ņem un uzliec rokas pumpi. cik pac iekačāsi tik būs tavam OOOOpelim.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ņem un uzliec rokas pumpi. cik pac iekačāsi tik būs tavam OOOOpelim.
a ko pie Sviesta negribi aizbraukt?
vēl var un visdrīzāk čīgā motoram kloķvārpstas demferskriemelis. Vismaz mana opja 2.0dti tā bija. Tas bija sācis bija sadalīties. Maksā gan bargu naudu.
To var pārbaudīt no apakšas.
Ape piedāvā tikai GRAFT sūkni VKPC-85623G pret 21.02 lašiem
bobcat rakstīja: vēl var un visdrīzāk čīgā motoram kloķvārpstas demferskriemelis. Vismaz mana opja 2.0dti tā bija. Tas bija sācis bija sadalīties. Maksā gan bargu naudu.
To var pārbaudīt no apakšas.
Ape piedāvā pret 93 lašiem Corteco 80000085 izstºadājumu.
Opel numuri 0614411; 55351711; 5614437 ...
Es toreiz nopirku iekš autofavorīta par ~ 80 latiem šķiet.
toreiz es arī nomainīju šīs pašas čivināšanas dēļ: siksnu, spriegotāja mehānismu ar amīti un skriemeli. Kad aizbraucu uz servi, pacēla auto un noņēma pannu, tad tik ieraudzīja kas par sienāzi.
bobcat rakstīja: vēl var un visdrīzāk čīgā motoram kloķvārpstas demferskriemelis. Vismaz mana opja 2.0dti tā bija. Tas bija sācis bija sadalīties. Maksā gan bargu naudu.
To var pārbaudīt no apakšas.
Es minēju, ka piedarbinot ar noņemtu siksnu čīgāšana nebija - vai tad tas demferskriemelis kaut kā ietekmējas no siksnas?
bobcat rakstīja: toreiz es arī nomainīju šīs pašas čivināšanas dēļ: siksnu, spriegotāja mehānismu ar amīti un skriemeli. Kad aizbraucu uz servi, pacēla auto un noņēma pannu, tad tik ieraudzīja kas par sienāzi.
Paskatījos pēc koda 614411 - tas sanāk kloķenes skriemelis - tad tas demfermehānisms ir tajā iebūvēts? Ok, skriemeli arī varētu būt laiks mainīt, jo nesen nomainīju kloķenes priekšējo blīvslēgu un ievēroju, ka skriemelī no blīvslēga ir iestrādājusies manāma rieva, toreiz mēģināju izlīdzēties noslīpējot blīvslēgu mazliet plānāku, lai var ielikt to dziļāk.
Ok, lai nu būtu kloķenes skriemelis, tikai nesaprotu, kā tas ir vizuāli pārbaudāms? Ko tur var no apakšas ieraudzīt? (Panna ir nost jau labu laiku)
bobcat rakstīja:
bobcat rakstīja: vēl var un visdrīzāk čīgā motoram kloķvārpstas demferskriemelis. Vismaz mana opja 2.0dti tā bija. Tas bija sācis bija sadalīties. Maksā gan bargu naudu.
To var pārbaudīt no apakšas.
Ape piedāvā pret 93 lašiem Corteco 80000085 izstºadājumu.
Opel numuri 0614411; 55351711; 5614437 ...
Es toreiz nopirku iekš autofavorīta par ~ 80 latiem šķiet.
Grosauto man piedāvā kaut kādu JP GROUP par Ls 64,55 ej.uz/...
Par ūdenssūkni - passkatīju autoxp.ru - tur uzrāda 6334040
Labojums - auto ir pirmo reizi reģistrēts 2000.g, bet pēc VIN elcats.ru uzrāda, ka ДАТА ВЫПУСКА 24.11.1999
Nesaprotu, ko Tu te jājies? Aizdzen uz servi, lai konstatē, kas jāmaina... meistars noņem maināmo mezglu, zvans sviestam un atvedīs klāt...
Kaut kādu jaunu amēriku te grib izdomāt...
M77 rakstīja:
bobcat rakstīja:
bobcat rakstīja: vēl var un visdrīzāk čīgā motoram kloķvārpstas demferskriemelis. Vismaz mana opja 2.0dti tā bija. Tas bija sācis bija sadalīties. Maksā gan bargu naudu.
To var pārbaudīt no apakšas.
Ape piedāvā pret 93 lašiem Corteco 80000085 izstºadājumu.
Opel numuri 0614411; 55351711; 5614437 ...
Es toreiz nopirku iekš autofavorīta par ~ 80 latiem šķiet.
Grosauto man piedāvā kaut kādu JP GROUP par Ls 64,55 ej.uz/...
Jā.. Grossauto toč ir īstā vieta, kur ko labu var nopirkt par loģiski izskaidrojamu cenu...
P.S.
To pašu JP GROUP mēs tev varam pievest bez maksas klāt, jebkur Rīgā, par 43Ls.
Bet es tikai nesaprotu, nupat gribēji ūdensūkni ņemt viskrutāko iespējamo, bet to denferi gribi ķīnieti?
P.S.
Demferis ir piejams arī Swag ( vācija ) ražojuma,
un cena 55Ls, bet
ūdensūknis ir pieejams SKF ražojuma,manuprāt ļoti pat kvalitatīvs ražotājs un maksā tas 30Ls.
vairāk informācijas vari iegūt
P.P.S.
Atvainojos par reklāmas pauzi.
Meistari... phe. Da halturščiki viņi visi ir, atšķirība vien ir, cik zinoši un ar kādu pieredzi, bet ja laiki spiež, tad kādu lieku skrūvi nepieskrūvēs, vai vēl ko neizdarīs, kas sākotnēji nekrīt acīs. Tādu lietu, kā kloķenes skriemeli vai ūdenssūkni varu mierīgi pats savā garāžā nomainīt.
Pēdējo lielāko remontu izveicu pie izdaudzinātā Melnsila ielas Viļņa... jā, ok, varbūt, galvas remontu izveica pienācīgi, bet, pēc remonta sāka zust tosols - divreiz pielēju pa puslitram, pēc tam sāku skatīties, kur zūd - laikam, nomainot termostatu nebija kārtīgi notīrījuši saskarsmes virsmu ar dzinēju - tur termostata apkārtnē viss bija notašķīts ar tosolu, noņēmu termostatu, visu notīrīju, saliku atpakaļ, tagad ir ok. Tad vēl konstatēju, ka motoram priekšpuse visa ar eļļu notašķīta, ievēroju, ka ieplūdes kolektoram viena skrūve nolauzta, cerams, ka tur tik tā vaina, ka nav problēma galvas blīvējumā. Paskatījos motoram no otras puses - skatos nolauzts startera vadu stiprinājuma plastmasas kronšteins, vēl tur augstāk vienā vietā skrūve iztrūkst, nenopētīju, kas tas par stiprinājumu, kaut kāda tieva pagara metāla lenta-atsaite hvz kā lai nosauc, no turbīnas puses nāca. Katrā ziņā pirms remonta tur viss bija ok, nekas acīs nekrita - biju pētījis to apkārtni, jo vienreiz izdomāju starterim notīrīt vadu kontaktvirsmas.
M77 rakstīja:
bobcat rakstīja: vēl var un visdrīzāk čīgā motoram kloķvārpstas demferskriemelis. Vismaz mana opja 2.0dti tā bija. Tas bija sācis bija sadalīties. Maksā gan bargu naudu.
To var pārbaudīt no apakšas.
Es minēju, ka piedarbinot ar noņemtu siksnu čīgāšana nebija - vai tad tas demferskriemelis kaut kā ietekmējas no siksnas?
Tas skriemelis ir ar metāla vidu, tad gumija (amortizējošā dala) un siksnas daļā ir tāds plastmasas skriemelis-apvalks. Tas manam bija sācis sadalīties un radīja tādu čivināšanu. To pārbauda ar roku, manam varēja pagriezt, jo bija atdalījies.
M77 rakstīja: Meistari... phe. Da halturščiki viņi visi ir, atšķirība vien ir, cik zinoši un ar kādu pieredzi, bet ja laiki spiež, tad kādu lieku skrūvi nepieskrūvēs, vai vēl ko neizdarīs, kas sākotnēji nekrīt acīs. Tādu lietu, kā kloķenes skriemeli vai ūdenssūkni varu mierīgi pats savā garāžā nomainīt.
Pēdējo lielāko remontu izveicu pie izdaudzinātā Melnsila ielas Viļņa... jā, ok, varbūt, galvas remontu izveica pienācīgi, bet, pēc remonta sāka zust tosols - divreiz pieTad vēl konstatēju, ka motoram priekšpuse visa ar eļļu notašķīta, ievēroju, ku starterim notīrīt vadu kontaktvirsmas.
Vajadzēja ar reklamāciju vērsties pie šamā, lai novērš problēmas un iedod mizā saviem "meistariem". Man vismaz tas ir palīdzējis. Cilvēkfaktors ir visur.
Sviestnesis rakstīja:
M77 rakstīja:
bobcat rakstīja:
bobcat rakstīja: vēl var un visdrīzāk čīgā motoram kloķvārpstas demferskriemelis. Vismaz mana opja 2.0dti tā bija. Tas bija sācis bija sadalīties. Maksā gan bargu naudu.
To var pārbaudīt no apakšas.
Ape piedāvā pret 93 lašiem Corteco 80000085 izstºadājumu.
Opel numuri 0614411; 55351711; 5614437 ...
Es toreiz nopirku iekš autofavorīta par ~ 80 latiem šķiet.
Grosauto man piedāvā kaut kādu JP GROUP par Ls 64,55 ej.uz/...
Jā.. Grossauto toč ir īstā vieta, kur ko labu var nopirkt par loģiski izskaidrojamu cenu...
P.S.
To pašu JP GROUP mēs tev varam pievest bez maksas klāt, jebkur Rīgā, par 43Ls.
Bet es tikai nesaprotu, nupat gribēji ūdensūkni ņemt viskrutāko iespējamo, bet to denferi gribi ķīnieti?
P.S.
Demferis ir piejams arī Swag ( vācija ) ražojuma,
un cena 55Ls, bet
ūdensūknis ir pieejams SKF ražojuma,manuprāt ļoti pat kvalitatīvs ražotājs un maksā tas 30Ls.
vairāk informācijas vari iegūt
www.spsauto.lv/...
P.P.S.
Atvainojos par reklāmas pauzi.
Pārliecināji, neskriešu uz to Grosu grābt pirmo iespējamo (tā tas arī nebija domāts, tikai ieskatījos, ko šamie piedāvā), jāpaskata vakarā tuvāk tas demferis, tad jau arī pieteikšos telefoniski.
M77 rakstīja: Meistari... phe. Da halturščiki viņi visi ir, atšķirība vien ir, cik zinoši un ar kādu pieredzi....
Nu tam jau gan īsti man negribētos piekrist..
Ja Tevi pāris reizes kāds ir piečakarējis, tas tak nenozīmē ka
VISI ir halturšiki...
Jā, visādu "brīnumdaru", kuriem rokas aug ne tur" ir sastopami, bet tas jau nenozīmē, ka tādi ir visi.
bobcat rakstīja:
M77 rakstīja: Meistari... phe. Da halturščiki viņi visi ir, atšķirība vien ir, cik zinoši un ar kādu pieredzi, bet ja laiki spiež, tad kādu lieku skrūvi nepieskrūvēs, vai vēl ko neizdarīs, kas sākotnēji nekrīt acīs. Tādu lietu, kā kloķenes skriemeli vai ūdenssūkni varu mierīgi pats savā garāžā nomainīt.
Pēdējo lielāko remontu izveicu pie izdaudzinātā Melnsila ielas Viļņa... jā, ok, varbūt, galvas remontu izveica pienācīgi, bet, pēc remonta sāka zust tosols - divreiz pieTad vēl konstatēju, ka motoram priekšpuse visa ar eļļu notašķīta, ievēroju, ku starterim notīrīt vadu kontaktvirsmas.
Vajadzēja ar reklamāciju vērsties pie šamā, lai novērš problēmas un iedod mizā saviem "meistariem". Man vismaz tas ir palīdzējis. Cilvēkfaktors ir visur.
Tāda doma ir, bet nav laika aizbraukt, un tā kā auto mums ģimenē ir pagaidām viens, tad ātrāk un ērtāk ir tikt galā ar problēmu pašam, nekā dzīties uz Rīgu, atstāt auto uz vairākām dienām (kas zin cik ilgi).
Katrā ziņā tam kantorim ir savas nianses - pozitīvām atsauksmēm ir savas sekas - šie nereti ir diezgan noslogoti, un lielākie remonti mēdz ievilkties, jo neprognozējami uzpeldošie ātri remontējamie klientu auto tiek apkalpoti prioritārā kārtā - nevar tak naudiņu laist vējā! Bez tam šiem nav savas teritorijas - stāvvietas, gadās, kad klientu auto atstāj pretējā ielas malā "stāvvietā pie Maksimas", nebūtu omulīgi, ja tavs auto ilgstoši tur glabātos.
Sviestnesis rakstīja:
M77 rakstīja: Meistari... phe. Da halturščiki viņi visi ir, atšķirība vien ir, cik zinoši un ar kādu pieredzi....
Nu tam jau gan īsti man negribētos piekrist..
Ja Tevi pāris reizes kāds ir piečakarējis, tas tak nenozīmē ka
VISI ir halturšiki...
Jā, visādu "brīnumdaru", kuriem rokas aug ne tur" ir sastopami, bet tas jau nenozīmē, ka tādi ir visi.
Nav runa par līkrocību, bet par to, ka, ja laiki spiež, tad kādas mazāk nozīmīgas darbības netiek izpildītas - skrūvēja auto kopā pēdējā brīdī un nolauza to kolektora skrūvi - laika nav, auto jāatdod - nu ko, "saiģot" - pārējās 7 (vai cik tur ir) gan jau noturēs.
Tāpat Senson auto man pa kasko krāsoja aizmugurējo bamperi - pavirši pēc tam piestiprināja, vienā malā nepieguļ kā nākas, no apakšas vispār neviena skrūve nav pieskrūvēta...
Par Grosauto runājot - pēdējais ko tur pirku - eļļas filtru - par nepilniem Ls 3 ieguvu kaut kādu Comline brīnumu, kas pēc skata ne tuvu nestāv Man vai Alco, ko iepriekš tiku lietojis. Vecais filtrs (ko tagad nomainīju) arī izskatījās tāds pašvaks (Kecht), varbūt, tāpēc, ka ilgāku laiku nebija mainīts (bija tāds drusku saņurcīts), bet drīzāk jau tāpēc, ka konstruktīvi bija prastāks kā minētie Man/Alco.
Sviestnesis rakstīja: ūdensūknis ir pieejams SKF ražojuma,manuprāt ļoti pat kvalitatīvs ražotājs un maksā tas 30Ls.
Gribētos jau ticēt. Bija man pieredze ar Grosauto iegādātu SKF rullīti, kam gultnis pēc gada izjuka. Atceros, tai reizē SKF par "akcijas cenu" bija lētāks kā Febi.. vēlāk sekoja šis teksts - www.grosauto.lv/... - ka tik pašiem arī nebija "paslīdējusi kāja"...
M77 rakstīja: Par Grosauto runājot - pēdējais ko tur pirku - eļļas filtru - par nepilniem Ls 3 ieguvu kaut kādu Comline brīnumu, kas pēc skata ne tuvu nestāv Man vai Alco, ko iepriekš tiku lietojis. Vecais filtrs (ko tagad nomainīju) arī izskatījās tāds pašvaks (Kecht), varbūt, tāpēc, ka ilgāku laiku nebija mainīts (bija tāds drusku saņurcīts), bet drīzāk jau tāpēc, ka konstruktīvi bija prastāks kā minētie Man/Alco.
Nu cik man ir izpratnes,tad es šos ražotājus,pēc kvalitātes kritērijiem,sakārtotu sekojošā secībā
1. Mann, bet tik pat līdzvērtīgs ir Knecht( ja kas, tad Mahle ir praktiski tas pats );
2.Alco;
3.Comline.
M77 rakstīja:
Sviestnesis rakstīja:
M77 rakstīja: Meistari... phe. Da halturščiki viņi visi ir, atšķirība vien ir, cik zinoši un ar kādu pieredzi....
Nu tam jau gan īsti man negribētos piekrist..
Ja Tevi pāris reizes kāds ir piečakarējis, tas tak nenozīmē ka
VISI ir halturšiki...
Jā, visādu "brīnumdaru", kuriem rokas aug ne tur" ir sastopami, bet tas jau nenozīmē, ka tādi ir visi.
Nav runa par līkrocību, bet par to, ka, ja laiki spiež, tad kādas mazāk nozīmīgas darbības netiek izpildītas - skrūvēja auto kopā pēdējā brīdī un nolauza to kolektora skrūvi - laika nav, auto jāatdod - nu ko, "saiģot" -
Nu normālos autoservisos, normāli meistari tā nedarītu, pat tad, ja stāv rinda....
kvalitatīvi pabeidz vienu auto un tad ķeras pie nākošā..
.. galu galā, ja grib nopelnīt vairāk, tad var pastrādāt arī vakaros, jo īsti tā, ka visu laiku "gāž apkārt" jau nav nevienā servisā, it īpaši ziemā, kad daudzi nebrauc...
Strādājam ar daudziem Rīgas autoservisiem, tāpēc vairāk vai mazāk infa ir...
Nu nav normāls autoserviss ieinteresēts "haltūrēt", jo
pirmām kārtām, kaut Rīga ir liels ciems, bet arī to var
"pietaisīt" tā, ka praktiski neviens vairs remontēties nebrauks,
otrām kārtām,ja ko ne līdz galam saliec pareizi, tad ir 90% pārliecība, ka klients atgriezīsies un nāksies pārtaisīt, tātad laiks, lieki izdevumi un t.t.
Nu nav jēgas tām haltūram, ja gribi šajā sfēra izdzīvot un nopelnīt...
Nē, nu bet protams ka eksistē visādas niances,
jauns darbinieks, piemēram, kurs vēl degunu nav apsildījis...
"īpaši pohaina" diena meistaram un t.t...
bet nu vienalga, tie visi ir izņēmumi, kuri agri vai vēlu paliks ar vien mazāk, jo dzīvojam mēs visi tirgus ekonomikas un spēcīgas konkurences apstākļos....
Un man kādi komisijas % no darījuma būs par nesankcionētas reklāmas lasīšanu ?
c]bobcat rakstīja: Tas skriemelis ir ar metāla vidu, tad gumija (amortizējošā dala) un siksnas daļā ir tāds plastmasas skriemelis-apvalks. Tas manam bija sācis sadalīties un radīja tādu čivināšanu. To pārbauda ar roku, manam varēja pagriezt, jo bija atdalījies.
Izlasīju 2x un pieleca. Paldies par padomu! Tikko bija izdevība apskatīt - iedzinu auto garāžā, un jā - manam diskam ir atdalījusies plastmasas sānu līstīte (iekšējā) un siksna gar to strīķējoties čīkst. Pats disks gan vēl ir vienā gabalā. Tā ka noplēsīšu to maliņu pavisam nost un nečīkstēs. Tā kā siksna ir rievsiksna, tad tā maliņa pat īpaši vajadzīga nav, varbūt tikai, lai uzliekot siksnu tā būtu pareizā vietā, nevis, teiksim, pārlekusi pa robu sāņus.
Tagad par šito aizskaiti iAuto Mikam 5 latus,lai kaut ko labu par to te saveic.
Ūdenssūknis - kurš?