3C kuzuva tips,nedaudz kļūdījos. pie mums nezkāpēc figurē B6.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
3C kuzuva tips,nedaudz kļūdījos. pie mums nezkāpēc figurē B6.
1. Varētu būt ieķēries kaut kur tas mehānisms. Man opelim tā bija. Jājauc vaļā un jāskatās;
3. Ja nemaldos, jā. Uzzvani jebkuram VW servisam un paprasi;
4. Varu gandrīz 100% teikt, ka nekā, ja vien nav kompis un ļooooti specifiskas zināšanas. Lai nu kā, man viens pazīstams meistars dienu nomocījās ar vienu tādu un, uzzinājis, ka es paņēmu B6, sāka pamatīgi žagoties;
5. Mjāā, ščups šamiem ir izcili tizls. Ja tev ir pump dose dyzelinas, tas motors ēd apmēram litru uz 5000 km. Pie pazemināta kompī iedegas dzeltens eļļas indikators. Vienkārši turi bagāžniekā litru 5W30 un, kad tas notiek, pielej to litru klāt.
Topika nosaukums maldina - C3 ir Citroen modeļa nosaukums.
Būtu labājk, ja jau uzreiz nosaukuma būtu ierakstījis, ka topiks ir par VW "kuzova tipu"
Līdzi saņemtais manuālis ir vācisks.
Teiksim tā neatradu,ka jālej stūres pastiprinātājā eļļa,secinu ka elektrisks.
Kaut kur atradu eļās marku un daudzumu kārbā,bet tur viss kārtībā.
Motorā kaut kā izlobīju(pērkot eļļu) ka ir vai nu 4 litri,vai +0.3 litri(eļļas filtrs). Ar 4.3 litriem ir simboliski virs max līmeņa.
Vajadžēja pašam atrast eļļa filtru-kārtridžu.Viltīgi paslēpts.
Vēl nav saprptams:
1. NAV motora eļļa lampiņa. Arī līdzīgam NAV eļļas lampiņa. Tad kas čeko spiedienu/līmeni vai ko citu?
Vecajam auto pēc eļļas maiņas kādu mirkli dega eļļas lampiņa kamēr uzpumpēja sūknis spiedienu. Te nekāds tāds nenotika.
2. saprotu ka salona filtrs ir kaut kur zem-bardačjoka-,redzēts ne visai kvalitatīvs video fails.Varbūt kāds ir pats mainījis. Manam esot tiko mainīts.
Visā visumā braukšanas vaina.Ekonomisks,kluss un dinamisks.
Nu kad varēs palabot SAVUS textus ???
Tāpēc jau gribas pamainīt savu -sadzejoto-. Speciāli nerakstīju B6(nedaudz spamam un intrigai)
Motors ir jaunais(CRDI),oki paldies par eļļas lampiņas paskaidrojumu. Lai nebūtu jāvadā eļļa līdzi,var tak paskatīt līmeni... pirms braukšanas.
Man strikti ieteica 5W-30 ar specifikāciju 504.0 -507.0.
Vai pabrauktiem dzinējiem nav labāk 5W-40.
Vnk pajautāju. Ir ielieta 5w-30(Motul),neatceros vai -long life-,bet mainīt taisos reizi gadā,nenobraucot 30.000km.
Motors pirms eļļas maiņas tika nobraucis ap 1800km(apceļojot radus ar jauno auto ),eļļu neēd.
Vispār kārbā eļļu mainīt(mehāniskā),ja tā ir dzidra un ir pilns līmenis?
Laikam ka nevajag traucēt kārbai strādāt.
sviestdienis rakstīja: Nu kad varēs palabot SAVUS textus ???
šogad
Visur figurē B6, jo tikai B6 passāta fans atcerēsies to Typ3C, kamēr zīmju kombinācija "B6" apzīmē fofāgena B sērijas sesto modeli.
Kā tas ir - nav eļļas lampiņas? Ieslēdzot aizdedzi tāda nekur neiedegas? Ja ir borta kompis [es tak nezinu, bija tas passāc bez borta kompja iespējams vai nebija] tad paliekot bez eļļas tas noteikti bļaus, bet par to, ka neiedegas pēc eļļas maiņas, visdrīzāk aizture, bez tam, tāpat tas spiediens iztrūkst tikai vienu momentu, sevišķi ja cilvēks ir čakls un filtru pirms uzlikšanas pielej kā pieklājas.
Salona filtram pēc loģikas ir jābūt motortelpā zem priekšas stikla pasažiera pusē. Salonā viņš vienkārši nevar būt - kas tad salonā visādi sūdi krāsies?
P.N. Izpēti uzmanīgāk to savu lietošanas pamācību kur ir pakaļas durvīm bērnu slēdzītis. Ja nevari atrast, tad sameklē lai pārliecinātos ka tiešām nav ieslēgts - tāda fīča bija pilnīgi visiem astoņdesmito gadu VAGmobīļiem, kaut kā neticas ka tam B6 passātam, kura vidējais pircējs noteikti ir jaunāks nekā astoņdesmito gadu mašīnu vidējais pircējs, kas tāds varētu nebūt. Vecajiem modeļiem pie pakaļas durvju slēdzenēm ir tāda mēlīte.
Bik pagūglēju, vienā forumā kaut kas bija uzrakstījis ka bērnu slēdzīši ir funkcija, kas atrodama izvēlnē pie slēgšanās, tātad laikam caur navigāciju. Ja jau reiz fofāgens to dzīvi ir tiktāl sarežģījis, tad gan es ticu ka tur var būt kaut kas nosprūdis
du msh,nu ja nezini tad nepiekakā forumu.
salona filtrs IR salonā ,pasažieru pusē,aiz bardačoka.
bērnu slēdzītis ir,pēc visa spriežot nestrādā,jo otrām durvīm strādā.
jau noskaidrots un apstiprināts,čeko -kompis- visu kas saistās ar eļļu,arī vai un kad vajag mainīt.
DU msh ei labo savu šrotvāgenu un nepird kur nevajag,
īpaši ja NAV NEKĀDAS SAPRAŠANAS !
Palūrēju etkā - tiešām ir. Laikam B5 passāc pa visām jomām bija pārāk labs un uzticams ka to B6 vajadzēja tik atšķirīgu uztaisīt, vai arī friči vienkārši savās pilsētās visus kokus nocirtuši un nepieļauj ka ānusā iebāzts filtrs vēl varētu būt hoķ ar bērza skaru čupu, kura izvelkot nobrauks tālāk...
Es gribētu dzirdēt crankshaft domas par to eļļas "čekošanu" - zinot ka TOG vienkārši mēra eļļas pretestību, tā interesanti, cik tas ir labi un kā interesēs tas ir - ražotāja vai īpašnieka - mainīt nevis pēc kilometrāžas bet pēc borta kompja bļāviena
msh rakstīja: Palūrēju etkā - tiešām ir. Laikam B5 passāc pa visām jomām bija pārāk labs un uzticams ka to B6 vajadzēja tik atšķirīgu uztaisīt, vai arī friči vienkārši savās pilsētās visus kokus nocirtuši un nepieļauj ka ānusā iebāzts filtrs vēl varētu būt hoķ ar bērza skaru čupu, kura izvelkot nobrauks tālāk...
Es gribētu dzirdēt crankshaft domas par to eļļas "čekošanu" - zinot ka TOG vienkārši mēra eļļas pretestību, tā interesanti, cik tas ir labi un kā interesēs tas ir - ražotāja vai īpašnieka - mainīt nevis pēc kilometrāžas bet pēc borta kompja *******viena
neskrien pakaļ baram, kas bauro ka viss jaunais ir slikts arī starp jauno var izlobīt vel tīri lietojamas lietas. vajag tik rakt
sen jau auto pats mēra eļļas kvalitāti nosakot atlikuso nobraukumu līdz maiņai. man e39 arī māk. jo līdzīgs nobraumums pa pilsetu un pa šossi ir pavisam atšķirīgas lietas.
Ar durvīm tikts skaidrībā,vnk trosīte izāķējusies.
Bišķi jāpaskatās būs kapēc,un jāliek tik kopā.
Par pārējo? topiku var un vajag slēgt. Jo pārvērties par Du msh nesakarīga buldurējuma topiku.
sviestdienis rakstīja: Ar durvīm tikts skaidrībā,vnk trosīte izāķējusies.
Bišķi jāpaskatās būs kapēc,un jāliek tik kopā.
Par pārējo? topiku var un vajag slēgt. Jo pārvērties par Du msh nesakarīga buldurējuma topiku.
Nu jau, nu jau. Neesi tik kritisiks, tieši no dažādiem viedokļiem bieži var nonākt pie pareizā risinājuma. Tā kā paldies msh!
sviestdienis rakstīja: Par cik vw-kluba forums ir miris. un jēgas nekādas,un arī šeit uz maz ko ceru.
bet nu mazums.
Tad kā beigās palika, tiki iAuto forumā skaidrībā vai tomēr "mazums"
interesanti,kur te bija kaut VISMAZ VIENA atbilde par lietu ?
tukš pļjurkšķj jā,bet par lietu ???
du msh DIRŠANA ? ši tehniskā analfabēta ???
paldies du msh ??? PAR KO ???? iauto neesi sēnītes ēdis???
neēdamās ???
sviestdienis rakstīja: interesanti,kur te bija kaut VISMAZ VIENA atbilde par lietu ?
tukš pļjurkšķj jā,bet par lietu ???
du msh DIRŠANA ? ši tehniskā analfabēta ???
paldies du msh ??? PAR KO ???? iauto neesi sēnītes ēdis???
neēdamās ???
Bez lamāšanās lūdzu! Ja Tu domā, tad žēl, ka nesanāca palīdzēt
Slinkais rakstīja:
neskrien pakaļ baram, kas bauro ka viss jaunais ir slikts arī starp jauno var izlobīt vel tīri lietojamas lietas. vajag tik rakt
sen jau auto pats mēra eļļas kvalitāti nosakot atlikuso nobraukumu līdz maiņai. man e39 arī māk. jo līdzīgs nobraumums pa pilsetu un pa šossi ir pavisam atšķirīgas lietas.
Jā, sen. Audī šitentādu fīču ieviesa ap 2000. gadu, kad pēdējajos B5 A4 parādījās CAN spidometri un kopā ar tiem parastā eļļas temperatūras devēja vietā sāka motoriem nākt karteri ar hellas TOG devēju. Fofāgeniem gan jau uz to pašu laiku. Par labā izlobīšanu piekrītu, kaut kad no tā B5 savā B3 daļu elektronikas sakrāmēšu , bet mani vienkārši interesē zinošāku cilvēku viedoklis par eļļas maiņu pēc kompja uzmetiena, ne 15k km nobraukuma, jo tas ka mūsdienās ir visādas meganobraukumu eļļas motoram ilgtermiņā diez vai par labu nāk
sviestdienis rakstīja: interesanti,kur te bija kaut VISMAZ VIENA atbilde par lietu ?
tukš pļjurkšķj jā,bet par lietu ???
du msh DIRŠANA ? ši tehniskā analfabēta ???
paldies du msh ??? PAR KO ???? iauto neesi sēnītes ēdis???
neēdamās ???
A huļi tev, tehniskajam alfabētam, bija jācep šis tofiks? Tev kā zinošam cilvēkam tak tos visus sīkumus bija jāzina
P.N. Pēc nicka man likās ka šitas ir sviesta tofiks, būtu zinājis ka durša, kuram ilggadīga braukšana ar nemotora cigāru ir jūtami traumējusi psihisko veselību, visdrīzāk nebūtu neko rakstījis
msh
Es gribētu dzirdēt crankshaft domas par to eļļas "čekošanu" - zinot ka TOG vienkārši mēra eļļas pretestību, tā interesanti, cik tas ir labi un kā interesēs tas ir - ražotāja vai īpašnieka - mainīt nevis pēc kilometrāžas bet pēc borta kompja *******viena
====================
TOG vispār mēra eļļas temperatūru un līmeni, līmeni ar pretestības mērījuma starpniecību. Devējs, kurš mēra pretestību tās "nolietojuma" noteikšanai, ir drusku savādāks
Principā jau šodienas autiņiem motorkompis vērtē eļļas
darbderīgumu pēc tās pašas pretestības, noskrējiena un vidējā apgriezienu skaita, dažreiz tikai pēc pretestības, apgriezienu skaita un vidējās temperatūras.
Tā mainīšana pēc kompja sāka ieviesties jau 1980. gados,
par šo tēmu savulaik bija daudz jautājumu TEXACO R&D rīkotajos semināros Ģentē, jo dienas kārtībā tolaik bija SHPD un UHPD motoreļļas smagajiem dīzeļiem. Būtībā tur ir vismaz 2 intereses - pirmkārt auto lietotāja interese, jo tolaik vēl smagajiem sistēmās mēdza būt vismaz pārdesmit litru eļļas , tā ir lietotāja nauda, otrkārt
jau tolaik sākās "vispasaules" kustība dabas aizsardzībai -
mainot eļļas, tās "nolietās" taču ir jāutilizē, jāpārstrādā,
jāreģenerē utt.. Un to "krāmēja" virsū ražotājiem Ir tak starpība, vai jāutilizē kaut kāds "x" daudzums eļļas reizi gadā, vai reizi 3 mēnešos ... Tā tā lieta aizgāja, vēlāk
plūstoši pārgāja arī uz vieglajiem, visādu "Long Life" un
tamlīdzīgu produktu veidolā.
Šobrīd fanoju par Citroen-C4 Cactus
jautājumi par C3
Par cik vw-kluba forums ir miris. un jēgas nekādas,un arī šeit uz maz ko ceru.
bet nu mazums.
VW C3(kuzova tips). ko sāka ražot no 2006 gada,modificējot no 2008 gada beigām.
1.Aizmugures pasažieru durvis(oki,tikai vienas). Atvērt no iekšpuses nevar,nekādu slēdzīti atrast nevaru.
2.Mazā cirkulācijas lokā elektriskais dzes.šķidruma sūknītis.
Vecajiem modeļiem bez problēmām,var uzlikt -da no jebkura- sliktākā gadījumā jāpārlodē vadi(ir nomarķēts gan + gan-).
bet manu čeko vēl kompis -S- ievads,kā apiet šo problēmu. Nepirkt jaunu,bet uzlikt vecu/labu lietotu.
3. stūres pastiprinātājs elektrisks? nevaru atrast kur pieliet škidrumu.
4.Kā nomainīt aizmugures bremžu klučus ja -P- elektrisks?
5.Eļļas daudzums dzinējā?