Pirmais/-ie auto

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu tā, pļāpāšanas pēc varam katrs padalīties ar saviem piedzīvojumiem, kā iesākās auto braucēja karjera, kādi bijuši kuriozākie auto utt.

Pirmo auto nopirku pats, pirms kādiem 8.5 gadiem, apmēram msh vecumā, meklēju mašīnu līdz 500 latiem. Biju noskatījis vienu skorpi no pazīstama par 400. Tad vienā sludinājumā nejauši ieraudzīju 626. mazdu (1989. gada - laikam ValdisM ar tādu brauc) iebuktēts slieksnis, bez stūres pastiprinātāja sūkņa, bez apskaties, ar plikām riepām... Sarunāju tikšanos ar īpašnieci kaut kur Pļavniekos, izbraucu, iepatikās (likās ļoti ērts salons un elektriskie logi , pats tagad draugiem stāstu kā anekdoti). Mazliet uzrunāja arī tas, ka šis auto jau patika no autoskolas laikiem, ar tādu mācījos braukt, instruktors arī toreiz slavēja, cik labs auto. Karoče, nokaulēju vēl 50 latus un nopirku. Pa ceļam uz mājām vēl izpūtējs, kas mazliet pūta, izpūta vēl lielāku caurumu un auto gāja tā, ka viss rajons dārdēja. Patēvs toreizējais ieraudzīja, aiz cieņas acīs jau neko neteica, bet, nu pēc feisa varēja saprast, ko viņš par mani domā. Lai nu kā, paldies viņam, palīdzēja to mašīnu savest kārtībā, nu, ne jau apmaksāja remontus, bet palīdzēja atrast detaļas caur saviem kanāliem, sarunāja zināmus meistarus u.tml. Karoče, mašīna kopumā nokalpoja gadu, bet kopumā neslikti. Pa to gadu bija vēl viens sīks remonts 8 latu vērtībā, bija izpuvusi viena truba dzesēšanas sistēmā un zuda šķidrums. To nomainīja un braucu tikai... līdz vienā jaukā dienā paziņa uzvārīja motoru. Tādu beigtu arī pārdevu citam jaunajam censonim, kurš cēla pēc tam to auto gaisā un, cik zinu, arī kādu gadu nobrauca, pēc tam laikam nošķīla.

Otro auto (SAAB 9000) jau skatījos nopietnāk, kaut arī tas vairāk vai mazāk bija emocionāls pirkums. Čoms nupat tādu bija iepircis, ļoti patika - ērts, dinamisks (2.3 ar lielo turbīnu). Skatījos jau daudz uzmanīgāk, atlasījos visādos autobildos un forumos, kam jāpievērš uzmanība, pērkot mašīnu. Karoče, nopirku. Braucot mājās, kaut kādos brīžos, kad iedevu vairāk pa pedāli, auto sāka raustīties un palika baigi ciets gāzes pedālis, kad palaida brīvgaitā, auto noslāpa. Aizvedu uz SAAB centru, pie viena, lai intereses pēc uztaisa pilnu diagnostiku. Nu, tā, informācijai. Šie man uztaisīja tāmi par pusotru tūkstoti (700 latu vērtam auto)... Aizvedu parādīt to mašīnu citam servisam, kas ar saabiem ņemas. Tur man pateica, lai mašīnu savestu tiešām labā kārtībā, vajagot kādus latus 400, steidzamās lietas apmēram 150, bet lielāko daļu no tā, ko dīleris tur sarakstīja, varot pagaidīt vai vispār nevajag mainīt vēl (ķēde, piemēram). Tā nu atkal gadu nobraucu bez lielām šaizēm, līdz iekļuvu ar to avārijā. Tad nu tādu sasistu arī pārdevu.

Nākamos divus auto (Toyota Carina un Honda Accord) pirku Kauņā, bet šoreiz ņēmu līdzi kādu zinošāku cilvēku. Vienu reizi paziņu, kurš agrāk dzenāja autiņus no Vācijas, otro reizi - bijušo mehāniķi. Abi auto bija OK, ar Toyotu pēc manis draugs, kurš no manis to nopirka, vēl piecarpus gadus nobrauca un pagājušajā nedēļā tikai pārdeva.

Pēdējos divus auto pirku no zināmām rokām ar zināmām vēsturēm no dzimšanas brīža un apmēram 100 tūkstošu nobraukumiem...

 
1 2 3
bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

VWfans rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

servisa intervāls kvēpu filtra pārbaudei ir 150000, ja pareizi atceros. Ko tad darīs, to nezinu. Paneļa apgaismojums neregulējas, a varbūt regulējas automātiski, nezinu. Apgriezienu tādu problēmu neesmu novērojis.

Manai Merivai arī pie 170 tūkst.km nobraukuma kvēpu filtrs funkcionē un pats attīrās. Laikam viņam patīk, ka regulāri atvelku uz Ziemeļvidzemi vai Viļņu.

Un kāds sakars tavam sūda kvēpu filtram ar pirmo mašīnu ?? Vai tiešām nevar pacensties un visu nepiedirst, tas attiecas arī uz Pirmo.

nu man, piemēram, šis ir pirmais auto ar slaveno DPF vai kvēpu filtru.l

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

mans pirmais auto bija shaads:

clasicosenescala.blogspot.com/...

tieshi tads kaa bildees sarkanaa kraasa.

85. gada ar 1.5 benzina motoru, kursh attistija veselus 82Zs. gaaja vienkaarshi lopaa, toreiz viss bija labaak, benziins maksaaja 40 santiimus litraa, tikko biju dabuujis tiesiibas un iestaajies augstkolaa, zaale arii bija zaljaaka tie tik bija laiki.

tas bija taalajaa 2000 gadaa.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

sheit ir vel reklamas rulliitis:

www.youtube.com/...

manejam arii bija taas megadaudzaas lampinjas pechkai un check panelis un elektriskie logi un centrala atslega.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: mans pirmais auto bija shaads:

clasicosenescala.blogspot.com/...

tieshi tads kaa bildees sarkanaa kraasa.

85. gada ar 1.5 benzina motoru, kursh attistija veselus 82Zs. gaaja vienkaarshi lopaa, toreiz viss bija labaak, benziins maksaaja 40 santiimus litraa, tikko biju dabuujis tiesiibas un iestaajies augstkolaa, zaale arii bija zaljaaka tie tik bija laiki.

tas bija taalajaa 2000 gadaa.

Tas tajās bildēs tak ir rotaļu auto!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

vai tad tavs pirmais auto arī nebija rotaļu?

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

1.ZAZ 965;

2. Vaz 2101;

3. Vaz 2103;

4. Vaz 2105;

5. Vaz 2107;

6. Luaz 969;

7. Moskvich 2140;

8. Opel Record '83;

9.Ford Sierra '89;

10.Opel Kadett GSI'91;

11.Ford Capri '79;

12.BMW 323 '91;

13.Opel Senator '87;

14.Mitsubisi Starion;

15.Ford Taunus '74;

16.VW Kuafer' 74;

17.Saab 900 ;81;

16.Saab 9000 '87;

17.Saab 9000 '93;

18.Saab 9-5 '98;

19.Saab 900 '86;

20. Saab 900 '89.

P.S.

iespējams ka pa vidu nedaudz sajaucu secību..

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Pirmajam Pirmais Paša Auto bija 320 bemberass... divdurnieks zilā krāsā... ja pareizi atceros, tad 84 gada....

ooo jē....

reku jamais ir

5 AJ988 1984 BMW 320 Vieglais pasažieru Izziņa par transporta līdzekli (maksas pakalpojums)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

laikam jāaizbrauc uz csdd un jātiek no tā lūžņa vaļā

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: 1.ZAZ 965;

11.Ford Capri '79;

Ar šiem diviem gribētu pavizināties.

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja:

Sviestc rakstīja: 1.ZAZ 965;

11.Ford Capri '79;

Ar šiem diviem gribētu pavizināties.

nu par Zazu runājot...

tas tomēr mūsdienās jau ir mazohisms...

gluži tāpat kā kuafer....

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja:

Sviestc rakstīja: 1.ZAZ 965;

11.Ford Capri '79;

Ar šiem diviem gribētu pavizināties.

bet ar šito nē?

www.performance-car-guide.co.uk/...

šamam bija fiča ( nezinu gan vai orģinali tas nāca )

kad var "mirkšķināt" lampas kustinot,

respektīvi, laba paceļas bet kreisā nolaižas vienlaicīgi...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja:

Bucefals rakstīja:

Sviestc rakstīja: 1.ZAZ 965;

11.Ford Capri '79;

Ar šiem diviem gribētu pavizināties.

nu par Zazu runājot...

tas tomēr mūsdienās jau ir mazohisms...

gluži tāpat kā kuafer....

Es teicu - pavizināties, nevis ikdienā braukt.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja:

Bucefals rakstīja:

Sviestc rakstīja: 1.ZAZ 965;

11.Ford Capri '79;

Ar šiem diviem gribētu pavizināties.

bet ar šito nē?

www.performance-car-guide.co.uk/...

šamam bija fiča ( nezinu gan vai orģinali tas nāca )

kad var "mirkšķināt" lampas kustinot,

respektīvi, laba paceļas bet kreisā nolaižas vienlaicīgi...

Nu pavizināties varētu arī ar tādu - bet tas nav tik ekskluzīvi kā ZAZ vai Capri.

Man vienbrīd bija bizdings uz tiem Capri - gribēju pirkt (tas bija ap 2000 gadu). Bet taja brīdī šeit uz vietas neviena piemērota nebija un līdz ar to arī palika sapnītis neizsapņots. Nopirku GSI Kadetu tā vietā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais reiz iepazīnās ar vienu skuķi, kuras džekam bija vājība uz opel manta

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: 1.ZAZ 965;

2. Vaz 2101;

3. Vaz 2103;

4. Vaz 2105;

5. Vaz 2107;

6. Luaz 969;

7. Moskvich 2140;

8. Opel Record '83;

9.Ford Sierra '89;

10.Opel Kadett GSI'91;

11.Ford Capri '79;

12.BMW 323 '91;

13.Opel Senator '87;

14.Mitsubisi Starion;

15.Ford Taunus '74;

16.VW Kuafer' 74;

17.Saab 900 ;81;

16.Saab 9000 '87;

17.Saab 9000 '93;

18.Saab 9-5 '98;

19.Saab 900 '86;

20. Saab 900 '89.

P.S.

iespējams ka pa vidu nedaudz sajaucu secību..

tu ar no tiem, kas mašīnas kā zeķes maina

ps

13.Opel Senator '87;

15.Ford Taunus '74;

Vot tie bij autiņi

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: Pirmais reiz iepazīnās ar vienu skuķi, kuras džekam bija vājība uz opel manta

te nav nekāds spama topiks!!!

Pamuļķi!

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Sviestc rakstīja: 1.ZAZ 965;

2. Vaz 2101;

3. Vaz 2103;

4. Vaz 2105;

5. Vaz 2107;

6. Luaz 969;

7. Moskvich 2140;

8. Opel Record '83;

9.Ford Sierra '89;

10.Opel Kadett GSI'91;

11.Ford Capri '79;

12.BMW 323 '91;

13.Opel Senator '87;

14.Mitsubisi Starion;

15.Ford Taunus '74;

16.VW Kuafer' 74;

17.Saab 900 ;81;

16.Saab 9000 '87;

17.Saab 9000 '93;

18.Saab 9-5 '98;

19.Saab 900 '86;

20. Saab 900 '89.

P.S.

iespējams ka pa vidu nedaudz sajaucu secību..

tu ar no tiem, kas mašīnas kā zeķes maina

Nu tas ir laika posmā no 1987 gada līdz 2010....

tik reti mainīt zeķes?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

manta... tā tik ir MANTA

nekāds sābs tur nestāv blakus.... ja nu vienīgi 95....

padomā kas tas ir par kaifu - glāstīt Savu Mantu

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Jā, Manta man arī šķita pievilcīga tai dzīves periodā, kad Capri gribēju.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt
Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt
1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti