man tāds ir piešķirts lietošana. Jau biju ciemos pie Karlo Motora, lai pārkrāsotu luktura apmīzēja vāciņu. Tam nolobījās krāsa pēc pirmās mazgāšanas iekš 1un2 birstēm.
Tādiem sīkumiem ir paredzēta garantija, kas manam auto ir četri gadi vai 60 tkm. Domājams ka tās laikā izslimos bērnu slimības.
Satbilizātora stieņa atsaites jeb "zaldātiņi" ir ceļu un ekspluatācijas jautājums. Pie cenas no MOOG par 7 Ls (Lemfodrdera drusku dārgāk), maini kaut reizi mēnesī. Priekšējā piekare Yeti ir pārņemta no Škodas Octavia un kaut kas arī no VW Caddy. Savkārt manā pārraudzībā ir trīs VW Caddy katrs ar 100 tkm nobraukumu. Un kā jau servisa pakalpojuma auto tiek dzīti pa visu Latviju, neteikšu ka baigi kaut kas plīstu.
Aizmugure arī ir no vāgenu grupas pārbaudītām lietām salipināta.
Par mirstošajām priekšējām "granātām" arī esmu informēts, kā nekā šie Yeti tagad ir kā gruži.
Man daudziem klientiem tādi ir ar ar stipri lielāku nobraukumu kā man un patreiz daudzas šīs lietas jau ir novērstas garantijas ietvaros.
Mans Yeti patreiz ir noripinājis 7 tkm.
Yeti
Arvien vairāk un vairāk mūsu piebāztajās galvaspilsētas ielās redzami spriganie krosoveri Yeti. Auto tiešām ir pietiekami manevrīgi, jo diezgan mazs pagrieziena radiuss un nelieli izmēri. Auto visvairāk piemērots jauniešiem vai sievietēm pēc pirkumiem, jo ģimenei spēkrats izskatās būs par mazu. Ja priekšā sēž slaidāki pasažieri, aizmugurē ar vietām ir kā ir. Bagāžas nodalījums parāk mazs tādam auto. 4x4 versijā mazais Jetijs ir jau daudz interesantāks, tam ir laba caurgājamība. Nelielā(salīdzinoši)svara dēļ tas labi tiek ārā no mīkstām smiltim vai sniega. Auto priekšrocība "vagojot" grāvjus un citus rakumus ir īsās pārkares. Pie plusiem var pieskaitīt lieliskas gaismas un viegla, precīza ātrumu pārslēgšana. Yeti tomēr ir arī raksturīgi trūkumi, līdz 10tūks.km izbeidzas pusasu piļņiki, tad kārta pienāk "zaldātiņiem", bet ap 40 tūks.km atgrūšanās spēju demonstrē durvju krāsojums. Tā vien gribas piebilst, ka ideāls nav neviens. Par patēriņu vidēji 6,2 l/100km(2,0 dīzelis,110zs)