Nissan Navara 2016 tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunā Nissan Navara 2016, kāda pieredze?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
7 0 Atbildēt
rolis Reģ.: 31.08.2001
11 0 Atbildēt

Prieks redzēt daudzfunkcionālu lielu auto segmentā kurā nav bezgalīgi liela konkurence, kāda ir vidējās klases automašīnās.

Konkrētajam auto testa dienā trūka 600 kg bagāžas nodalījumā, tad tā gaita uz nelīdzena mūsu asfalta cerams būtu mierīgāka, dinamika arī varēja būt labāka. Salons man neasociējās ar to ka pēc būtības uz operu nebrauc ar 10 kartupeļu maisiem , vai 6 arklu lemešiem, bet var to darīt...

Par modeļa atbilstību starp citiem konkurentiem spriedīšu ,kad varēs objektīvi saildzināt cik maksātu reāls daudzfunkcionāls šāds darba auto veiksmīgam Latvijas zemniekam, bez nevajadzīgām "fīčām" bez kurām var iztikt!

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
9 0 Atbildēt

Samērā šaurajā pikapu segmentā konkurence izvērtusies visai nopietna, jo jaunus vai uzlabotus modeļus pēdējā laikā izlaiduši visi galvenie tirgus spēlētāji. Navara šajos apstākļos izskatās gana braši, jo piedāvā praktiski to pašu, ko citi mūsdienu pikipi - aprīkojumu, komfortu un braukšanas īpašības, kādas vēl nesen bija vidusmēra krosoveriem. Pikaps šodien vairs nav askētisks kravenieks, bet gan stilīgs darbīga cilvēka braucamais. Ja paskatās no praktiskās puses, tad potenciālais pircējs, piemēram, pārticis lauksaumnieks, vairāk skatīsies no izturības, jeb uzticamības viedokļa. Šajā ziņā Nissan izstrādājumiem ir diezgan laba slava, lai gan tas mēdz mainīties pat dažādiem viena ražotāja modeļiem un pat to paaudzēm. Skaidrs, ka pikapu tirgus pārliecinošā līdera Toyota Hilux panākumu pamatā ir tieši labā reputācija daudzu gadu garumā. Navara šis trumpis nav, taču mašīna nenoliedzami ir laba visos parametros.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
7 0 Atbildēt

Laba automašīna, ja to izmanto tās paredzētajam mērķim. Ērts un erganomisks salons. Laba pa sliktiem ceļiem un bezceļiem, bet ikdienā braukāt maršrutā Rīga-Liepāja varētu būt ne pārāk ērti.jo tā nav ikdienas braukšanai pa koplietošanas ceļiem paredzēta automašīna. Testos piedāvātais modelis ļoti labi aprīkots un palika sajūta, ka kartupeļu laukā sabristus zābakus kravas kastē iemest būtu žēl. Jaunā balstiekārta ar atsperēm mazliet traucēja ar to, ka auto visu laiku mazliet šūpojās, tā līdz "jūras slimībai" var nonākt. Domāju, ka, noslogotai ar kravu, automašīnai gaita būtu līganāka. Kopumā labs auto. Nissan savu varēšanu segmantā ir pierādījis. Aprīkojuma līmeni un tam atbilstošo cenu katrs klients var izvēlēties pēc nepieciešamības.

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
7 0 Atbildēt

Nissan Navara 2016 foto

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 0 Atbildēt

Ar Navaru Rudens Mediju testa ietvaros iznāca pabraukt Skrundas tuvumā kādus 7 kilometrus. Ļoti patika, ja neskaita to, ka stūres rata augšmala nedaudz aizsedza tahometra un spidometra ciparnīcas. 190 zirgspēku dīzeļmotors bija sprigans un spēcīgs. Sestajā pārnesumā 2,3 litru dīzeļdzinēja apgriezieni bija mēreni un troksnis salonā stipri slāpēts un neuzmācīgs. Katrā ziņā, ja jāizvēlas starp Landcruiseru un Navaru, tad vēl jāpadomā, vai tik labāk nepirkt Navaru.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
7 0 Atbildēt

Land Cruiser nav tiešai konkurents Navarai, bet Hilux gan. Hilux viennozīmīgi pārāks tehniskajā un caurejamības ziņā.

Darbā ir daudz Navaras un L200. Šoferi labprātāk gribētu braukt ar Hilux, bet nepērk, jo ir nedaudz dārgākas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Land Cruiser nav tiešai konkurents Navarai, bet Hilux gan. Hilux viennozīmīgi pārāks tehniskajā un caurejamības ziņā.

Darbā ir daudz Navaras un L200. Šoferi labprātāk gribētu braukt ar Hilux, bet nepērk, jo ir nedaudz dārgākas.

Vai tad Jums tās ir jaunās paaudzes Navaras? Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes Navaru ļoti ticu, ka Hilux cilvēkiem patīk labāk.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Šajā klasē man vislabāk patīk F150. Pēc spējām, lai arī nav īsti korekti salīdzināt, pārspēj Patrol.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Vai tad esi braucis?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Patrol, protams, ne to jaunāko, reti lietoju pāris gadus. F150 šad tad sanāk pastūrēt. Latvijas šosejām neder, bet lauku ceļos un neceļos var aizbraukt tālāk un iespaidīgāk.

opelis Reģ.: 03.10.2005
7 0 Atbildēt

Braucu ar to auto, kas pirmajā bildē. Nepatika. Nobraucot 25 km mugura nogurst, jo jāsēž jautājuma zīmes formā - sēdeklis ir par tuvu durvīm. Dzinēja jauda likās par mazu un kopā ar automātu īstā bezceļā diezin vai būs vilcējs. Pie 70km/h svilpo jumta lūka, pasažieru sēdeklim aprūsējuši kronšteini...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
4 0 Atbildēt

Tas ar automātu, kas pirmajā bildē man arī likās daudz vājāks un drebelīgāks. Pelēkais, ar auduma beņķiem un manuālo kārbu likās daudz komfortablāks. Ar manuālo kārbu jauda pietika arī ašākiem manevriem un degvielas patēriņš arī salīdzinoši labs priekš tik lielas kastes - 8-8.5 l/100km, dinamiski braucot.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
5 0 Atbildēt

Man bija iespēja ikdienā lietot Navara 2007 gada izlaiduma. Pirmajā apskatē pēc 15000km, servisā man paskaidroja, ka paralēli eļlām un filtriem nomainījuši arī kardānu ar visiem krustiņiem. Bet lai es neuztraucoties, tas esot pa garantiju. Nu labi. Pēc otrās apskates (30000km) servisa teksts bija identisks. Tad man pieleca, ka auto spēka pārvads galīgi neatbilst motora jaudai. Un ko es darīšu, kad garantija būs beigusies. Pēc katriem 15 tūkstošiem ieguldīšu ražotāja neizdarībā 900,-euro?? Šo jautājumu uzdevu jaunajam testa Navara pavadonim. Negaidīti, bet viņš zināja par šo problēmu. Tā esot atrisināta. Tagad no 2013 gada ar Navarām viss ir kārtībā. Svarīgi!!! no 2013. gada!!! Atvainojiet. kas tad notiek ar visām Navarām kas ir pirms 2013 gada. Ražotājs nav spējis novērst šādu būtisku gļuku sešu gadu laikā!!!!. Un tagad man būtu jātic, ka šajā modelī nebūs kas līdzīgs. Atrumpārslēdzējs darbojās kā miets iesprausts buļla d. Sajūgs savukārt tik viegls, ka grūti notverams saķeres sākums. Sēdpozīcija neērtāka kā iepriekšējā modelī. Neskatoties uz neatkarīgo piekari, lēkāšana bez kravas ir palikusi iepriekšējā līmenī. Nenoticēju. Varbūt kas ko mainīs nākamajā testu etapā.

RaimondsVolonts Reģ.: 23.12.2015
3 0 Atbildēt

Nissan Navara salona ergonomika manuprāt laba, sēdēšana vadītāja un blakus beņķos ērta. Runājot par salona apdari, tad

tomēr gribējās , lai priekšējais panelis būtu mīkstais, nevis plastmasas, kurš laika gaitā varētu sākt grabēt, jo šī auto izmantošanas

specifika, paredz , ka tas tiks izmantots arī pa grants un bezceļa segumiem. Saprotu, ka auto ir paredzēts dažādu kravu pārvadāšanai un tamdēļ tukšā bija nekomfortablas gaitas īpašibas pa nelīdzenu asfalta segumu, jo pārlieku kopēja ceļa nelīdzenumus ,tas vēl vairāk apstiprinājās pēdējā testā pa bezceļu.Tomēr likās, ka konstruktoriem vajadzēja panākt komfortablākas gaitas īpašības no jaunās daudzsviru spirālatsperu aizmugurējās piekares.

Ne jau vienmēr tas tiks braukts ar pilnu kravas kasti. Pašlaik salīdzinot to ar konkurentiem, Navarai ir visērtākais salons, bet visnekomfortablākās gaitas īpašības, arī bezceļa testā tā atpalika no saviem konkurentiem Toyota Hilux un Mitsubishi L200,toties bija pārāka dizinā un salona ērtībā.

Jaudas īpašibas bija gana , labas, bet jāņem vērā, ka mums tika nodots jaudīgākais šī modeļa eksemplārs ar divām turbīnām. Skaidrs, ka šī ir ļoti specifiska tirgus niša,

bet spriežot pēc cenām, tas tiešām varētu būt pārtikuša lauksaimnieka vai arī cita biznesa darba auto. Ņemot vērā iepriekšējo nišas modeļu ekspluatācijas pieredzi jāsaka, ka Navara bija kaprīzāks par savu konkurentu Toyota Hilux, bet arī jāatzīst, ka lētāka. Kas zin, varbūt jaunais modelis ilgtermiņā uzrādīs labākus ekspluatācijas rezultātus.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
3 0 Atbildēt

Salona un paneļa dizains/apdare ir patīkama un labi uztverama ar detaļām no citiem Nissan saimes automobiļiem – par to liktu desmitnieku. Visnotaļ apsveicami ir strāvas ligzdas izveide paneļa augšējā daļā – tas ļauj pieslēgt kādu nepieciešamu ierīci, kas stiprinās pie vējstikla, bet vadi nešūpojas gar paneli uz leju! Stūres regulēšanas iespēja ir tikai uz augšu/leju – dziļumā Nissan Navara stūri regulēt vēl neļauj atšķirībā no Mitsubishi L200 un Toyota Hilux.

Vairākkārt braucot ar jaunajām Nissan Navara automašīnām gan ar automātisko pārnesumkārbu, gan ar manuālo – rodas tikai viens jautājums – kādēļ atsperojums ir radīts tik ciets? Kravnesības dēļ? Nē – tā ir zem tonnas – no 811 līdz 908 kg. Domāju, ka tā ir lielā pašmasa (ap 2200 kg), kas likusi konstruktoriem šo piekari radīt tik stingru, lai tā spētu ar pilno masu virs 3 tonām adekvāti uzvesties uz ceļa – bet teikšu godīgi, šāda piekare nogurdina braucot un tā ir cietākā no šī gada konkursā esošajiem 3 pikapiem!

Pie kam – pilna masa 3035 kg – liks šķirties katru gadu no liekiem 300 EUR pērkot Eirovinjeti Latvijā!

Bezceļa veiksmes formula ir vienkārša – plaša piekares artikulācija, lieli iebraukšanas/izbraukšanas lenķi, augsts klīrens un labas riepas – tas viss ir Nissan Navara bruņojumā, tāpat kā pārējiem tiešajiem konkurentiem – brauc kur acis rāda, bet sajūtas arī braucot pa mežu ierindo Nissanu diemžēl 3. vietā šī gada kompānijā!

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
1 0 Atbildēt

Salīdzinot ar Toyota Hilux, Nissan Navara likās lielāks,vīrišķīgāks, nedaudz smagnējāks. Būs īsts duēlis starp šiem auto.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

NISSAN NAVARA 2016 video reklāma

Lasītākie raksti

Jaunie raksti