VW Passat B6 dzīvē

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Tā, kungi, tas brīdis ir pienācis un pagājušajā nedēļā manā lietojumā nonāca 2006. gada VW Passat B6. Dzinējs - 2.0 TDI (140 ZS), kārba - DSG (jau gara acīm redzu komentus par šo, bet, nu, tad jau redzēs), sedans, labi aprīkots - āda, apsildāmi krēsli (gan priekšā, gan aizmugurē), klima, multistūre, puselektriskie beņķi un visādi gan vajadzīgi, gan nevajadzīgi sīkumi.

Kāpēc? Atklāti sakot, iemesls banāls - iepriekšējais auto mazliet apnicis, braucu ar to 5.5 gadus, tagad nevaru izdomāt - atstāt kā otro mašīnu vai arī pārdot. It kā ir tā, ka 1-2 reizes nedēļā mēdz būs grūtības ar sievu sadalīt auto, bet tāpēc uzturēt otru? Nu, labi, tad jau izdomāšu.

Kāpēc tieši šiseksemplārs? Atklāti sakot, Passat un VW vispār virzienā pat neskatījos. Biju domājis ņemt Qashqai+2 nullīti no salona, bet tā nu sanāca, ka viens liels un iekš LV zināms kantoris atjaunoja autoparku un viņu iepriekšējie pasāti, tiguāni, cirvji un vēl šādi tādi auto nonāca pārdošanā. Tā kā kantoris ir mana kantora sadarbības partneris, klients un vēl visādi citādi zināma iestāde, kā arī ir zināms kantora transporta daļas vadītājs, nu, tad arī tie auto puslīdz zināmi ir, ar salīdzinoši labiem nobraukumiem (konkrētajam tagad manējam arī oriģinālais noskrējiens ir 94 000 km, kas priekš sešgadīga dīzeļa manuprāt nepavisam nav slikti). Pirms dažiem mēnešiem biju ielicis topiku par 2.0 FSI, uz kuru, kā saka, sākumā biju aci uzmetis. Bet, nu, kaut kā tomēr tas auto neuzrunāja, īpaši pēc tam, kad izbraucu ar šo dīzeli (abi auto bija vienā cenā). Parunāju ar vienu rumbulistu, kurš teica, ka 2.0 FSI no pasātiem esot visneejošākā versija, tad vēl viens čoms, kuram ir bijuši 2 B6 dīzeļi un viens benzīnnieks, ieteica labāk uz dīzeli skatīties (kaut gan it kā neesmu no tiem, kas baigi ietekmējas no paziņu ieteikumiem, parasti ņemu auto, ja patīk un neklausos visādus tur "sūds, birst" u.tml.... Plus vēl benzīnnieks bija švakāk aprīkots... Karoče, nosliecos par labu dīzelim. Bai ze vei, šis ir mans pirmais auto ar automātisko kārbu, redzēs, kā būs. Runā, ka tie, kas reizi iesēžas automātos, mehāniskās ķeseles vairs redzēt negrib.

Tātad, doma ir pakļaut sevi lamāšanai un sazinkam vēl, bet tādā kā dienasgrāmatas veidā šajā topikā aprakstīt minētā auto niķus, stiķus un to, kā tie tiek risināti.

Un te jau var sākt ar pirmo. Nada že gadīties, ka pirmajā vakarā pēc darba nevarēju piedarbināt. Aķis nebija vainīgs (pagājušajā gadā mainīts), pie tam, kad biju paņēmis izmēģināt -10 grādu salā, leca normāli. Pieslēdza pie kompja, uzrādīja kloķenes devēju, nu, ķipa ar to esot jāsāk. Dabūt varot tikai pie dīlera. Maksā 39 lati (starp citu, esmu kaut kur lasījis, ka šiem auto esot salīdzinoši lētas oriģinālās detaļas). Tā kā piektdienas pēcpusdienā vistuvāko VW dīleri sazvanīt neizdevās, tad šis pasāciens tika atlikts pēc brīvdienām.

 
1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Pirmais rakstīja:

smaidiigais rakstīja: vispār jau tas msh ar visiem saviem trūkumiem ir malacis, jo - lai gan murgainu, bet savu domu ir veicis līdz galam...

a jams pac var saskaitīt cik kāposta ir iestādījis tajā miskastē?

pa to naudu fans bauda merivu

Jā, manai Merivai šodien 7 gadu jubileja. Nobraukums 172,2 tūkst.km.

7 gadi..... tad jau kakraz šomēnes ir pēdējais līzinga maksājums

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

man bērnības draugam ir nisana ikstreils....

nobraukums kautkur virs 300 štukām...

pa šo laiku ir 2 reizes mainīta turbīna un trešo reizi viss motors

arī nesen (kautkad pagājušā gada beigās) samaksāja pēdējo līzinga maksājumu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais, Merivas līzingu es nomaksāju jau 2007.gada novembrī.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Pirmais, Merivas līzingu es nomaksāju jau 2007.gada novembrī.

Nu jau tu kaut ko sadirsi.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: vispār jau tas msh ar visiem saviem trūkumiem ir malacis, jo - lai gan murgainu, bet savu domu ir veicis līdz galam...

Ja runā par to, ka prot ieslēgt testeri, kaut ko pārbūvēt un ņemties ar tehniku-jā.

Bet ja runā par to,ka šis nodirš visu citu,kas nav viņa šrotvāgens...nu tur šis ir lohatrons konkrētais. Runā par augstām lietām, bet līmenis 'dziļie lauki' un kūlā kolka..

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

smaidiigais rakstīja: vispār jau tas msh ar visiem saviem trūkumiem ir malacis, jo - lai gan murgainu, bet savu domu ir veicis līdz galam...

Ja runā par to, ka prot ieslēgt testeri, kaut ko pārbūvēt un ņemties ar tehniku-jā.

Bet ja runā par to,ka šis no******* visu citu,kas nav viņa šrotvāgens...nu tur šis ir lohatrons konkrētais. Runā par augstām lietām, bet līmenis 'dziļie lauki' un kūlā kolka..

+++

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

a manuprāt pilnīgais kosmoss ir kautkādam izpuvušam lūznim mēģināt mainīt motoru un likt iekšā krutās ekstras

pie tam ja to neveic pats, bet maksā kādam par darbu....

nu vai tas nav kosmoss??? lielākos punktus ierakstīšu

1) ienākas lauku zēnam pa 300 lašiem pussprāgusi tačka ar leišu numuriem praktiski bez motora....

2) tiek iepirkts motors un kārba un ieinstalēti tajā lūzni... pa ceļam naxrenizējot gāzes iekārtu, kas to pasākumu varētu padarīt vēl kaut nedaudz ekonomiski braucamu

3) nerunāsim jau par motora puskapitālo remontu

4) tiek atrasta cita bundža un visas ekstras pārkrāmētas tajā

5) izrādās, ka jaunā bundža ir izpuvusi un knapi turās kopā...

tajā laikā vadonim bija b3 kvatra ar ciešamu motoru.... es ar to mašīnu pats esmu braucis... un arī sēdējis reiz vadonim blakus vienā subāristu tusiņā....

man domāt, ka par to kāpostu, ko msh iebāza savā šrotmobīlī - vadonis būtu atdevis savu audī un vēl atsūkājis

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais Vadoņa A90 sēdēja blakus arī Latvijas rallija čempja posmā, bet tad piemīza sēdekli no bailēm, pēc tam es viņu vairs nekur nevedu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ak tad jūs pat vienā mašīnā esat sēdējuši. Par ko tad tagad tāds naids?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Ak tad jūs pat vienā mašīnā esat sēdējuši. Par ko tad tagad tāds naids?

man vadons nepatīk, kopš jams onanējot vairs man neskatās acīs

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Ak tad jūs pat vienā mašīnā esat sēdējuši. Par ko tad tagad tāds naids?

labāk pastāsti, kā veiksmīgs apdrošināšanas brokeris var nodzīvoties līdz sms kredīta ņemšanai?

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

kalfonso rakstīja:

GB12 rakstīja: Ak tad jūs pat vienā mašīnā esat sēdējuši. Par ko tad tagad tāds naids?

labāk pastāsti, kā veiksmīgs apdrošināšanas brokeris var nodzīvoties līdz sms kredīta ņemšanai?

ok, dirsingu nesapratu pīs

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

kalfonso rakstīja:

kalfonso rakstīja:

GB12 rakstīja: Ak tad jūs pat vienā mašīnā esat sēdējuši. Par ko tad tagad tāds naids?

labāk pastāsti, kā veiksmīgs apdrošināšanas brokeris var nodzīvoties līdz sms kredīta ņemšanai?

ok, dirsingu nesapratu pīs

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Man Merivai gan sajūgs un spararats uz beigām neiet, lai gan rīt auto ir 7 gadu jubileja un cienījams 172 tūkst.km nobraukums,

Mnam tikko 5 gadi un 174 000 km

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Šodien Passātam sakarā ar rūpnīcas kampaņu nomainīja divas nenomainītās sprauslas... Cerams, ka no rītiem zem mīnus 10 leks labāk, jo līdz šim zemās temperatūrās baigi jāgriež bija. Aķis nomainīts, degvielas filtrs nomainīts, sveces strādā... Bet šo šoziem jau diezvai sanāks pārbaudīt...

Atklājās 2 citas šaizes. Iepriekš rakstīju, ka autiņš slikti uzsilst. Siltums parādās ātri, bet salons neuzsilst. Izrādās, viņam pie labā podkriļņika esot papildus sildītājs, kas esot izģērbies, tobiš, nestrādā. Esot jājauc un jāskatās, vai var remontēt vai jāmaina nost. Nu labi, šis jautājums laikam būs aktuālāks rudenī.

Bet ir otra Bēda. Spararats iet uz galu. Kā servisā pateica, galīgi traki vēl nav, bet, nu, tā īslaicīgā taršķēšana esot tāda, ka pamazām jāsāk domāt par maiņu. Jauns "oriģinālais" maksājot ap 500 latiem. Līdz ar to jautājums laikam Sviestam - ko tu vari piedāvāt? Izejas dati - B6, sedans, 2.0 TDI 140 ZS, DSG kārba, 1. reģ. - 2006., pēc šasijas - 7. gada...

Ko darīsi ar slītāju ,kur remontēsi ?

Pašam briest remonts ( dūmo )

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

GB12

Kļūda .......Ko darīsi ar SILDĪTĀJU ,kur remontēsi ?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Karoče, necepšu jaunu topiku, jo saistīts ar esošo. Tā kā automašīnai ir paredzēts remonts, ir steidzami nepieciešams patēriņa vai ātrais kredīts tā veikšanai. Meklēdams meklēju un nevarēju tā arī saprast, ar ko tie devēji atšķiras. Es domāju par smscredit, credit24, viasms un vivus.lv. Tā kā mēneša laikā visu atdot nevarēšu, tad droši vien nāksies katru mēnesi pagarināt uz kādiem 2 gadiem. Klau, pēc pieredzes - kuram ir mazāka pagarināšanas maksa? Ā, nu vēl jautājums - dzirdēju, ka viņiem pirms kredīta saņemšanas esot kaut kāda nauda jāieskaita, lai identificētu kontu. Citiem ir 50 santīmi, citiem lats, citiem 1 santīms. Kuri ir tie, kas prasa tikai vienu santīmu? Man tagad baigi jātaupa, citādi nebūs, par ko kurināmo liet iekšā, nāksies visu laiku braukt un pa trīnītim liet, bet tas nebūs pačotno.

Tu te ņirgājies vai ko? Visi tie smskredīti ir nāvīgi sūri. Varbūt painteresējies pie Inservis, ja nu galīgi citas bankas nedod!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

psc, noperk mashinu par hvz cik tukstoshiem, un lai saremonteetu par paris simtiem, jaanjem krediits

es vienkarshi xuyeyu!!! nabags brauc ar limuzinu...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu paga paga - tas spararats tur taisās sadalīties gabalos un izšķaidīt kārbu un motoru ka ar to visu vibrāciju nevar pabraukt tik ilgi, līdz varēs atļauties saremontēt bez kredīta?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

O, es redzu ka deksters laikam ir iemācījies lietot gūgli - ilgi gan viņam gāja to stiliņa tofiku atrast...

Pirmais rakstīja: a manuprāt pilnīgais kosmoss ir kautkādam izpuvušam lūznim mēģināt mainīt motoru un likt iekšā krutās ekstras

pie tam ja to neveic pats, bet maksā kādam par darbu....

nu vai tas nav kosmoss??? lielākos punktus ierakstīšu

1) ienākas lauku zēnam pa 300 lašiem pussprāgusi tačka ar leišu numuriem praktiski bez motora....

2) tiek iepirkts motors un kārba un ieinstalēti tajā lūzni... pa ceļam naxrenizējot gāzes iekārtu, kas to pasākumu varētu padarīt vēl kaut nedaudz ekonomiski braucamu

3) nerunāsim jau par motora puskapitālo remontu

4) tiek atrasta cita bundža un visas ekstras pārkrāmētas tajā

5) izrādās, ka jaunā bundža ir izpuvusi un knapi turās kopā...

tajā laikā vadonim bija b3 kvatra ar ciešamu motoru.... es ar to mašīnu pats esmu braucis... un arī sēdējis reiz vadonim blakus vienā subāristu tusiņā....

man domāt, ka par to kāpostu, ko msh iebāza savā šrotmobīlī - vadonis būtu atdevis savu audī un vēl atsūkājis

Ievads nesaprotams, savā mūžā par darbiem uz manu mašīnu esmu maksājis - A80 kārbas maiņa un remonts, kā arī pāris piekares remonti - pirmo izveica viens zināms liepājas kārbu meistars, otro viens kolēģis kas ar tādām lietām haltūrēja, ā, un vēl metināšana, jo es nemetinu - nav ar ko.

2) Gāze tika izmesta jo principā visu, kas motortelpā, būu bijis jāmaina, un tālāk būtu bijušas klasiskās KE-jetu gazifikācijas problēmas, bez tam - pirmajai paaudzei tā ekonomija ir tāda, ka būtu es tolaik sapratis ka jālej 98., starpības starp 1.8 gāzes plīti un 2.0 špricmotoriņu praktiski nebūtu bijis - tas 1.8 rija 13 litrus uz sotaku dajebkādā režīmā, redzot kā mans 2.3 ierakstās rūpnīcas ciparos, uz šosejas tam 2.0 būtu bijis garantēti 6 litri, ja ne mazāk un vidējais 7-8 robežās

3) jā, principā viena no lielākajām kļūdām - uz vasaras pusi stellēšu kopā savam A90 citu motoriņu, bet tas notiks rūpīgāk

4) diži nekā īpaša tam A80 nebija ielikts - atskaitot motoru - priekšas elektriskie logi, viens elektriskais spogulis, ādas salons ar ķebļu apsildi, ā, plastmasas bāka ar slēpju caurumu un športa baranka. No tā visa A90 nebija tikai ādas salons ar ķebļu apsildi

5) Es būtu laimīgs ja būtu izpuvusi - bet tas ir audī - mana slinkuma dēļ rūsa vēl ir, bet vienīgā vieta kas atbilst tam vārdam ir grabažniekā kreisās puses bedre, kurai ir uzlikti divi lāpi - bet tā kā tas ir audī deviņdesmit kvatrõ, kurš latvijā atrodas vairāk kā piecpadsmit gadus, taupīts viņš nav - un nesošā virsbūve diemžēl stiprībā nevar līdzināties džipiem ar atsevišķiem rāmjiem Vēl bonusā divas oficiālas avārijas latvijā, abās sista priekša, un vēl kāds atgadījums, kā rezultātā kāds līkrocis ar rokām, kuras aug no tirsas, pārmetinājis labo pakaļas spārnu - varbūt vēl vācijā. Rezultāts - labākajā gadījumā ilgtermiņā nepieciešamība pēc stenda. Laiks rādīs - vispirms pabeigs savākt parasto aprīkojumu un tiks galā ar visādiem agregātiem, tad pievērsīsies virsbūvei un vizuālajam.

smaidiigais rakstīja: vispār jau tas msh ar visiem saviem trūkumiem ir malacis, jo - lai gan murgainu, bet savu domu ir veicis līdz galam...

Kuju, labi ja ir pusratā.

Pirmais rakstīja:

a jams pac var saskaitīt cik kāposta ir iestādījis tajā miskastē?

pa to naudu fans bauda merivu

Nekuja - saskaitīt varētu, skatoties bildes un skaitot, šobrīd noteikti skaitās trešais tūkstotis. Slinkums.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

smaidiigais rakstīja: vispār jau tas msh ar visiem saviem trūkumiem ir malacis, jo - lai gan murgainu, bet savu domu ir veicis līdz galam...

Ja runā par to, ka prot ieslēgt testeri, kaut ko pārbūvēt un ņemties ar tehniku-jā.

Bet ja runā par to,ka šis no******* visu citu,kas nav viņa šrotvāgens...nu tur šis ir lohatrons konkrētais. Runā par augstām lietām, bet līmenis 'dziļie lauki' un kūlā kolka..

Tu jau nu nebūsi tas kuram būtu kādas tiesības man kaut ko pārmest! Baidos ka iauto nebūs īpaši nepiemērotāka subjekta, kam izteikt man šādu kritiku

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: psc, noperk mashinu par hvz cik tukstoshiem, un lai saremonteetu par paris simtiem, jaanjem krediits

es vienkarshi xuyeyu!!! nabags brauc ar limuzinu...

Šīri...nu tak ieslēdz domāšanu, lai saprastu humoriņu.

Harčaškins arī.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

smaidiigais rakstīja: vispār jau tas msh ar visiem saviem trūkumiem ir malacis, jo - lai gan murgainu, bet savu domu ir veicis līdz galam...

Ja runā par to, ka prot ieslēgt testeri, kaut ko pārbūvēt un ņemties ar tehniku-jā.

Bet ja runā par to,ka šis no******* visu citu,kas nav viņa šrotvāgens...nu tur šis ir lohatrons konkrētais. Runā par augstām lietām, bet līmenis 'dziļie lauki' un kūlā kolka..

Ko tu... viss ok, cerams,ka esi jau apguvis māku tam audī paneli ar skoču pietīt,lai nekrīt nost, ar saviem lauķiem kopā filmējot lauķu video

Tu jau nu nebūsi tas kuram būtu kādas tiesības man kaut ko pārmest! Baidos ka iauto nebūs īpaši nepiemērotāka subjekta, kam izteikt man šādu kritiku

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Oi, sacitējos.. tas msh

Ko tu... viss ok, cerams,ka esi jau apguvis māku tam audī paneli ar skoču pietīt,lai nekrīt nost, ar saviem lauķiem kopā filmējot lauķu video

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu re, mana problēma laikam atrisināta. Atverot Dinamisko Portālu, lec ārā Minicredit, kas atbalsta manus Sapņus... Tikai, nu, ar vienu laikam nepietiks... Iespējams, pat ar diviem nē...

1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti