Toties GB12 tagad pēc spararata maiņas būs baudāma braukšana!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Toties GB12 tagad pēc spararata maiņas būs baudāma braukšana!
Fan, redz ko baudāmu man Hertz iešķieba content8-foto.inbox.lv/...
VWfans rakstīja: Toties GB12 tagad pēc spararata maiņas būs baudāma braukšana!
www.ss.lv/...
Nu, plus mīnus tāds man arī ir... Tikai iegādāts lētāk, ar 2x mazāku nobraukumu, citā krāsā, DSG, pilnu ādu un bez navigācijas...
DekstersFF rakstīja: Fan, redz ko baudāmu man Hertz iešķieba content8-foto.inbox.lv/...
Normāls auto, ja nav aizspriegumu pret dizainu. Īpaši ar 1.5 dīzeli vai turbo ar 190 zirgiem.
GB12 rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Fan, redz ko baudāmu man Hertz iešķieba content8-foto.inbox.lv/...
Normāls auto, ja nav aizspriegumu pret dizainu. Īpaši ar 1.5 dīzeli vai turbo ar 190 zirgiem.
Man patīk arī no ārpuses, jo nav kā visi citi šitās klases auto. Te pat angļi uz šito atskatās
Dzinējs 1.6 benzīns , bet par švaku. Lai brauktu pa labo malējo joslu, ko visu laiku daru, diezgan jākurina un tad strauji krītas bākas līmenis. Un ne tikai tas. Te sajutu to starpību starp dizeli un benzīnu. Dīzeliem nav tas dīvainās pārslēgšanās laika jaudas krituma zonas dēļ griezes momenta. Lielo dzinēju benzīnniekiem tas nav jūtams, protams, bet šitiem mazajiem ir.
Patīk salona ietilpība, bagažnieka augstums un lielums mazam auto. Pietrūkst elkoņa balsts , bet tas laikam tāpēc, ka kreisās rokas elkonis ir mašīnai pa vidu šitajā satiksmē.
Redz kur ir kārtīgs aparāts foto.inbox.lv/...
sarashkins rakstīja: Septiņi padomi lietota 'VW Passat B6' izvēlē
www.delfi.lv/...
Ko teiksi, GB12?
Jā, es lasīju... dažās lietas ir taisnība, dažas var redzēt, ka izlasītas kaut kur internetā, nevis raksts iz pieredzes. Lai nu kā, es to auto paņēmu tāpēc, ka man patika un uz to brīdi, kad ņēmu, tas arī tehniski bija OK.
1. Rūsa - ne tikai sistiem. Daudziem A-Eiropas tirgum paredzētajiem B6 šur tur ir. Nevajag obligāti būt sistiem. Manam arī nedaudz bija uz lab. durvīm un spārna. Bet sists nav (kā jau minēju, pirku no zināma, pirktu Latvijā jaunu, ar zināmu vēsturi). Uz pārdevēja rēķina tika sakrāsots. Bet krāsojums šamiem ir švaks. Man šobrīd no haubes lobās laka nost. Nu, nekas, pirms ziemas iedošu servisā, lai nokrāso;
2. Par dzinēju - nu jā, man ir tas ķipa problemātiskais pumpdose divlitrinieks. Sprauslas ir samainītas uz rūpnīcas rēķina, nomainīts ir arī kloķenes devējs (uz pārdevēja rēķina). Kas būs tālāk, nu, tad jau redzēs... šobrīd 105 tūkstoši nobraukti tikai. Nu jā, arī šajā sadaļā piesauktais spararats pirms kāda mēneša-pusotra tika nomainīts;
3. Kārba - nu jā, man ir tā "robotizētā". Pagaidām viss ir OK. Kā būs tālāk, tad jau redzēs. Cik zinu, kaut kur Cēsīs esot džeks, kas speecializējas uz DSG remontiem. Un darot to kvalitatīvi un, protams, daudz lētāk kā dīleri. Būs vajadzība, kontaktus dabūšu.
4. Balstiekārta - ir dzirdēts, ka šiem modeļiem ar ritošo viss esot kārtībā. Man arī vēl nekas nav bijis;
5. Pie tiem sīkumiem - nu jā, pāris reizes ir bijis tā, ka durvis var atslēgt ar 2-3. reizi un vēl 2 reizes pašrocīgi ir noresetējies kompis, pēdējoreiz pagājušajā nedēļā. Bet citādi viss ir normāli. Ak jā, zem desmit grādu aukstuma bagāžnieka vāks vairs pats neveras vaļā, nākas ar roku piepalīdzēt;
Tak iršana par to Pumpe duse un DSG, es jau esmu 440 štukas uztinis ar PD un DSG, vispār bez problēmām. Problēmas jau ir "tikko no vācijas ar tip 170 tk uz tāfeles" un kreisā soļķa lējējiem
!@#$%^&*()
Vot nakarkal...
Te nesen paudu, ka manam jau nu roķenes motorīši neizies no ierindas, jo netiek izmantoti, par cik tomāts... Nepagāja ne neilgs laiks un kādā jaukā dienā visnepiemērotākajā brīdī (nākamajā dienā bija paredzēts izmantot kā kāzu auto) panelī sāka mirgot izsaukuma zīme un P lampočka un visu laiku pīkstēt... 3 reizes variet minēt, kas nosprāga? Izmaksas - 208 Ls (pie dīlera)... apzvanīju arī pāris nedīlerus. Cenas bija diezgan līdzīgas (plus mīnus, 20 lati), viens ķipa specializējies VW serviss šādu cenu prasīja par pliku detaļu...
Kamēr nebraucu ar to, iedevu arī haubi nokrāsot. Šur tur laka bija nogājusi, izskatījās diezgan nožēlojami...
Kura no tipiskajām slimībām tevi piemeklēs nākamā?
msh, puisīt, paaudzes mazlietiņ... a tikmēr vari aiziet paālēties ar savu Īsto un Vienīgo kādā garāžu kooperatīvā...
Jā, gābešņik, smiltis birdinošais večukiņ, skrienu augties.
P.N. Passāc ar četru katlu ķīseli - kāzu auto? Bomāriem? Parasti jau tomēr izvēlas kaut ko līdzīgu limuzīnam...
msh rakstīja: Jā, gābešņik, smiltis birdinošais večukiņ, skrienu augties.
P.N. Passāc ar četru katlu ķīseli - kāzu auto? Bomāriem? Parasti jau tomēr izvēlas kaut ko līdzīgu limuzīnam...
kad seesi viedumu manaa kuutinjaa visvarenais dalailamas pusbraali?
msh rakstīja:
P.N. Passāc ar četru katlu ķīseli - kāzu auto? Bomāriem? Parasti jau tomēr izvēlas kaut ko līdzīgu limuzīnam...
Un nevis Audi 80?
msh rakstīja: Jā, gābešņik, smiltis birdinošais večukiņ, skrienu augties.
P.N. Passāc ar četru katlu ķīseli - kāzu auto? Bomāriem? Parasti jau tomēr izvēlas kaut ko līdzīgu limuzīnam...
Kā tu zini, kā ir parasti? Pats esi precējies? Ir liela pieredze kāzu organizēšanā vai arī vienkārši Privāto dzīvi esi pārlasījies?
Redzi, kad izaugsi no sava bērna prāta un iemācīsies uzņemties atbildību par kaut ko vairāk kā divdesmitpiecgadīgu šrotu, varbūt sapratīsi, ka "kaut kas līdzīgs limuzīnam" ir tikai pavisam maza, nenozīmīga un vairumā gadījumu pat nevajadzīga daļa no visa tā procesa. Bet, kā jau minēju, tev līdz tam vēl augt un augt.
Un interesanti, ka par bomāriem runā kāds, kurš pats tāds būtu, ja nebūtu iespēja parazitēt mātes dzīvoklī. Un par limuzīniem tāds, kuram, lai tādu noīrētu, pat nepietiktu naudas, ja pārdotu pats savu šrotu.
msh rakstīja: Jā, gābešņik, smiltis birdinošais večukiņ, skrienu augties.
P.N. Passāc ar četru katlu ķīseli - kāzu auto? Bomāriem? Parasti jau tomēr izvēlas kaut ko līdzīgu limuzīnam...
Man bija neparasti... Mans kāzu auto bija OOOO Coupe 87 gads... 2.3 bez kvatrro....
CRDI rakstīja:
msh rakstīja: Jā, gābešņik, smiltis birdinošais večukiņ, skrienu augties.
P.N. Passāc ar četru katlu ķīseli - kāzu auto? Bomāriem? Parasti jau tomēr izvēlas kaut ko līdzīgu limuzīnam...
Man bija neparasti... Mans kāzu auto bija OOOO Coupe 87 gads... 2.3 bez kvatrro....
tos pēdējos divus vārdus nevajadzēja rakstīt... zaimotājs...
Tā nu iegrozījās, ka pārāk īsa šī, tā teikt, sērija sanāca. Pasāts šodien tika nopārdots un attiecīgi netiek vairs manis baudīts...
Ņemot vērā augstāk minēto, topiku laikam var slēgt ciet.
Topiku neslēdz! Ko pirksi nākamo? Vai baudāmo Renault-Captur 0,9 Tce ?
Pasāts šodien tika nopārdots
-----------------------------------
vai tiešām lietotāja msh nesaudzīgā kritika panāca savu )
VWfans rakstīja: Topiku neslēdz! Ko pirksi nākamo? Vai baudāmo Renault-Captur 0,9 Tce ?
Pasarg die's...
Nē, nu, it kā jau nav ne vainas autiņam kā tādam, tikai, ja izskatītu šo kandidatūru, tad tikai ar 1.5 dīzeli.
seller rakstīja: Pasāts šodien tika nopārdots
-----------------------------------
vai tiešām lietotāja msh nesaudzīgā kritika panāca savu )
Tas puikiņš ir būtu pēdējais, kura viedoklī būtu vērts ieklausīties. Bet nē, kādu mēnesi atpakaļ prikola pēc ieliku ss-ā par salīdzinoši augstu cenu (gandrīz augstāko starp sedaniem automātiem) un uzradās viens nopietns gribētājs. Tad nu arī atdevu. Kaut gan vakar, kad ņēmu numuru nost, jau paspēju nožēlot - kopumā tas auto (gaitas un komforta ziņā) man dikti patika.
GB12 rakstīja:
VWfans rakstīja: Topiku neslēdz! Ko pirksi nākamo? Vai baudāmo Renault-Captur 0,9 Tce ?
Pasarg die's...
Nē, nu, it kā jau nav ne vainas autiņam kā tādam, tikai, ja izskatītu šo kandidatūru, tad tikai ar 1.5 dīzeli.
Bet man tas dīzeļa kvēpu filtrs ZB !
VW Passat B6 dzīvē
Tā, kungi, tas brīdis ir pienācis un pagājušajā nedēļā manā lietojumā nonāca 2006. gada VW Passat B6. Dzinējs - 2.0 TDI (140 ZS), kārba - DSG (jau gara acīm redzu komentus par šo, bet, nu, tad jau redzēs), sedans, labi aprīkots - āda, apsildāmi krēsli (gan priekšā, gan aizmugurē), klima, multistūre, puselektriskie beņķi un visādi gan vajadzīgi, gan nevajadzīgi sīkumi.
Kāpēc? Atklāti sakot, iemesls banāls - iepriekšējais auto mazliet apnicis, braucu ar to 5.5 gadus, tagad nevaru izdomāt - atstāt kā otro mašīnu vai arī pārdot. It kā ir tā, ka 1-2 reizes nedēļā mēdz būs grūtības ar sievu sadalīt auto, bet tāpēc uzturēt otru? Nu, labi, tad jau izdomāšu.
Kāpēc tieši šiseksemplārs? Atklāti sakot, Passat un VW vispār virzienā pat neskatījos. Biju domājis ņemt Qashqai+2 nullīti no salona, bet tā nu sanāca, ka viens liels un iekš LV zināms kantoris atjaunoja autoparku un viņu iepriekšējie pasāti, tiguāni, cirvji un vēl šādi tādi auto nonāca pārdošanā. Tā kā kantoris ir mana kantora sadarbības partneris, klients un vēl visādi citādi zināma iestāde, kā arī ir zināms kantora transporta daļas vadītājs, nu, tad arī tie auto puslīdz zināmi ir, ar salīdzinoši labiem nobraukumiem (konkrētajam tagad manējam arī oriģinālais noskrējiens ir 94 000 km, kas priekš sešgadīga dīzeļa manuprāt nepavisam nav slikti). Pirms dažiem mēnešiem biju ielicis topiku par 2.0 FSI, uz kuru, kā saka, sākumā biju aci uzmetis. Bet, nu, kaut kā tomēr tas auto neuzrunāja, īpaši pēc tam, kad izbraucu ar šo dīzeli (abi auto bija vienā cenā). Parunāju ar vienu rumbulistu, kurš teica, ka 2.0 FSI no pasātiem esot visneejošākā versija, tad vēl viens čoms, kuram ir bijuši 2 B6 dīzeļi un viens benzīnnieks, ieteica labāk uz dīzeli skatīties (kaut gan it kā neesmu no tiem, kas baigi ietekmējas no paziņu ieteikumiem, parasti ņemu auto, ja patīk un neklausos visādus tur "sūds, birst" u.tml.... Plus vēl benzīnnieks bija švakāk aprīkots... Karoče, nosliecos par labu dīzelim. Bai ze vei, šis ir mans pirmais auto ar automātisko kārbu, redzēs, kā būs. Runā, ka tie, kas reizi iesēžas automātos, mehāniskās ķeseles vairs redzēt negrib.
Tātad, doma ir pakļaut sevi lamāšanai un sazinkam vēl, bet tādā kā dienasgrāmatas veidā šajā topikā aprakstīt minētā auto niķus, stiķus un to, kā tie tiek risināti.
Un te jau var sākt ar pirmo. Nada že gadīties, ka pirmajā vakarā pēc darba nevarēju piedarbināt. Aķis nebija vainīgs (pagājušajā gadā mainīts), pie tam, kad biju paņēmis izmēģināt -10 grādu salā, leca normāli. Pieslēdza pie kompja, uzrādīja kloķenes devēju, nu, ķipa ar to esot jāsāk. Dabūt varot tikai pie dīlera. Maksā 39 lati (starp citu, esmu kaut kur lasījis, ka šiem auto esot salīdzinoši lētas oriģinālās detaļas). Tā kā piektdienas pēcpusdienā vistuvāko VW dīleri sazvanīt neizdevās, tad šis pasāciens tika atlikts pēc brīvdienām.