Vecā, labā distance un priekšā esošais...

torkjis Reģ.: 05.10.2013

www.delfi.lv/video/aculiecinieks/cetru-auto-sadursme-ulmana-gatve.d?id=48345903

Nu skaic, ka golfs vainīgs - priekšā ir, bet negarantē...

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Dīvaini, ka tā māca apgriezties, es apgriežos atpakaļgaitā, mazāks pagrieziena R

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Eu, vai tas ir kas jauns/modīgs, ko nupat reizes trīs pāris dienās novēroju- piem.,sastrēgumā uz Ulmaņgatves tāds čibriks katrā apstājienā gaida liekas 5sek un kustību sāk ar gliemeža ātrumu krietnus metrus 20 aiz priekšābraucēja? Šodien vienu tādu pabrīdināju- tak viņš kopā ar visu to savu kazu blakussēdētāj postenī pagrieza savus piržampodus pa 180 un nolūrēja tā, it kā es viņiem būtu kko nozadzis vai no mutes izzrāvis un nākamajā piegājienā atpalika jau par visiem 30m...;D Varbūt vispār var tā, ka izkāpju uzpīpēju- kamēr tie tur lochi visa rinda metrus 300 aizbrauc, un tad es varu to gabalu lepni noripot bez apstāšanās?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Sava fiška tur ir bet tas ir jādara savādāk. Lai sastrēgumi ātrāk "uzsūktos" un neveidotos fantoma sastrēgums, kad sastrēguma cēlonis vairs nav, bet sastrēgums vēl saglabājas, tad sastrēgumā ir jāmēģina ieturēt distanci tā lai varētu ripināties bez apstāšanās.

Tie kas sastrēgumā stumdās nepārtraukti uz priekšu un piedevām vēl brīžam bremzē straujāk nekur ātrāk netiek, bet gan izraisa bremžu signālu "domino efektu", kas sastrēgumu vēl vairāk izstiepj. Tīšie nelaidēji(pie atļautiem manerviem) un distances neievērotāji satiksmi neuzlabo, lai gan paši domā pretēji.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Jā, šis labs;) ,bet kā tad var cerēt uz vienmērīgu kustību, kad daudzi speciāli uzkrītoši pagaida, kamēr priekšā esošais nobrauks vismaz korpusa tiesu un tikai tad vispār sāk grābstīties gar savām svirām? Tak distance jau ir stāvēšanas brīdi (būtu jābūt..) un semafors gandrīz visur ir pa gabalu redzams.Bet kur ir mums redzēta tāda utopija, kad vismaz kaut pirmie pieci uzsāktu kustēties pilnīgi sinhroni? Un tad vēl daudziem šī mode- pabraukt katras 5sek ik pa metram, figzin diez kāds tam ir objektīvs cēlonis...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pie krustojuma jā, tur jāuzsāk vēl pirms pirmais izkustējies, bet sastrēgumā tirināties pa metram uz priekšu nav nekāda ieguvuma.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nupat atgriezos no nedēļas brauciena pa Poliju un Slovākiju. Novērojums uz Polijas bāņiem - ja tu brauc pa kreiso joslu un labajā kāds izdomā apsteigt lēnāk braucošo, viņš tev līdīs priekšā un pie kājas, ka tev jābremzē viņa - kundziņa dēļ. Taisnības labad jāsaka gan - kolīdz viņi tam aiziet garām, tā momentā lasās malā.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Šis ir atbilde (vai brīdinājums?) tiem LV-asiem, kuri tur reku mauc "stundu no vietas kruīzā uz +20",vienlaikus graužot atdzisušu gamburgeri,uzdzerot Limonādi un skatoties filmu savā aifonā ;D

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Kurš tad tagad "kingam" patraucēja?

www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/670883-lux_express_autobusa_avarija_igaunija_aizdomas_turetais_latvijas_pilsonis

Kautkā pēdējā laikā neiet tiem Irizar. Viens Ādažos izpildījās, tagad otrs Igaunijā. Vai arī šo pārvadājumu kompāniju ir piemeklējis Nordekas liktenis (mazas algas, saspringts grafiks, uzņēmuma vadītājam jāmaksā kredīti par privātmāju un auto)?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 3 Atbildēt

''Tagad" . Jā. Nupat, tikko,vakar. Jā. Neiet. Nekam nevienam neiet. Viss ir slikti un viss ir vnk d-sā. Pļetj, pzc, ritīgs ārprāts.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt
Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 1 Atbildēt

Kas liedz autobusiem ziemā uzlikt ziemas riepas??? Kapēc normālas kompānijas to var, bet jūs nevarat? Un Igaunijā nav sliktu ceļu, prasiet jeburam, visi teiks - EST un LT ir labāki ceļi kā pie mums. Un interesani, ka pēc šādām avārijām netiek publiskoti tahogrāfa dati. Tur jau viss ir skaidri redzams - ātrums, laiks, grafika kavējums.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Kas Tev skaidrs? Vējš autobusu nopūta no ceļa!

Ziemā autobusi tiek pārlikti uz cita protektora riepām. Nu un ko Tev dos tahogrāfa dati? Braukšanas stundas būs ievērotas un ātrums būs stipri zem 90 km/h! Slidas jāliek apakšā!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Vai Tu pats vadi savu auto pēc iespējas tuvāk labai malai?

Vai ceļu būvētāji, vai CSDD netiek līdzi notiekošajam, jo dažs labs uzskata, ka auto ceļš E-67 ir domāts auto stāvvietai, aizejot sēņot!

Vieglais 1, 9 metrus plats, kurš ielika purnā autobusam arī ir vainīgs sadursmes izraisīšanā! Sākam ar CSL 19. panta 1., 3. un 4. punktiem un atmetam emocijas un ambīcijas.

Vispār ir video ieraksts. Gan jau kādreiz to redzēsim.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Autovadītājiem nav saistošs CSL, bet gan CSN. Un tie nosaka:

107. Pirms apdzīšanas sākuma transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par to, vai:

107.1. neviens aiz viņa braucošo transportlīdzekļu vadītājs, kuram viņš varētu traucēt, nav sācis apdzīšanu;

107.2. pa to pašu joslu priekšā braucošā transportlīdzekļa vadītājs nerāda kreisā pagrieziena signālu;

107.3. apdzīšanas laikā netiks traucēti pretim braucošie transportlīdzekļi;

107.4. pēc apdzīšanas viņš varēs atgriezties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē), netraucējot apdzenamo transportlīdzekli.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Trīs smagie uz vienas līnijas samainīties var, bet smagais, autobuss un vieglais nevar. Un vēl, kad jāveic kreisais pagrieziens, tad pie ass līnijas nostāties nevar, bet kad jābrauc taisni, tad tikai gar ass līniju, kura laikam ar medu smērēta!

CSL 19. panta 3. punkts - "Katram" uz ceļa ir jārīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju"!

Nu un kur palika zināšanas un tiesiskā paļāvība? Nomira, vai nekad nav bijusi!

Kolektīvs noziegums jau nav noziegums, bet noziedzīga politika! Piemēram: CSN "292.5. 924. ceļa apzīmējums – pārtraukta līnija, kurai svītru garums divas reizes pārsniedz atstarpes starp tām, – apzīmē brauktuves malu ceļa posmos, kuros atļauts apstāties un stāvēt;" Ceļš E-67! Kolektīva stāvvieta!

Bet šis ir gana labs: "Autovadītājiem nav saistošs CSL,"! Tad kad Tu nonāksi līdzīgā situācijā, tad uzzināsi kas svarīgāks, Likums vai CSN. Vēlu veiksmi izdzīvot!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Vadītāja apliecību izsniedz uz CSN zināšanu pamata. CSL te nepiedalās.

Kā jau rakstīju:

107. Pirms apdzīšanas sākuma transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par to, vai:

107.3. apdzīšanas laikā netiks traucēti pretim braucošie transportlīdzekļi;

Ja cilvēkam fiziski nav ar savu auto kur palikt (0.5 josla ir aizņemta), tad viņš arī brauc pa SAVU joslu. Šeit ar galvu ir jāstrādā uz apdzīšanu ejošajam.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 2 Atbildēt

Varētu arī tev piekrist, bet CSN saīsināšana ir CSDD "nopelns". Ceļu uzbūvēja, joslas savilka pēc Padomju saprašanas. CSDD netiek līdzi ar saviem Noteikumiem laikmetam, ne ceļu būvei ne braucamrīku progresam. Triju braukšanas joslu vietā sazīmēja divas! CSDD ir jāizformē!!! Nav ideologa un ideoloģijas drošai satiksmei. Citās valstīs var, bet Latvijā nevar. Neliekas dīvaini.

Ir vēl citi CSN punkti, kuri uzliek par pienākumu katram atbilstoši rīkoties. Sākam ar to ka "Katram" kaut kas ir 100% jāpilda. Mani tracina CSN tikai katram otram, vai katram trešajam!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Uz Tallinas šosejas nevar pabraukt, ja nav gatavības vai ja kādam nav vismaz teorētisko iemaņu kādu reizi izveidot tās trīs rindas. Es pats principā bez galējas nepieciešamības tur nebraucu kādam garām un apzināti otram purnā.Tas ir Mans princips, ko arī Jums iesaku. Bet-tas kaunameesls tur ir uzbūvēts jau 20 gadus, un šaubos vai kaut viens tur ir kādreiz sodīts par šādu apzinātu purnāapsteigšanu - cerībā uz to, ka pretimbraucējs pavāksies malā.Jo ja 199 gadījumi no 200 ir veiksmīgi ,tas rada pieradumu un apziņu, ka "tā tam jābūt" un ka "vienmēr" būs ok.Ja to te purnā izlīšanas manieri piekopt pieradumā un vienmēr un ikdienā- 600%, ka vienreiz uztrāpīsies uz tādu, kurš nebūs ideoloģiski gatavs un fiziski/koordinatīvi spējīgs iedomāties, ka viņam (visu/ievērojojošam, uz79 braucošam, neskrienošam...) kāds murmulis pēkšņi ienāks purnā.Tur ir tūkstots gadījumu bijis, kas šādu teoriju apstiprina.

cl7lv Reģ.: 04.11.2016
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Jā, šis labs;) ,bet kā tad var cerēt uz vienmērīgu kustību, kad daudzi speciāli uzkrītoši pagaida, kamēr priekšā esošais nobrauks vismaz korpusa tiesu un tikai tad vispār sāk grābstīties gar savām svirām? Tak distance jau ir stāvēšanas brīdi (būtu jābūt..) un semafors gandrīz visur ir pa gabalu redzams.Bet kur ir mums redzēta tāda utopija, kad vismaz kaut pirmie pieci uzsāktu kustēties pilnīgi sinhroni? Un tad vēl daudziem šī mode- pabraukt katras 5sek ik pa metram, figzin diez kāds tam ir objektīvs cēlonis...

Daļa no problēmas - ka kādam patīk slidināt sajūgu, kāds negrib slidināt. Dažādi ieskriešanās ātrumi līdz tam pašam 20km/h

kaarlisk Reģ.: 07.03.2017
2 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nupat atgriezos no nedēļas brauciena pa Poliju un Slovākiju. Novērojums uz Polijas bāņiem - ja tu brauc pa kreiso joslu un labajā kāds izdomā apsteigt lēnāk braucošo, viņš tev līdīs priekšā un pie kājas, ka tev jābremzē viņa - kundziņa dēļ. Taisnības labad jāsaka gan - kolīdz viņi tam aiziet garām, tā momentā lasās malā.

Tas atkarīgs no ātruma. Ja tas kreisajā pārsniedz, bet tas labajā grib ar atļauto apsteigt lēnāk braucošo, tad tieši tā - pārsniedzējs lai bremzē.

Somijā ir tāpat, visi skrējēji mierīgi un pieklājīgi palaiž kreisajā joslā tos, kas apdzen lēni braucošos.

Citādāk sanāk, ka man, noteikumus ievērojot, ir jāzaudē laiks dēļ tiem, kas noteikumus neievēro.

Arī Latvijā man ir pilnas tiesības paļauties, ka "citi ievēro noteikumus", un ja braucu ar atļauto, ilgi negaidīt kad tikšu kreisajā joslā apsteigt fūri.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Kārtējais vernons un šoreiz - gājēju pāreja...

Noteikumu izmaiņas - kas tas tāds. Man smagāks auto un tiem, kas negrib traumas mani jālaiž. Pārkāpšu tāpat ar vai bez citu traumām

m.delfi.lv/aculiecinieks/article.php?id=49102105

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Vernonam atbilstošāks būtu šis:

m.delfi.lv/aculiecinieks/article.php?id=49100405

Līdzīgi kā pasažieru pārvadātājiem, arī šim pārkāpumu legalizējošie iemesli ir grafiks, maza alga, pārstrādātās stundas, alkohols relaksācijai. Bēdubrālis tāteikt.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

CSN 202. Velosipēdu vadītājiem jābrauc ar ātrumu, kas neapdraud ceļu satiksmes drošību. Velosipēdu vadītājiem atļauts šķērsot brauktuvi pa ietves vai nomales iedomāto turpinājumu, kā arī, netraucējot gājējus, – pa gājēju pārejām. Pirms brauktuves šķērsošanas velosipēdu vadītājiem laikus jāsamazina braukšanas ātrums un, ja tas nepieciešams ceļu satiksmes drošībai, jāaptur velosipēds. Šķērsojot brauktuvi pa ietves iedomāto turpinājumu, velosipēdu vadītājiem jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz gājēju pārvietošanās ātrumu un jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas brauc pa šķērsojamo ceļu.

19.pants. Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības

(1) Ceļu satiksmes dalībniekiem ir jāizpilda šā likuma, Ceļu satiksmes noteikumu un citu normatīvo aktu prasības, kas nosaka ceļu satiksmes dalībnieku pienākumus; jāizpilda policijas darbinieku un to personu norādījumi, kuras pilnvarotas regulēt satiksmi, kā arī jāievēro luksoforu signālu, ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu prasības.

(3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

(4) Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

377.pants. Kriminālprocesu nepieļaujošie apstākļi

Kriminālprocesu nedrīkst uzsākt, bet uzsākts process ir jāizbeidz, ja:

1) nav noticis noziedzīgs nodarījums;

2) izdarītajā nodarījumā nav noziedzīga nodarījuma sastāva;

"Likums par policiju" 4. pants!

"Juridiski pareizi sabraukts"! Ko piedzīsi no velobraucēja par auto sabojāšanu?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un tātad - uz auto kurinātāju attiecas:

19.pants. Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības

(1) Ceļu satiksmes dalībniekiem ir jāizpilda šā likuma, Ceļu satiksmes noteikumu un citu normatīvo aktu prasības, kas nosaka ceļu satiksmes dalībnieku pienākumus; jāizpilda policijas darbinieku un to personu norādījumi, kuras pilnvarotas regulēt satiksmi, kā arī jāievēro luksoforu signālu, ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu prasības.

(3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

(4) Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

Un vēl sauja CSN punktu:

2.9. dot ceļu – prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;

2.16. gājēju pāreja – brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 535. un 536. ceļa zīmi un (vai) 931. ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

25. Transportlīdzekļa vadītājam ir šādi pienākumi:

25.3. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji);

99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).

45. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, kā arī velosipēdu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai izbrauc uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

146. Ja pirms neregulējamas gājēju pārejas apturēts transportlīdzeklis vai citi transportlīdzekļi, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, samazina braukšanas ātrumu, transportlīdzekļa vadītājs var turpināt braukt tikai pēc tam, kad ir pārliecinājies, ka transportlīdzekļu priekšā neatrodas gājēji vai velosipēdu vadītāji.

Starp citu, ja nezināji - Velosipēdistam un gājējam ir priekšroka uz gājēju pārejas:

2.24. priekšroka – tiesības braukt (iet) iecerētajā virzienā pirmajam attiecībā pret citiem ceļu satiksmes dalībniekiem;

Pēc visa spriežot - vernons atkal aliecināja ka noteikumus nespēj izlasīt, izprast un savilkt visus attiecīgos punktus, kas attiektos uz viņa "aizstāvāmo". Ka tam ir selektīvs aklums un nespēja saskatīt, ka krietna daļa paša piesaukto normu, likuma punktu un noteikumu attiecas uz aizstāvāmo pārkāpēju tieši tik pat kā uz cietušo, plus vēl krietni garāks stēķis ar citiem noteikumu punktiem.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

Tevis izsniegtās priekšrocības gājējam ir tikai viena virzienā, uz kapsētu!

Kas darāms priekšā esošam gājējam?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Atkal aizstāvi tos, kuri sēžot savā dzelzs kastē rupji ignorē un pārkāpj veselu virkni CSN un CSL punktus?

Un velobraucēja vienīgais pārkāpums bija nespēja saskatīt rupjo un bezadbildīgo kretīnu pie dzelzs kastes stūres, kurš neievērojot neko - laikam akls un dumjš lieliskā redzamībā uz gājēju pārejas, kur tam nav priekšroka un bija gana laika n-reizes apstātie, pat neskatoties uz OBLIGĀTO ātruma nesamazināšanu, un palaist pāreju šķērsojošo?

Cenzēts, cik gan cenzēts vilvēks var būt savas greizās taisnībiņas pierādīšanā un cik dziļā cenzēts spēj ieziepējies...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

intensīvā satiksmē, kur uz katru pusi viens otram dibenā rindā brauc pieci auto, ikkatra p/idarasa Svēts pienākums ir "kaut ko"" šķērsot ar ātrumu vismaz 3m/sek (ķā šoreiz).Tas pat ir matemātiski un morāli samērojams ar "vidējo" gājēju iešanas/rāpošanas ātrumu un tā ir obligāti jādara dabiskās atlases un sugas uzlabošanas nolūkā..

Vēl jo vairāk, katra godīga un sociāli atbildīga autovadītāja Pienākums ir arī pie vistuvākās iespējas notiekt jebkuru draņķi, kurš ir iznācis/izskrējis uz brauktuves tam neparedzētā vietā.Jo mums tie mēsli ir jāizmēž kā tādi un ikkatrs neapdomīgs solis ir bargi jāsoda, Taisnībai un Kārtībai ir jābūt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 1 Atbildēt

Klau, sešimtciktur...

CSN ir speciāli izveidots tāds veidojums kā gājēju pāreja. Īpaši izgatavota vieta, kur gājējiem justies drošiem šķērsojot ielu.

Tāds veidojums reti kad ir biežāk par 150-200 metriem (ja visas krustojuma pārejas uzskata par vienu).

Ja reiz ir šāds veidojums, kas normālā situācijā ir izveidots labi ja dažas reizes kilometru garā ielas posmā un IR ĪPAŠI PAREDZĒTS, LAI gājēji varētu drošāk un organizētāk (nevis kur pagadās jebkur uz ielas) šķērsot to ielu - esi ka nu labs un samazini tur ātrumu un piebremzē. Visādā ziņā speciāli nebrauc virsū! It īpaši, ja tomēr gājējs vai velobraucējs ir atļāvies izmantot šo speciālo veidojumu - pāreju, nevis uzvedās kā teļš uz ceļa...

Neesi mēģinājis tik pat pofigistiski, aizbildinoties ar intensīvo satiksmi pat šķērsot dzelzceļa pārbrauktuvi pie sarkanās gaismas vai tuvojoties vilcienam? Nē? Kas? baile? Mīziens? Jo var pats atrauties? Kas tā par ņemšanu uz masu? Un tas ir tikai indikators tam, kas darās galvā un kāpēc notiek valstī tā kā notiek!

Ja jau tev ir tik grūti piebremzēt un palaist uz speciāli gājējiem domātas infrastruktūras, tad ko - to vajag izņemt no CSN un likvidēt kā šķiru? Ka nav, ta nav, jo redz vernonam un sežsimtskurtamtur gabals nolūzīs palaižot un uzmanīgāk tai tuvojoties. Un kur ātrāk pagūsi? Konkrēti? Ko tev tā viena vai dažas sekundes nolaupīs? Jestrāk uzspiežot akseleratora pedāli ātri vien atgūsi visu, ko "pazaudēji" palaižot gājēju...

Atceries, izkāpjot no savas skārda kastes pats kļūsti par gājēju, kuram arī reizēm jānonāk ielas otrā pusē. Ir Bērni, kam vēl nav tiesības sēdēt "drošajā skārda lamatā" - tiem arī jātiek pāri ielai, bet pat uz gājēju pārejas - speciāli izveidotas vietas - tas nav droši, jo kaut kādiem itkā pieaugušiem vīriem, bet patiesībā prastiem smerdeļiem grūti, redz ', piebremzēt...

Un kas notiks, ja intensīvā stūķī sabremzēsies un palaidīsi to gājēju? Kas konkrēti tavā dzīvē sabruks?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Gājējam par visām viņa aizliegtām darbībām iestājas Nāves sods!

Jo viņš un tikai viņš pats uz to uzprasās! Un tam kalpo Kriminālprocesa Likuma 377. pants, kas attaisno auto vadītāju. Atklāts jautājums par zaudējumiem, kurus radījis šis bojā gājušais gājējs. Ar šādu cinisku piesitienu jāmāca CSN!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Vai CSN prasības jāpilda katram, vai katram otram?

Un par kādu daļu no kāda CSN punkta drīkst atkāpties un par cik?

Tiesiskā paļāvība. Vai tā ir bijusi, ir un vai kādreiz būs?

Interesantu lietu nupat redzēju. Nožēloju ka neatgriezos un neuztaisīju foto. Gājējam uz trotuāra, pirms gājēju pārejas uzkrāsota uz asfalta liela STOP zīme! Gājējs no STOP zīmes uzkāpj uz brauktuves, kur uzzīmēta zebra. Gājējam jāpārliecinās vai viņa pirmais spertais solis nebūtu arī pēdējais. Ko Tu vēlies panākt?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Redzi, mazliet uz Rietumiem nezkāpēc prot palaist gājēju UZ PĀREJAS - te neprot, bet uz austrimiem zebra vispār lieks veidojums...

Tas kā ar ātruma ievērošanu - Latvijā nemākam, iebraucot Igaunijā pēkšņi mākam? Secinājumi?

Lietuvā par gājēja nelaišanu uz pārejas deva savulaik 6 soda punktus. 10 bija maksimums. MOMENTĀ visa valsts iemācījās palaist gājēju. Tik vienkārši...

Bet nē -ir vernons, kurš negrib un nebremzē un speciāli notriec gājēju uz pārejas! Jo viņam olas maisa, pašlepnums, blakuslietas utt. Kā tu vilcienu māki palaist???

Pamēģini Vācijā notriekt gājēju uz pārejas un tad milicim ieskaidrot, ka gājējs, lūk, nepaskatījās un tāpēc 100% vainīgs... Ātri vien tev apskaidros un ilgi tu te nerakstīsi, ja tas gājējs būs tapis beigts...

P.S.

Un kur paliek gājēja tiesiskā paļāvība uz speciāli apmācīto, ekzaminēto un "satiksmē ar īpašām apliecībām pielaisto" kurinātāju puses?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Tu taču Vācijā neesi bijis!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

vernoniņš mums te vienīgais, kurš Vācijā pabijis...

Te pat uzkrāsotai Zebrai skaļi jārēc!

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ir gājēji, ir autovadōtāji un ir manis pieminētie p-darasi.Tas ir tāds internaci(o)nāls jēdziens- tiem nav ne tautības, ne dzimtes,ne kauna,ne smadzeņu uttt. Par viņu izdarībām vienmēr atbild "kāds cits", bet viņi paši vienmēr lepojas gan ar savu pasaules uzskatu, gan savu rīcību uttt.

Ja tas te topiks apspriež Vernonu, tad ir skaidrs.Bet ,ja tas anaālizē kaut kādus gadījumus, tad ir jautājums ko no tā visa varētu mācīties.Vajag objektīvi- tas tur Onkuls, kas notrieca- es varu derēt, ka viņš beidzamoreiz ātrumu pārsniedza pagājušajā gadsimtā un drošivien pārkāpumi un punkti šamam bijuši tikai kādā iepriekšējā dzīvē.Tāpēc nevajag uzreiz mest akmeni- tur "otrajā" sekundē ir redzams, ka kāds cits (iespējams arī p-ass...) viņam degungalā minstinājās un izveica mistisku kreiso pagriezienu.Kamēr onkuls skatījās uz priekšābraucāju- viņa uzbudinātais prāts vnk aizmirsa par to pāreju.Un tieši tajā brīdī tur iegadījās tas idiots uz diviem riteņiem.Visi vis lielākie meesli rodas no "neiedomājamas sagadīšanās".Spēja atpazīt to iespējamo p-asu vai laicīgi "sajust" viņa klātbūtni dzīvē ir svarīgāk, nekā visus CSN no galvas ar visiem komatiem iemācīties.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
2 0 Atbildēt

650 rakstīja: Uz Tallinas šosejas nevar pabraukt, ja nav gatavības vai ja kādam nav vismaz teorētisko iemaņu kādu reizi izveidot tās trīs rindas. Es pats principā bez galējas nepieciešamības tur nebraucu kādam garām un apzināti otram purnā.Tas ir Mans princips, ko arī Jums iesaku. Bet-tas kaunameesls tur ir uzbūvēts jau 20 gadus, un šaubos vai kaut viens tur ir kādreiz sodīts par šādu apzinātu purnāapsteigšanu - cerībā uz to, ka pretimbraucējs pavāksies malā.Jo ja 199 gadījumi no 200 ir veiksmīgi ,tas rada pieradumu un apziņu, ka "tā tam jābūt" un ka "vienmēr" būs ok.Ja to te purnā izlīšanas manieri piekopt pieradumā un vienmēr un ikdienā- 600%, ka vienreiz uztrāpīsies uz tādu, kurš nebūs ideoloģiski gatavs un fiziski/koordinatīvi spējīgs iedomāties, ka viņam (visu/ievērojojošam, uz79 braucošam, neskrienošam...) kāds murmulis pēkšņi ienāks purnā.Tur ir tūkstots gadījumu bijis, kas šādu teoriju apstiprina.

Mana pieredze no A7 rāda līdzīgu pieredzi. Un ja Tu to pašnāvnieku nelaid garām viņš vēl izrāda sašutumu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Mums te liek analizēt svešzemju avārijas, bet pietiekami daudz ir savējo. Šodien redzēju šo:

www.delfi.lv/aculiecinieks/news/novados/video-uz-tallinas-sosejas-sadurusies-kravas-un-vieglais-auto.d?id=49144255

Varbūt Vernons varētu jau laicīgi sākt attaisnot profesionālo. 70 zona, nepārtrauktā līnija un šitik te liels bums. No BMW laikam bija jau aizvesti uz slimnīcu, bet profesionālais kā tāds pidrillis skraidīja līdzi CP-istiem plātoties un mēģinot kautko iestāstīt.

Bet nu visu cieņu glābējiem. Divas mašīnas, ar konusiem izlikts pagaidu ceļš, divas skaistules no VP noliktas regulēt satiksmi. Kautko tādu pie mums redzēju pirmo reizi.

Tāpat šorīt bija blīkšķis Lubānas ielā, pirms uzbraukšanas uz Dienvidu tilta. Divi vieglie + profesionālais. Vajag taču publicēt mūsu pašu sniegumu, nevis kautkādas avārijas no zemes, kuras braukšanas kultūru no mūsējiem labi ja 10% izprot.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 1 Atbildēt

"Ļoti saprotams" video!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

te būs labāks video:

m.delfi.lv/aculiecinieks/article.php?id=49145443

Pilnīgi visi "maitas" vainīgi, tik ne kravinieks, vai ne vernon?

Un kravinieks tak stājas tāpat kā vieglais, vai ne vernon?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 1 Atbildēt

Izcili pareizi pieminēji, "kravenieks" ne pie kā nav vainīgs! Vieglā vadītājs ir tāds pats auns kā Tu, piedod par izteicienu. Un tagad pamato kāpēc? Kur ir "fīča"? Kāpēc vieglā rīcība atbilst agresīvai braukšanai, ko paredz LAPK 149. panta 4. punkts? Visiem iespējams piedalīties savā domu gājienā! Rīt būs izsmeļoša atbilde.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kravinieks aiz vieglā "neredzēja" ĀMP mašīnu?

Vai neredzēja, jo nodarbojās ar blakus lietām?

ĀMP ar ieslēgtām bākugunīm un skaņas signālu neprasa papildus uzmanību no visiem citiem satiksmes dalībniekiem? Vai tas neattiecas tikai uz kravas auto kurinātājiem? Nav jābūt gatavam to palaist? Vai adekvāti reaģēt un būt gatavam tam, ka kāds tomēr gribēs palaist operatīvo transportlīdzekli?

Un kā ar punktu, ka jābūt pietiekamai distancei apstāties vai apbraukt bez bums, ja kāds priekšā tomēr bremzē?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Nelaime ir tā ka mēs notikušo redzam tikai no viena rakursa,tāpēc neko nevaru spriest par šo negadījumu bet iekšēja balss saka kad vieglais vainīgs.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Nene, vajag spriest tā, ka vienmēr dolbīt vienu un to pašu textu un tupi kurināt tupu naidu.Protams, ja visi šie te kretīni volvojākļi un līdzīgi vieglo auto pajoliņi ar izvalbītām acīm un izbāztu mēli noliktu jebkuram no mums degunagalā negaidīti un neadekvāti pa mēmajiem, protams ka tur visi dibenā esošie vienmēr apstātos un izvairītos.Protams, ka pilsētā vienmēr visiem un visur izdodas tā 30m distance un visiem ir pareiza koordinācija un vel xuj zin kas. Es tiešām nesaprotu, no kurienes šis tupais debilais naids un kā vispār var ar tādu naida sajūtu uz ielas iet.Te taču uz vienu šādu te kļūdu pieļāvušu fūres vai autobusa vadītāju ir vismaz kāds tūkstotis absolūtu dauņu un kretīnu vieglo vadītāju.Parunāt dzīvē ar jebkuru fūres vadītāju- zilus brīnumus viņš no sava skatupunkta pastāstīs.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

un arī tik pat daudz paša stulbumu izmuldēs, kuriem fūristam, viņa ilgajā un līkajā pieredzē, komplektā ar fortūnu, ir izdevies nesatricināmi noticēt.

Konkrētais piemērs lieliski parāda kas notika - vai nu fūrists nesekoja notikumiem uz ceļa vai nu reāli uzskatīja (domāja, cerēja) ka vieglais nemaz netaisīsies laist ātros jo/vai pats arī ne pārāk vēlējās ĀMP karietei dot ceļu, aizbildinoties ar nepieciešamību spiest bremzes un pēc tam atkal ieskrieties... Tā kā tas būtu pašam jāiestumj, vai degvielas un laika ekonomija pāri visam - arī satiksmes drošībai...

Un te - TA DĀ, pārsteigums - līkās pieredzes izsniegtais nelokāmi dzelžainais "uzminēšanas" dators, kļūdījās, vieglais bremzē un - BAMS!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Tu pats sevi saskatīji vieglā "Volvo" rīcībā?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt
Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Ko nu? Vai Tava vieta, ar stūri rokā ir pie aizmugurēja bampera? Varbūt tad Tu sāksi pildīt CSN TĀ, KĀ tie ir rakstīti!

Un ko darīt ar šo?

www.euro-controle-route.eu/site/files/tekstfotos/TRACE_LV.pdf

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Turpini vien braukt uz priekšu neskatoties kur... ka tik uz aizmuguri lūrēt.

Interesanti uzzināt Tavu versiju, kāpēc vadītāja beņķis pavērsts pret vējstiklu ne otrādi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti