Johaidī, nu te vairs nevar neko saprast, kurš kuram ko iebilda vai ko uz ko kam atbildēja.
Ko uz mani dusmojas- es taču nesludinu, ka nav jārāda vispār un nekad.Mani reti kāds vispār ir jebkur aptaurējis, jo es esmu saprotams.Es piekrītu, ka IR jāinformē.Bet- to ir jādara, kad ir PAR KO informēt.Pareizi experc saka- jādomā kur ko maldinām un kur ko veicinām.
Mazs aplis ir vienmēr ar vienu joslu.Attālumi starp tā atzariem ir minimāli.Laiks iebrauktgribētāju reakcijai ir sekunde.Ja tu iebraucot rādi labo- cilvēki var pārprast, padomāt ka vēlies jau pirmajā atzarā braukt nost.Un raut tev deguna galā iekšā aplī.Tāpēc, ja man vajag braukt tālāk pa apli, es rādu pirms katras man nevajadzīgās nobrauktuves kreiso, ja redzu ka starta pozīciju tajā ir ieņēmis aplī/iebraukt/gribētājs.Lai viņs saprot, ka es nebraukšu tur nost.Iespējams, ka tur brauc nost 9 no 10 auto,un tas cilvēks padomā, ka arī es esmu tur nomērķējis. Bet man vajag tālāk pa apli- es viņu cilvēcīgi informēju par to, jo tak arī pats gribu vesels palikt.
Vēl ko- ja iebrauktuvei aplī ir 2 rindas--- nu labi, lai tur pirmajā rindā rāda ko nu kurš māk, bet nu ja es saklausos padomus un rādu labo ,iebraukdams no otrās rindas- nu tad tak es esmu riktīgais āksts.Ja es tur rādu kreiso- arī tad pa apli braucošie nesaprot, ko īsti es gribu.Jo- man no otrās iebraucot, teorētiski ir jātrāpa apļa vidējā joslā.Kam es to kreiso rādu? Ka pārkāpšu noteikumus un raušu garām vidējai varbūt uzreiz trešajā? Kam vispār aplī trīs rindas??- pareizi, tapc lai no divjoslu iebrauktuves otrās joslas lietotājs trāpītu apļa vidējā joslā.Pa trešo joslu jābrauc ir tālāk/pa/apli/gribētājiem. Lai netraucētu izgriezties/gribētājiem trāpīt apļa otrajā joslā.Vai viņi tā dara? Pareizi, nedara un negrib.Pat simtreiz runāto par pirmo joslu viņi neņem vērā, ta kur nu vēl šādus ieteikumus no Augstākās Matemātikas.Šodien atkal braucu Mūkusalā un no 8ņiem aplī esošajiem riņķotājiem 7-ņi lietoja PIRMO joslu un divas joslas iebraukt/gribētāju tur gaidīja un sūkāja ledu;) Šis ir kas- kaut kādas cilvēku grupas vai sektas "pasūtījums", ka tiklīdz tu mudini kko vienalga ko uz ceļa uzlabot vai optimizēt, tā uzreiz automātā kļūsti par "kundziņu" ,kam visi maisa dzīvot?
Reku kolēģis augstāk te ievietojis Berlīnes apli- tur pats Saatans pavirši skatoties nesapratīs, kas tur par trajektoriju/līniju jūkli ir savilkts- bet tur IR kāds domājis par cilvēkiem un tomēr ir kādi norādījumi.
Pareiza braukšana aplī un pareizs aplis
Kā tad ir pareizi braukt aplī un vai mums ir pareizi uzbūvēti apļi?