Borabora rakstīja: Sveicināti!
Ir doma pirkt šo auto, vēlētos uzzināt jaunākās atsauksmes par šo auto, un zinu, ka ir izņemts no apgrozības.
Paldies!
Izņemts no apgrozības - norakstīts utilizācijai???
Borabora rakstīja: Sveicināti!
Ir doma pirkt šo auto, vēlētos uzzināt jaunākās atsauksmes par šo auto, un zinu, ka ir izņemts no apgrozības.
Paldies!
Izņemts no apgrozības - norakstīts utilizācijai???
Pameklē forumos - 2,3 motors (V veida 5 cilindru) nav tas labākais (lai neteiktu, ka viens no neieteicamākajiem).
Nekas īpašs - viens no daudzajiem PQ34 platformas paveidiem, citiem vārdiem - golps ceturtais.www.mbt-engineering.com/...
Tik nez vai prāts ņemt to V5... Te vispārīga infa-en.wikipedia.org/... bet atsauksmes pagooglē pats pēc "vw v5".
Kā teretrorides.proboards.com/... raksta "It is not a bad engine, but the 1.8T is much better (more low end torque)"
Lieta tāda, ka neba tas motors ilgi būs ideālā stāvoklī - attiecīgi ja kas jātaisa būs grūtāk atrast labu spečoku pa šo V5 variantu, kā arī donorus (ja reiz nāksies to mainīt - var gadīties, ka mainīt ir lētāk kā remontēt.)
Manuprāt golpu nevajadzētu pirkt ar domu par "spoorta auto" - tas ir golps - transportlīdzeklis, un labākais lietotam golpam ir prasts 8 vārstu 2.0 motors.
Ko jūs te murgojat? Tas VR5 ir parasts VR6 mīnus viens cilindrs. Es tiešām labprāt uzzinātu kas tieši tur tajā motorā ir slikts kā jūs te stāstāt - pie tā ka nekas slikts īpaši nav lasīts pieņemu ka tas motors ir tāds pats vienkāršs dzelzis kā visi vecie VAG motori - tas, protams, ja ir runa par 10v eksemplāru, bet arī 20v nav diži sarežģītāks. Protams, zobenes maiņa gan jau VR konfigurācijas motoram izmaksās dārgāk nekā parastam rindiniekam.
P.N. Šaraškin, kāds sakars tam motoram ar "sportu"? Sportot, tb zāģēt kā reiz varēsi ar to 2.0 - pieci katli daudz labāk uzvedas zemos apgriezienos nekā četri - nav gadījies braukt ar VR5, bet vismaz uz papīra viņam vajadzētu būt ar vēl labākām griezes momenta īpašībām kā mans 2.3 R5 - man tikmēr pilsētā kustībā esošai mašīnai pietiek ar trešo un ceturto robu - 70% griezes momenta galu galā atrodas pie 1k rpm.
msh rakstīja: Ko jūs te murgojat? Tas ir parsts blaablaablaa ... pieņemu ka tas motors ir tāds pats vienkāršs dzelzis kā visi vecie VAG motori - tas, protams, ja ir runa par 10v eksemplāru, bet arī 20v nav diži sarežģītāks. Protams, zobenes maiņa gan jau VR konfigurācijas motoram izmaksās dārgāk nekā parastam rindiniekam.
Laukji, tam motoram nav zobsiknas. Tu kaarteejo reizi bezdi par lietaam, no kuraam tu neko nejeedz.
msh rakstīja: kāds sakars tam motoram ar "sportu"?
Kaut kur manīju.. laikam te - tāds pat motors un pārdevējs min "sport edition" - www.ss.lv/...
Tiem kas tankā (msh) neteicu, ka motors slikts pats par sevi, bet [(c) I.Godmanis]:
1. dinamikas ziņā 1.8 ar turbīnu būs pārāks;
2. praktiskuma ziņā 2.0 8V būs izdevīgāks.
3. degvielas patēriņa ziņā (vienkāršai pakaļas pārvietošanai) abi augšminētie būs par kapeiku priekšā.
Un nedomāju, ka topika autoram $$$ ir pārpārēm, ja reiz tēmē uz 14-gadīgu auto. Ja būtu runa par jauna auto iegādi, tad varētu neņemt vērā ar motora remontu/maiņu saistītos potenciālos izdevumus.
Shiirs rakstīja:
Laukji, tam motoram nav zobsiknas. Tu kaarteejo reizi bezdi par lietaam, no kuraam tu neko nejeedz.
Fokuj, VAG SSP par to motoru lasīju sen atpakaļ, jebkurā gadījumā būs dārgāk nekā vecajiem piecu katlu motoriem siksnu samainīt un arī ķēde diez vai būs mūžīga.
sarashkins rakstīja: Tiem kas tankā (msh) neteicu, ka motors slikts pats par sevi, bet [(c) I.Godmanis]:
1. dinamikas ziņā 1.8 ar turbīnu būs pārāks;
2. praktiskuma ziņā 2.0 8V būs izdevīgāks.
3. degvielas patēriņa ziņā (vienkāršai pakaļas pārvietošanai) abi augšminētie būs par kapeiku priekšā.
1) Atkarīgs no braukšanas stila. Gāšanai 1.8T būs piemērotāks, nenoliedzu - braukšanai - atkarīgs no pieraduma - es pēc atmosfēriskiem benzīnniekiem braucot ar kulta auto C4 A6 2.5 TDI pa pilsētu uzjautrinos par gaidīšanas spēli - uzsākot sagaidīt lai turbīna sāktu pūst un ar to saistīto gāzes pedāļa spaidīšanu
2) Es šaubos ka mk4 vispār tāds motors kā 2.0 8v nāca - tur drīzāk bija šīra putekļusūcējs 1.8 20v un vēl varbūt kaut kāds retums 2.0 16v.
3) Visdrīzāk tieši tā - kapeiku.
sarashkins rakstīja: Un nedomāju, ka topika autoram $$$ ir pārpārēm, ja reiz tēmē uz 14-gadīgu auto. Ja būtu runa par jauna auto iegādi, tad varētu neņemt vērā ar motora remontu/maiņu saistītos potenciālos izdevumus.
Jā, tā ir tikai 14 gadus veca mašīna, bez visādām tiešajām iesmidzēm un citām plīstošām herņām. Lejot normālas eļļas un normāli lietojot tie vecie VAGmobīļu motori ir bezmaz mūžīgi. Sliktākajā gadījumā šrotā cits motors arī dārgi nemaksās - šitādu retāku vienīgi varētu būt pagrūti atrast.
msh rakstīja:
sarashkins rakstīja: Un nedomāju, ka topika autoram $$$ ir pārpārēm, ja reiz tēmē uz 14-gadīgu auto. Ja būtu runa par jauna auto iegādi, tad varētu neņemt vērā ar motora remontu/maiņu saistītos potenciālos izdevumus.
Jā, tā ir tikai 14 gadus veca mašīna, bez visādām tiešajām iesmidzēm un citām plīstošām herņām. Lejot normālas eļļas un normāli lietojot tie vecie VAGmobīļu motori ir bezmaz mūžīgi. Sliktākajā gadījumā šrotā cits motors arī dārgi nemaksās - šitādu retāku vienīgi varētu būt pagrūti atrast.
Tas skaidrs, ka daudz nemaksās, bet par to jau saku - pagrūti būs atrast nekā kkādu I4.
Nessen paziņa nomainīja savam A80 B4 2.6 V6 motoru - kopā ar darbu Ls 120 (motors tiešām esot labs, nāca pa Ls 80),
msh rakstīja: 2) Es šaubos ka mk4 vispār tāds motors kā 2.0 8v nāca - tur drīzāk bija šīra putekļusūcējs 1.8 20v un vēl varbūt kaut kāds retums 2.0 16v.
Kāpēc šaubīties? Vajag pārliecināties!
Tieši 2.0 bija tikai 8V -en.wikipedia.org/...
VW Bora universāls 2000.g. 2.3. benz/gaz
Sveicināti!
Ir doma pirkt šo auto, vēlētos uzzināt jaunākās atsauksmes par šo auto, un zinu, ka ir izņemts no apgrozības.
Paldies!