Vai tiešām kāds reiz ir pircis jaunu S8 ar manuālo kārbu?
A ja pa tēmu, tad nezinu
Vai tiešām kāds reiz ir pircis jaunu S8 ar manuālo kārbu?
A ja pa tēmu, tad nezinu
Pie dīlera braukšu pirmdien, tad redzēs, vai dzirdēs.
Gan jau ka pašā sajūgā arī ir problēma. Izspiedējgultnis iet uz galu, varbūt spararats. Katrā ziņā, vismaz 500+ EUR kabatā uz uz priekšu. Kurš modelis?
Spriežot pēc tā ka S8 ir 4.2 motors ar tikai 340 zs, tad tam jābūt agrīnam D2 S8, ar vēl 32v motoru - 40v S8 bija ar 360 zs.
Taa tava pirmaa mashiina ar manuaalo kaarbu? Gaaze tachu jaapiedod obligaati! Nav svariigi - 30 vai 300zirgi.Vai arii nesaprotami esi probleemu aprakstiijis
Nu nē, izbrauci ar tieši tādu pašu, bet citu eksemplāru un nekā, neslāpst, protams ja piedod gāzi, tad aiziet daudz straujāk, bet nav nepieciešamības piepalīdzēt ar gāzes pedāli, tomēr manējā slāpst. Lūk tādēļ arī domāju vai problēma ir sajūgā (apšaubāmi), vai arī elektronikā kas atbild par inžekciju un degmaisījuma sagatavošanu, tas ir vai pietiekami daudz degvielas jeb gaisa tiek padots šajā konkrētajā režīmā. Un pāri par 300 zs ir jāpietiek lai izkustināt auto no vietas, pietam ļoti mierīgā veidā.
Laikam pirmo reizi brauc ar benzīnu. AR dīzeli tik vari bez gāzes pedāļa uzsākt braukt,
Tīri ar loģiku, no teiktā. Smags sajūgs- tātad vakuums kkur zūd. Un nesakiet, ka dačika nav neviena uz vakuumu, Renaults man sprausloja, kamēr atradu vienu nolauztu trubinu. Pirms izmet uzstādi gāzes iekārtu un benzīnu izravē, vienmēr palīdz.
Smags sajugs - zud vakums !
Super, man prieks par to.
Un tagad kuram auto ir sajuga vakuma pastiprinatajs ?
( par smagajiem neko nezinu )
Tavam retro audi logi veras elektriski, vai ar kloķi? Magnetola ar kasetēm?
Man jāmaksā ar to pašu monētu. Audi S8 4.2 izkustoties noslāpst -Iespējams tikai Latvijā, jo citur tie ir automāti.
Priecājies, cilvēkam ir reta un iekārojama mašīna - 4.2 ar mešalku. Kad vecais labais audī V8 vēl nebija līdz galam izmiris, retie eksemplāri ar mešalku bija uz izķeršanu - tagad luksusa kvatru entuziasti ir pārkāpuši uz tiem pašiem D2, un tur ir tā pati situācija - nomācošajam vairākumam ir tomāts, un liela daļa kāro mešalku - bet tāpat vien nomainīt kārbu nevar; ja pati kārba noteikti ir parasta 01E sešiniece, kādas nāca arī citos modeļos, tad spararats ir V8 specifisks, ej sameklē tādu, un par adekvātu ciparu...
Šis ir daudz iekārojamāks par audi:
Varētu būt labs projekts, ja būtu laiks...
snoel100 rakstīja: Nu nē, izbrauci ar tieši tādu pašu, bet citu eksemplāru un nekā, neslāpst, protams ja piedod gāzi, tad aiziet daudz straujāk, bet nav nepieciešamības piepalīdzēt ar gāzes pedāli, tomēr manējā slāpst. Lūk tādēļ arī domāju vai problēma ir sajūgā (apšaubāmi), vai arī elektronikā kas atbild par inžekciju un degmaisījuma sagatavošanu, tas ir vai pietiekami daudz degvielas jeb gaisa tiek padots šajā konkrētajā režīmā. Un pāri par 300 zs ir jāpietiek lai izkustināt auto no vietas, pietam ļoti mierīgā veidā.
Tam citam eksemplaaram sajuugs padilis, atshkjiriibaa no taveejaa, taapeec ar taa var izkusteeties. 300zs nav tas pats, kas griezes moments pie minimaaliem apgriezieniem.
Nortel rakstīja: Šis ir daudz iekārojamāks par audi:
Varētu būt labs projekts, ja būtu laiks...
Es labāk kaut ko tādu:
m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/s500/diefc.html
Ne šito, bet mercedes, nevis garlaicīgo bmw
Ja MB, tad kautko šādu:
tā ir problēma jūsu audi s8 jo mans auto izkustas no vietas bez gāzes pedāļa spiešanas, tikai lēnām jālaiž vaļā sajūgs.
Nortel rakstīja: Ja MB, tad kautko šādu:
19 000 eiro? 1992.gads?
Vai nu kļūda, vai pārāk sālīti...
Bet tā, labs.
Chankaishi rakstīja:
snoel100 rakstīja: Nu nē, izbrauci ar tieši tādu pašu, bet citu eksemplāru un nekā, neslāpst, protams ja piedod gāzi, tad aiziet daudz straujāk, bet nav nepieciešamības piepalīdzēt ar gāzes pedāli, tomēr manējā slāpst. Lūk tādēļ arī domāju vai problēma ir sajūgā (apšaubāmi), vai arī elektronikā kas atbild par inžekciju un degmaisījuma sagatavošanu, tas ir vai pietiekami daudz degvielas jeb gaisa tiek padots šajā konkrētajā režīmā. Un pāri par 300 zs ir jāpietiek lai izkustināt auto no vietas, pietam ļoti mierīgā veidā.
Tam citam eksemplaaram sajuugs padilis, atshkjiriibaa no taveejaa, taapeec ar taa var izkusteeties. 300zs nav tas pats, kas griezes moments pie minimaaliem apgriezieniem.
Pajāt, tāpat tur zemos apgriezienos ir griezes moments atliektiem galiem.
piemēram ar porsche 911 tikai ar brīvgaitas apgriezieniem var sākt braukt pilsētā no krustojuma, citādi nāksies ietriekties priekšā esošajā parastajā ierindas auto
Audi S8 4.2 izkustoties noslāpst
Situācija: Iedarbini, ieliec pirmajā ātrumā (sajūgs ļoti smags), lēnām laid vaļā sajūgu, mirklī kad sāk saķerties noslāpst??? Ja piedod nedaudz gāzīti un laiž vaļā sajūgu, tad aiziet kā zvērs, bet maigi un lēmām atkal noslāpst. Tas it 4.2 V8 (340zs), nesaprotami.
Vai kādam ir kāda pieredze, idejas?
Iepriekš paldies.