Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

VW Passat B6 dzīvē

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Tā, kungi, tas brīdis ir pienācis un pagājušajā nedēļā manā lietojumā nonāca 2006. gada VW Passat B6. Dzinējs - 2.0 TDI (140 ZS), kārba - DSG (jau gara acīm redzu komentus par šo, bet, nu, tad jau redzēs), sedans, labi aprīkots - āda, apsildāmi krēsli (gan priekšā, gan aizmugurē), klima, multistūre, puselektriskie beņķi un visādi gan vajadzīgi, gan nevajadzīgi sīkumi.

Kāpēc? Atklāti sakot, iemesls banāls - iepriekšējais auto mazliet apnicis, braucu ar to 5.5 gadus, tagad nevaru izdomāt - atstāt kā otro mašīnu vai arī pārdot. It kā ir tā, ka 1-2 reizes nedēļā mēdz būs grūtības ar sievu sadalīt auto, bet tāpēc uzturēt otru? Nu, labi, tad jau izdomāšu.

Kāpēc tieši šiseksemplārs? Atklāti sakot, Passat un VW vispār virzienā pat neskatījos. Biju domājis ņemt Qashqai+2 nullīti no salona, bet tā nu sanāca, ka viens liels un iekš LV zināms kantoris atjaunoja autoparku un viņu iepriekšējie pasāti, tiguāni, cirvji un vēl šādi tādi auto nonāca pārdošanā. Tā kā kantoris ir mana kantora sadarbības partneris, klients un vēl visādi citādi zināma iestāde, kā arī ir zināms kantora transporta daļas vadītājs, nu, tad arī tie auto puslīdz zināmi ir, ar salīdzinoši labiem nobraukumiem (konkrētajam tagad manējam arī oriģinālais noskrējiens ir 94 000 km, kas priekš sešgadīga dīzeļa manuprāt nepavisam nav slikti). Pirms dažiem mēnešiem biju ielicis topiku par 2.0 FSI, uz kuru, kā saka, sākumā biju aci uzmetis. Bet, nu, kaut kā tomēr tas auto neuzrunāja, īpaši pēc tam, kad izbraucu ar šo dīzeli (abi auto bija vienā cenā). Parunāju ar vienu rumbulistu, kurš teica, ka 2.0 FSI no pasātiem esot visneejošākā versija, tad vēl viens čoms, kuram ir bijuši 2 B6 dīzeļi un viens benzīnnieks, ieteica labāk uz dīzeli skatīties (kaut gan it kā neesmu no tiem, kas baigi ietekmējas no paziņu ieteikumiem, parasti ņemu auto, ja patīk un neklausos visādus tur "sūds, birst" u.tml.... Plus vēl benzīnnieks bija švakāk aprīkots... Karoče, nosliecos par labu dīzelim. Bai ze vei, šis ir mans pirmais auto ar automātisko kārbu, redzēs, kā būs. Runā, ka tie, kas reizi iesēžas automātos, mehāniskās ķeseles vairs redzēt negrib.

Tātad, doma ir pakļaut sevi lamāšanai un sazinkam vēl, bet tādā kā dienasgrāmatas veidā šajā topikā aprakstīt minētā auto niķus, stiķus un to, kā tie tiek risināti.

Un te jau var sākt ar pirmo. Nada že gadīties, ka pirmajā vakarā pēc darba nevarēju piedarbināt. Aķis nebija vainīgs (pagājušajā gadā mainīts), pie tam, kad biju paņēmis izmēģināt -10 grādu salā, leca normāli. Pieslēdza pie kompja, uzrādīja kloķenes devēju, nu, ķipa ar to esot jāsāk. Dabūt varot tikai pie dīlera. Maksā 39 lati (starp citu, esmu kaut kur lasījis, ka šiem auto esot salīdzinoši lētas oriģinālās detaļas). Tā kā piektdienas pēcpusdienā vistuvāko VW dīleri sazvanīt neizdevās, tad šis pasāciens tika atlikts pēc brīvdienām.

 
1.. 7 8 9 10 11 12 13 14
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja: Topiku neslēdz! Ko pirksi nākamo? Vai baudāmo Renault-Captur 0,9 Tce ?

Pasarg die's...

Nē, nu, it kā jau nav ne vainas autiņam kā tādam, tikai, ja izskatītu šo kandidatūru, tad tikai ar 1.5 dīzeli.

Bet man tas dīzeļa kvēpu filtrs ZB !

Tad, kad beidzot sāksi ar dīzeli braukt nevis sēņot, tad tev vairs nebūs ZB...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Ar ko slikts Jums šķiet jaunais Renault trīs cilindru 0,9 litru 90 zirgspēku turbomotors?

VWfan, beidz piespamot manu topiku ar saviem renaultiem. Te tēma ir pavisam par ko citu. Bļin, desmitiem reižu tev tas ir teikts. Pieaudzis cilvēks it kā, bet nesaproti tik elementāras lietas?

sviestdienis Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

tur jau tā problēma,ka kā valdīja vissatļautība pie reda,tā arī te turpinās.NEKAS nemainās...

vienalga incanti ko tev B6 nodarījis?Nē nu ja labu cenu piedāvāja,nav jautājumu. bet tak vienalga auto nav naudas ieguldīšanas bizness vieni izdevumi

labāk pasaki,kur viss labā,vai kurš ir labākais no saitiem ,lai dabūtu infu par B6.

der arī krievu saiti.

sviestdienis Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

piereģistrējos vw-klubā.

bet cik ģeniāliem jābūt ,lai būtu divas dažādas reģistrācijas VIENĀ saitā. atkarībā vai spied latviski vai krieviski

teiksim esmu reģistrējies -latviski-,tad -krieviski-pieprasa atsevišķu reģistrāciju

pilnīgs PĪ.

un datumi ar pēdējām atbildēm vnk fascinē

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

sviestdienis rakstīja:

vienalga incanti ko tev B6 nodarījis?Nē nu ja labu cenu piedāvāja,nav jautājumu. bet tak vienalga auto nav naudas ieguldīšanas bizness vieni izdevumi

Ne jau priekš pārdošanas šamo ņēmu. Paņēmu par normālu ciparu un par normālu arī atdevu... Neko baigi nodarījis jau nebija, bet, nu, nekāds uzticamais arī nebija - astoņu mēnešu laikā spararats, roķenes motorīc plus vēl šādi tādi sīkumi... nu, vari palasīt šo topiku no sākuma, tā teikt, pirmavota.

labāk pasaki,kur viss labā,vai kurš ir labākais no saitiem ,lai dabūtu infu par B6.

der arī krievu saiti.

nezinu. neesmu no tiem, kas paši remontē mašīnas. ja kas bija, devu servisam, kas tad arī domāja, kā novērst.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja: Topiku neslēdz! Ko pirksi nākamo? Vai baudāmo Renault-Captur 0,9 Tce ?

Pasarg die's...

Nē, nu, it kā jau nav ne vainas autiņam kā tādam, tikai, ja izskatītu šo kandidatūru, tad tikai ar 1.5 dīzeli.

Patūk dīzeļi ?

Cik km gadā nobrauc ?

Redzēs kā sanāks , varbūt tik plika parunāšana , bet iespējams nākošais autiņš man būs benzīns vai benzīns/gāze

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja: Topiku neslēdz! Ko pirksi nākamo? Vai baudāmo Renault-Captur 0,9 Tce ?

Pasarg die's...

Nē, nu, it kā jau nav ne vainas autiņam kā tādam, tikai, ja izskatītu šo kandidatūru, tad tikai ar 1.5 dīzeli.

Bet man tas dīzeļa kvēpu filtrs ZB !

Cik noprotu tad nepatika prt kvēpu filtru saistīta ar padaudz latu zaudēšanu ?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

Patūk dīzeļi ?

Cik km gadā nobrauc ?

30-35 kilo

sviestdienis Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

Nu nezinu,kvēpu filtri izravējas,EGR vārsts tiek bloķēts,kompim tas tiek pateikts.

Kur sāpe?

No 2008 gada ir virkne uzlabojumu.

Ar demferi vairs problēmu nav. neesmu skatījis,bet esot VIENGABALA,to teica arī mans meistars ,kas par to bija izbrīnīts. Jo pirmajiem B6 ir tāds pats kā B5,manam vairs nav...

Ko teica VW firmas servisos(Rīgā un Siguldā).

1.Ka kloķenes gala škivoks esot cits(pieņemu,ka tas ko teica meistars).

2.Divmasu sajūgs esot principiāli cits.Nav ne jausmas,kas un kā. Bet zinu kam ir jau virs 200.000km un nekas neliecina,ka viņam būtu jābeidzas.

3.Elektriskā rokas bremze esot cita,kas esot lētāka un pagaidām nekādu atteikumu neesot. Laiks rādīs.

4.Atšķirībā no pumpe dīse siksnas jāmaina ne ātrāk kā pie 200.000km vai 1X5gados.Cena ir tāda pati kā pumpja dīsei.

5.Priekšēja tiltā ir izturīgākas(citas) bukses. apakšas svira man ir alumīnija,it kā pirmajiem metāla.

Rādīs laiks,kas un kā. pagaidām vidējais ir 5.5/100km(kompis saka 5.2/100).

NORMĀLI,ne fui fui fana stilā braucot.Pieņemu ka fui fui fans šo ciparu panāks ievērojami mazāku.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Patūk dīzeļi ?

Cik km gadā nobrauc ?

30-35 kilo

Es pašlaik tikpat , visu laiku ceru pamest vienu darba vietu kuras dēļ visvairāk jābrauc .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Brīvdienās braucu uz kāzām palielus gabalus pa Kurzemi. Noīrēju 2004.gada Renault-Laguna universālu 1,9 dCi ar 100 zirgspēku dīzeļmotoru. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš, nobraucot 550 km, sanāca 5,25 litri uz 100 km.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Brīvdienās braucu uz kāzām palielus gabalus pa Kurzemi. Noīrēju 2004.gada Renault-Laguna universālu 1,9 dCi ar 100 zirgspēku dīzeļmotoru. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš, nobraucot 550 km, sanāca 5,25 litri uz 100 km.

Fan, tu speciāli vai tiešām smagi pielec?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Pirms GB12 pieredzes par pasātiem biju labakās domās. Ja šis viss kas noticis ir pie 105 t km, tad no šīs mašīnas ir jābēg pa gabalu Tas ir pilnīgs brāķis, šrots, lai apkāstu pircējus Es neslavēju vecus auto, bet tomēr ar spararatu nekad nevienam nav bijušas nekādas problēmas, kur nu vēl kroplīga stābremze par n-tajiem simtiem latu. par to jau vien konstruktoru vajadzētu pie koka piesiet Paziņas Fokusam C-max tā stāvbremze salūza, sūda Fokusam, kompaktniekam, bet maksā kā lietots, vesels trešais Golfs

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Aizmirsu vēl pateikt, ka no sirds apsveicu GB12, ka izdevās tikt vaļā

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kā man dīlera džeki teica, ja grib B6, tad jāskatās 2009. gada uzlabotais modelis, nu, tas, kuram jau B7 panelis nāca. Tur it kā visas tās šaizes esot novērstas - labāki spararati, Bosch sprauslas, citi elektromotori roķenei, uzlabotas kārbas utt. Nu, nezinu, kaimiņš nesen tādu paņēma, tad jau redzēs, kā šim ies. Bet arī nesen kaut ko par spararatu ieminējās, ka it kā esot simptomi.

Paldies par apsveikumu. Kā jau rakstīju, žēl bija, komforta/gaitas īpašību/patēriņa ziņā tas auto man tomēr ļoti patika... nu jā, tikai tā tehniskā uzticamība. Bet, nu, tā kā esmu pedants auto lietās un visas kaites, kas bija, taisīju uzreiz, nevis gaidīju, kad krīt nost, tad domāju, jaunajam īpašniekam tas auto varētu arī labi kalpot.

Bet īstenībā, cik palasījos forumos, es ieteiktu turēties pa gabalu no visiem VW, kas ražoti apm. no 2003. līdz 2009. gadam - gan 5. Golfa, gan Tourāna, gan B6 pasāta un kas vēl tur bija... tajos laikos VW ar kvalitāti esot bijis diezgan bēdīgi, jo VW tajā laikā savos "tautas auto" grūda visādas tehnoloģijas iekšā (kaut vai tie paši DSG un stāvbremzes un vēl viskaukas), kuras laika trūkuma dēļ kārtīgi līdz galam neiztestēja, kā saka - gan jau klienti iztestēs nu, tāpēc tas rezultāts ir tāds, kā ir...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Tad jau labāk, ja vēlas 2003.-2009.gada auto, ņemt Opel-Merivu, vai ne?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Kā man dīlera džeki teica, ja grib B6, tad jāskatās 2009. gada uzlabotais modelis, nu, tas, kuram jau B7 panelis nāca. Tur it kā visas tās šaizes esot novērstas - labāki spararati, Bosch sprauslas, citi elektromotori roķenei, uzlabotas kārbas utt. Nu, nezinu, kaimiņš nesen tādu paņēma, tad jau redzēs, kā šim ies. Bet arī nesen kaut ko par spararatu ieminējās, ka it kā esot simptomi.

Paldies par apsveikumu. Kā jau rakstīju, žēl bija, komforta/gaitas īpašību/patēriņa ziņā tas auto man tomēr ļoti patika... nu jā, tikai tā tehniskā uzticamība. Bet, nu, tā kā esmu pedants auto lietās un visas kaites, kas bija, taisīju uzreiz, nevis gaidīju, kad krīt nost, tad domāju, jaunajam īpašniekam tas auto varētu arī labi kalpot.

Bet īstenībā, cik palasījos forumos, es ieteiktu turēties pa gabalu no visiem VW, kas ražoti apm. no 2003. līdz 2009. gadam - gan 5. Golfa, gan Tourāna, gan B6 pasāta un kas vēl tur bija... tajos laikos VW ar kvalitāti esot bijis diezgan bēdīgi, jo VW tajā laikā savos "tautas auto" grūda visādas tehnoloģijas iekšā (kaut vai tie paši DSG un stāvbremzes un vēl viskaukas), kuras laika trūkuma dēļ kārtīgi līdz galam neiztestēja, kā saka - gan jau klienti iztestēs nu, tāpēc tas rezultāts ir tāds, kā ir...

Rads kura darbs saistīts ar auto ,arī kā vienu no variantiem gribēja vw . Un tad panesās apmēram tādas pašas runas ....... tas modelis jāpērk tā un tā gada , jo ja sprauslas un kas vēl tur noklāsies tad maina pa velti , cits modelis jāpērk tā un tā gada jo kārbas niķi novērsti un tā vesels saraksts....

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Tad jau labāk, ja vēlas 2003.-2009.gada auto, ņemt Opel-Merivu, vai ne?

Neatbildēji kas tad Tev ar to kvēpu filtru , vai noklājās ?

Vai visu laiku domā.....ai ..ai ...kas nu būs ja noklāsies ....

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja: Tad jau labāk, ja vēlas 2003.-2009.gada auto, ņemt Opel-Merivu, vai ne?

Neatbildēji kas tad Tev ar to kvēpu filtru , vai noklājās ?

Vai visu laiku domā.....ai ..ai ...kas nu būs ja noklāsies ....

Domāju, ai.. ai.. , kas būs, ja noklāsies... Nobraukums tagad 190 tūkst.km.

sviestdienis Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

Es neesmu pirmais ,ka paņēmis B6(pēdējo),visiem apmēram trīs gadu laikā ap 200.000(pirkuma brīdī).

Servisa grāmatas IR patiesas.Pagaidām viss ir oki.Lielākie izdevumi ir bijuši tikai siksnu maiņajas(plānotajos intervalos,rūpnīcas noteiktajos).

Brauks un skatīsies.No defektiem (manam) attiecis ir mazais cirkulācijas sūknis(tosola),kas pasūtīts(oriģinālais)-gaidu piegādi.Deg -check engine-,bez jaudas mazinājuma.

Nu ja un aizmugures durvis neveras no iekšpuses(vienas).

Visiem ir nokrējieni 180.000-205.000 ,pa trīs gadiem...pa Vāciju.

sviestdienis Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

stulbi ir domāt,kas būs ...ja,bet priekš fui fui fana tas ir normāli.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja: Tad jau labāk, ja vēlas 2003.-2009.gada auto, ņemt Opel-Merivu, vai ne?

Neatbildēji kas tad Tev ar to kvēpu filtru , vai noklājās ?

Vai visu laiku domā.....ai ..ai ...kas nu būs ja noklāsies ....

Domāju, ai.. ai.. , kas būs, ja noklāsies... Nobraukums tagad 190 tūkst.km.

Brauc garākus gabalus ar normāliem apgriezieniem, un nenoklāsies

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Pisec, dzīves jēga braukt ar vecu pasātu, kuru nevar uzturēt!!!

Kur tas pediņš deksters palicis?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Pisec, dzīves jēga braukt ar vecu pasātu, kuru nevar uzturēt!!!

Kur tas pediņš deksters palicis?

Kas teica, ka nevaru?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Kur tas pediņš deksters palicis?

Kas ir, kaksi, krievi apnika?

1.. 7 8 9 10 11 12 13 14
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti