Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Problēma ar VW PASSAT B4 darba bremzēm.

acer Reģ.: 22.12.2012

Braukāju ar VW PASSAT B4 1.8 benzīnieku, bremzējot jūtu, ka priekšā vairāk bremzē nekā aizmugurē. Nevarēju īsti saprast , ko darīt, paprasīju kaimiņam, lai izbrauc un nobremzē tiešām var redzēt, ka priekšā vairāk bremzē , bet kad uz rociņa palaiž , aizmugurē ideāli nobremzē. Ko darīt? Ko taisīt vai mainīt?

Otrs jautājums, vai ir jēga likt konusa veida gaisa filtru 75 Zs auto? Kādi plusi un minusi? Un es plānoju likt gāzi, ar kādām problēmām saskaraties ieliekot gāzes iekārtu ?

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ir tāda lieta kā bremžu spēka sadalītājs. un 75zs pasātam uzliekot gāzi pie krustojuma būs jāpalūdz, lai kāds pastumj , citādi kamēr gaismas nomainīsies var nepaspēt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Tieši tāpēc ir domāta rokas bremze. Ja jūti, ka aizmugure nebremzējās, pierauj ar roceni.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

acer rakstīja: Braukāju ar VW PASSAT B4 1.8 benzīnieku, bremzējot jūtu, ka priekšā vairāk bremzē nekā aizmugurē. Nevarēju īsti saprast , ko darīt, paprasīju kaimiņam, lai izbrauc un nobremzē tiešām var redzēt, ka priekšā vairāk bremzē , bet kad uz rociņa palaiž , aizmugurē ideāli nobremzē. Ko darīt? Ko taisīt vai mainīt?

Otrs jautājums, vai ir jēga likt konusa veida gaisa filtru 75 Zs auto? Kādi plusi un minusi? Un es plānoju likt gāzi, ar kādām problēmām saskaraties ieliekot gāzes iekārtu ?

konusa filtrs parasti ir mazgājamais gaisa filtrs, bez kastes. vai esi gatavs regulāri to mazgāt un eļļot? bez apkopes, samazināsies gaisa caurplūde,pieaugs patēriņš utt

bet lielas netīrības gadījumā filtrs salūzīs, lai motors tiktu pie gaisa. kā tas man gadījās, kad nopirku 2.0L 16v un iepriekšējais īpašnieks mani nepabrīdināja par tādu extru kā mazgājamais gaisa filtrs.

PS tu ceri, ka ar šādu filtru tavs nepilnais simtiņš zirgu ātrāk skries?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

koMiskais filtrs taču dod klāt vismaz 5 cm pie garuma

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: koMiskais filtrs taču dod klāt vismaz 5 cm pie garuma

a vot šito nezināju. jādodas iepirkt pārīti.

un kā ar uzstādīšanu? vajag uz viena auto? vai var atsevišķi?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

vēl jau vajag kapotā izgriezt caurumu un uzlikt gaisa ierāvēju

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vienreiz kaut kad ierēcu par skatu - 1.6 mono opeļastmu ar komisko filtru...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Par bremzeeshanu - jaapaarbauda uz stenda, ar sajuutaam tur par maz. Ja, bremzeejot, mashiina nesasliid uz vienu vai otru pusi, tad, it kaa, visam vajadzeetu buut kaartiibaa. Rocene ir domaata kaa staavbremze, nu veel dazhu kjeneru iipasha braukshanas stila vajadziibaam, tipa sliidoshie pagriezieni un taa. Par konisko filtru - manupraat apm. taada pat jeega kaa divritenim spiekjos draatiiti ielikt, tarkshkjis buus, bet reaalas jeegas tik, cik pasham tie cm vai mm klaat Iepluudes-izpluudes sisteemas optimizeeshana ir sarezhgjiita lieta, viens pats koniskais filtrs neko nedos.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Vienreiz kaut kad ierēcu par skatu - 1.6 mono opeļastmu ar komisko filtru...

man viens paziņa nopirka 316 bemberasu un sāka dižšķūningu - uzlika koMisko filtru un zem kapota iebūvēja speciālu kasti, izlīmētu ar follijām

uz manu jautājumu - kāpēc ņēma mašīnu ar 1.8 dzinēju, nevis uzreiz ar 3litrīgo - neko nespēja atbildēt

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti