Ūdenssūknis vai kāds dzesēšanas sistēmas savienojums būtu labi varianti. Var jau būt arī gar galvas blīvi vai kāda plaisa (ir bijis fofāgenam)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ūdenssūknis vai kāds dzesēšanas sistēmas savienojums būtu labi varianti. Var jau būt arī gar galvas blīvi vai kāda plaisa (ir bijis fofāgenam)
recluse rakstīja: Ūdenssūknis vai kāds dzesēšanas sistēmas savienojums būtu labi varianti. Var jau būt arī gar galvas blīvi vai kāda plaisa (ir bijis fofāgenam)
Paldies Rīdien došos uz rampas un mēģināšu ko darīt...
Vai tosolu vēl kaut kur var iegādāties?
Var var iegādāties, tikai jāskatās, kas ražojis! Paši krievi
raksta, ka 90% Tosol pie viņiem ir "paļonij", jo oficiāli izmantot šo tirdzniecības marku ir kādiem 3 ķīmijas
gigantiem, pārējie maisa, kā māk. IMHO vislabāk
paskatīt kādā nebūt, piemēram, LukOIL'ā vai tamlīdzīgā vietā... Smalkāk par "labajiem" un "sliktajiem" Tosol var
izlasīt krievu saitos! Nu un meklēt atbilstību standartoiem, ķippa
ГОСТ 28084-89 (Российская Федерация
BS 6580: 1992 (Великобритания
SAE J 1034 (США
ASTM D 3306 (США
ONORM V5123 (Австрия
AFNOR NF R15-601 (Франция
CUNA NC956 16 (Италия
JIS K2234 (Япония
auzī gan jau tosols oriģinālais vēl no rūpnīcas. kā msh stāsta, tas tak praktiski nenobraucams auto.
Cik jau nu pēdējā laikā nācies ar to saskarties ( kāda tonna vismaz pa 2 gadiem ir nomainīta) , tad tas ir Antifrīzs.
DekstersFF
Cik jau nu pēdējā laikā nācies ar to saskarties ( kāda tonna vismaz pa 2 gadiem ir nomainīta) , tad tas ir Antifrīzs.
----------------------
Nu, bet Tosols jau arī ir antifrīzs, jeb, kā angļi saka, "antifreeze coolant" Pirmais vispārlietojamais padomju antifrīzs Pirms tam gan bija (reizēm) nopērkami "Antifriz 40" un "Antifriz 60", bet tie diemžēl derēja tikai dzinējiem ar čuguna motorblokiem un galvām ...
Bet "Tosol", lai kādi tur būtu papildburti (piem. M) un cipari, ir tikai un vienīgi produkta "brandnāme"
DekstersFF rakstīja: Vai tosolu vēl kaut kur var iegādāties?
Tas ir tāpat kā balgarka, fleksis, reģipsis, pobedit urbji un arī džips, tosols u.c. Saistīts ar produkta sākotnējo izcelsmi un pēcāk ieviesies žargonā, kas gan neizslēdz iespējamību, ka tirgus ir ap oriģinālo produktu.
nav tas pats. pajoņu un neikdienišķu viesu vidū joprojām dzīvas ir leģendas, ka dažādu krāsu toso..., ups antifrīzi var saiet kunkuļos, izēst caurumu cilindru blokā vai vispār uzsprāgt kopā ar motoru.
It kā nedrīkstot jaukt sarkano ar zilo/zaļo, tad varot rasties kunkuļi utt.
Par kunkuļiem nezinu, bet ķīmiķi runā, ka maisot kautko kopā var iegūt vielu, kas būs sliktāka par sliktāko no komponentēm.
Līdzīgi kā mehānikā - summārais lietderības koeficients vienmēr būs mazāks par mazāko no summējamajiem (reizināmajiem).
nu nezinu, samaisot kopā tādus štruntus kā minerālmēslus un dīzeļdegvielu iegūst kā reiz daudz efektīvāku vielu (ANFO)
sarashkins
It kā nedrīkstot jaukt sarkano ar zilo/zaļo, tad varot rasties kunkuļi utt.
===============
Kunkuļu nebūs, tas savulaik pārbaudīts, tikai t.s. sarkanie ir
ar daudz augstākām darba spējām, t.s. ilgispēlējošie (Long Life), un , piejaucot "zilo", maisījuma darba spējas atbildīs
zemāko darba spēju komponentam. Nafig to darīt, ja nav "avārijas gadījums / vajadzība"? Turklāt maisījuma krāsa nu nemaz nešķita apetīti rosinoša
anonimikis
nu nezinu, samaisot kopā tādus štruntus kā minerālmēslus un dīzeļdegvielu iegūst kā reiz daudz efektīvāku vielu (ANFO)
==================
Šai gadījumā ANFO ir pēdējais štrunts, ne ar viņu vairs mēslot, ne dīzeli darbināt
Sajaucot mēslus ar medu iegūst mēslus.
Man jau tosols ir ap 1.5 cm zem minimālā. Šodien braucu, bez papildināšanas. Temperetatūra bija okkk.. Mājās stāv antifrīzs zils... Auto iegādāju nesen. Iekšā stāv kaut kas zaļā krāsā, bet nezinu kas .Vai drīksu taisīt putru ar zilo antifrīzu, pievienot zaļajam nezināmajam. Apsolīja meistars apskatīties kas par vainu ka tek, bet šis mīl plostot. Uz servisu negribas braukt, bail ka paņems pa daudz..
Principā "zilie" un "zaļie" ir viens un tas pats, dažas firmas , ražojot galaproduktu, izvēlas zilu, citas zaļu, vēl citas zilzaļu
krāsu, bet principā tie visi ir "vecās" jeb "silikātu" paaudzes
antifrīzi. Ja tas auto ir iegādāts nesen un "tur skalojas" kaut kas, par kā izcelsmi un vēl jo vairāk ieliešanas laiku
nav skaidrības, varbūt labāk pēc sūces novēršanas izliet to
visu nafig un ieliet svaigu un zināmu? Pie reizes kaut vai ar
permanento flomasteru vienalga kur izdarīt atzīmi, kas un kad ticis ieliets. Vienreiz izdarīt, un miers!
auto55 rakstīja: Man jau tosols ir ap 1.5 cm zem minimālā. Šodien braucu, bez papildināšanas. Temperetatūra bija okkk.. Mājās stāv antifrīzs zils... Auto iegādāju nesen. Iekšā stāv kaut kas zaļā krāsā, bet nezinu kas .Vai drīksu taisīt putru ar zilo antifrīzu, pievienot zaļajam nezināmajam. Apsolīja meistars apskatīties kas par vainu ka tek, bet šis mīl plostot. Uz servisu negribas braukt, bail ka paņems pa daudz..
Aukstam vai karstam dzinējam?
manam otram lūznim, kamēr ūdenssūknis nebija nomainīts, gāzu iekšā kāda krāsa pa rokai pagadījās. Nekas slikts nenotikās, pie sūkņa maiņas antifrīzu nolejot putras arī nebija.
A vot jautājums man tāds:
dzinējā patstāvīgi lieta pussintētiskā motoreļļa. tagad gribu to nomainīt pret full synthetic.
vai ir jāveic motora skalošana?
Jau ir divi pretēji viedokļi.
Auto - disels. ja tas kaut ko izsaka. noskrējiens 260tk.km.
nedari tā, sāks tecēt
anonimikis rakstīja: nedari tā, sāks tecēt
+1
anonimikis rakstīja: nedari tā, sāks tecēt
tecēt kur?
tecēt dēļ skalošanas vai dēļ synthetic? piebildīšu, ka pašlaik noplūdes nekur nav.
Nortel rakstīja:
auto55 rakstīja: Man jau tosols ir ap 1.5 cm zem minimālā. Šodien braucu, bez papildināšanas. Temperetatūra bija okkk.. Mājās stāv antifrīzs zils... Auto iegādāju nesen. Iekšā stāv kaut kas zaļā krāsā, bet nezinu kas .Vai drīksu taisīt putru ar zilo antifrīzu, pievienot zaļajam nezināmajam. Apsolīja meistars apskatīties kas par vainu ka tek, bet šis mīl plostot. Uz servisu negribas braukt, bail ka paņems pa daudz..
Aukstam vai karstam dzinējam?
Aukstam dzinējam
Tosols
Šodien pievilku kartera skrūvi un noslaucīju karteri. Vaktējot vai nelaiž eļļu pamanīju, ka uz kartera apakšā karājas tosola lāses. Kur, varētu rasties noplūde? Apmēram 1-2 laikā parādās tosola lāses, dažas.