Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pareiza braukšana aplī un pareizs aplis

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Kā tad ir pareizi braukt aplī un vai mums ir pareizi uzbūvēti apļi?

 
1 2 3 4 5
VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

aansis rakstīja: Lūk interesants mācību video par apļiem. Neesmu savā dzīvē nekad tādu satiksmes organizāciju pieredzējis, kur nu vēl Latvijā, bet ir par ko aizdomāties.

Šādā stilā pārsvarā veidoti apļi Anglijā, kur ar auto esmu aizbraucis trīs reizes. Sāku pie tiem tur jau pierast.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
1 0 Atbildēt

viss jau ir labi. Nav jau vaina sistēmā, bet braucējos, kuri negrib lauzt vecos stereotipus un ne pārāk ciena viens otru.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
1 0 Atbildēt

nu, večuk - te nu tu mels - kamēr csn un attiecīgi arī regulējums aplī ļauj pa pirmo joslu pa to apli riņķot kaut visu dienu, nekas nemainīsies

tas arī daudzus biedē braukt pa otro vai trešo, jo - ja vajag no apļa tik laukā, ir jāiebrauc pirmajā joslā. bet tur tikmēr legāli turpina riņķot pilsoņi, kas var arī nepalaist

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 3 Atbildēt

Parēķini pats. Lai aplī iebraucot tiktu no pirmās uz trešo joslu ir vajadzīgas 2 pārkārtošanās. Tas pats, lai izbrauktu ārā. Tātad viena krustojuma šķērošanai ir vajadzīgas 4 pārkārtošanās, citiem vārdiem, 4 reizes tiek čakarēta satiksme.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
1 0 Atbildēt

opelis rakstīja: Pilnīgi piekrītu - izskatās šaušalīgi, brīžiem liekas, ka daži brauc kā minimums perpendikulāri apļa kustības virzienam. Bet, izbraucot pašam, jau domas mainās.

un skaistākais ir tas, ka tur nav nekādu priekšrocības zīmju, bet darbojas labās kokas princips - respektīvi - tam, kurš brauc iekšā aplī ir priekšroka attiecībā pret aplī jau braucošo.

bet viss darbojas un ir pat vieglāk nekā dažviet rīgā

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
8 0 Atbildēt

Jau kaut kur pieminēju, ka, ja aplī brauc gana droši, tad iekšējā joslā ir priekšrocība, jo tu pārvietojies ātrāk, par ārējā joslā braucošajiem. Līdz ar to nav lielu problēmu pārkārtoties atpakaļ uz pirmo joslu, ja to dara savlaicīgi. Atgādināšu - pārkārtošana un manevrēšana vienmēr (!) ir vieglāka un drošāka, ja jūsu ātrums ir nedaudz lielāks kā blakus braucošajiem.

Ja iebraucošajiem aplī ir priekšroka attiecībā pret braucošajiem pa apli, tad:

1) ir vajadzīgs ļoti pareizs plūsmu lieluma pētījums, jo, ja no visām pusēm paredzama puslīdz vienāda plūsma, šis risinājums diez vai derēs.

2) jāsaprot, ka tad, ja apturam kustību aplī, lai tajā ielaistu papildus automobiļus, tas var apli arī pilnībā apturēt. Tad tas pārstās pildīt savu cēlo uzdevumu, un lietderīgāk būtu tādā situācijā atgriezties pie parasta krustojuma.

Tas tā manuprāt...

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
2 4 Atbildēt

Es zinu kā vajag braukt pa apli, bet es tā nebraucu. Neredzu jēgu kāpēc man kāds jāpalaiž, bet tad jāstreso, jācer ka mani kāds palaidīs. Ja grib lai apļus brauktu pareizi, jātaisa izmaiņas csn, ka aplī priekšroka ir kreisajā pusē braucošajam.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
2 0 Atbildēt

Izmaiņas, lai vēl vairāk sarežģītu jau tā nejēdzīgo braukšanu? Jau esam secinājuši, ka CSN ir tas, ko ievērojam visretāk. Gribi vēl vienu punktu, ko neviens tāpat neievēros?

Es tomēr uzskatu, ka jāsāk ar sevi - tad arī pārējie pamazām kaut ko ievēros un iemācīsies. Jau tagad ir vairāk kā pirms gada tādu braucēju, kuriem nav par grūtu pa apli braukt jēdzīgi!!!

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

Janozaurs rakstīja: Es zinu kā vajag braukt pa apli, bet es tā nebraucu. Neredzu jēgu kāpēc man kāds jāpalaiž, bet tad jāstreso, jācer ka mani kāds palaidīs. Ja grib lai apļus brauktu pareizi, jātaisa izmaiņas csn, ka aplī priekšroka ir kreisajā pusē braucošajam.

principā pietiktu ar vertikālajiem un horizontālajiem apzīmējumiem par braukšanu joslās (kā tas ir igaunijā www.google.lv/maps/@58.3564964,26.6813643,3a,75y,40.31h,69.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZfnK1gDun0fcX8KTuXwmKw!2e0!7i13312!8i6656 , piemēram, ventspilī - vienīgā vieta lv, kur to esmu redzējis, bet arī ne līdz galam - - www.google.lv/maps/@57.3893969,21.590179,3a,75y,70.74h,91.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1saJnq1eXkuZXWAm5-iyIxPQ!2e0!7i13312!8i6656) tikai bēda ir tāda, ka tie apļi sabūvēti tādi, ka iebraukt gan var no divām joslām (lielākoties), bet izbraukt tikai pa vienu.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

Viens no iAuto lietotājiem atsūtīja mum šādu video priekš šīs diskusijas

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Nu bet loģiski, ja ceļš/iela ir tukša, tad jābrauc gar labo malu, kaut arī pilsētā tas nav obligāti. Smalkais tonis tāteikt. Es būtu braucis tāpat kā pasāts, tikai labo joslu ieņemtu laicīgāk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Šis aplis ir Jelgavā netālu no dzelzceļa stacijas. Patīk man šis aplis!

Uggga Reģ.: 04.01.2006
3 0 Atbildēt

Janozaurs rakstīja: Es zinu kā vajag braukt pa apli, bet es tā nebraucu. Neredzu jēgu kāpēc man kāds jāpalaiž, bet tad jāstreso, jācer ka mani kāds palaidīs. Ja grib lai apļus brauktu pareizi, jātaisa izmaiņas csn, ka aplī priekšroka ir kreisajā pusē braucošajam.

Tad Tu arī nedrīksti cepties, ka apļi sabūvēti, bet tāpat jāstāv sastrēgumos, jo satiksmes plūsma neuzlabojas.

Tā uz sitiena atceros divus gadījumus, kad mani nelaida atpakaļ ārējā joslā, abos gadījumos īpaši "apdāvināti" stūrētāji trāpījās.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 2 Atbildēt

Vēl neviens aplis nav uzlabojis satiksmes plūsmu. Kaut vai tas pats Dreiliņu aplis. Pirms tam pa galveno ceļu varēja izbraukt jebkurā laikā bez problēmām. Tagad ir sastrēgumi.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nestāsti vis. Pirms tam pats esmu stāvējis sastrēgumā līdz pat vietai, kur tagad Rimi noliktavas. Cita lieta, ka tagad sastrēgums pie DEPO, kas liecina par to, ka aplis nepārdomāts. Būtībā vajag ko līzīgu, kā Ulbrokas aplī, ka uz Ulbrokas pusi varētu braukt garām.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
2 4 Atbildēt

Passat vispirms pārkāpa, šķērsojot pirms iebraukšanas aplī nepārtraukto līniju, kas jau ir pārkāpums! Ja nemaldos, Latvijā pirms iebraukšanas aplī ir jārāda pagrieziens - ne mainot joslas, ne iebraucot aplī pagrieziena rādītājus nemanīju. Pēc tam tā arī "aizpeldēja"! Tipisks nihilists!

Nortel! Varu tikai piekrist, ka neviens aplis nav uzlabojis plūsmu pa galveno ielu, toties ir uzlabojis plūsmu kopumā, ļaujot ar mazākiem sastrēgumiem un gaidīšanu vēlamajā virzienā nokļūt no citām brauktuvēm. Žēl. ka neesi to pamanījis. Faktiski, teju jebkurš aplis ir palielinājis kopējo kustības ātrumu un samazinājis nevajadzīgas stāvēšanas krustojumos!

iciks Reģ.: 29.05.2013
7 1 Atbildēt

Teorētiski tas pagrieziens laikam ir jārāda, bet, manuprāt, tas ir absolūti lieki. Priekš kam? Kādi varianti vispār ir? Aplī var iebraukt tikai vienā veidā un lieks signāls pirms tā ir klaji bezjēdzīgs.

Pats nerādu, absolūtais vairākums arī ne un laikam tas arī parāda, ka cilvēki to gluži pamatoti uzskata par samērā bezjēdzīgu lietu.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
4 7 Atbildēt

Kaut kāda "mārrutka" pēc pieminētie cilvēki Latvijā pagrieziena rādītāju lietošanu vispār uzskata par pilnīgi lieku.

Es varbūt kādreiz to ieslēdzu nevajadzīgi, tomēr visi vienmēr zina uz kuru pusi došos.tāpēc uzskatu, ka par lieku nav nekad - vismaz zinu, ka šoferītis pie stūres neguļ, varbūt pat mani spogulīšos redz...

Un gribu teikt - tas notiek vispār automātiski, reizēm tikai pēc tam padomāju - varbūt, ka varēju neslēgt.

Ja kādam tas sagādā grūtības, nospiest to slēdzīti, ja vienmēr gribat sākumā izgudrot, vajag, vai nevajag, tad, piedodiet, - neesat labi braucēji!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 1 Atbildēt

Iebraucot apļos problēma nav slēdzīša nospiešanā, bet gan tā atcelšanā. CSN ir teikts, ka pagrieziens nav jārāda, ja tas ir maldinoši. Un iebraucot aplī tas ir maldinoši, jo neizslēgtu virzienrādītāju nākošajā ieeja kāds var noturēt par signālu, ka nogriezīsies, bet nē un rezultātā var sanākt avārijas situācija. Šo pavēroju dzīvē un izdarīju secinājumus, pēc kā piedomāju nerādīt pagriezienu iebraucot aplī. Ja tik ļoti gribi rādīt tad rādi kreiso, tas vismaz nemaldinās tālāk pārejos, tomēr aizmugurē braucošie gan padomās, ka griezīsies aplī pret spalvu

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
0 0 Atbildēt

Kontrolē savus slēdzīšus, lai neviens neko sliktu nepadomātu...

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 1 Atbildēt

Pagriezienu nerādīšanu neatbalstu un pats tos gandrīz vienmēr ieslēdzu, bet joprojām pieturos pie ieskata, ka IEBRAUCOT aplī tas ir lieks, jo tā ir situācija, kad ir tikai viens iespējams virziens - iebraukt aplī. Kad esi aplī, tad jau paveras brīnišķīgas iespējas šo slēdzi lietot - parādot savu virzienu, pārkārtojoties u.t.t.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 1 Atbildēt

Tas, ka iespējams viens virziens nenozīmē, ka mūsu "kārtību mīlošā" CP par tādu pārkāpumu nesodīs.

Pirms laba laika CP iekasēja no manis 5Ls par labā pagrieziena nerādīšanu nogriežoties pa labi no Katlakalna uz Krustpils ielu. www.google.lv/maps/@56.9262468,24.1880254,3a,75y,244.97h,85.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1si7efPyvMRzwUP5K1XCDILQ!2e0!7i13312!8i6656

Protams, CP nespēja nekādi izskaidrot kā es esmu apdraudējis drošību uz ceļa nerādot pagriezienu, vienīgais ko varēja pateikt, ka man vienkārši nepaveicās.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 1 Atbildēt

CSN sarindot vajadzētu savādāk. Bet jebkura braukšanas virziena maiņai un jebkura ātruma samazināšanai jāsākas ar savlaicīgu brīdinājuma signālu! Manevrs bez virzienrādītāja var būt kādam arī pēdējais savā dzīve! Kamēr nav normas tikmēr nav pārkāpuma. Brīdinājuma signāliem jābūt brīdinājuma zīmes statusam! Un kur ir problēma to izpildīt?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
5 1 Atbildēt

Passat brauca kā lops - man tā gribas un iepūtiet. Nebija viņam nekādas vajadzības pārkāpt noteikumus, šķērsojot nepārtraukto līniju. Nekas netraucēja iebraukt aplī no otrās joslas. Izbraukt jau arī netaisījās pirmajā brauktuvē.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 1 Atbildēt

Un kas traucē aizliegt aplī, pa pirmo joslu, braukt tālāk? Pirmā josla izbeidzas nākamajā nobrauktuvē! Un kur aiziet divas joslas pa labi, no abām griežam nost no apļa! Berlīnes, Tallinas un Kauņas variants. Berlīnē pirmā josla vienkārši izbeidzas nākamā nobrauktuvē pa labi.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 0 Atbildēt

Aplī pie Jelgavas gadījās pamuļķis, kurš man aizmugurē mirkšķināja! Bija noprotams, ka vēlas apsteigt un es viņam traucēju. Braucu pa iekšējo joslu, jo neplānoju nogriezties pirmajā izbrauktuvē. Ārējā josla bija tukša.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Es neatceros vai kādreiz būtu izbraucis apli aktīvas satiksmes laikā, lai tajā negadītos kāds pamuļķis.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Katru rītu bez problēmām - Aplis "Pie sievasmātes" (Laikam tā to kodziņu sauca) un nākamais aplis pie Rimi (Juglas iela). Bez problēmām, iebraucot aplī no otrās joslas uz iekšējo (rādot, ka braukšu aplī pa kreisi), un pie priekšpēdējās izbrauktuves, rādu ka braukšu ārā pa labi un no trešās uz pirmo. Un šādi jebkurā aplī. Vienreiz mēnesī gan gadās kāds īpatnis, kurš uzskata, ja jau ticis aplī, tad neviens vairs no tā ārā nav jālaiž, bet nu gan jau...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 2 Atbildēt

iciks rakstīja: Pagriezienu nerādīšanu neatbalstu un pats tos gandrīz vienmēr ieslēdzu, bet joprojām pieturos pie ieskata, ka IEBRAUCOT aplī tas ir lieks, jo tā ir situācija, kad ir tikai viens iespējams virziens - iebraukt aplī. Kad esi aplī, tad jau paveras brīnišķīgas iespējas šo slēdzi lietot - parādot savu virzienu, pārkārtojoties u.t.t.

Kas tās par muļķībām? Rotācijas aplis definējas kā krustojums. Ja tu krustojumā, kur ir divas joslas, kur labajā atļauts tikai nogriezties pa labi, nerādi pagriezienu, tad tev šodien pat vajadzētu atņemt tiesības uz pāris gadiem. Ja nepielec kāpēc, tad uz visu mūžu.

Tobiš, ja nejēdz braukt pēc CSN, tad nebrīnies, kāpēc piemēram deputāti apzog valsti. Likumā arī rakstīts - nepārkāpt, bet redz var jau šo to neievērot, jo neviens nekā nesaka. Pa lielam pakrata tikai pirkstu. Kādi cilvēki, tāda valsts. Likums ir rakstīts, lai to ievērotu, nevis diskutētu par tā pamatotību, iebraucot krustojumā.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 3 Atbildēt

IEBRAUCOT ROTĀCIJAS APLĪ PAGRIEZIENU NAV JĀRĀDA - ja tev nav ko darīt, tu vari viņu rādīt, bet obligāti tas nav un pat nav vēlams.Lai nejauktu galvu citiem braucējiem.Pilsētā noteikti tas nav jārāda, ārpus pilsētas eksistē kaut kādi kārtējoreiz idiotiski no konteksta izrauti piemēri, kuros (it kā...) tiek uzskatīts, ka dažos apļos galvenais ceļš "mainot virzienu"- nu piem Tukuma aplī. Bet kaut kā nav dzirdēts, ka kāds būtu sodīts, to nerādot pie iebraukšanas. Ja konkrēti man kāds degungalā to rāda, es tādam vadītājam pievēršu "īpašu" uzmanību.Jo ir liela iespēja, ka tas ir neadekvāts un par sevi nepārliecināts indivīds, kurš sekundi vēlāk var izmest vēl dajebkādus citiem nesaprotamus pigorus. Pagāušreiz es te kkur biju ielicis interviju, kur ne tik ka kaut kāds tur Timrots vai vēl kāds no malas, bet pats Csdd kvalifikācijas daļas pr-nieks J.Teteris skaidri pateica, ka NEvajag to darīt.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

Ja kustība turpinās taisni, bet galvenais ceļš maina virzienu, tad nekādos apstākļos pagrieziena signāls nav jārāda! Tas jārāda, ja auto maina kustības virzienu. Līdz ar to formāli iebraucot aplī ir jārāda. Cita lieta, ka tur nav iespējams braukt nekā savādāk (lai gan daži pamanās) un tāpēc nerādīšana neietekmē citus satiksmes dalībniekus.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Čau! Tātad, tavuprāt, esmu "neadekvāts un par sevi nepārliecināts indivīds", kurš Tev parādīs katru savu kustību aplī, lai Tev nebūtu šaubas par to ko darīšu un vēl pie tam laicigi to izdarīs un spoguļos ar paskatīsies. Piedod, Briti iemācija kā ātri, droši braukt aplī!

Nerādi, nerādi un nedod iespēju droši iebraukt aplī tiem kas gaida aiz Tev nepieciešamās izbrauktuves... Un Tev taisnība, LV CSN to neprasa.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 3 Atbildēt

Kā reiz tev ir pilnīgi neadekvāta uztvere. Kā tev liekas, kas bija pirmais - vista vai ola? Manuprāt pirmais bija, ka pagrieziens jārāda pirms katra krustojuma, nogriežoties. Aplī tu nebrauc taisni, bet nogriezies - tātad jārāda un kā reiz nerādītājs visdrīzāk būs neadekvāts un par sevi nepārliecināts. Un kā tev liekas, no kurienes ir panesusies tēma, ka nav jārāda? Manuprāt kā reiz no neadekvātajiem, kuri ikdienā reti kur rāda pagriezienu vai nerāda vispār. Līdzīga situācija ir ar velosipēdistiem. Redz sportistiem traucēja braukšana pa trotuāru un ātruma samazināšana uz gājēju pārejām un tagad viņi izkliedza, ka visiem jākāpj iekšā brauktuvē. Tieši tas pats ar pagrieziena nerādītājiem - grib panākt kaut kādu slinkuma pārākumu, lai tikai pirkstiņš nebūtu jāpakustina. Teteris nav rādītājs. Nav jāizdudro uz viena panta apakšpunktiem vēl desmit likuma apiešanas. Beigās arī ja aplī nevajadzēs rādīt, tad meklēs visas vietas, kur varētu pieļaut nerādīšanu un varu derēt, ka nākošie būtu rīkojuma zīmes un ja paskatāmies, ka katrs otrais nerāda pārkārtojoties joslās, tad arī tas būs pie viena "dienas kārtībā".

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Esmu laikam baigi apzinīgais braucējs, pagriezienu rādītājus slēdzu arī, ja uz ceļa esmu vienīgais (vai pat meža ceļa krustojumā, jā, jā!). Ir tikai viena situācija, kad tos neslēdzu nekad, un tā ir - iebraucot aplī Absolūti lieki, eksistē tikai viens iespējamais variants - pa labi. No apļa izbraucot - obligāti. Aplī pārkārtojoties starp joslām - noteikti tāpat!

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 5 Atbildēt

Tirs! Ja jau tev ir lieki iebraucot apļveida krustojumos, tad zem jebkuras rīkojuma zīmes arī lieki rādīt, jo situācija identiska.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Teteris nav rādītājs,Timrots iespējams vispār kaut kāds tur...- bet tak reku cilvēki speciāli taisījuši intervijas ar CSDD amatpersonu, lai viņa tautai izskaidro. Ok, mums nekas nav nekam rādītājs, bet lūk nadzīgie 2-3 iAuto "lietotāji" pārvērtīs jebkuru konfekti par suuudu, pamet tikai eesmu/ideju. Visi pajolinji turpmāk pirms reku Mukusalas maximas lai 100 metrus iepriekš stāv un mirgo pagriezienus, tā lai citi zin ar ko viņiem te ir padarīšana.Mirgo visur- tiklīdz grozi stūri, tā rādi visiem.Mēli vel izkar pa logu un žestus parādi, lai itin visiem pielec. Vel citi pajolinji lai te lasa un "pamācās"- nepietiek jau ar experca ikrīta negatīvajiem komentāriem titullapā par dajebko, nu tagd vel 186-to reizi vajag apzelēt desmitreiz jau noskaidrotu jautājumu.Šajā valstī katrs āksts dajebko var iztulkot pa savam- tas ir manuprāt speciāli tā ierīkots, lai par jebko varētu kasīties, apelēt un pārsūdzēt. Pat Prezidents te nav nevienam autoritāte, ta kur nu vel te kkāds teteris vai rubenis vai kleperis

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Kas var būt vienkāršāk kā ieslēgt pagriezienu? Pagrieziena rādīšana lielākai daļai vadītāju ir pats sarežģītākais, ko vispār kādreiz ir izgudrojuši pie stūres rata? Vienkārši fascinē latviešu slinkums.

Es Timrota viedoklim vairāk piekrītu, nekā visiem CSDD, Teteriem, CP kopā ņemot.

Tas, ka pirms Maximas rāda, nav CSN problēma, bet gan pajoliņu, jo pēc fakta viņi maldina. Tas pats ir ar Telts ielu. Tur pagrieziens ir jārāda īsi pirms nogriešanās pa kreisi uz Vienības gatvi, nevis 20m iepriekš. Kāpēc par to vietu neviens nekliedz, ka tur nedrīkst rādīt, jo tiek maldināts? Kāpēc neviens nekliedz, ka krustojumos ar zaļo joslu visi slēdz pagriezienu zem zīmes, kur pa kreisi nedrīkst nogriezties? Kāpēc vispār jāizgudro kaut kādi iemesli, kāpēc nerādīt, ja var parādīt un nevienam tas netraucēs. Likums ir tikai tad saprotams un korekts, kad viņam ir viens pamats, nevis 10 apakšpunkti, kuri izslēdz gadījumus, dēļ kā arī visa sistēma mums ir bardaks. Ja reiz mainot virzienu jārāda, tad kāpēc tagad izgudrot par gadījumiem, kad varētu nerādīt? Varbūt vispār nekad nerādīt? Kāpēc nē? Kāpēc tad būtu jārāda izbraucot no apļa? Ja brauc pa pirmo, tad jau nav nozīmes vai rādi vai nerādi. Visas izbrauktuves tavas, mauc kaut 10 apļus pa pirmo joslu. Tas pats Mūkusalas aplis. Tie lielie nerādītāji vispār zina, ka pa pirmo joslu izbraucot uz Bauskas ielas pusi pagrieziens nav jārāda, bet turpinot braukt pa pirmo ir obligāti jārāda? Es varu pat saderēt, ka pirmā dzirdēšana.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Tur viņi visi klanīija Galvas un cits citam "piekrita" gan Teteris, gan Timrots, gan Podnieks aizkadrā, gan arī kāda citā intervijā manuprāt arī Krapsis arī kko līdzīgu pieminēja. Nevajag visu nonivelēt un lieki bārstīties ar svarīgiem brīdinājuma signāliem nevietā.Tas ir kā kustīgu priekšmetu idinji piekar pie spoguļa- gadiem ilgi tas tur kustas degungalā, kamēr smadzenes notrulinās un vienureiz vnk neievēro kustību, kuru vajadzētu ievērot. Rādīt vajag visur, kur ir jēga- es piem rādu kreiso,kad pa mazu vienjoslas apli braucu uz tālāko nobrauktuvi, nevis nogriežos pirmajā šķirbā "tur kur 90% citi nogriežas". Jo- zinu, ka attālums un laiks ir mazs un pa vidam tur kāds no steidzīgajiem uzbraukt/gaidītājiem mani var nesaprast. Esmu ieinteresēts, lai pats palieku vesels, un lai par mani nedomā, ka reku tur viens nesaprotams mu-daks aizsipa.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 1 Atbildēt

Piekrītu, ka ir lieki rādīt pagriezienu iebraucot aplī vai citā krustojumā, kurā ir iespējams tikai viens virziens, bet arī šādos gadījumos es to daru, simboliski nomirkšķinot 1-2 reizes, lai CP nevarētu sodīt. Jo mūsu CP nespēj izvērtēt pārkāpuma būtību, ja par "pārkāpumu" ir paredzēts sods tad noteikti arī sodīs.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 2 Atbildēt

Tajā pašā Mūkusalas aplī pagrieziens (kreisais) ir jārāda, kad turpina kustību pa apli, nevis aizbrauc taisni virzienā no krastmalas uz Vienības gatvi. Jo, izbraukšana no apļa sanāk pilnīgi taisni un tur tad pagrieziens atkal nav jārāda.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

Aplī ir lokveida kustība un taisni būs tikai lokveidā. Pirms tās izbrauktuves kreisā pagrieziena rādīšana notiek tikai pirmajā joslā un tam nav nekāda sakara ar izbraukšanas taisno virzienu.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

> Aplī ir lokveida kustība un taisni būs tikai lokveidā<

Ne vienmēr!

Caļa zīmes konkrētajā Mūkusalas apļa vietā gan rāda kautko citu. www.google.lv/maps/@56.924691,24.1058532,3a,75y,212.51h,78.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1sF_TWohd8-cuzAUSTPNZhWg!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv

Pirmā josla (no labās puses) - tikai pa labi, otrā josla -taisni un pa kreisi, trešā un ceturtā josla - tikai pa kreisi.

Kurš CSN atļauj nerādīt pagriezienu? (maldināšana un savlaicīgums ir subjektīvs vērtējums)

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Redz kur atbilstoša bilde par tēmu, ja teikts, ka jālaista dārzs katru dienu, tad jālaista arī lietū -

> Aplī tu nebrauc taisni, bet nogriezies - tātad jārāda

Kā reiz iebraucot aplī to var izdarīt nemainot joslu, jo aplis jau ir izņēmums un pirms tā nav jāieņem stāvoklis pa labi. Tāpēc salīdzinājums ar citiem krustojumiem ir nevietā.

Ja braukšu pa otro joslu un pirms apļa rādīšu pagriezienu, tad kā citiem saprast nodomu. Pavēro apli no malas kamēr gaidi nākošajā "iebrauktuvē" un sapratīsi kāpēc nav jārāda. Tie kas rāda pagriezienu mazākos apļos maldina tikai pārējos, jo pēc iebraukšanas aplī tas uzreiz neizslēdzas un maldina, ka nogriezīsies uzreiz nākošajā "izbrauktuvē".

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Absolūti neatbilstoša bilde. Nekā kopīga.

Es neuzstāju, ka obligāti jārāda, bet NEuzskatu, ka parādīt būtu apgrūtinājums. Visi šitie aizbildinājumi par maldināšanu pirms, ir BS un tur nav nekā vairāk kā slinkuma izpausme kvadrātā. Tāda paša slinkuma izpausme ir braukt tikai pa pirmo joslo, nemācīties izbraukt apli pareizi. Un tas ir daudz aktuālāk, jo nav likumā teikts, ka jābrauc dziļāk.

Ir krustojumi, kur ir divas joslas uz nogriešanos un vari no otrās joslas braukt otrajā. Tieši tas pats aplī. Iebraukšana aplī ir krustojums. Kas tajā nav skaidrs? Ja reiz likumdošanu izmainīs un apļa ieejai/izejai nosaukumu noklasificēs savādāk, tad ok, bet līdz tam tas ir krustojums un aplis ir atsevišķa brauktuve. Redz, ielaiž viņus aplī slīpi, lai ērtāk, uzreiz slikti, ka jārāda pagrieziens. Ja būtu visas iebrauktuves 90 grādos, diez vai CSN ievērotājiem vispār rastos tāds jautājums. Nu bet jā, nav jēgas ar slaistiem kaut ko diskutēt par tādām tēmām, kur 1 pirkst jāpaceļ.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 1 Atbildēt

>tur nav nekā vairāk kā slinkuma izpausme kvadrātā

Es pagriezienus rādu automātiski un nerādīt pirms apļiem kā reiz tas prasa piepūli un ar slinkumu nekāda sakara.

Dažās vietās, kur var veikt manevru no divām joslām pagriezienu ieslēdzu tikai pie paša krustojuma, arī lai nemaldinātu.

Bet pa lielam ir vienalga rāda vai nerāda, tāpat jātur acis vaļā, jo kamēr mums ir tādi kas nerāda vispār nekādus signālus, kā arī ar visiem signāliem aizbrauc taisni. Ieteiktu vispār aplī braukt ar avārijas signāliem, un tad uzmini nu kur braukšu...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Satiksme atbilstoši jāorganizē! Ne jau mums te šķēpus lauzt. Kādus padomus kustības organizācijā var sniegt mežsargs Juris Teteris?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Bet viens Ģintermuižas pacients, gan pilnā nopietnībā dod dažādus padomus, kas neiet kopā ar CSN.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ta po-uj vai viņš mežsargs vai zirgājājējs- galvenais ka to video ir Csdd augšupielādējis. Protams, viņa seja tur drusku taka liecina par kkādām veselības grūtībām, bet nu vismaz cilvēks saēdas drosmi un vienreiz izteicās par sabiedrībai svarīgu jautājumu.Nedomāju, ka jebkad kāds ir bijis vai taps sodīts par nerādīšanu iebraucot aplī.Vienkārši kārtējoreiz soda draudi ir izrauti no konteksta- cilvēki vispār nesaprot par ko var sodīt,jo visu var iztulkot katrs pa savam ,Timrots mums ir Melis un Galvenais Afērists, Cp ir Laupītaaji uttt- skat lūdzu no 1:35. Ja nav tam tipam taisnība, vajag rakstīt petīcciju, ka Oficiāla Persona musina tautu un publiski izplata fufeli... www.youtube.com/watch?v=u90MqAW0KAc

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

kas tev nepatīk? Viss parezi pateikts.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti