!@#$%^&*() Mūsa Motors par valodas maiņu prasa 115 euro!!!! Lai tas Āboltiņš iet kur saule nespīd...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
!@#$%^&*() Mūsa Motors par valodas maiņu prasa 115 euro!!!! Lai tas Āboltiņš iet kur saule nespīd...
Nu tā - pirmā tāda nopietnāka šaize pēc pusotra mēneša lietošanas. Vakar iedegās brīdinājums, ka DPF ciet. Vispār, man bija pārsteigums, ka šim auto tāds ir - kaut kā biju pārliecināts, ka otrai paaudzei vēl nenāca. Sākumā gāja labi, bet šorīt motors ieslēdza opīša režīmu - iet apmēram kā fana fābija... Tad nu labprāt uzklausīšu tautas pieredzi un padomus (izņemot tolmetēšanas vai 1.2 fābijas pirkšanas padomus), ko labāk darīt. Jaunu pirkt, protams, negribas. Cik lasu forumos un arī parunājot šorīt ar kolēģiem, vairums iesaka griezt ārā. Bet kaut kā negribas nav īsti ētiski pret apkārtējo vidi, kaut gan it kā uzlabojoties motora darbība un samazinās patēriņš. Tad vēl internetā uzgāju šādu te variantu (laikam vienu brīdi pārstāvis te iauto arī reklāmējās) - kvepufiltrutirisana.lv/ Varbūt kādam ir bijusi pieredze ar šo kantori?
Mazliet teorētiskā un praktiskā pieredze iz škodas. Pieņemu, ka volvo gadījumā kas līdzīgs.
Visticamāk, ka tagad bez pieslēgšanas kompim galā netiksi. Jānoņem kļūda un jāveic piespiedu izkurināšana. Šos DPF paziņojumus ignorēt nevajadzētu, jo sākuma stadijā vēl var iztikt, bet pēcāk - tad jau ir grūši...
Ja DPF problēma atkārtosies biežāk, tad vai nu braukšanas stils/maršruts nav piemērot vai varbūt arī filtrs iet uz galu.
Ja filtram nebūs iespējas tīrīties īsos izbraucienos, tad arī iztīrīts pēc kāda laika radīs problēmas. Te, manuprāt, der tikai radikālas izmaiņas - lasi, izgriezt, jo autiņu tak nemainīsi.
Ja filtrs ir samērā aizaudzis, tad idejiski šamējo var kaut cik izdedzināt arī pamatīgi izkarsējot (teiksim, garš brauciens augstos apgriezienos). Cik ilgi braukt, cik nikni - to nu gan nepateikšu...
Būtu labi, ja atrastos kāds čoms, kas to volvo varētu pieslēgt pie kompja un papētīt, kas tad tam DPF pie vainas.
P.S. škodām vēl nereti noklājas DPF sensori un auto domā, ka filtrs klājas.
Par griešanu un morālo pusi attiecībā pret vidi - kolēģe ieteica izgriezt un iestādīt 5 kokus
Bet jā, sarunāju, ka vakarā pieslēgs pie kompja, lai saprastu, cik smagi tas viss ir... tad jau redzēs.
Tikai griezt ārā. Pie reizes var patīrīt kādu no bunduļiem, lai motors vieglāk elpo. Būs labāka dinamika un skaņa.
Saki, jel, kā tāds padoms iet kopā ar "Ekoloģija Rīgā - vai centrā aizliegt dīzeļdzinējus" tēmas izveidošanu, kā autors esi bijis Tu pats?
Tieši tā arī iet kopā. Rīgā dīzeļus nē, bet ārpusē lai elpo brīvi. Tāpat kā štatos - Kalifornijā dīzeļus nē, bet ārpusē lūdzu:
Lūk, tieši šī kvēpu filtra esamība modernajos dīzeļmotoros ir tas, kas mani tracina un attur no šāda Volvo-V70 iegādes:
Fan, tu kādreiz vari arī par tēmu izteikties?
Nu tas tak ir par tēmu. Kārtējo reizi ar nožēlu jāatzīst, ka, kopš ieviesa kvēpu filtrus, vieglie auto ar dīzeļmotoriem ir kļuvuši uzturēšanā, lietošanā un apkopē nebaudāmi. Ja tas kvēpu filtrs maksātu līdz 100 eiro, tad varētu pieciest un nepieciešamības gadījumā mainīt. Bet tā kā tas maksā apmēram vesela mēneša algu, tad tas ir stulbi...
Vai varu ko ieteikt? Nu diemžēl nevaru, jo mana pieredze ar Meriva 1,3 CDTI bija tāda, ka līdz 213 tūkst.km kvēpu filtrs nokalpoja, taču tā regulārā tīrīšanās radīja diskomfortu.
Nebija gan. Atbilde bija kārtējā no sērijas - labāk jaunu fābiju. A mans jautājums par pieredzi un ko iesakiet darīt? Pats uzrakstīji, ka nevari neko ieteikt. Tātad, par tēmu nebija, tikai kārtējo reizi piespamoji manu topiku. It kā jau gan nav aizliegts, bet, nu, par tevi neko labu tas neliecina.
Kaut kur dzirdēju, ka grasās kaut kad nākotnē ieviest ierobežojumus, ka nevar iziet skati ar izgrieztiem filtriem. Tas arī būtu vienīgais, kas mani atturētu no izgriešanas konkrētajā situācijā.
Bet no otras puses - ja ieviesīs tādu likumu, tad arī varēs pirkt to jauno filtru. Pirms tam jau varbūt jēgas nav.
Idejiski jau tagad arī laikam nevar, bet kā viņi to pateiks?
Normālā gadījumā izgriež, smuki aizmetina un klerkam nav reālu iespēju pateikt. Kā man teica servisa čalis, ieliekot iekšā kaut kādu agregātu pareizākai skaņai (bez filtra skan savādāk), pārprogrammē un vien dūmainība pieaug kaut kādā mērā. Ja auto nav nojāts, tad vajadzētu ierakstīties normās tāpat.
Pie tam tad tā būs problēma n-tajiem cilvēkiem, tā ka nebūsi vienīgais un tad jau redzēs, ko tie citi darīs.
Nu tā, pieslēdza pie kompja, kādas minūtes 40 pakurināja un izdedzināja. Auto atkal iet, pie tam, labāk kā iepriekš... rīt sarunāšu eļļas maiņu un tad jau redzēs, kas tālāk.
...pie reizes gaisa filtru nomaini, ja ir netīrs- būs vieglāk elpot un ies vēl labāk. Un ja nočiposi, tad vispār smaids uz lūpām.
Es gan esmu pret čipošanu. Volvo-V70 jauda jau tāpat ir liela!
Bij reiz auto arī brīvdienām, bet tomēr žēl to naudu maksāt par vairākiem auto un neizbaudīt braukšanas prieku katru dienu.
Nopakots universālis, žēl ka priekšpiedziņas, bet ir pierasts pie v70, bet ir ntākie uzlabojumi, kuri nav visiem v70, un kopumā iet labi- ja brauc Vwfana stilā, tad ļoti ekonomisks (easy peasy zem 5litri), bet ja gaitā kūpina, tad seši ar kapeikām.
Un nu jau arī šie ir lēti uzturēšanā palikuši.
Kā jau esmu minējis, tad Volviķos man nepatīk vējstikla augšējā iekrāsotā josla. Nopietns arguments, lai nepirktu Volvo-V70, bet izvēlētos Audi-A4 Avant, kam tādas joslas nav.
Pag, pag, te tikai izkurināja, vai arī paskatījās ko vairāk? Teiksim, cik tas filtrs pilns? Viņos uzkrājas it kā nesadedzināmās daļas un jo pilnāks šis ir, jo mazāk vietas, kur tos sodrejus uzkrāt un tīrās stipri biežāk.
Tik smalki neiedziļinājos. Esot bijis aizd..sts, iztīrīja, kādu laiku iešot, ja nebraukšu VWFana stilā... Lai nu kā, ja gadu iet, tad šādu procedūtu var arī reizi gadā izveikt kamēr var...
Nu kādam laikam tā izkurināšana var palīdzēt. Varbūt pusgadam, varbūt gadam vai pusotram...
Ja sevišķi nikni brauc, var izkurināt it visu un atgriezt filtru sākotnējā stāvoklī - vismaz esmu lasījis aprakstus.
Tas gan mazāk attiecas uz ikdienas braukšanu un jo sevišķi uz baudāmu braukšanu, tas gan.
Tas filtrs tehnoloģiski ir paredzēts regulārai izkurināšanai. Problēmas sākas, ja tiek ekspluatēts pilsētas režīmā un netiek ievēroti izkurināšanas cikli. Citādi, pat ja uzrāda, ka aizsērējis, var servisā ieslēgt to kurināšanas režīmu un iztīrīt. Un viss būs OK, ja nav ar aizsērētu braukts ilgāku laiku.
Minūtes desmit trešajā ātrumā ar pedāli grīdā un filtrs ir tīrs.
Kad man bija Meriva, tad tās kvēpu filtram noteikti patika braucieni uz Viļņas lidostu, pa leišu bāni kurinot ar 110-115 km/h.
Bet, par spamu runājot, vispār jau fanam vismazāk vajadzētu uztraukties par DPF. Daudz brauc, ja pareizi atceros, pārsvarā ārpus pilsētas.
Neredzu jēgu pirkt volvo v70. Patēribš liels, dārgs ekspluatācijā un pārāk liels. Reāli tā kaste aizmugurē katru dienu nav vajadzīga. Var nopirkt pa šo cenu jaunu mopēdauto un piekabi.
Par DPF bija mazliet brēka sacelta, bet tagad gaidāms kas nopietnāks - spararats jāmaina nost. Pats brīnos, kā varēju uzrauties jau otro reizi uz to, bet klaboņu dzird tikai kamēr motors auksts, pēc tam ir diezgan klusi. Braukt jau vēl var un droši vien ka diezgan ilgi, bet, nu, nepatīk man tā - labāk samainīt. Labi, ka draugi strādā, kur vajag... izskatās, ka tikšu cauri ar ne tik trakiem cipariem, kā sākumā sabiedēja... 7.decembrī sarunāta maiņa.
Šajās dienās novērsu 2 sīkumus - beidzot aizvācu no kompja vāceni un vakar salaboja maģi - nedega apgaismojums. Vaina nebija magnetolā, bet tā, izrādās, bija mainīta, tb., nebija no šī auto, attiecīgi, iepriekšējais ar līkām rokām kaut ko ne tā bija salicis, kā dēļ viss strādāja, bet pogas nedega. Tagad viss tur ir gerai.
Secinājums - SAAB tomēr patika labāk. Būs vēl kādu laiku ar šo jāpabrauc tās spararata investīcijas dēļ un tad jau, domāju, tēmēšu atpakaļ uz zviedru opeli. Bet citādi auto baudāms - kluss, ērts, roķene ērtā pozīcijā un viegla aizmugure, kas attiecīgi mudina izbaudīt līkumus un pagriezienus tādos rītos kā šis...
Es ar nedaudz grabošu spararatu nopirku ,nepilnus trīs gadus nobraucu, un tādu arī pārdevu. Jaunais saimnieks arī brauc un pagaidām mainīt netaisās, kaut gan gribēja, bet tad apdomājās.
Fakts ka spararats vispār ir jāmaina jelkad, nozīmē ka tā tehnoloģija ir sūc.. Un viss tik tāpēc lai minimāli samazinātu vibrācijas, ko uz mūsu ceļiem lieliski kompensē visu izmēru bedres!
Tāpēc jau saku - it kā jau varētu braukt, bet man tomēr patīk, ka auto ir kārtībā...
Volvo-V70, protams, ir populārākais Volvo modelis Latvijā. 2016.gada sākumā bija reģistrēti 11120 Volvo-V70 automobiļi.
1996.g. 6
1997.g. 605
1998.g. 957
1999.g. 843
2000.g. 1721
2001.g. 1008
2002.g. 1629
2003.g. 1057
2004.g. 874
2005.g. 651
2006.g. (tāds, kā tēmas autoram) 473
2007.g. 495
2008.g. 351
2009.g. 176
2010.g. 144
2011.g. 96
2012.g. 27
2013.g. 5
2014.g. 1
2015.g. 1
Fan, cik tev reizes var teikt - nepiespamo manu topiku
Ir 9 gadu pieredze ar volgo V70, manuālis, D5. Pirku 5gadīgu (2002.g), paziņa atveda no vācijas, nebija sists un krāsots, noskrējiens uz pārdošanas brīdi bija 233.000 km, no kuriem pats nobraucu ~130.000. 2x mainītas sprauslas, bāka ar sūkni = paldies kvalitatīvajai degvielai. Grabošs spararats jā, nopirku un tā arī braucu. Nonomainiju un cik zinu vēl ar vien nav mainīts. Nekādu baigo vainu nebija, apkopes parastās, lai gan nemaz tā ļoti lētas viņas nebija. Pārdevu tikai tāpēc ka 3 mašīnas diviem vadītājiem ir par daudz
Valodas maiņa? Uz to neiespringu, runāja vāciski, kautko jau saprast tāpat var, ir tak googlis ))
Principā, laba, mazproblemātiska mašīna.
Vakar samainīja to ņeladno spararatu. Mjā, šāda investīcija nemotivēs turēties pie vecā ieraduma katru gadu mainīt auto. Bet patīkami, ka nav tas tizlais troksnis un auto nepurinās.
Malacis, ka uzturi savu auto labā kārtībā!!!
Un cik naudiņās tas sanāca? Gribu zināt, cik esmu ieekonomējis nemainot....
Man bija spešal praisi caur verī spešal galiem, apsoīju praisus neizpaust.
Parastam klientam vulgaris tas joks izmaksātu pie kādiem 800 eināriem (ap 600 detaļa, ap 200 darPs)... pie nosacījuma, ka pie viena vēl kaut kas cits nebūtu jādara.
Nesaprotu...kādēļ nevar ciparu nosaukt? Neviens tak neprasa ne firmu, ne vārdu ne vietu kur ņēmi...katram jau savas iespējas kur var lietas lētāk sazīmēt...vaj es kļūdos?
Gan jau cilvēkam bija apsvērumi, kāpēc viņš mani lūdza neizpaust. Bet oficiālās bez-galu cenas augstāk uzrakstīju.
Bezsakars...
Viņš maz nojauš ka Tu šeit apgrozies un vēl ar tādu niku?
Ne man par to spriest. Cilvēks man palūdza un es to respektēju.
A priekš kam tev tas jāzina?
Ap x-mastaim sāka starteris gļučīt - iegrieza ar kādu 2., 3. reizi. Aizvakar mašīnu pielaidu tikai ar kādu 6.reizi... Vakar noņēma, šodien vedīs uz remontu. Cerams, līdz vakaram savedīs kārtībā...
Nu vo, tas ņeladnijs DēPēeFs nenogāja ne gadu, pat ne pusgadu, bet, āreče, divarpus mēnešus un atkal ciet un motors avārijas režīmā.
Apspriežoties ar vairākiem mehiem, šobrīd sliecas uz nepatīkamo un neērto lēmumu, ka laikam būs jāravē ārā. Nepatīk man tas, ir pret manu pārliecību, bet, nu, maksāt četrciparu skaitli par jaunu vienpadsmitgadīgai mašīnai... tad jau tiešām vasarā sirdsapziņas nomierināšanai jāiestāda kāda čupiņa ar kokiem
Rīt sākšu meklēt, kas man to varētu izdarīt. Kolēģiem kaut kādi gali esot...
Un:
vwfanam - nē, nepirkšu jaunu fābiju;
msh - arī trīsdesmitgadīgu audī nē. Punkts.
Pag, Tev pat paziņojumu neizmeta un uzreiz avārijas režīms? Tā tam nevajadzētu būt.
Bet nu ko Tu taisnojies. Griez ārā un miers. Varēsi te forumā ar zaļajiem padiskutēt.
Izmeta gan... "SLIKTAS ATGAZES NEPIECIESAMS SERVISS" un pēc kāda brīža avārijas režīms. Interesanti, ka, kad motors auksts, avārijas režīma nav, kaut arī paziņojums rādās. Kad sāk uzsilt (pie kādiem 60 gr.), tad jauda pazūd.
Itkā jau pēc paziņojuma būtu jādod laiks, lai Tu varētu izkurināt filtru. Ja paziņojums ātri vien pārvēršas par avārijas režīmu, tas tā dīvaini. It kā jau varbūt varētu norakstīt uz pilnu filtru, taču 2,5 mēnešus taču nobrauci un tad viss OK.
Vēl jau ir variants, ka sensori čakarēja, bet ej nu sazini...
Nu, "laiks" bija baigi īss. Kādi 5-7 km.
Nepasekoju līdzi-kas tika darīts pirms divarpus mēnešiem?
Ar termostatiem viss kārtībā? Reģenerācija netiek palaista kamēr nav saniegta darba temperatūra.
Ieteiktu sākt ar šiem:
Var sākt ar šiem, personīgi ir bijusi darīšana ar pirmo, čalis zin ko dara, par salīdzinoši nelielu piemaksu var piesviest daždesmit kumeļus. Tas tā lai nav rūgtums sirdī par "vējā izmestu" naudu
Paldies par ieteikumiem. Man kāreiz tos pirmos divus arī ieteica. Sliecos uz otro, kolēģim tur "gali' esot, pirmdien būs jāuztaujā.
Darba temperatūru sanāk sasniegt praktiski katrā braucienā, jo no darba līdz mājām 19 km (laikam). Starp citu, es par tiem kumeļiem arī vakar iedomājos. Ja jau, tad jau - lai vismaz smaids krustojumos un uz Viļņas bāņa, tā sacīt, platāks
Nav nekāda brīnuma, ka pa pilsētas vidi vizinoties izdedzināt to filtru nespēj. Pie tam filtrs nav svaigākais.
Taču izbrīnu izraisa tas, ka starp brīdinājumu un pilnīgo vājumu ir tik niecīga atstarpe. Piemēram, VAG mašīnām, ja nemaldos, pie kāda ~21 grama sodreju šis jau izmet paziņojumu. Pie kādiem 40 g jau ir gaudenais stāvoklis. Respektīvi, Tev tiek dots pietiekami laika, lai veiktu šo piespiedu izdedzināšanu, noraujot gabalu pa štrāsi. Tam nevajag notikt uzreiz.
Domāju, ka idejiski arī volviķos nav nekas stipri savādāks.
No pieminētajiem esmu bijis Remapā. Nahrenizēju EGR, nočipoju un gribēju arī DPFu izgriezt, taču atrunāja - vēl dikti labs esot, lai nesatraucoties (bija šādi tādi nepatīkami momenti, kas izrādījās vienkārši neveiksmīgas sakritības). Par servisu vislabākā atsauksme. Attieksme laba, ir sajūta, ka cilvēki saprot, ko dara. Ja vajadzētu tomēr griezt, es brauktu pie viņiem.
Ak jā, pirms čipošanas vēl autiņu patestēja, vai maz varot. Teica, ka vienu otru pasūtot, jo ar tizlām sprauslām vai uz ģībšanas robežas esošu turbīnu čipošana var nelāgi beigties un viņiem to nevajagot. Var jau būt, ka tā dara arī citos analogos kantoros, bet ārzemju forumos ko tādu negadās izlasīt - tur atbrauc, nodara, aizbrauc.
Pirmo reizi novembrī, kad izmeta kļūdu, arī pēc apm. tikpat liela gabala ieslēdzās avārijas režīms.
Paldies par pafomu. Par laimi, šobrīd ir 3. auto, ko varēšu vīkendā padzenāt, un tad jau pirmdien ķeršos klāt pie šīs problēmas risināšanas.
Bet vispār, es jau sāku atkal pētīt pamazām SAABu tirgus tendences Kaut kā tas otrs zviedru tautietis vairāk pie sirds piedur.
Vispār jau pārāk prātīga braukšana un bieži tikai tāda nelielos attālumos nenāk par labu nevienam auto, ja nu vienīgi elektro. Dīzeļiem, benzīniekiem un lietotiem automātiem pa laikam vajag "trubas izpust". Auto mezgli tomēr ir paredzēti lielākām slodzēm un augstākām darba temperatūrām. No mājām uz darbu 10km pa pilsētu, īpaši ziemā, ne aķis uzlādējas, ne automātā eļļa uzsilst normāli VW gadās ziemā pat motors pilnīgi neuzsilst, vārstiem veidojas uzdegums u.t.t.
Volvo V70 dzīvē
Šis topiks tapis, lai apspriestu 2.paaudzes Volvo V70 (2000. - 2007.) plusus, mīnusus, īpatnības utt. Iemesls - šāda te auto iegāde. Protams, gan jau ka bez spama, piemēram, VWfana stila "labāk būtu pircis jaunu fābiju bāzes komplektācijā ar 1.2 baudāmu motoru un 6.29722489517514755 litru patēriņu par 13581.97 eUro" vai msh stila "tev sūds, a mans otrais trusis un garāžā pūstošā Mašīna Audi 90 labāki" neiztiks, bet, nu, tomēr...
Kāpēc šāda izvēle? Pirmkārt, ģimenē pēc iepriekšējā auto SAAB 9-5 Aero pārdošanas jau bija sākusies zināma spriedze attiecībā uz to, kuram kurā brīdī auto ir vairāk nepieciešams, līdz ar to, ja vasarā vēl kaut kā varējām sakooperēties, tad rudenī, atsākoties skolām, treniņiem, mēģinājumiem utt. otra auto iegāde jau bija diezgan akūts dienaskārtības jautājums. Kāpēc tieši Volvo? Sākumā, kā jau SAABmīlis, skatījos uz šiem auto, bet, neko jēdzīgu tā arī neatradu. BMW sieva aizliedza pirkt Apsvēru Audi (A4 2005.-2008.), Mercedes (C 2004-2007. vai E 2004.-2008.), bet, nu, meršiem manā plānotajā budžetā (līdz 5500 euro) pārsvarā puvekļi bija. Plus, sapratu, ka nevēlos riska grupas mašīnu (Audi A4 šogad ir zagtākā mašīna Latvijā pēc statistikas, pie tam, pāris mēnešus atpakaļ man kaimiņam zem mūsu logiem A4 tika aizdzīts), jo par auto ta' vēl KASKO samaksātu, bet numuru pazaudēt būtu žēl. Tad, nu, kā labāko izvēlo starp cenu/kvalitāti/komfortu/jaudu/tālākpārošanas vērtību, atradu tieši Volvo. Sāku meklēt variantus. Vispirms skatījos uz 1.paaudzes S80. Kritēriji - D5 dīzelis, pilnā komplektācija. Apzvanīju vairākus it kā sakarīgus ss-ā esošos, bet 90% ir Rumbula u.c. perekupi, 9% nojāti un tas atlikušais 1% atradās sazinkur un īpašnieki nevēlējās braukt uz Rīgu atrādīt auto manis izvēlētajā servisā (ko viņiem, protams, pārmest nevar). Tad nu pagājušajā ceturtdienā kaut kā iedomājos uzmest aci S60, bet arī no tiem nekā prātīga nebija, tad kaut kā ieķeksēju arī V70, kaut arī īsti universāli negribēju. Un tad manu uzmanību piesaistīja šis - 2006.gada, D5 185 zs dīzelis, 6-pakāpju mehāniskā kārba (ar to īpatējo pārslēgu, kas šiem auto ir ļoti liels retums), gandrīz pilnā komplektācija (nav lūkas un varbūt vēl kaut kā). Tirgoja privātais, ķipa, esot darba mašīna piešķirta un tāpēc no viena ģimenes auto jāšķiras. Vārds pa vārdam, un beigās izrādījās, ka tas auto agrāk piederēja manam kolēģim, ko viņš pirms apm. gada pārdevis šim. Uzzināju šo to iz vēstures, parādīju meham, skata pēc nokaulēju 150 eUro un iegādājos.
Pēc 3 nobrauktām dienām secinājumi - iet ļoti labi, par apm. 1.5 litru ekonomiskāks par otru auto (2016.gada. Kaškaju 1.6 dCi X-Tronic), kas bija tiešām liels pārsteigums, laba audiosistēma, sēdekļi ļoooooooti komfortabli, un patiesībā spaiņa krāsa šim auto ļoti piestāv. Nobraukums uz tāfeles - 268 000 km, kas, pieļaujot pēc mašīnas stāvokļa, varētu pat būt oriģināls vai arī, ja ir tīts, tad ne vairāk par kādiem 50-70 tk.
No darāmajiem darbiem, kas uzreiz ieleca - jāpārkrāso priekšējais bamperis, iespējams arī aizmugurējais, ja vienu švīku nevarēs izpulēt. Vispār iepriekšējais īpašnieks baigi neiespringa par vizuālo, ielika 2 jaunus parkošanās sensorus, bet atstāja melnus, arī tos vajadzēs pārkrāsot. 2 vietās ir buktes, kuras, šķiet, varēs iztaisnot nekrāsojot. Jāmaina riteņu diski - esošie baigi nesmuki, pie tam, viens "met" (varētu jau bildes ielikt, bet iauto ar šādu iespēju mūs nav apveltījis). No tehniskām lietām - nesilda vadītāja spogulis, jāmaina agregātu siksna (šis uz rītdienu ir sarunāts), un no rīta pielaižot, auto kādu minūti mazliet puņķojas... mehs teica, ka varētu būt sprauslas... tad vēl - stūre mazliet dīvaini uzvedas... lielākā ātrumā braucot līkumos, tā kā nedaudz "sit" atpakaļ... teica, ka varbūt reika jārestaurē būs... par šo, godīgi sakot, mazliet brīnos, jo auto pirms 2 nedēļām ir skati izgājis, bet, nu, varbūt to tā redzēt nevar.
Bet kopumā auto patīk - nopirkts ir, KASKO noformēts ir, jāgāž tik... sajūsmina motora skaņa, dinamiski paātrinoties - kaut kas līdzīgs kā astoņdesmito gadu pieccilindru Audī. Nu ja, šim jau arī 5 cilindri.
Tagad vārds Jums - komentāri, ieteikumi, pieredze utt...