Lūk pirmais raksts www.iauto.lv/...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lūk pirmais raksts www.iauto.lv/...
Turpinām sarunu „iebrauca pretējā joslā...” Šoreiz čempiona Ivara Caunes komentārs iauto.lv/...
+ Video no cita skatu punkta.
Jauna avārijas 1 analīze no Didža Kalnieša www.iauto.lv/...
Paldies par interesantajiem rakstiem un jauno dzīvību šajā portālā. Man patīk.
Paldies par vienu pozitīvu atsauksmi
Turpinām analizēt avārijas: AVĀRIJAS 2 un 3. Instinktīvi un – stulbi
Tikko biju braucienā uz Lielbritāniju un varu labi salīdzināt braukšanas prasmi un kultūru dažādās valstīs. Sākot no Vācijas, braukšanas kultūra kļūst perfekta - redzams, ka tur cilvēki vienmēr domā līdzi situācijai uz ceļa, bet pie mums viena daļa sapņo. Pa bāņa lēno joslu braucot - ja kāds no stāvvietas vai mazāksvarīga ceļa iekļaujas plūsmā, tad citi lēnajā joslā braucošie vai nu īslaicīgi pārkārtojas uz nākamo joslu vai piebremzē. Protams, tie, kas iekļaujas plūsmā no mazāksvarīga ceļa, arī neguļ, bet dod gāzi grīdā ieskrējiena brīdī.
Anglijā ir ļoti daudz apļveida krustojumu, bet braukšana tajos ir ļoti labi atstrādāta - ja griezīsies nost pirmajā nobrauktuvē, tad uzreiz virzies uz apļa ārmalu, ja nākamajās nobrauktuvēs - tad uz iekšmalu un vēlāk, esot uz apļa, pārkārtojies.
Anglijā lauku šosejas pārsvarā ir šauras un līkumainas, satiksme intensīva. Cilvēki saprot, ka apdzīšanas iespējas bieži ir apgrūtinātas un nedara to riskanti kā tas notiek pie mums. Ja apdzen - tad ātri, mērķtiecīgi, precīzi un ar gāzi grīdā.
Rietumeiropā braucot pa ceļam neredzēju nevienu avāriju, bet Polijā gan divas avārijas un Lietuvā vienu. Lietuvā tās dēļ nācās iebraukt Marijampolē, apbraucot avārijas vietu, jo satiksme vienā lielās šosejas posmā bija bloķēta.
VWfans rakstīja: ...
Rietumeiropā braucot pa ceļam neredzēju nevienu avāriju, bet Polijā gan divas avārijas un Lietuvā vienu. Lietuvā tās dēļ nācās iebraukt Marijampolē, apbraucot avārijas vietu, jo satiksme vienā lielās šosejas posmā bija bloķēta.
Fan, es Beļģijā neesmu nevienu avāriju redzējis. Par vāciešu kultūru gan pārspīlē, tāpat pa bāni atrodas kas velkas (salīdzinoši) pa kreiso malējo, vidēji katru reizi caurbraucot DE sanāk redzēt pa vienam smagam negadījumam (ar vertuškām un 10+km korķiem) un pa pārītim ar nenozīmīgiem. GB bieži neredz avāriju formēšanu LV izpratnē, tur savādāk, bet tāpat ir nācies pāris jūdzes pa lielo ceļu vairākas stundas līst, jo redz kāds kādu nav palaidis. Par apļveida krustojumiem, tā ir laba štelle, tāpat kā sašaurinājumi apdzīvotās vietās, kur gribi negribi jāapstājas, lai palaistu pretīm braucošo, tik LV seksperti nesaskata perspektīvu kāposta pļaušanā drošos krustojumos.
Kopēji ideāls pasākums, prieks,ka beidzot kāds šos jautājumus sāk kustināt.Kāds izlasīs,padomās.
Te pietrūkst atbildīgo amatpersonu jau paredzamā murmulēšana,bet vēlams vismaz kaut ko no viņiem izspiest,la saprot,ka nevarēs vis uz lauriem gulēt.
Noteikti vajadzētu iesaistīt kādu no CP.Lai vismaz parāda,ka ir vēme ar vienkāršo cilvēku sarunāties...
Un kaut kā šo visu līdz autoskolu zaļajiem gurķiem nogādāt.
Paldies par pozītīvajām atsauksmēm gan iAuto, gan epastos. Tas motivē turpināt.
Jauns raksts - Avārijas 4 komentāri no Didža Kalnieša
Ja arī Tu jūties spēcīgs šajā jomā, sūti uz iAuto savu rakstu
iAuto @ iAuto.lv
Turpināt vajag noteikti.Lai tas viss iegūtu reālisma sajūtu skeptiķos,vajag reālu avāriju analīzi.Ar visām bildēm.
pilns jūtūbs ar videoreģistratoru ierakstiem .. ņem un analizē ... kaut gan pārsvarā tur ir klajš CSN pārkāpums,, kas ir iemesls avārijai
Avāriju analīzes noteikti turpināsim + vēl liksim klāt teoriju
Ja nu palaists garām, tad jaunākā avāriju analīze ir
AVĀRIJA 5. Apdzīšana krustojumā
iAuto rakstīja: Ja nu palaists garām, tad jaunākā avāriju analīze ir
AVĀRIJA 5. Apdzīšana krustojumā
www.iauto.lv/...
Avārijas 5 komentāri
AVĀRIJA 5-2. Visi vainīgi!
Ko var ņemties ar un ap vārdu - eksperts
Turpinājums AVĀRIJA 5–3. Vai noteikumi pasargās
AVĀRIJA 6. Spriedze plūsmā iauto.lv/...
Avārija 6. Atbalsis -„Aļņa tests” www.iauto.lv/...
Aktīvākie lietotāji jau ir pamanījuši, ka iAuto turpinās analītisko rakstu sērijas! Šoreiz Oskars Irbītis
1. daļa www.iauto.lv/...
2. daļa www.iauto.lv/...
iAuto rakstīja: Aktīvākie lietotāji jau ir pamanījuši, ka iAuto turpinās analītisko rakstu sērijas! Šoreiz Oskars Irbītis
1. daļa www.iauto.lv/...
2. daļa www.iauto.lv/...
3. daļawww.iauto.lv/...
pārfrāzējot šo -youtu.be/...
labi padomi tajā sērijā ir. un saprātīgi
kalfonso rakstīja: pārfrāzējot šo -youtu.be/...
labi padomi tajā sērijā ir. un saprātīgi
Mēs skatāmies arī statistiku un salīdzinoši pamaza sanāk, kopā lasīts tikai pāri pa 500 reizēm - tas ir maz.
iAuto rakstīja:
kalfonso rakstīja: pārfrāzējot šo -youtu.be/...
labi padomi tajā sērijā ir. un saprātīgi
Mēs skatāmies arī statistiku un salīdzinoši pamaza sanāk, kopā lasīts tikai pāri pa 500 reizēm - tas ir maz.
kaut kā jāmēģina popularizēt. caur dr.lv saitēm vai tml. citādi jau te lielākoties vieni un tie paši subjekti apgrozas jau gadiem
kalfonso rakstīja:
iAuto rakstīja:
kalfonso rakstīja: pārfrāzējot šo -youtu.be/...
labi padomi tajā sērijā ir. un saprātīgi
Mēs skatāmies arī statistiku un salīdzinoši pamaza sanāk, kopā lasīts tikai pāri pa 500 reizēm - tas ir maz.
kaut kā jāmēģina popularizēt. caur dr.lv saitēm vai tml. citādi jau te lielākoties vieni un tie paši subjekti apgrozas jau gadiem
Sociālajos tīklos liekam iekšā visus jaunumus + vēl ir iAuto reklāma Delfi un Tvnet.
iAuto rakstīja:
kalfonso rakstīja:
iAuto rakstīja:
kalfonso rakstīja: pārfrāzējot šo -youtu.be/...
labi padomi tajā sērijā ir. un saprātīgi
Mēs skatāmies arī statistiku un salīdzinoši pamaza sanāk, kopā lasīts tikai pāri pa 500 reizēm - tas ir maz.
kaut kā jāmēģina popularizēt. caur dr.lv saitēm vai tml. citādi jau te lielākoties vieni un tie paši subjekti apgrozas jau gadiem
Sociālajos tīklos liekam iekšā visus jaunumus + vēl ir iAuto reklāma Delfi un Tvnet.
tvnetā esmu manījis, ka ir, bet diezgan neuzkrītoši.
par soc tīkliem - rezultāts atkarīgs no sekotāju daudzuma
iAuto avāriju analīze
Uzsākam jaunu rakstu sēriju, kurā eksperti analizēs avārijas cēloņus un dos savus padomus, kā pareizi rīkoties.