Sveces normālas? Mainītas?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sveces normālas? Mainītas?
Nupat draugos kaut ko liidziigu viens prasiija, veelaak teica, ka esot nomainiijis gaisa masas meeriitaaju? Ir taads? Un viss OK. Liidziigin kaadreiz uzvedaas vecais bembis - tur tukshgaitas vaarsta vaina bija.
kolumbs rakstīja: Sveces normālas? Mainītas?
Jaa, sveces mainītas, svečvadi gan nav.
Chankaishi rakstīja: Nupat draugos kaut ko liidziigu viens prasiija, veelaak teica, ka esot nomainiijis gaisa masas meeriitaaju? Ir taads? Un viss OK. Liidziigin kaadreiz uzvedaas vecais bembis - tur tukshgaitas vaarsta vaina bija.
Kā var pārbaudīt gaisa masas mērītāju un tukšgaitas regulātoru?
Negribās uz servisu dzīt...
norauj nost vadus un paskaties vai kas mainās.
anonimikis rakstīja: norauj nost vadus un paskaties vai kas mainās.
Paldies, norāvu vadus no brīvgaitas regulatora , vairs nelekā turās vienmerīgi.
Tikai tgd jautājums, ja pilnibā noraujot ir LABI, nekādu sūdzību nav. Ir jēga mainīt... un kas mainīsies ja nomainīšu?
nu ja vadi nost, gan jau būs palielināts degvielas patēriņš, CO2 un tas viss ilgtermiņā nav labi.
anonimikis rakstīja: nu ja vadi nost, gan jau būs palielināts degvielas patēriņš, CO2 un tas viss ilgtermiņā nav labi.
Jūtami ietekmē degvielas patēriņu? Kā ar jaudas ietekmi- brivgaitas regulātors ietekmē jaudu?
Dažreiz liekas ka prieksh 145zs jaudas pietrūkst.
Domkrats rakstīja:
anonimikis rakstīja: nu ja vadi nost, gan jau būs palielināts degvielas patēriņš, CO2 un tas viss ilgtermiņā nav labi.
Jūtami ietekmē degvielas patēriņu? Kā ar jaudas ietekmi- brivgaitas regulātors ietekmē jaudu?
Dažreiz liekas ka prieksh 145zs jaudas pietrūkst.
diez vai parasts ikdienas lietotājs to motoru kaut reizi mūžā ir aizgriezis līdz tiem 145 ēzeļiem
jaudu tam nevajadzētu ietekmēt. piebrauc pamērīt co, paskaties vai hc nav liels. ja rādītāji ok, tad tik vecai mizai man vismaz būtu poh.
Domkrats rakstīja:
anonimikis rakstīja: norauj nost vadus un paskaties vai kas mainās.
Paldies, norāvu vadus no brīvgaitas regulatora , vairs nelekā turās vienmerīgi.
Tikai tgd jautājums, ja pilnibā noraujot ir LABI, nekādu sūdzību nav. Ir jēga mainīt... un kas mainīsies ja nomainīšu?
Nezinu tieši kā tavai mašīnai, bembim, kā teica servissmehāniķis, īpašas starpības neesot. Varbūt tik iedarbinot gāze jānospiež. Degvielas patēriņu iespaido tik pie maziem apgriezieniem. Kā tev - nezinu. Bembim bija dikti dārgs tas štrunts, tā arī ar noslēgtu braucu beidzamos gadus.
Ja atvienojot brīvgaitas vārstu, problēma pazūd, tātad problēma ir nevis brīvgaitas vārstā, bet devējos - brīvgaitas vārsts ir tikai izpildmehānisms! Redzot ka tu atrodies rīgā - nu tak aizbrauc pie tā slavenā iglit alekseja vai kā to večuku sauca, lai pārbauda MAF potenciometru un pārējās lietas, ar parastu servisu parastiem "diagnosticētājiem" būs tāpat kā ar anonīmiķa un chankaishi padomiem - vismaz šajā, tb ACE motora, gadījumā, pilnīgi nederīgi.
Ā, un par jaudu - nezinu kur tu taisies izmantot 140 zs - vismaz manējais A90 paātrinoties izmanto 186 lēzenā līknē izkārtotus ņūtonmetrus bet līdz 136 kumeļiem aizskriet parasti nesanāk - beztolks motoru tik augstu griezt Jebkurā gadījumā četri katli priekš C4 ir paknapi, kaut gan priekš pakaļas pārvietošanas paātrinās pieņemami.
msh rakstīja: Ja atvienojot brīvgaitas vārstu, problēma pazūd, tātad problēma ir nevis brīvgaitas vārstā, bet devējos - brīvgaitas vārsts ir tikai izpildmehānisms! Redzot ka tu atrodies rīgā - nu tak aizbrauc pie tā slavenā iglit alekseja vai kā to večuku sauca, lai pārbauda MAF potenciometru un pārējās lietas, ar parastu servisu parastiem "diagnosticētājiem" būs tāpat kā ar anonīmiķa un chankaishi padomiem - vismaz šajā, tb ACE motora, gadījumā, pilnīgi nederīgi.
Domā ka problema nav tanī brīvgaitas devējā? Kas pirms tā nāk? ko vajadzētu vēl pārbaudīt?
Es nedomāju bet zinu. Ja problēma būtu ar brīvgaitas vārstu, tas būtu nosprūdis par maz vai par daudz atvērts un viss
Par pārējo - vai nu brauc uz iglit, vai lasi stiliņā manu KE-jeta diagnostikas tofiku un rīkojies. Ja tomēr gribi minējumus - pamēģini atraut [brīvgaitas vārstu, protams, pievienojot] MAF potenciometram štekeri - to, kas šprices galvas lanžera pusē - brīvgaitai būtu jālēkā zināmā diapazonā ap 1k rpm un borta kompis, ja tāds ir, nerādīs patēriņu, bet citiem gļukiem būtu jāpazūd. Ja nē, roc tālāk.
Audi C4, 2.0 16v tuksgaita
Sveiki!
Prasiju jau audi-style, bet neizpalīdzēja ar padomu, tapēc prasu te.
Kas varetu būt par vainu, ka 2.0 16v motoram tuksgaitā ripojot, pārsvarā ripojot un tiko kā apstājas, strauji lēkā motora apgriezieni amplitūdā no 13 līdz pat noslāpšanai. Apstājoties tie parasti uzlec un nokrīt kkadas 3 reizes, pēc tam vairs nelēkā kāmēr stāv uz vietas.
Gaisu cik ar acīm pārejot neredzēju ka kkur vilktu garām, diagnostikā teica ka visi cilindri strāda, kompresija laba.
Kur īsti varētu būt vaina?