Mazda pārdodas-nu mauka , nu??!!
un kas mums gar to?
Mazda pārdodas-nu mauka , nu??!!
un kas mums gar to?
TDIOTS rakstīja: Mazda pārdodas-nu ******* , nu??!!
un kas mums gar to?
ma+uka ,'zvaigznotaji marrutka
Ko servisaa pateica par to klabonju?Tipa tiec fiksi valjaa, citaadi ieberziisies motora kap. remontaa?
Sestās mazdas gadījumā nav tās briesmīgās rūsas čupas?
Dikti izsmeļoša infa par auto....
Auto ar klabošu motoru ir ideālā tehniskā stāvoklī, tam ir mūzika un navigācija.
Bet tā jau ir - kāpēc iegrimt sīkumos?!
Brauc taču ar auto, nevis gadu! Un noskrējiens ir mazs (šeit laikam vēlas diskusiju ievirzīt filozofiskā gultnē, par to, no kura skatu punkta un kurā brīdī kādam tas ir mazs, un vai šāda iespējamība)
Manuprāt, pēc tā, ko cilvēks uzskata par galvenajām auto kvalitātēm, var spriest arī par to, kā uztur auto.
Sludinājumā nekas nav teikts par motora tilpumu, noskrējienu, piekari utt., toties ir pateikts par adas beņķiem, 17 diskiem un mūziku. Nu moš vēl arī skati var iziet...
Tikai interesanti, ka nodokļi nomaksāti, bet skate nav izieta.
Bet tas, ka auto ar klabošu motoru tiek novērtēts kā tehniski ideālā stāvoklī, patiešām ir uzjautrinoši
īsumā - pārdodas sarūsējusi mazda ar nokautu motoru.
anonimikis rakstīja: īsumā - pārdodas sarūsējusi mazda ar nokautu motoru.
.......teicamā stāvoklī
Nekā personīga, bet mani izbrīna sludinājuma autora necieņa pret citiem - nu tādas vienkāršas gramatikas kļūdas un nepareizi uzrakstīti vārdi, nu vienkārši necieņa pret sevi un citiem, jeb to uzrakstījis kāds, kas ar pūlēm beidzis, teiksim, piecas pamatskolas klases? Nu vismaz vienu reizi pārlasījāt savu tekstu?
Tiešām uzjautrinoši: "Mazda pārdodas".
Nevis "pārdodas" bet "pārdod Mazdu", "pārdodas" tikai prostitūtas, automašīnas pārdod.
Jā, jā ar nokautu motoru, bet, lūk, ideālā stāvoklī ) ha, ha.
Palasi ss.lv . Tur visi raksta, ka labā stāvoklī. Gandrīz visi, neskatoties uz jau pa gabalu redzamiem ārējiem defektiem, automašīnām, kurām sēdēklī jau izdilis caurums, tiek uzrādīts 180 000 km nobraukums, nesistās, kurā jau foto redzams, ka krāsa pilnīgi atšķiras, savs mīļais ģimenes auto, kuru pārdod sakarā ar steidzamu aizbraukšanu, bet nez kāpēc pārdevējam ir 30 sludinājumi, kurus tas grib realizēt pirms "aizbraukšanas" u.t.t.t.t.
Profesionālie pārdevēji melo kā Trocki par katru mezglu, bet privātie ir tā atpalikuši no dzīves, ka savu šrotu uzskata par lielu vērtību
pārdodas jau ir tāpēc, ka braucējs tik lielisku auto pats nekad nepārdodu. bet mazda sagribēja un nu pārdodas.
kas darās cilvēkiem galvās, kad tie pērk mazdas un citus dīvainos auto?
Slinkais rakstīja: kas darās cilvēkiem galvās, kad tie pērk mazdas un citus dīvainos auto?
Pats tu esi dīvains. Mazda kopumā ir ļoti laba mašīna (ja, protams, nav jāta), tikai, nu, tās bundžas...
jaa laba mashiina, tikai ruusee trakaak nekaa opelis. bet tas jau taads siikums vien ir... nedaudz shpaktelja, kraasa un rulliitis un viss atkal ir shtokos. vai ne GB12
Slinkais rakstīja: kas darās cilvēkiem galvās, kad tie pērk mazdas un citus dīvainos auto?
un kuri tad ir tie nedīvainie?
Diemžēl nav tāda viena laba un universāla auto, kas derētu visiem. Tad jau visi ar vienu modeli vien brauktu.
katram savi plusi un mīnusi.
Shiirs rakstīja: jaa laba mashiina, tikai ruusee trakaak nekaa opelis. bet tas jau taads siikums vien ir... nedaudz shpaktelja, kraasa un rulliitis un viss atkal ir shtokos. vai ne GB12
Jau rakstīju...
tikai tās bundžas...
Bet, cik zinu, no kaut kāda 2007.-08. gada it kā tas esot novērsts. Starp citu, man brālim ir 1996. gada 626, pēdējos 9 gadus braukts pa LV, plus bijis sists, tik traki ar rūsu tam nav. Protams, ir pāris vietās, bet kopumā nav tik briesmīgi. Man pašam 1. mašīna bija 626. Mazda - 1989. gada, arī pirms manis gadus piecus pa LV bija braukusi, arī rūsa bija tikai uz kreisās arkas.
smaidiigais rakstīja:
Slinkais rakstīja: kas darās cilvēkiem galvās, kad tie pērk mazdas un citus dīvainos auto?
un kuri tad ir tie nedīvainie?
Diemžēl nav tāda viena laba un universāla auto, kas derētu visiem. Tad jau visi ar vienu modeli vien brauktu.
katram savi plusi un mīnusi.
Redzi, katrs sevi cienošs latvietis uzskata par savu godu nosaukt citu par dīvainu, ja šī cita dzīves uztvere (ne tikai attiecībā uz auto) nesakrīt ar viņējo. Dažiem tas šeit ļoti spilgti izpaužas - iesūno savos stereotipos/aizspriedumos un tad īstajā brīdī tie nāk pa visām porām ārā. Un vēl paši ar to lepojas.
GB12 rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
Slinkais rakstīja: kas darās cilvēkiem galvās, kad tie pērk mazdas un citus dīvainos auto?
un kuri tad ir tie nedīvainie?
Diemžēl nav tāda viena laba un universāla auto, kas derētu visiem. Tad jau visi ar vienu modeli vien brauktu.
katram savi plusi un mīnusi.
Redzi, katrs sevi cienošs latvietis uzskata par savu godu nosaukt citu par dīvainu, ja šī cita dzīves uztvere (ne tikai attiecībā uz auto) nesakrīt ar viņējo. Dažiem tas šeit ļoti spilgti izpaužas - iesūno savos stereotipos/aizspriedumos un tad īstajā brīdī tie nāk pa visām porām ārā. Un vēl paši ar to lepojas.
stereotipi nav pie vainas. ir bijuši vairāki japāņu auto. nu neviens nebija baudāms. lēta plastmasa, prasti saloni. nav kur dveselei uzelpot tad vel tā rūsa pieminētā. da nafig vajag. vācu mentalitāte tomēr latvietim ir tuvāka. un vācu auto arī
Noteikti! Kā tad! Vācu ir tas labākais! Smiekli pašam nenāk? Ar ko tieši tie vācu drandaļi ir labāki par japāņiem? Ar to, ka tos var dabūt ar airu logiem, sarūsējušiem bagažnieku vākiem, beigtiem durvju galaslēdžiem, izjukušiem divmasu spararatiem utt? Tie ir tie labumi?
Slinkais rakstīja:
stereotipi nav pie vainas. ir bijuši vairāki japāņu auto. nu neviens nebija baudāms. lēta plastmasa, prasti saloni. nav kur dveselei uzelpot tad vel tā rūsa pieminētā. da nafig vajag. vācu mentalitāte tomēr latvietim ir tuvāka. un vācu auto arī
Man arī. Gan Mazda, gan Honda, gan Toyota, gan Nissan. Par prastiem saloniem ar ne visai labiem apdares materiāliem daļēji var piekrist, par pārējo - muļķības. Man tieši japāņu autiņi ir bijuši tehniski uzticamākie. Nu labi, pēdējo neskaitām, tas bija gadīgs ar rūpnīcas garantiju.
No savas pieredzes var rakstīt, ka ierindas pilsoņa klases japāņu auto nevaru nekādi normāli iesēsties. Sēdekļi vienkārši briesmīgi. Salīdzinoši tajā pašā S60 volvo sēdi kā dīvānā. Pat pēc 600 km bezpieturu brauciena nekas nesāp.
Nortel rakstīja: No savas pieredzes var rakstīt, ka ierindas pilsoņa klases japāņu auto nevaru nekādi normāli iesēsties. Sēdekļi vienkārši briesmīgi. Salīdzinoši tajā pašā S60 volvo sēdi kā dīvānā. Pat pēc 600 km bezpieturu brauciena nekas nesāp.
Man kaškajā arī nesāpēja.
GB12 rakstīja:
Slinkais rakstīja:
stereotipi nav pie vainas. ir bijuši vairāki japāņu auto. nu neviens nebija baudāms. lēta plastmasa, prasti saloni. nav kur dveselei uzelpot tad vel tā rūsa pieminētā. da nafig vajag. vācu mentalitāte tomēr latvietim ir tuvāka. un vācu auto arī
Man arī. Gan Mazda, gan Honda, gan Toyota, gan Nissan. Par prastiem saloniem ar ne visai labiem apdares materiāliem daļēji var piekrist, par pārējo - muļķības. Man tieši japāņu autiņi ir bijuši tehniski uzticamākie. Nu labi, pēdējo neskaitām, tas bija gadīgs ar rūpnīcas garantiju.
priekš manis auto ir kas vairāk par mehānismu kopumu, tādēļ man uzticamība nebūt nav pirmā vietā, auto ir jābūt savai odziņai. līdz šim nevienam japānim to neesmu manijis.
Pāris topiku zemāk jau ieminējos, ka japāņiem uzticamības ziņā īpaši nav analogu, un tā ir taisnība. Jā, tie ir skaļāki plānu bleķu un vājas izolācijas dēļ, taču ir ir vienkārši kolosāli aprīkoti pat bāzītē (tā pati jaunā Mazda 6 - tur ir viss, ko sirds vēlas, piemaksāsi tikai par "izvirtībām") un tehniski ārkārtīgi uzticami un bezproblēmu. Salīdzinājumā, ar, piemēram, vāciešiem, kuri tehniski ir pārāki, patīkamāki, akustiski klusāki utt., taču mūzīgi plīstoši, ar daudz elektronikas kaitēm un regulāriem dīlera servisa apmeklējumiem garantijas laikā. Atsevišķām markām - pat ļoti bieži, pie tam vēl ar evakuatoru
Radinieks lieto jau otro Mazda 6 pēc kārtas, pirms gada pirmais LV iegādājās jauno Mazda 6, jau ~ 50tkm nobraucis. Protams, tehnoloģiski super auto, ļoti daudz ekstru, ārkārtīgi bagātīgs aprīkojums, kāds pirms vairākiem gadiem varbūt bija tikai luksusklases limuzīniem utt. Super ekonomisks benzīnnieks (automāts). Vienīgais, par ko pukst - vājā skaņas izolācija, jo pat pēc dārgas pakošanas ar skaņas izolācijas materiāliem, daudz klusāka nepalika...
Atkārtošos - japāņiem tehniskajā izpildījumā - kalpošanas uzticamībā, nav konkurentu!
GB12 rakstīja:
Nortel rakstīja: No savas pieredzes var rakstīt, ka ierindas pilsoņa klases japāņu auto nevaru nekādi normāli iesēsties. Sēdekļi vienkārši briesmīgi. Salīdzinoši tajā pašā S60 volvo sēdi kā dīvānā. Pat pēc 600 km bezpieturu brauciena nekas nesāp.
Man kaškajā arī nesāpēja.
Arī japāņu krēsliem nav ne vainas. Ja kādam pēc garāka brauciens kaut kas lejā sāp, lai iet pie ārsta pārbaudīt prostatu un hemoroīdus vai arī pareizi noregulē sēdekli. Ar mazdu 5 gados tika nobraukti >70 tk km un bija tikai 2 būtiskas problēmas - paskaļš salons un beigās rūsa. Par jaunajām mazdām raksta, ka tām virsbūves apstrādājot citādāk un tās vairs tik ārprātā nerūsējot. Par to, cik ta taisnība, laiks rādīs. Tašu par skaņas izolāciju jaunajām 3. un 6. mazdām vairs nav jāsūdzās un arī bāzes aprīkojums ir loti Ok.
Slinkais rakstīja:
priekš manis auto ir kas vairāk par mehānismu kopumu, tādēļ man uzticamība nebūt nav pirmā vietā, auto ir jābūt savai odziņai. līdz šim nevienam japānim to neesmu manijis.
Priekš manis arī. Tāpēc no kaškaja pārsēdos uz saab 9-5 aero.
Mazda pārdodas