Iespējams problēma ar "masu", ir kaut kur nekontakts motora "zemējumam" ar virsbūvi. Diagnostika to neuzrādīs, tur vajag pakustināt smadzenes.
Pēc citu pieredzes esot problēma ar kartera ventilācijas caurulēm vai EVAP sistēmu - www.500fans.com/showthread.php?t=1011
Tas arī varētu būt, ka rauj kaut kur gaisu garām tāpēc arī slāpst. FIAT 500 ir aprīkots ar gaisas masas mērītāju(MAF sensors), ja motorā gaiss kādā neparedzētā veidā iekļūst tam apkārt, tad liekais gaiss netiek uzskaitīts un motorā netiek padots pietiekoši degvielas un motors raustās. Tas izskaidrotu arī grūto iedarbināšanu. Šaubos, ka tas saistīts ar akumulatoru, jo pie iedarbināta motora strāvu nodrošina ģenerators un akumulators, ja vien nav pilnīgi beigts neko vairs neietekmē. Tomēr, ja no rīta darbinot sanāca ilgi mocīt akumulatoru, būtu ieteicams to pielādēt un nebraukāt par pustukšu. Kuļoties pa pilsētu pusizlādēts akumulators var arī kārtīgi nepielādēties.
Kā ar motora temperatūru, uzsilst ātri un temperatūra stabila?
Fiat 500
Gandrīz gadu braucu ar Fiat 500(2010.g.), 1.2 benzīns, viss pa smuko ;)
Janvāra sākumā ievēroju, ka stāvot korķos vai pie luksofora, tukšgaitā, sajūta tāda, ka mašīnai peldētu apgriezieni, lai gan tahometrā nekas nemainās, bultiņa stāv pie 900 atzīmes un neraustās. Dažreiz uzvedās vsp kā ģībonis, likās, ka tūlīt noslāps, īpaši, ja stāvot ieslēdzu tālās gaismas lukturus.
Aizdzinu uz servisu ar šādu defektu, pieslēdza pie kompja, nekādu kļūdu neizmeta, nomainīja sveces, bet atbraucot mājās, secināju, ka problēma joprojām tā pati, iedarbinot auto kādu laiku viss ok, pēc minūtēm 10 vecā dziesma.
Aizdzinu uz Fiat centru, arī tur neko neatrada, samaksāju par diagnostiku un laimīga braucu mājās.
Lielajos aukstumos mašīna pieleca bez problēmām, šorīt knapi, knapi iedarbināju. Akumulators no rūpnīcas, nav mainīts. Varbūt vaina ir aķī, lgan šovakar mēģināju iedarbināt, viss pa smuko. Vai akulumatora vainas dēļ varētu būt šādas problēmas? :?
Ir kādas idejas? Izlasīju forumā, ka, iespējams, jānomaina degvielas filtrs? Riktīgā bēdu ieleja