Nē, man ir Fabia.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kas ir tas pac Polo.
Nē, man ir Fabia.
--------------------------------------------------
nu ko 132kW no tikai 1.4 l dzinēja tilpuma nav slikta izvēle)
Ja salīdzina Polo un Fabiu abus ar 1,2 litru 70 zirgspēku motoriem, tad Fabia bija par 1900 eiro lētāka.
GB12 rakstīja: Ironija - beigās vietā paņēmu to pašu pirmajā postā pieminēto Qashqai+2... tikai ne jaunu... gadīgu...
Kā baudās jaunpirkums ?
rudens68 rakstīja:
GB12 rakstīja: Ironija - beigās vietā paņēmu to pašu pirmajā postā pieminēto Qashqai+2... tikai ne jaunu... gadīgu...
Kā baudās jaunpirkums ?
Baudās, baudās... mazliet atkal jāpierod pie mehāniskās kārbas ikdienā un nedaudz vājāka dzinēja, kā arī jānomaina audiosistēma, kas šai komplektācijai ir vienkārši atbaidoša, bet citādi ir pat ļoti OK. Varētu teikt, ka šis auto pilnībā apmierina manas, tā teikt, prasības. Un ekonomija Apm. 7 litri pilsētā, 4.5 uz šosejas (ja brauc uz 100-110). Ja brauc kā es (ap 120-130), tad apt. 5-5.5. Pārspēj pat fana fābiju. Ja brauc kā fans ar 85, tad vispār vidējo rāda ap 3.6-3,9... bet iet kopumā labi, uzrāviens labs, divīti izspiest var, ko vēl vairāk vajag...
kaut kad, kad būs vairāk laika un iedvesmas, droši vien izcepšu topiku "QQ+2 dzīvē" ar pirmo tūkstošu iespaidiem.
GB12
Vai Tev Qashqai+2 ir ar 1,5 vai 2,0 litru iepriekšējās paaudzes, vai ar 1,6 litru jaunās paaudzes dCi motoru?
VWfans rakstīja: GB12
Vai Tev Qashqai+2 ir ar 1,5 vai 2,0 litru iepriekšējās paaudzes, vai ar 1,6 litru jaunās paaudzes dCi motoru?
1.6 dCi jaunais.
GB12
Cik km bij nobraukts un cik % cena kritusi no jauna ?
rudens68 rakstīja: GB12
Cik km bij nobraukts un cik % cena kritusi no jauna ?
40,5 tūkst. km
Par cenu - tas bija, tā teikt, savu kanālu auto, tātad cena arī bija kā savējam...
Redzu jauno topiku , bet domas turpinājuma šeit ierakstu .
Par tiem nobrauktiem km un % cenas zudumu prasīju jo zināmā mērā pēkšņi man nāca piedāvājums atpirkt drauga firmas mondeo . Nopakots gandrīz max ( nav āda un NAVI , kameras ) 60 000 km 3 gadi 11600 eiro . To ,ka viņš pēc 3 gadu termiņa mainīs autiņu zināju pasen . Tikai bija jau pieteikušies atpircēji brālēna personā ,un viens cits draugs , bet šie pēkšņi atteicās .
rudens68 rakstīja: Redzu jauno topiku , bet domas turpinājuma šeit ierakstu .
Par tiem nobrauktiem km un % cenas zudumu prasīju jo zināmā mērā pēkšņi man nāca piedāvājums atpirkt drauga firmas mondeo . Nopakots gandrīz max ( nav āda un NAVI , kameras ) 60 000 km 3 gadi 11600 eiro . To ,ka viņš pēc 3 gadu termiņa mainīs autiņu zināju pasen . Tikai bija jau pieteikušies atpircēji brālēna personā ,un viens cits draugs , bet šie pēkšņi atteicās .
moņģikam cena krītas ātrāk kā kaškajam... es jau šī topika sākumā rakstīju savus novērojumus attiecībā uz cenu dinamiku.
Bļin, es zināju, ka tā būs... Nupat zvanīja mana bijušā pasāta tagadējais īpašnieks... auto esot labs, nekas neplīstot, tikai rullē... nu jopcik, bija man nojauta, ka tomēr nevajadzēja tirgot - kasjakus sataisīšu es, bet jaunais ouneris pēc tam brauks bez bēdām... x-(
Ko nu lai dara? Varbūt pa nakti sadur šam riepas!
GB12 rakstīja: Bļin, es zināju, ka tā būs... Nupat zvanīja mana bijušā pasāta tagadējais īpašnieks... auto esot labs, nekas neplīstot, tikai rullē... nu jopcik, bija man nojauta, ka tomēr nevajadzēja tirgot - kasjakus sataisīšu es, bet jaunais ouneris pēc tam brauks bez bēdām... x-(
Ta vish ir....
es ar nomainot auto stukoju-a bljin nemaz tik slikts nebij
un gaja ta neko
un tad nakas sevi mierinot izdomat kas vinjam vareja notikt un ka nebus pasham janoversh
rudens68 rakstīja: www.tvnet.lv/...
Citāts no teksta ..............Zem dzinēja pārsega atrodas viens no pasaulē visefektīvākajiem benzīna dzinējiem. Tas ir Nissan jaunākais trīs cilindru, 1,2 litru tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar kompresoru (DIG-S). Dzinējs attīsta 98 ZS un vidēji uz 100 km tērē 4,3 l degvielas. I
hehe. darbam note ar to pašu 1,2, kam nav ne kompresora, ne turbīnas
vibrē kā dīzelis, neiet ne vella. ēd ap 6-7l (80% šoseja) cilvēciskā režīmā braucot (netraucējot satiksmi)
Kas tas par jampampiņu iesārņo manu topiku? Māri?????
GB12 rakstīja: Kas tas par jampampiņu iesārņo manu topiku? Māri?????
Cik ir bijuši braucamie pēc tā B6, kam šis topiks veltīts??
Man bija B6 topika atvēršanas brīdī, un tas pats ir vēl tagad !
OK, ja topiks pacelts. Passat B6 CR TDI 2008/12, iegādāts jauns, tagad nobr 345,4 tk km. 08.01.2020. nomainīta oriģinālā AKB (želejas), oriģinālās kvēlsveces 4 gb, visam kalpošanas laiks 11.g.1 mēn.
seller rakstīja: OK, ja topiks pacelts. Passat B6 CR TDI 2008/12, iegādāts jauns, tagad nobr 345,4 tk km. 08.01.2020. nomainīta oriģinālā AKB (želejas), oriģinālās kvēlsveces 4 gb, visam kalpošanas laiks 11.g.1 mēn.
Cik tās kvēlsveces jaunas maksā?
Pirku 2 gadīgu 156.000km,B6 CRDI(ap 180zs) 2.0,2010 gada modelis.Vācietis pircis 21.12.2009. Uz doto mirkli 360.000 km.Divas ziemas atpakaļ pilnībā atdevu pārkrāsot,sarūsējis nav-nepatika vizuālais.Izdevumi,lielākie pie 186.000 nomainītas siksnas ruļļi(reglaments 240.000).Kvēlsveces nemaksā NEKO(laikam bija zem 20,- eiro par 4). Profilaksei mainīju pie 220.000km. Jo līdzīgam(kad nomira svece) - viena nolūza.Sabijos sveču nomaiņa ir vienkārša,ja nav -uzpūtusies-. Nopērkot nomainīju atsperes un amortizatorus,jo -sportline- komplektācija,stipri pazems bija. Nemirkli nenožēloju pirkumu.Kvēpu filtrs vietā,divmasu sajūgs nav mainīts un neredzu vajadzību. Pārējie ekspluatācijas izdevumi.
Pārkrāsojot krāsotājs bija nedaudz izbrīnīts,ka nav caurrūsējis aizmugures vāks(oriģinālais),jo cik nu varēju pats sapūtu iekšējos dobumus ar pretrūsas līdzekli-movil tipa. Pārdot krāsu veikalos,cena ap 6,- par balonu,pietiek ar 4gb.
Pēc pārkrāsošanas pirmo rezi veicu ar Krown, Zemgalē apstrādi. Smieklīgi izdevumi salīdzinot ar pārkrāsošanu(pilnīgu).
VWfans rakstīja:
kolumbs rakstīja:
Gāzi liksi?
Vai 3 cilindru motors?
Nē, gāzi nelikšu.
Jā, trīscilindru motors.
Un pagāja nemaz ne tik ilgs laiks...
msh rakstīja: Jā, gābešņik, smiltis birdinošais večukiņ, skrienu augties.
P.N. Passāc ar četru katlu ķīseli - kāzu auto? Bomāriem? Parasti jau tomēr izvēlas kaut ko līdzīgu limuzīnam...
Un šis ieraksts mani uzjautrināja visvairāk...
Volx rakstīja:
seller rakstīja: OK, ja topiks pacelts. Passat B6 CR TDI 2008/12, iegādāts jauns, tagad nobr 345,4 tk km. 08.01.2020. nomainīta oriģinālā AKB (želejas), oriģinālās kvēlsveces 4 gb, visam kalpošanas laiks 11.g.1 mēn.
Cik tās kvēlsveces jaunas maksā?
Neatceros, jau gads riņķī, tur daudz ko vienlaikus mainīja, gribēju tad pateikt, ka oriģ kvēlsveces un AKB nogāja 11.g 1 mēnesi līdz nācās nomainīt.
tagad auto nobraucis 361,8 tk km, vasarā nācās nomainīt abas durvis (ņēmu lietotas, pārkrāsoja) kreisā pusē, jo rūsēja. Rūsa ir vienīgais ar ko neesmu apmierināts, te tālāk arī, kas līdzīgs rakstīts.
VW Passat B6 dzīvē
Tā, kungi, tas brīdis ir pienācis un pagājušajā nedēļā manā lietojumā nonāca 2006. gada VW Passat B6. Dzinējs - 2.0 TDI (140 ZS), kārba - DSG (jau gara acīm redzu komentus par šo, bet, nu, tad jau redzēs), sedans, labi aprīkots - āda, apsildāmi krēsli (gan priekšā, gan aizmugurē), klima, multistūre, puselektriskie beņķi un visādi gan vajadzīgi, gan nevajadzīgi sīkumi.
Kāpēc? Atklāti sakot, iemesls banāls - iepriekšējais auto mazliet apnicis, braucu ar to 5.5 gadus, tagad nevaru izdomāt - atstāt kā otro mašīnu vai arī pārdot. It kā ir tā, ka 1-2 reizes nedēļā mēdz būs grūtības ar sievu sadalīt auto, bet tāpēc uzturēt otru? Nu, labi, tad jau izdomāšu.
Kāpēc tieši šiseksemplārs? Atklāti sakot, Passat un VW vispār virzienā pat neskatījos. Biju domājis ņemt Qashqai+2 nullīti no salona, bet tā nu sanāca, ka viens liels un iekš LV zināms kantoris atjaunoja autoparku un viņu iepriekšējie pasāti, tiguāni, cirvji un vēl šādi tādi auto nonāca pārdošanā. Tā kā kantoris ir mana kantora sadarbības partneris, klients un vēl visādi citādi zināma iestāde, kā arī ir zināms kantora transporta daļas vadītājs, nu, tad arī tie auto puslīdz zināmi ir, ar salīdzinoši labiem nobraukumiem (konkrētajam tagad manējam arī oriģinālais noskrējiens ir 94 000 km, kas priekš sešgadīga dīzeļa manuprāt nepavisam nav slikti). Pirms dažiem mēnešiem biju ielicis topiku par 2.0 FSI, uz kuru, kā saka, sākumā biju aci uzmetis. Bet, nu, kaut kā tomēr tas auto neuzrunāja, īpaši pēc tam, kad izbraucu ar šo dīzeli (abi auto bija vienā cenā). Parunāju ar vienu rumbulistu, kurš teica, ka 2.0 FSI no pasātiem esot visneejošākā versija, tad vēl viens čoms, kuram ir bijuši 2 B6 dīzeļi un viens benzīnnieks, ieteica labāk uz dīzeli skatīties (kaut gan it kā neesmu no tiem, kas baigi ietekmējas no paziņu ieteikumiem, parasti ņemu auto, ja patīk un neklausos visādus tur "sūds, birst" u.tml.... Plus vēl benzīnnieks bija švakāk aprīkots... Karoče, nosliecos par labu dīzelim. Bai ze vei, šis ir mans pirmais auto ar automātisko kārbu, redzēs, kā būs. Runā, ka tie, kas reizi iesēžas automātos, mehāniskās ķeseles vairs redzēt negrib.
Tātad, doma ir pakļaut sevi lamāšanai un sazinkam vēl, bet tādā kā dienasgrāmatas veidā šajā topikā aprakstīt minētā auto niķus, stiķus un to, kā tie tiek risināti.
Un te jau var sākt ar pirmo. Nada že gadīties, ka pirmajā vakarā pēc darba nevarēju piedarbināt. Aķis nebija vainīgs (pagājušajā gadā mainīts), pie tam, kad biju paņēmis izmēģināt -10 grādu salā, leca normāli. Pieslēdza pie kompja, uzrādīja kloķenes devēju, nu, ķipa ar to esot jāsāk. Dabūt varot tikai pie dīlera. Maksā 39 lati (starp citu, esmu kaut kur lasījis, ka šiem auto esot salīdzinoši lētas oriģinālās detaļas). Tā kā piektdienas pēcpusdienā vistuvāko VW dīleri sazvanīt neizdevās, tad šis pasāciens tika atlikts pēc brīvdienām.