas tas kjegas ir jamaina pa paariem'
Un tulkotājs tu esi švaks, sviras ir 'tās', nevis 'viņas', lauķi.
Grib pirkt Audi A4.
Tad nu tā - lūgums piedāvāt ekselentā stāvoklī šādu autiņu cenā līdz 2000ls! Cenšos atrunāt, ka nav jēgas tādu meklēt, bet tāda nu sievietes loģika! Tiks uzklausīti arī iemesli, kāpēc tāda vēlme nav īpaši gudra!