Lietots auto līdz 4 500 EUR ģimenei ar bērniem

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Rakstām rakstu un vēlējāmies pajautāt iAuto forumā, kuru no lietotajiem auto būtu vērts apsvērt iegādāties ģimenei ar 2 bērniem par budžetu ap 4 500 eur. Kā vienīgo auto!

 
1 2 3
VWfans Reģ.: 21.02.2004
21 4 Atbildēt

Iesaku kā ģimenes auto Opel-Meriva, taču šo auto jāņem tikai ar benzīna motoru, jo Opel dīzeļi ir kaprīzi!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
19 1 Atbildēt

Kaprīzi ir mazmotori, kad tos spīdzina VWfans braucot pazeminātos pārnesumos un taupot degvielu uz motora resursa rēķina.

msh Reģ.: 16.04.2007
11 0 Atbildēt

A kāpēc tu tā domā? Turbodīzelis pazeminātos apgriezienos = atmosfērisks dīzelis - domā ka smago merivu 1.3 atmosfērisks ķīselis spētu kustināt?

iciks Reģ.: 29.05.2013
7 1 Atbildēt

No kurienes kaprīzie opeļa dīzeļi? Savs viens auto tad ir tas etalons, pēc kura visus opeļa dīzeļus norakstām?

Čoms meklēja opeļa benzīnu, bet sliktā piedāvājuma dēļ sāka pat interesētis par dīzeļiem un vispār atsauksmes nebija neko sliktas. Nopirka gan tomēr benzīnu, tā ka pajautāt nevarēšu, cik ātri būtu viņa sliktais dīzelis noklājies.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
13 0 Atbildēt
VWfans Reģ.: 21.02.2004
13 0 Atbildēt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Vēl atradu lielisku piedāvājumu:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/fr-v/blejnb.html

Marka, modelis: HONDA FR-V

Reģistrācijas numurs: GC6449

Nākošās apskates datums: 30.03.2017

Nobraukums: 109653

Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem

CO (%): 0.06

CO paaugst.(%): 0.05

HC (ppm): 57.

Lambda: 1.

Degvielas veids: Benzīns

Degvielas patēriņš: 7.5 litri/100 km

- pilsētā 9.3 litri/100 km

- ārpus pilsētas 6.5 litri/100 km

Motora maksimālā jauda (kW): 92

Motora tilpums (cm3): 1668

Pilna masa (kg): 1890

Pašmasa (kg): 1466

Vecākās riepas izgatavošanas gads: 2012

Detalizētais vērtējums:

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi

601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.

206 1 Nedeg viens no vairākiem numura zīmes apgaismojuma lukturiem.

202 1 Neprecīzi noregulēti tuvās gaismas lukturi.

607 1 Priekšējais tilts. Neliela brīvkustība šķērsstabilizatora buksēs.

611 1 Pakaļējais tilts. Neliela brīvkustība šķērsstabilizatora atsaites šarnīrā (šarnīros).

Bremžu vērtējums:

Ass Kreisais Labais Bremžu tips

1 2.90 2.90 D

2 2.50 2.50 D

2 1.80 2.10 S

D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes

Nobraukuma vēsture:

Datums Nobraukums

11.03.2016 109653

03.03.2015 98930

14.02.2014 89902

07.02.2013 76672

29.12.2011 67580

14.12.2011 67408

30.09.2010 55613

05.09.2009 44658

27.08.2008 29387

28.08.2007 15561

Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis:

93,90 EUR - uz gadu (pilnā apmērā)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Šis Ford-Focus arī ir cerīgs variants:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focus/bkpoop.html

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
6 0 Atbildēt

Visi iesaka, tad es arī ieteikšu:

m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/lupo/mbbkk.html

Četri cilvēki pilnīgi ietilpst tādā. Ļoti ērta un ietilpīga. Nav vajadzība lielu auto dzenāt katru dienu. Ja nepieciešams kaut kur tālu braukt, vai vest daudz mantas, var piekabināt piekabi. Piekabe plus šis auto ietilpst 4000 eiro.

Es reiz braucu ar lupo. Ļoti ērti sēdēt gan priekšā, gan aizmugurē.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
6 0 Atbildēt

Vai var nopirkt divus smārtus ar divām piekabēm. Vienā auto vīrs ar vienu bērnu, otrā - sieva ar otru bērnu. Ļoti ērti un izdevīgi.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
3 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pēc idejas būtu jābūt otrādi - minimikroautobuss varētu būt par otro vai trešo mašīnu, jo neba četru cilvēku ģimenes ikdienas vajadzībām golfa klases mašīna būs par mazu. Tad jau tikpat labi varētu pirkt VW Westfalia par pirmo mašīnu, jo reizi gadā patīk padzīvot ārpus mājas, un visu gadu braukāt apkārt ar viesistabu un virtuvi...

Protams, ja ģimene ir pieci purni, katrs uz 150 kilo, tad jā, golfa klases mašīna būs par mazu, bet savādāk, nevajag pārspīlēt ar savu "saspiešanos". Un ja arī tiešām četru vai piecu cilvēku ģimene ir tāda, ka vismaz trīs regulārie braucēji ir divmetrīgi, tur vienalga minimikroautobuss ir tik vajadzīgs kā zaķim stopsingāls - tam ir domātas tādas mašīnas kā audi A6, un citas tās klases mašīnas - gan grabažnieks liels, gan aizmugurējajiem vietas daudz, un atšķirībā no minimikroautobusa, braukšanu ar tādu varēs arī izbaudīt.

Par minimikroautobusu jāsāk domāt ja ģimenē ir vairāk cilvēku, nekā salien divās rindās, un arī tad ir mazākas mašīnas. Manas draudzes mācītājs brauc ar dacia logan universāli, septiņvietīgo, jo viņam ir sieva, četri bērni, vecumā no pieciem līdz kaut kādiem, hvz, 12 gadiem, un mutere. Tā kā tur nevienam ratus vairs nevajag, pieņemu ka ietilpība garākos braucienos pietiek. Vispār prikola pēc būs jāpaprasa viņam atsauksme par tās mizas ērtumu.

Jebkurā gadījumā par a6 vai volvo točna ērtāk. Nav kājas iespiestas. Aizmugurē vispār ērtāk.

Tādi spriedelējumi liekas smieklīgi. Uzreiz redzams, ka cilvēks aizmugurē nekad nav sēdējis. Atkārtošos - priekšā sēdēt ērti pat smārtā. Es sava lielā stāža laikā tikai vienā neērtā auto braucu pie stūres - kia ceed. Pat mugura sāka sāpēt. Bet domāju cilvēks kurš pie tādām pieradis, piemēram vw fans teiks, ka arī tādā ir ērti.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Jā, man arī tavi spriedelējumi liekas smieklīgi, jo rodas iespaids ka neesi braucis ar mazāku mašīnu par to pašu A6 vai līdzvērtīgām mašīnām Man, kopš man ir golfs, sanāk vidēji reizi ceturksnī aizbraukt uz kādu tālāku jauniešu nometni, pieredze braucot ar pilnu kompaktklases mašīnu pāris trīs simtus kilometru vienā virzienā liek nopietni domāt kā sastāv ar čuru daudzumu un spiedienu galvā subjektiem, kuri cilvēkiem, kam nav īpašas vajadzības [piemēram, aansim, kurš mēdz regulāri braukāt pa rietumeiropu, kas ir īpaša vajadzība] mēdz ieteikt bezjēdzīgi lielas mašīnas. Pēdējais brauciens bija uz jūrmalu. No liepājas bijām septiņi purni, ieskaitot pusotru mēnesi vecu sīko - tā kā bijām tikai septiņi, kas neattaisnoja braukšanu ar divām mašīnām, sīkā vecāki aizbrauca ar savu 125 kubu pļerdaku, tā nu man turpceļā bija trīs pasažieri, atpakaļceļā četri [viens liepājnieks bija jau tur]. Atpakaļceļā vispār bija skaisti - četri pasažieri, septiņu cilvēku mantas [nometnes garums bija nedēļas nogale], lielie bērnu rati un divi salauzti krēsli - vienīgais iemesls kāpēc pakaļas logu nācās aizkraut, bija tie krēsli, bez tiem viss būtu salīdis grabažnieka līmenī. Ar sēdēšanu arī viss normāli, protams, pie iekāpšanas es noorganizēju pasažierus tā lai nebūtu tā, lai garākais sēdētu aiz manis, bet divi īsi sēdētu labajā pusē, izniekojot vietu. Kaut kā tā. Principā pats biju nedaudz pārsteigts par mašīnas ietilpību - es biju atstājis mājās grabažnieka plauktu - beigās jau izrādījās ka pareizi, bet tikai to krēslu dēļ, kuri uzradās negaidīti.

P.N. Ir savā laikā sanācis arī diezgan daudz otrajā un trešajā golfā pasēdēt aizmugurē - kamēr priekšā sēž cilvēks vidējā latvieša ragumā [1,75-1,85], tikmēr tur ar vietu ir ideāli. Bet tofiks vispār ir par mašīnām, kas maksā 4,5k, tātad piektais sestais - tajā vēl varētu būt kripatu vairāk vietas.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 0 Atbildēt

Ja tu aizietu ciemos pie kāda un viņš tevi uzcienātu ar negaršīgu cepeti, tu viņam pateiksi, ka tev negaršīgs cepetis? Nevienmēr. Bieži par nepateiksi. Tu pats uzrakstīji, ka sēdēji priekšā. Kā tu zini, ka tiem ļaužiem bija ērti, ja tu tur pats nesēdēji? Tu domā, ka viņi tev pateiktu -" kāda tev stulba un maza mašīnīte"?

Es esmu izmantojis ļoti daudz mazu - polo, golfs, mikra, panda, logan, kaut kāds hjundajs bija uz divām nedēļām, astra. Es te neskaitu tos autiņus, kuros pāris reizi iesēdos, bet tos, kurus esmu kārtīgi palietojis.

Tu tā raksti - kāpēc lielu ņemt? Bet apskaties gabarītus! Miniveni lielākoties ir mazāki par midsize automašīnām - universāļiem. Protams, ka grand versijas vai tādi lieli busi ( multivan, vito) būs lielāki, bet par tiem es tagad nerakstu. Zafira, avensis verso arī ir miniveni, bet tie ir tikai par 40 (!!!!) CENTIMETRIEM garāki par to pašu golfu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Kā jau teicu, esmu n reizes sēdējis vecos golfos arī aizmugurē, un es tomēr redzu, kur atrodas pasažieriem kājas - ja man aizmugurē sēdošais ir pārāk saspiests, tad to sajūtu ar savu muguru.. Šaubos ka manas kompānijas cilvēki iztiktu bez komentāriem, ja būtu ko komentēt, bez tam, pēc vairāk kā stundas neērtas sēdēšanas no mašīnas noteikti izkāptu redzami stīvi cilvēki. Bet vienīgie komentāri, ko esmu braucot saņēmis, ir vai nu bijuši par mīkstu mašīnu, vai par manu braukšanas stilu...

Jā, nu un kāds ir labums no tevis nosauktajiem minimikroautobusiem? Pats jau nosauci, cik tie ir mazi. Es esmu formāls biedrs organizācijā, kurai pieder trešā gada galaksis, veidojums, kas noteikti ir lielāks par zefīru. Tā miza ir aprīkota ar jumta grabažnieku, un parasti septītais ķeblis stāv birojā, lai nedaudz vietas arī mantām paliktu, jo viens pats jumta grabažnieks grabažnieka trūkumu kompensēt nespēj. Tajā pašā laikā es nevaru aizmirst skatu kā sievišķis manā vecumā pirms braukšanas no jūrmalas uz rīgu lūdza Dievu - pati par sevi jau tā ir laba nodarbe - jo viņai bija bail braukt, jo tomēr tā kaste ārēji ir jūtami lielāka par to pašu golfu - nezinu ar ko viņa parasti brauc - bet neviena cita tur uz vietas, kam būtu vadītāja apliecība, nebija. Četrdesmit centimetri vairāk nekā golfam - pilsētā tas ir DAHUJA. Man parkošanās diez ko nepadodas, bet nu jau esmu piešāvies liepājā čoma mājas priekšā ieparkoties starp diviem kokiem, starpā, kuru parasti neviens neizmanto, jo šaura.

Vārdu sakot, ja tev ir tik ļoti svarīgi tie daži centimetri vairāk aizmugurē sēdošajiem, jo regulāri mašīna pilna ar divmetrīgiem cilvēkiem - pērc passātu, vētru, un tamlīdzīgas mašīnas - ja grabažnieks par mazu, tad sedana vietā universāli - bet priekš kam kaut kādu brīnumu, kas nav īsti ne tas, ne tas, un ar ietilpību arī nevar lepoties? Bet ja šitie apstākļi neizpildās, tad tu tikai sev sarežģī dzīvi. Pa šoseju, protams, ir gandrīz pohuj ar ko braukt, bet dižajā pilsētā mazāka mašīna noteikti ir ar saviem plusiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
11 0 Atbildēt

Biš jau taisnība ir. Ja vajag, tikt jau var ar tiem mazauto dajebkur... mēs pirms kādiem 4 gadiem piecatā ar sievasmātes getzu līdz tallinai aizvālējām (Vectra toreiz servisā bija). Nu nekas, aizbraucām un atbraucām, protams. Bet teikt, ka tas bija baigi komfortablais pasākums - nu nu...

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
3 1 Atbildēt

Paldies, pēc ilguem gadiem, beidzot atradu savu idaleālo autiņu - grand voyager.

Bet par tām parkošanām - tas ur tikai pieradums. Man sieva ar to parkojas bez problēmām, nemaz nerunājot par mani.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
2 0 Atbildēt

Ja ģimenē divi auto, tad ideāli - viens liels, otrs mazs, bet ja tikai viens, tad labāk liels, jo tas ir universālāks. Ar lielu var braukt viens pats, bet mazā 6 cilvēki neielīdīs.

Tāpat kā ar visu pārējo.

Piemēram, ja tev ir viens objektīvs, tad 18-200mm būs labāk, nekā viens no -18mm vai 200. Un pat kompromiss 50mm būs daudz neērtāk, kā tas viens 18-200.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 2 Atbildēt

Ir jābūt samērībai. Es varētu savas abas mašīnas iemainīt pret lielu busu - būtu baigi ērti, reizi ceturksnī tāda ietilpība noderētu, ar garantiju - bet pārējā laikā būtu bezjēdzīgi un neekonomiski, nerunājot nemaz par to ka nebaudāmi - un man pat nebūtu problēmas ar noparkošanos vai stumdīšanos pa dižās pilsētas korķiem, kā lielākajai daļai šī foruma lietotāju. Ak jā, piecas lielās kastes korķī aizņems sešu septiņu adekvātu mašīnu vietu, jauki, ne?

Bet tavs objektīvu salīdzinājums ir līks, jo tu tikai apskati no sava skatu punkta. Nezinu kā ir mūsdienu ciparu spogulenēm, 35 milimetru filmai 50 mm fokusa attālums bija noklusētais, līdz ar to tādam objektīvam nav ne vainas, tikmēr tas maināmā fokusa attāluma objektīvs ir precīzs salīdzinājums minimikroautobusam - liels un dārgs...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
9 1 Atbildēt

"Es varētu savas abas mašīnas iemainīt pret lielu busu"

Kādu busu var dabūt apmaiņā pret teju 30-gadīgu parūsējušu 2.trusi un neejošu burbuli?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Palūrēju ss'ā - 15 gadus vecs LT35 vidēji maksā uz 3-4k - tik es noteikti dabūtu par abām mašīnām, nesteidzīgi pārdodot pareizajiem pircējiem, vienlaicīgi tiekot vaļā no ar tām saistītajām detaļu čupām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
8 0 Atbildēt

Augstās domās gan esi par savu... tā teikt, autoparku . Bet sapņot jau nav kaitīgi Tikai realitātē, es tā mazliet piemetu - ss-ā dārgākais 2.golfs, pie tam, GTI, maksā 750 euro (par to šķūningoto un Country, kas maksā dārgāk, nerunāsim). Tad tu gribi teikt, ka par neejošu bumbuli var dabūt 2.5-3 tūkstošus? Nu nu, pat ejoši maksā ne vairāk kā 800... nē, nu, var jau, protams, cerēt, ka detaļās savāksi...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Starp citu, Janozaur, runājot līdzībās - es izdarīšu pieņēmumu ka tu lieto plakano telefonu, un ar to lieto internetu - un, ja tu tā dari, kāpēc tu tā darī, tā vietā lai staipītu līdz portatīvo datoru, ar kuru var nesalīdzināmi ērtāk to darīt? Kā atloka, tā ir 15" ekrāns, kurā viss skaidri redzams, un klaviatūra, tā vietā lai sasprindzinātu acis mazā ekrāniņā, visu laiku rullētu un tuvinātu, un rakstītu, bakstoties ar pāris pirkstiem ekrānā... Vēl vairāk, ja tu tādu lieto, tu droši vien arī fočē ar kameru, kas pēc definīcijas ir pēdējais sūds, jo mikroskopiska un nemaināma optika, tā vietā lai nēsātu līdzi spoguleni...

Tas princips ir apmēram šitāds pat.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
6 0 Atbildēt

Paldies par labu piemēru - smārtfons.

Tikai redzi, kāreiz smārtfons tas ir minivens.

Minivens ir 3 in 1. Kravas auto, pasažieru auto un vieglais auto. Ja reiz sāki ar telefonu, tad davai -

Parastais telefons ar podziņām ir sedans. Zvanīt ērti. Ātri var piezvanīt, mazs, tāpēc ērti iebāzt kabatā, turēt rokās. Tāds ir sedans. Ledusskapi neiebāzīsi, meiteņu karsējkomanda neielīdīs, bet braukt - ērti un labi.

Ar smārtfonu nav tik labi zvanīt. Tas ir liels, mitrā laikā grūti numuru uzspiest, un batereja ātri izlādējas. Zvanīt var, bet netik ērti.

Ir spoguļkamera ( kravas auto). Tas ir liels, taisa bildes lieliskas. Smārtfona kamera nav tik laba ( minivens nav tik ietilpīgs kā kravinieks, bet kādu ledusskapi iebāzt var mierīgi). Utt.

Universālis ir 2 in 1. Kravas plus vieglais, bet pasažieri daudz nelien).

Secinājums

Minivens ir universālāks, jeb smārtfons.

Loģiski, ka ērtāk ir atsevišķi turēt trīs mašīnas, bet ja tu negribi trīs - tad - minivens.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Plakanie telefoni ir dažādu izmēru - visi nav neērtas lāpstas ar piecu collu ekrāniem kam priekšā trausls stikliņš, kurš nokrītot uz grīdas saplīst - man, piemēram, ir samērā parocīgs un ļoti izturīgs eksemplārs ar 3,2 collu ekrānu Vārdu sakot, šajā līdzībā plakanais var būt gan golfs, gan vojāžeris, gan augstais, garais LT35 pasažiernieks - izvēle ir atkarīga no tā, kuras īpašības īpašniekam vajag vairāk - vai, kā bieži rāda gan mašīnu, gan plakano telefonu izvēle, kad tiek izdarīta izvēle par kaut ko nevajadzīgi lielu - kura konfigurācija īpašniekam liekas krutāka

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

nuss , kādi vēl baudāmi sūduratiņi tiks pievienoti tēmai .

1. Meriva

2.fabija

3 audī ,šķībs ,līks ar LT nummuriem

4.?????

VWfans Reģ.: 21.02.2004
14 0 Atbildēt

Vēl pievienojam 2006.-2008.gada Ford C-Max.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 4 Atbildēt

Bija , brīdinu -mēsls !!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
16 0 Atbildēt

Voļvo V70 - tikai par to naudu kaut cik sakarīgs būs ap 2003. - 2004.gadu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 1 Atbildēt

Var pirkt un baudīt arī 2005.-2006.gada SAAB 9-3 universālu...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
15 0 Atbildēt

Ļoti šaurs salons.

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
6 0 Atbildēt

Ja jau ģimenes auto, tad ieteiktu skatīties kāda kompaktā minivena virzienā, piemēram, Opel Zafira. Ja ekspluatācijā gribas, vēl ko mazliet ekonomiskāku, tad kāds no kompaktajiem universāļiem Opel Astra, Ford Focus, VW Golf, utt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Nevajag nemaz būt tik oriģinālam, tas būtu "da jebkāds" minivens (vispopulārākie - kompaktie miniveni, kā Opel Zafira, Mazda 5, VW Touran, Toyota Verso u.c.), tāds auto, kurā bērni brauktu ar labpatiku komforta, sēdpozīcijas, plašuma dēļ. Visu manas minētās auto klases auto lielākais pluss ir vadāmība kā vieglajam, degvielas apetīte - tāpat, bet komforts - nesalīdzināmi pārāks.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
10 0 Atbildēt

Mazda5 pūst, Touran plīst, Verso zog... paliek tikai Zafira

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
6 0 Atbildēt

Un lielais nodoklis

Nortel Reģ.: 16.03.2007
9 0 Atbildēt

Iesākumā vajag nodefinēt kas autoraprāt ir ģimene un kādas ir tās vajadzības. Pēc tam var sākt kautko meklēt. Ir tomēr starpība starp Šķēles standarta ģimeni un vientuļo 16-gadīgo māmiņu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
8 0 Atbildēt

Autors jau arī nodefinēja - ar 2 bērniem... neminēja ne suni, ne sievasmāti, neko citu...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 0 Atbildēt

Cik veci bērni?

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
10 0 Atbildēt

Provokatīvs topika jautājums. Tas ir tā pat, ka pajautāt “Kādu sievieti precēt?”. Un katrs sāks izpausties, viens ieteiks īsu, otrs garu, trešais, resnu, ceturtais blondu utt.

Pirmkārt cilvēkam pašam jāsaprot kāds auto tips ir piemērots viņa dzīves stilam (sedans, universāls, minivens, suv utt.) Kurš apmierinās viņa galvenās nepieciešamības, kās jāpārvieto – tikai cilvēki vai arī krava, kāda krava, braukts tikai pa pilsētu, vai pa bezceļiem utt.

Kad sapratīs kāda tipa auto vēlas tad var jautāt atsauksmes par konkrētiem modeļiem.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
4 0 Atbildēt

Jebkurš, kura izmērs līdzīgs golfiņam un uz augšu. Zporožecs vai FIAT500 neder.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Te atcerējos kādu savu paziņu ģimeni ar 2 bērniem.

Veiksmīgi braukā ar Ford Fiesta mazauto un neko

Guzis Reģ.: 23.08.2006
4 0 Atbildēt

Nu, man ar ir ģimene ar 2 bērniem un sievasmāti. Šobrīdējais auto - paliels SUV. Var iztikt, jo reāli jābraukā ir brīvdienās un atvaļinājumā, kur manu hobiju specifika ļauj izbaudīt SUV meža ceļu spējas. Ilgu laiku kā papildinājums SUV bija VW Polo - jauks variants ja jāvandās pa pilsētu, vai tuvējo apkārtni. Pārdevu tikai dēļ aktīvās rūsēšanas (bija sists dažas reizes), citādi nekādu problēmu nebija. Šobrīd domāju atkārtoti nopirkt ko līdzīgu - varbūt ne gluži Polo, bet kautkādu Golf klasi. Pilsētas/piepilsētas režīmā ar to pilnīgi pietiek, pat ar visiem bērnu ratiem/velo, un tālākajos var ērti doties ar SUV, ja uzdevums nav ieekonomēt katru pili degvielas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Esam izlutināti.

Sievas draudzene izbraukāja Portugāli (!!!) no Rīgas cauri visai Eiropai ar KANGOO un 3 bērniem mašīnā, no kuriem viens bija zīdainis

Konuss Reģ.: 10.02.2015
6 0 Atbildēt

Pirms desmit gadiem ģimenē bija 2005. gada Kangoo pasažieru versijā. Lai arī kabluks it visā, tomēr bija forši komfortabls un aizraujoši braucams + daudz vietas aiz pakaļējā beņķa.

REXX Reģ.: 23.09.2013
5 0 Atbildēt

1.Ja ģimenes "dalībniekiem" nav būtiski, lai auto patiktu, ja uzdevums ir pārvietot ģimeni no punkta a uz punktu b- derēs jebkurš no "brendu" (tas ir- ar kaut nedaudz caurskatāmu autobūves vēsturi) auto, ar pēc iespējas mazāku km skaitu nobraukumā, ar minimālu ekstru daudzumu (jo mazāk, jo labāk), ar motoru, kas netērē daudz degvielas, ar telpu, kurā visi var satilpt+ līdzņemamais.. Tīri teorētiski šādam pasākumam vajadzētu nodrošināt minimālas uzturēšanas izmaksas. benzīns vs dīzelis? mans ieteikums- ja līdz 40 k gadā- benzīns, ja 40+, var meklēt dīzeli. Ja nepatīk dīzelis, tad gāzi. Bet tur vajag vismaz 50 k gadā, lai saekonomētu.

2. Ja ģimenei ir svarīgi, ar kādu auto braukt- tad pērk to, kurš patīk. Pārējais nav būtiski.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Augstās domās gan esi par savu... tā teikt, autoparku . Bet sapņot jau nav kaitīgi Tikai realitātē, es tā mazliet piemetu - ss-ā dārgākais 2.golfs, pie tam, GTI, maksā 750 euro (par to šķūningoto un Country, kas maksā dārgāk, nerunāsim). Tad tu gribi teikt, ka par neejošu bumbuli var dabūt 2.5-3 tūkstošus? Nu nu, pat ejoši maksā ne vairāk kā 800... nē, nu, var jau, protams, cerēt, ka detaļās savāksi...

Es nesapņoju, es vienkārši nedaudz vairāk par tevi orientējos šajā lauciņā. Kurš ir tas dārgākais golfs, šitas? www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-2/gfhkh.html Man jau ir GTI, tik bez attiecīgajām bremēm, salona un vēl pāris niekiem, lietām, kuras man ir, tikai nav mašīnā, jo slinkums tik nopietni pieķerties [varētu uzmest pakaļas tiltu un bremzes kā ir, bet gribas uzreiz sasmilšot, nokrāsot un pārlasīt, nevis citreiz] - toties man ir digifants, nevis KE-jets [veca elektroniskā šprice ir n reizes uzticamāka par vecu mehānisko] un nesalīdzinājami labāks aprīkojums.

Audī - ja man uz sitienu vajadzētu viņu iztirgot detaļās lai steidzami dabūtu naudu, uzliekot attiecīgi zemas cenas, šaubos ka mazāk par pusotru tūkstoti dabūtu. Savulaik lēsu ka tajā mašīnā diez vai būs mazāk par 5k eiru aizgājis - ne jau benzīnā tas cipars aizgāja, bet visādās mazāk un vairāk retās detaļās, kuras lielākoties savu vērtību tur, jo vairāk tāpēc ka laba daļa ir tikusi ieķerta pa saldām cenām un tāpēc varētu atbrīvoties bez mīnusiem vai pat ar peļņu. Viens čoms, cigāru entuziasts, pirms kāda laika iepirka pa 2k projektu - 1986 A200q, ar iestūķētu 2.5 TDI un vizuāli uztaisītu kā 20v, tikai spēcīgi nolaistu, un komplektā nāca otrs tāds pats, tikai standarts, pusizjaukts, detaļām, lasīt - nopirka diezgan sarūsējušu mašīnu, kurai komplektā nāk čupa ar retām detaļām - šaubos vai tas darījums būtu noticis ja tās mašīnas īpašnieks nebūtu pārvācies uz ASV un vēlējies tikt vaļā no tās mašīnas..

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Nesalīdzināmi labāks aprīkojums, saki? Kas tad 2.trusī vispār var būt nesalīdiznāmi labāks, lai tā dēļ iztērētu, nu, kaut vai divtik lielu naudu. Bet, nu, labi, nenoliedzu, tu tajā, tā teikt, lauciņā tiešam orientējies labāk... nepārliecināji gan, bet, nu, nav jau arī vajadzīgs...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A kur tu rauj "divreiz"? Es nosaucu štuku

Dotā brīža aprīkojums:

Motora un spēka agregāta kombinācija

Stūres pastiprinātājs

Stabilizatora stienis

Papildus tālie

Lukturu korektori

Lukturu apmīzēji

Panna

Piekabes āķis

Tonēti pakaļas lukturi [uz apskati tiks atlikti atpakaļ vecie un tonētie visdrīzāk paliks plauktā]

GTI spoilerītis

Elektriski spoguļi [jānopērk silstoši stikliņi][mk2 bāzītes spoguļi bija regulējami ar pirkstu, jau no salona ar puļķi regulējamie bija papildaprīkojums, un pasažiera puses spogulis arī ]

Elektriskie logi [jāuzbūvē beidzot šofera pacēlājs, patlaban ir fūres variants, savu airē, pārējie trīs elektriski]

Centrālā atslēga, pie tam vēl no mk4, var sameklēt attiecīgo atmetamo atslēgu ar pulti un piekodēt, tik nav dabeigta - bākas vāciņš neslēdzas, un vēl nav grabažnieka lampele - kas mk2 ir atsevišķs aprīkojuma punkts...

Samta ķebļi ar regulējamu šofera ķebļa slīpumu [mk2 opcionāli regulējās tikai šofera ķebļa aizmugures augstums, priekšas ne] un dalīto pakaļas ķebli ar elkoņbalstu

Tahometrs

VW Gamma 3 maģis, pagaidām vēl tikai ar četriem skaļruņiem

Bardaka slēdzene [it kā pašsaprotama lieta, bet redzot ka pusei nav, laikam papildaprīkojums]

Savu kārtu uz nonākšanu mašīnā vēl gaida lielās priekšas bremzes, pakaļas tilts ar stabilizatoru un disku bremzēm, ABS, mk3 lupatas recaro salons ar dalītu pakaļas ķebli un elkoņbalstu, kruīzs [pāris detaļas pietrūkst], kondišs [arī pāris detaļas pietrūkst], vēl kaut kādi nieki.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
7 0 Atbildēt

SEAT ir labas alternatīvas

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Piekrītu, ,,bulkuvāģu,, pasažieru versijas arī mēdz būt iekārojamas ģimenēm, ja tās nav dikti izlutinātas komforta ziņā.

feciic Reģ.: 09.05.2008
5 0 Atbildēt

Pats esmu izskatījis variantu kā ģimenes auto labi aprīkotu bulkuvāģi, nekādi gan neizdevas tikt galā ar Latvieti sevī, jo kā gan var ģimenes izbraukumā braukt ar auto, kurš ir tāds pats kā "kaimiņa Koļas" darba auto un strādā viņš par santehniķi

Turcijas vidienē novēroju tieši pretējo-ļoti populāri pasažieru kabluki kas apkarināti ar trepītēm un aizkariņiem tiek izmantoti kā familyvāgeni

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 5 Atbildēt

Kādam no komentētājiem vispār ir ģimene?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Protams, ka ir. Turklāt diezgan sen jau ir.

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Izteikšu viedokli par savu ģimeni - mēs ar sievu un 2 bērni. Paša garums virs 1,90 (precīzāk nezinu). Abi bērni tādā vecumā, ka jālieto bērnu krēsli. Domāju, 7gadīgi bērni jau aizņemtu mazāk vietas, bet līdz tam vēl jātiek.

Auto - škoda octavia - it kā nekas baisi liels, taču arī ne baisi mazs tas autiņš.

Brīvdienās nereti sanāk garie braucieni (~200km). Faķīra pozā nesēdēsi. It kā iztikt var, bet mazāku auto - nevarētu vis. Tomēr līdz 3h brauciens, ar nekustīgām kājām neizvilksi.

Nākošais - kas ar bagāžu? Man allaž salasās lērums visādu labumu - te bērnu rati, te bērna velosipēdiņš, te kaut kādas citas mantas un beigās bagāžnieks pieslānīts un it kā nekā lieka. Oktāvijai tas bagāžnieks baisi ietilpīgs, tā ka galā tieku. Vismaz nav viss jāliek kā puzle - te šis, zem tā tas, tad vēl pa vidu šis un ja šo nostutētu, varbūt iebāztu vēl tur arī to.

Tad nu par šo nebeidzamo strīdu, kurā viena puse piesauc suburbāņus un eskalādes, bet otra - fiestas un korsas. Nevajag galējības. Ja ģimene ir tipiski pilsētnieki, kam garākie izbraucieni ir 30km un 1x gadā 80km, bagāžas maz, tad arī ar tādu fabiju var tīri labi dzīvot. Ja brauc garākus gabalus, mantu daudz u.tml. - nevajag brīnīties, ka cilvēki vēlas ko vairāk (saprātīgā līmenī, saprotams).

Fanam, kas noteikti kaut ko piebildīs. Jā, esmu fabijā iekšā bijis un par vietu ir skaidrs. Kad šofera beņķi sabīdīju, tad aiz manis tur bija stipri simboliska vieta. Varbūt Tu esi stipri īsāks un Tev bērni tādi vietu maz aizņemoši, tad labi, bet citādi - es savu ģimeni tur normāli ietelpiskot nevarētu, lai pēc garā brauciena visi nerādītu gauži nīgrus ģīmjus.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Man, par laimi, augums ir tikai 181 cm, un bērni pusaudži, kas sēdekļu atzveltnes nespārda. Tādējādi Fabia mums der. Lielāku kravu vešanai ir arī neliela piekabe.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
2 0 Atbildēt

Kapeiku skaitītājiem patiks labs, ķīniešu minivens: SAIC GM Wuling Hongguang families.

Motors 1,3 litri.

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

Man 195 cm, viens bērns četrarpus un otrs zīdainis. Teiksim tā - ģimenes otrā auto, Mazda2, līdz ar nagiem varētu visi saspiesties, ja būtu krīze. Ratiņus paņemt līdzi arī varētu, un zem bērnu beņķiem jau arī šādas tadas somas salikt. Tādēļ teorijā varētu teikt - pietiek ar mazauto!

Realitātē? Verso mums ideāli piemērots. Septiņu sēdvietu opcija arī noder, jo var, piemēram, paķert līdzi vecvecākus vai draugus, arī ja esam abi vecāki + abi bērni.

Pirms abi bērni nebūs stipri lielāki nesaredzu citu opciju, kā minivens vai varbūt septiņvietīgs džips, kaut kāds Grand Santa Fe vai tamlīdzīgs.

Ja pirktu lietotu, droši vien skatītos uz kaut kādu Toyota Verso/Mazda5/VW Touran/Ford S-Max, vai varbūt arī Santa Fe/Land Cruiser/XC90 virzienā.

Protams, 4500 EUR kategorijā nekas no džipiem nespīd, bet normālu minivenu par to naudu var dabūt.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Nu, maniem bērniem pa 5,5 un 2,5 gadiem. Augums virs 1,8. Kā jau teicu - SUV (Pajero 7vietīgs) ietilpstam bez bēdu, ar visu ko var iedomāties līdzi ceļā, 2 bērnu velo un vienus ratus ieskaitot.

To lielo govi pa pilsētu ikdienā nedzenāju, un ja būtu tas jādara regulāri - 100% lietotu mazāku mašīnu.

Ap pilsētu braucot, pietiktu arī ar Golfa lieluma auto, ja nepaņem kādu galīgu ērmu, normāli tiem bagāžnieki tomēr ir gana ietilpīgi.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti