Aizbrauc priekšā un strauji nobremzē. Dabūs stiklā sniegu un nākošreiz pārdomās kas vieglāk.
Ja CP būtu atjautīgi tad mācēt sodīt arī pie mums. Viens paziņa atrāvās pelnītu sodu par izkāršanos pa lūku...sods par to ka nebija piesprādzējies
Aizbrauc priekšā un strauji nobremzē. Dabūs stiklā sniegu un nākošreiz pārdomās kas vieglāk.
Ja CP būtu atjautīgi tad mācēt sodīt arī pie mums. Viens paziņa atrāvās pelnītu sodu par izkāršanos pa lūku...sods par to ka nebija piesprādzējies
Gribu ielikt mīnusu, bet nevaru. Tavs padoms ir ļoti "gudrs". Kā tu zini ka tam aizmugurējajam ir labākas riepas nekā tev un tātad tava wannabe mācīšana nebeigsies ar tā braucēja ielikšanos tavā pakaļā? Bez tam, šaubos ka tur diži daudz kas trāpītu tajā stiklā - skaidri redzams ka mašīna tikko piešķilta; lai uz jumta esošā kupena nobrauktu lejā, tai mašīnai būtu bijis jābrauc vismaz pusstundu lai rastos ūdens kārtiņa starp kupenu un jumtu.
Nesaku, ka manam padomam ir jāseko, teiksim tā, uzmodelēju situāciju, kas notiks, ja šim būs straujāk jābremzē.
Šeit pat ir vairāki pārkāpumi, kā nedegošas lampas un numura slēpšana.
Ārā tak -5 grādi, tikai stiprākie var tādā laikā izturēt ārpus telpām vairāk par 30 sec, kur nu vēl sekmīgi operēt slotiņu ar sastingušajiem locekļiem. Vienmēr esmu domājis, ka tās šaujamlūkas vējstiklos tiek izkasītas pēdējiem spēkiem - vairāk nepaspēja, jo tad nāktos, zaudējot samaņu, saļimt turpat blakus auto un nosalt līdz nāvei.
Vienmēr esmu par šo cepies.
Arī vasarā var braukt ar dubļu kārtu uz numura zīmes un lukturiem. Ziemā šis ir perfekts piemērs.
Kur ir CP? Kāpēc par šo nesoda?
Tas ir mega bīstami pret apkārtējiem!
Es pareizi sapratu, tu gribi lai soda par dubļainu mašīnu? Principā jau varētu, bet lai par katru šādu mašīnu to sodu piestāda latvijas valsts ceļiem. Gribēt lai soda par dubļainu mašīnu var tikai cilvēks, kuram dižā pilsēta ir pārāk sakāpusi galvā. Uzmini cik kilometri ir jānobrauc lai dabūtu šādu mašīnu
Arī dižpilsētā pakaļu ātri aizsit ciet - tā nav tikai lauku privilēģija. Vienīgi dižpilsētai par labu ir tas, ka tankštelles ik uz stūra, kur lukturus un numuru var notīrīt.
Bet sniega nenotīrītājus gan vajadzētu drāzt. Nedaudz pakausēts sniegs pēc tam atkal piesalst un tad arī no vieglajiem ledus gabali pa gaisu lido. Nerunāsim par lukturu redzamību un to, ko pats autovadītājs ir spējīgs ieraudzīt.
Nu tad es nezinu kādā dižās pilsētas nomalē tu dzīvo, ja tu to vari izdarīt - man vēl nav sanācis dižajā pilsēta braukt pa grants ceļu - bet tā dubļu kārtiņa, kas ir dabūnama braucot pat pa šoseju, tam līdzi nestāv.
Protams!
Notīrīt slabo?
Es gribētu redzēt kā tu ik pēc, teiksim, 5 vai 10 kilometriem stāsies malā tīrīt mašīnas pakaļu - jautājums arī, ar ko - vedīsi grabažniekā ūdens kannu un lupatas, vai izmantosi ko citu - es domāju ka no malas izskatītos komiski
Tik kategorisks kā Kasiņš nebūtu, jo vasarā/ziemā jau var uz numura dabūt dubļus/sniegu, ka pats pat nepamani.
Tas kas attēlos - tas jau ir kas cits... to NEVAR nepamanīt.
Runā, ka arī Krievijā šādus drāžot par to pašu - par nepiestiprināto kravu.
Tādiem gribas pateikt, lai viņi apstāsta šiem zēniem
cik viņiem ir bijis grūti notīrīt sniegu no mašīnas...
Bildes no pagājušās ziemas
Pēc tam notīrīju priekšgalu, jo man vajadzēja atvērt haubi. Bet tā, principā pajāt. Labi, ja kādreiz vēl sanāks braukt ar kupenu uz jumta, tā kā te daži man ir apstāstījuši ka kaut kādos gŗūti iedomājamos laikapstākļos tā kupena var pārvērsties par ledus gabalu [nav to gadījies piedzīvot] , tad pirms braukšanas pārbaudīšu, kas man tur ir, sniegs vai ledus, un ja ledus, novākšu. Bet tā - patreizējajā mašīnas pielietojumā būtu slinkums - agrākajā, kad ar mašīnu pat tika braukts ar darbu, A90 periodā loģiski ka tika kasītas šaujamlūkas - jo ja sāktu dročīt visu mašīnu, tad tur rastos tāds laika patēriņš ka nav nemaz vērts ar mašīnu braukt [tas ir viens no iemesliem, kāpēc es dodu priekšroku velosipēdam ] - kad jau uzradās golfs, tas tika pārnests citā līmenī - pagājušoziem lielākoties problēma bija sarma - vai nu liku uz priekšas stikla plēves gabalu, vai arī uzliku sniegadēlista brilles, attaisīju abus priekšas logus, izbāzu galvu pa logu un dragāju, parasti no darba.
Bet nu šobrīd ir vēl ērtāk - ne par velti mans vectētiņš to golfu, kad tas piederēja viņam, nebija aprīkojis ar ledus skrāpi un slotiņu - jo mašīna, kas stāv garāžā, kurā ir viegli plusi, nevar uz sevis noturēt ne sniegu, ne ledu
Vakar uz lielākas un augstākas automašīnas nekā otrais Golfs bija sasnigusi apmēram 10 cm kupena. Es to tīrīju kādas 5-7 minūtes. Ja tas ir baigais laika patēriņš, tad jāprasa vai strādāji ātrajā palīdzībā, kur katra minūte no svara, vai arī katru rītu to vāģi pulēji līdz spīdumam?
Nu teiksim tā - pirms gada, kad dzīvoju un strādāju citur, tad bija - darbs, braucot ar mašīnu - 2,5 minūtes, darbs, braucot ar velosipēdu - 4 minūtes, ejot ar kājām - 10 minūtes. Tātad, ar tavu pieeju vienīgā starpība starp braukšanu un iešanu ar kājām ir tāda, ka var kolēgiem izrādīties ka esi atbraucis ar mašīnu, jo laika ziņā beigās starpības nav, un velosipēds abus piesmej ar atliektiem galiem.
Un šitā kā bildēs ar aizsnigušiem lukturiem arī brauci?
Ne tikai brauc, bet arī pamana visas stirnas. Naktī. Pa puskilometru. Glaz - almaz!
Savdabība pieder pie daudzveidības un ir cienījama kā tāda, bet ar dīvainībām gan nevajadzētu lielīties.
Es nelielos, es vienkārši izskaidroju dažiem , khem, interesanti noskaņotiem ļautiņiem kāpēc uz ielām un ceļiem mēdz parādīties apsnigušas mašīnas - jo te daži ir tik ļoti iegājuši tajā mašīnas kasīšanas rituālā ka nespēj iedomāties ka un kāpēc varētu arī tā nedarīt...
Labi, no Liepājas līdz leišu robežai to mašīnu daudz nav, tad varbūt Tu nevienam netraucē un varbūt tas Tev arī neko neskādē.
Šis gadījums bildēs noteikti ir no dižās pilsētas, kur auto ir daudz, un īsti neizprotu to braucēju. Pat ja pajāt par pārējiem (aiz tādiem labi put), tad kā ar redzamību? Pakaļējais spogulis - bez variantiem, sānu logi arī. Nu labi, var teikt, ka sānu spoguļi uber alles un tikai muļķis bez tiem nevar iztikt, taču ir jau tās aklās zonas arī. Acs kaktiņš vienā, otrā sānu logā un redzi, ka blakus joslā kāds ir/nav. Šajā gadījumā - brauc kā mucā un pa spundi lūkojies.
Nu un kas ir ar redzamību? Uz priekšu redz, pa sānu logiem redz, sānu spoguļi arī ir lietojami - ko vēl vairāk vajag? Ja neesi pamanījis, kravas busiem vairāk redzamības arī nav - un vispār visādiem jaunās modes hečbekiem aizmugurē pēc definīcijas ir šaujamlūka, pa kuru neko daudz redzēt nevar...
Ja jābrauc īsu gabalu un jāsteidzas, pajāt, ja brauks garāku un pagūs uzsilt, tad atkusīs un nobirs pats.
Nu ja no šāda priekšā braucošā man logā met sniegu tad par pateicību pēc apdzīšanas var saņemt savā logā pelnu trauka saturu.
Nu mljin nesaku, ka viss jānokasa līdz spīdumam, bet pārbraukt ar slotiņu pāri, lai lielumu noņemtu taču var un tas neprasa pat minūti un rokas nenokaltīs.
Kārtējais apstiprinājums, ka msh ir egoists, kuram par citiem satiksmes dalībniekiem pajāt, galvenais, ka tik var kādam ar saviem pabildniekiem iežmiegt acīs.
Tieši tā - man ir pajāt par jefiņu, kuri savas pareizības dēļ uzsprāgst, kad braucot ar mašīnu ierauga kaut ko šķietami nepareizu, jūtām - nu kā linksis, kurš uzsprāgst, kad kāds pretī brauc ar ieslēgtām miglām, vai šajā topikā daži antuāni, kad ierauga apsnigušu mašīnu - vajag iemācies savaldīties un nesaukt citus sliktos vārdos. Jā, no tādas mašīnas dažu simtu metru garā gabalā birs sniegs - šausmas, ko darīsim? A ko tu darīsi ja tev stiklā tas sniegs birs no debesīm, kam tad bērsi savu pelnutrauku? Un ko tad, ja braucot tev priekšā patrāpīsies XC90, kurš sava izmēra un formas dēļ tev metīs no ceļa šķīdoni vai ūdeni stiklā - ko tādam tu darīsi pēc apdzīšanas - centīsies nostumt malā? Jebkurš XC90 braucējs ir kudiž lielāks cūka par jebkuru sniega kupenas braucēju - jo, kā jau teicu, no sniega kupenas sniegs birs nost kādu brītiņu, bet no XC90 sūdi celsies gaisā visu laiku, un ne jau viņš pērkot to kasti to nezināja.
Tāpēc, pirms tu sāc kādam uzbraukt, vajag vispirms padomāt vai kāda cita braucēju grupa tevis nosauktās neērtības tev nesagādā ikdienā, normālā situācijā. Jā, es varu mierīgi ieņemt savu pozīciju jo 1) nav vairs aktuāli, mašīna jau deviņus mēnešus ir atgriezusies siltā garāžā 2) man ir hečbeks, nevis fūre - uz fūres tiešām var sakrāties bīstama kupena, ir dzirdēti pāris stāsti 3) Kad nezināmā nākotnē būs apsnigusi mašīna, pirms braukšanas pārliecināšos vai tur nav ledus - kaut gan, tava tehnoloģija - "pārbraukt pāri ar slotiņu" arī to negarantē - pie jumta piesalušu ledu tā nost nedabūsi.
>man ir pajāt par jefiņu, kuri savas pareizības dēļ uzsprāgst
Tikai dzīvē ir otrādāk, redzot jefiņu ar šaujamlūkām tas tiek apdzīts/apsteigts un aizmirsts, jo nevienam nepatīk braukt aiz sniega čupas, no kuras vēl var atdalīties ledus gabali, bet jefiņš turpina braukt neko neredzot, un parasti vēl uzvelkas, ka viņu apdzina tikai izdarīt neko nevar, jo pats neredz, kur brauc, tāpēc turpina čučināt ar savu drošo ātrumu
Tam es ticu - dižajā pilsētā jau ir modē kaut kur triekties tā it kā ātruma ierobežojumi nepastāvētu, tāpēc tiešām nejustos pārsteigts ja laikapstākļos, kādos var uz ceļiem var atrasties šādas mašīnas, kāds/i no šī tofika pareizajiem komentētājiem tiešām izdomātu apdzīt kādu šādu pareizi braucošu "jefiņu" un testies pa slidenu šoseju ar ātrumu, jūtami lielāku par atļauto. Bet nu vismaz ir pasākuši likt stacionāros, varbūt tas tomēr tādus pareizos kā tevi bik piebremzēs - nu vismaz kādos 50 dižās pilsētas punktos - vai, ja pareizība būs pārāk liela, vismaz valstij no tā arī būs labums.
Kaut ko esi pārpratis, jo nav jāpārkāpj atļautais ātrums vai citi noteikumi, lai brauktu ātrāk par sniega čupu. ;) Redzamību ierobežo pat mūsdienu resnās stoikas, bet var saprast, ka tām jānotur auto svars, ja auto apgāžas. Tikmēr daži varoņi nesūdzoties var pabraukt ar puskasītiem stikliem! Ir aizdomas, ka parasti tie paši varoņi var pabraukt arī ar lisām vasarenēm ziemā vai vienkārši var "bez problēmām" pabraukt pālī. Klasisks tuvredzīgums un domāšana īstermiņā.
Nu redzi, es kā sniega kupenas braucējs ar zināmu pieredzi varu tev teikt - skats caur trīs šaujamlūkām man nekad nav traucējis man tos pirmos dažus kilometrus, kad vēl nekas nost nekūst, nobraukt manā parastajā stilā, tik vien ka ierobežoto redzamības leņķi nākas kompensēt pašam pagrozoties un palokoties pēc vajadzības - bet nu tas ir tikai dažus kilometrus, pēc tam siltums izdara savu darbu. Līdz ar to, ja tu redzi kādu sniega kupenu, kas brauc lēnāk par atļauto - sniega kupena ir tevis atrasts iegansts tam, kāpēc cilvēks ar vājām braukšanas prasmēm brauc lēni. Atliek secināt ka nekad neesi redzējis kādu sēņotāju, kurš brauktu ar pilnīgi tīru mašīnu...
Ir starpība vai citam nevēlamus apstākļus var novērst vai negrib novērst. Pašu minimumu jau var izdarīt, par to ir cepiens. Tad jau klepojot arī roka nav priekšā jāliek, nez ko citi lieki satraucas.
Redz kur vēlviens mshveidīgais:
Varu derēt ka siguldā tam, kas ienesa mentiem sānos, logi, vismaz sānos, bija ne sliktāk aizsaluši/aizputināti, kā te bildēs tam aurim...
Cik dažs labs ir slinks, pilnīgi riebjas tāda attieksme pret citiem satiksmes dalībniekiem.
Rīgā sāk drebināt pat par stāvošiem apsnigušiem ar biezu sniega kārtu auto. Tas gan savādi.
Bet, pašsaprotami ir ielās izbraukt ar notīrītu auto. Tas nav apspriežami! Tie, kuri brauc ar biezu sniega kārtu uz auto, ir reāli kretīni
"Rīgā sāk drebināt pat par stāvošiem apsnigušiem ar biezu sniega kārtu auto. Tas gan savādi. " - ir kādi zināmi piemēri?
Vispār jau tie autiņi, kas ielu malās stāv nedēļām ilgi un ar milzu kupenu ir traucēklis tīrītājiem un ir samērā loģiski, ka tādus patramda. Tiesa, vai tas tiek darīts samērīgi. Pēdējo dienu laikā mans autiņš tika notīrīts vienreiz pa nopietno no baigās sniega kārtas. Nākošajā dienā tā kārta atkal bija tā pa nikno un kas gan lai saka, ka tas auto tur tā nestāv jau mēnešiem?
Kā stāvošs apsnidzis autiņš traucē vairāk kā turpat stāvošs notīrīts?
Jautājums gan vairāk Ušakovam.
Pilsētās ar stāvētājiem ielu malās un sniega izvešanu ir vēl kāda cita problēma - nav iespējams apziņot pilnīgi visus aizvākt savus auto no tādas un tādas ielas malas citur konkrētā datumā no 1:00 līdz 3:00. Tāpēc ziemā nav brīnums par nenotīrītiem pleķiem uz ielas vietās, kur "lācis gulējis".
Man tādi paradumi tīrīt sniegu no auto . Biku pievēršu uzmanību ja bijis atkusnis , tad jumtu novācu .
Dēļ tādiem alņiem kā te dažs labs, kurš nevar savu pēcpusi pakustināt lai notīrītu sniegu no sava auto un uz ceļa iedomājas, ka tas ir domāts tikai viņam, spītīgi brauc pa vidu, arī redzot kad kāds nāk purnā domā, es tak nepiebremzēšu, nepaņemšu pa labi, jo es tak braucu ar atļauto ātrumu pa atļauto joslu un esmu vienīgais pareizais braucējs uz ceļa un nekad nekļūdos, jo redz pārējie ir "neķerpilas" utt notiek lielākā daļa smago avāriju. Ceļš ir vieta, kur vienam otru ir jāciena. Nevajag taisīt ceļu par karalauku un nevajag būt egoistam. Cienīsim viens otru un viss būs kārtībā
Pilnīgi piekrītu. Reku piemēram augšā viens no viņiem savas pareizības dēļ piedāvā izraisīt avāriju, stājoties priekšā un metot pa nažiem... Tiešām nejustos pārsteigts ja šī tofika aļņi būtu bez izdzīvošanas instinkta un darītu kā tu te apraksti - galu galā, ir arī pāris šī foruma lietotāji kas fano par lielām kastēm tīri no pasīvās drošības viedokļa, interesanti, kāpēc...
Apsnigušu kapotu notīrīšu vienmēr - tas sniegs taču man pašam logā vien vērpsies. Par lukturiem un numurzīmi aizmugurē - gadās ka notīru tos pat ar kāju, nu ja cimdus negribās smērēt.
Tā kā dzīvoju privātmājā un uz 3 auto ir tikai viena garāža, tad mēdzu arī iekurbulēt auto pāris minūtes pirms braukšanas, lai pasilst, kā arī īpaši skarbos apstākļos (nu kā šorīt) salonā ielieku 2kw siltā gaisa sildītāju uz tām pašām dažām minītēm.
Salnu/sala laikā pa nakti priekšu mēdzu apsegt ar sedziņu - pat ja ir snidzis, to noņemot, vējstikls, abi sānu stikli un spoguļi nevainojami tīri.
Sniegu notīru ar lielās slotas 5 vēzieniem - minūte darba max.
Kas negribēs darīt, vienmēr atradīs miljons attaisnojumus, kas gribēs - tam pietiks ar vienu iemeslu
"salonā ielieku 2kw siltā gaisa sildītāju uz tām pašām dažām minītēm."
man šitā vienam pacientam pirms apm. gada mašīnai salons aizdegās. Skāde uz apm. piecām pakām un nācās diezgan pamatīgi iespringt un pārrunas veikt, lai apdrošinātājs izmaksātu.
Protams, risks ir. Es nekad neapgalvošu ka "ar mani jau nu tā nekad nenotiks".
Tieši tāpēc es to sildītāju ielieku tikai galējas nepieciešamības gadījumā, un palaižu pašam klāt esot. Savādāk es varētu viņu iestutēt jau vakarā, atbraucis mājā, un no rīta tikai ieslēgt garāžas gaismu (no turienes tiek barots) lai šams sāk topīt - bet tad tiešām, kontroles moments - apaļa nulle
Bet nu nenotraust lieko sniegu - tur jābūt īpaši sistam slinkumā
Par pēdējo teikumu runājot - jo sevišķi tad, kamēr tas auto tās minūtes silst. Ja cilvēkam nav privātmājas, kur ieiet un ietriekt karsto kafiju, tā vismaz ir kaut kāda nodarbe (nerunājot jau par pozitīvo pienesumu). Var jau iet sēdēt aukstā mašīnā, bet par to prieka momentu te vēl var diskutēt.
Tad jāprasa kādu sildītāju tas tavs klients izmantoja... Visiem propelleriem iekšā ir termo drošinātājs kuram jāpārtrauc sildītāja darbība vēl pirms sakarsušas sildītāja detaļas ir spējušas izlauzties cauri tā korpusam - un no parasta propellera siltuma nekam nebūtu jādeg.
Kāda jēga no tā sildītāja uz dažām minūtēm? Es esmu tā darījis, bet uz pāris trīs stundām, lai ziemas salā mašīnu nokausētu tīru un atkausētu visas sasalušās slēdzenes.
Visi braucēji nedzīvo privātmājās un lielā slota aizņem vietu bagāžniekā, ja brauc ar kompaktklasi vai zemāk. Taču slota un skrāpis pašam vienmēr ir bagāžniekā un, kamēr salons pēc iedarbināšanas silst, sniegs no jumta un logiem un tiek notīrīts vienmēr. Ja ļoti jāsteidzas, tad no jumta tiek novākts lielums - nu tā lai nav kā msh, no kura pa Liepāju lido 20-30 cm resni ledus gabali
Par tām sniega čupām uz auto man rodas viens jautājums-Tu esi slinks?Man nesagādā nekādas grūtības norīt sniegu no jumta kamēr silst autiņš.Citam tā laikam ir tāda kā izrādīšanās, godīgi sakot es nezinu.Mums darbā kolēģim uz priekšējā stikla kādas 20 biļetes par autostāvvietu,cits braukā ar cenu zīmi uz sānu stiklu kad viņš tika mainīts pirms 2 gadiem.
Konuss rakstīja: Arī dižpilsētā pakaļu ātri aizsit ciet - tā nav tikai lauku privilēģija. Vienīgi dižpilsētai par labu ir tas, ka tankštelles ik uz stūra, kur lukturus un numuru var notīrīt.
Bet sniega nenotīrītājus gan vajadzētu drāzt. Nedaudz pakausēts sniegs pēc tam atkal piesalst un tad arī no vieglajiem ledus gabali pa gaisu lido. Nerunāsim par lukturu redzamību un to, ko pats autovadītājs ir spējīgs ieraudzīt.
Ļoti ātri un vienkārši. Sliktā laikā pusotrā kilometrā, kamēr aizbraucu no mājas līdz asfaltam.
Dažas situācijas, kas parāda kāpēc jānotīra sniegs un ledus no mašīnas.
Kā te viens kadrs rakstīja:
"Ja jābrauc īsu gabalu un jāsteidzas, pajāt, ja brauks garāku un pagūs uzsilt, tad atkusīs un nobirs pats."
Te nu redzam, kā "nobirst pats"...
Iedomāsimies ka tu esi tā pa priekšu braucēja vietā pirmajā viģikā - tu iznāc ziemas salā no mājas, un tavai mašīnai pie jumta ir piesalis tāds ledus gabals, ko tu darīsi - riskēsi ka tā gabala noplēšana varētu satraumēt krāsu, vai sēdēsi un sildīsi mašīnu pusstundu, līdz tas ledus gabals atkūst un to var nocelt?
Vienkārši notīrīšu mašīnu, pēc tam ienākšu internetā palasīt ko tu esi safilozofējis par šo dziļo, sarežģīto tēmu.
Manai mašīnai uz jumta var būt tikai sniegs, nekādā gadījumā ledus, jo es sniegu notīru, nevis audzēju ledus kultūrslāni ar katru reizi lielāku, līdz palido uz šosejas pa gaisu. Analoģiski runājot - ja cilvēks regulāri mazgājās, viņam nav jādiskutē vai dubļus no muguras kasīt ar nazīti vai dakšiņu
Nu lūk, tātad te mēs nonākam pie nākamā secinājuma - ka ledus kārtu uz jumta var uzaudzēt tikai indivīdi, kuri ar mašīnu pārvietojas īsus gabaliņus pa pilsētu, kuros nevar mašīnu pietiekami uzsildīt, un nav arī gaisa plūsma, kas notīrītu jumtu. Reku vēl pāris bildes iz pagājušās ziemas
Sākums - stiklus notīrīju un braucu
Pirmā pietura liepājā - vispirms 17 km pa šoseju, un tad vēl 10 km pa liepāju - uz jumta sniegs ir palicis daudzmaz tikai tajās vietās, kur mk2 ķieģeļa forma ir tam pieļāvusi palikt.
Neatceros bet noteikti mājās pārbraucu ar tīru jumtu - pēc tam mīcoties pa liepāju un vēl citos pieturas punktos pamazām starp sniegu un jumtu izveidojās ūdens kārtiņa, līdz beidzot tā sniega druska kaut kur aizlidoja.
Morāle - mašīnu vajag lietot tam, kam tā domāta.
Pie nākamā secinājuma nonākam nevis "mēs", bet tikai un vienīgi tu. ES secinu ka sniegu uz jumta transformēt par ledu spēj tikai pataloģiski slinki ībļi.
Tieši tā - pataloģiski slinki ībļi kuri dzīvo pilsētā un stumdās mazus gabaliņus pa to pilsētu; režīms kas mašīnai nav īpaši piemērots, sevišķi ziemā. Ne par velti es esmu priecīgs ka mašīnai vairs nav jāpūst zem klajas debess, jo tie 2 km līdz darbam, loģiski, tiek braukti ar velosipēdu - garāža vēl lieliski noder par vēl vienu motivāciju braukt ar velosipēdu; velosipēds ir ātrāk izdabūnams no savas vietas.
Beigās šajā diskusijā atklājas paradokss - cilvēki, kuri citās diskusijās stāsta ka vajag pirkt jaunas mašīnas, jo ar tām esot tikai jābrauc bet nekas cits, šeit ar visām četrām ir par regulāru jāšanos pirms braukšanas, kamēr es esmu par principu "iekāp, sēdies un brauc". Ka beigās parēķinot stundas nesanāk ka ja mums būtu normālas ziemas, tas pats kasiņš [nenāk uz sitiena neviens cits jauno kastu fans prātā] gadā pavadītu ne mazāk laika kasot sniegu un ledu no mašīnas kā es skrūvējot mašīnu, nu tik vien ka es to daru ciešamā temperatūrā, bet viņš salā, ar lāsteku pie deguna...
parasts attieksmes jautājums - tu taču arī aģitē par opciju "ledus pats uz štrāses nokritīs" - attiecīgi arī tevi pieskaitīšu pie tiem pataloģiski slinkajiem. Mājās ejot kājslauķi ar var neizmantot - tāpat visi netīrumi no apaviem nokritīs, ne?
P.S regulāra jāšanās?? jopcik, sniegu notraust no jumta (ne jau aizdirstu 30cm kultūrslāni ar n-tās reizes kusušu-salušu ledus bļiņu apakšā) ir max minūte-divas. Kāda tur jāšanās? Kāds tur laika patēriņš? Da nekāds! Neesi lupata, pavingro ar slotu retu reizi. Par to viss šis topiks, ne ko citu.
Ledus uz manas mašīnas nekrājas (c) tu - jo sniegs pirmajā braucienā pats nobirst.
Šaubos ka pa divām minūtēm nokasīsi sarmu no sešiem logiem - pašam ir bijis ikdienas uz darbu braukāšanas periods senos laikos, neiet tas tik ātri
Protams, es esmu slinks, es to nenoliedzu. Bet nu pašai mašīnai liela daļa funkcijas ir slinkuma lāpīšanai...
>Tieši tā - pataloģiski slinki ībļi kuri dzīvo pilsētā un stumdās mazus gabaliņus pa to pilsētu; režīms kas mašīnai nav īpaši piemērots, sevišķi ziemā.
Nevajag sevi pazemot apsaukājoties. Turpini locīties pa auto salonu, jo pats neredzi, kur brauc, un domāt, ka esi visgudrākais. ;)
Nu manuprāt pēc 27km nobraukšanas vēl ir dafiga sniega uz jumta, tātad tik labi tas tomēr pats nemaz nenotīras. Un ja uz brīdi temperatūra pakāpjas plusos, un tad atkal mīnusos, tad tas kas tev tur ir palicis, pārvēršas par tādu ledus kluci kā te augstāk redzamajos video un apdraud satiksmi. Manuprāt gudri tas nav.
Pats komiskākais šajā visā ir tas, ka gudrākais no mums strādā gaterī par palīgstrādnieku un par dzīves sasniegumu uzskata biedēt šefu un pēc tam kopā ņirgt par to...
iciks rakstīja: Labi, no Liepājas līdz leišu robežai to mašīnu daudz nav, tad varbūt Tu nevienam netraucē un varbūt tas Tev arī neko neskādē.
Šis gadījums bildēs noteikti ir no dižās pilsētas, kur auto ir daudz, un īsti neizprotu to braucēju. Pat ja pajāt par pārējiem (aiz tādiem labi put), tad kā ar redzamību? Pakaļējais spogulis - bez variantiem, sānu logi arī. Nu labi, var teikt, ka sānu spoguļi uber alles un tikai muļķis bez tiem nevar iztikt, taču ir jau tās aklās zonas arī. Acs kaktiņš vienā, otrā sānu logā un redzi, ka blakus joslā kāds ir/nav. Šajā gadījumā - brauc kā mucā un pa spundi lūkojies.
Nu tas līdzīgi kā reizēm brauc mašīnas ar nolocītiem sānu spoguļiem.
msh rakstīja: Tad jāprasa kādu sildītāju tas tavs klients izmantoja... Visiem propelleriem iekšā ir termo drošinātājs kuram jāpārtrauc sildītāja darbība vēl pirms sakarsušas sildītāja detaļas ir spējušas izlauzties cauri tā korpusam - un no parasta propellera siltuma nekam nebūtu jādeg.
Drošinātāji tad ir, bet ne vienmēr tie nostrādā. Savulaik Ādažu čipsi nodega dēļ propellersildītāja. Ventilators noklemmēja, sildelements pārkarsa un izstiepās, koruss izkusa un sāka degt...
Gan jau ka vienreiz bija nostrādājis, bet kāds apgājis. Man pašam ir nācies pāris reizes tā apiet kādai ierīcei nodegušu termodrošinātāju - vienreiz vienam propellerim, kuru tā lietotājs, ar kuru dzīvoju vienā mājā, bija neuzmanīgi piekarinājis ar pakaļu pie sienas, citreiz vafeļu pannai, kurai viņš izbeidzās no tā, ka bik par ilgu paturēja vafeli iekšā....
Runājot par sniegu uz auto, diezgan daudzas pamazas sievietes mūsdienās brauc ar džipveidīgajiem , kuru jumtus, lai tos notīrītu, nemaz nevar aizsniegt. Un kaut kā neesmu pamanījis, ka kāds vai kāda tādēļ vazātu apkārt garo slotu vai pieslienamās kāpnes. Un vairums pilsētu iedzīvotāju auto tur atklātās stāvvietās vai kaut kur uz ielas un nemaz nepazīst tādu luksusu, kā personisko garāžu un tās dotās iespējas.
Sieviešu vadīto auto tuvumā nav vēlams uzturēties neatkarīgi no jumta stāvokļa.
Kur tad ir tas iemesls lai sieviete brauktu ar džipu, kuru pati pat nevar no sniega notīrīt? Mītiskā lielo auto drošība, kaut sīcis danco nepiesprādzēts pa mašīnu? Pilnpiedziņa kura pieejama arī mazākos auto? Man sievai pietiek ar pilnpiedziņas universāli kam ar normāla garuma slotiņu var gan jumtu notīrīt, gan dižpilsētas neceļus izbraukt un bedrēs pārsistu riepu arī nav bijis.
Te nav runas par praktiskumu, manuprāt.
Starp citu, tiešām pabiezu auto gadījumā bieži redzu likumsakarību - sieviete brauc ar parketnieku, bet veči ar augstā gala sedaniem. Iespējams, mīļākajām pērk to parketnieku kaut kādu iemeslu pēc, bet sev to, kas patīk. Kas zina.
msh rakstīja: Tieši tā - pataloģiski slinki ībļi kuri dzīvo pilsētā un stumdās mazus gabaliņus pa to pilsētu; režīms kas mašīnai nav īpaši piemērots, sevišķi ziemā. Ne par velti es esmu priecīgs ka mašīnai vairs nav jāpūst zem klajas debess, jo tie 2 km līdz darbam, loģiski, tiek braukti ar velosipēdu - garāža vēl lieliski noder par vēl vienu motivāciju braukt ar velosipēdu; velosipēds ir ātrāk izdabūnams no savas vietas.
Beigās šajā diskusijā atklājas paradokss - cilvēki, kuri citās diskusijās stāsta ka vajag pirkt jaunas mašīnas, jo ar tām esot tikai jābrauc bet nekas cits, šeit ar visām četrām ir par regulāru jāšanos pirms braukšanas, kamēr es esmu par principu "iekāp, sēdies un brauc". Ka beigās parēķinot stundas nesanāk ka ja mums būtu normālas ziemas, tas pats kasiņš [nenāk uz sitiena neviens cits jauno kastu fans prātā] gadā pavadītu ne mazāk laika kasot sniegu un ledu no mašīnas kā es skrūvējot mašīnu, nu tik vien ka es to daru ciešamā temperatūrā, bet viņš salā, ar lāsteku pie deguna...
Vai pataloģiska slinkuma dēļ pasaulē labākais auto šobrīd gadījumā nestāv uz klučiem garāžā?
msh rakstīja: Bildes no pagājušās ziemas
Pēc tam notīrīju priekšgalu, jo man vajadzēja atvērt haubi. Bet tā, principā pajāt. Labi, ja kādreiz vēl sanāks braukt ar kupenu uz jumta, tā kā te daži man ir apstāstījuši ka kaut kādos gŗūti iedomājamos laikapstākļos tā kupena var pārvērsties par ledus gabalu [nav to gadījies piedzīvot] , tad pirms braukšanas pārbaudīšu, kas man tur ir, sniegs vai ledus, un ja ledus, novākšu. Bet tā - patreizējajā mašīnas pielietojumā būtu slinkums - agrākajā, kad ar mašīnu pat tika braukts ar darbu, A90 periodā loģiski ka tika kasītas šaujamlūkas - jo ja sāktu dročīt visu mašīnu, tad tur rastos tāds laika patēriņš ka nav nemaz vērts ar mašīnu braukt [tas ir viens no iemesliem, kāpēc es dodu priekšroku velosipēdam ] - kad jau uzradās golfs, tas tika pārnests citā līmenī - pagājušoziem lielākoties problēma bija sarma - vai nu liku uz priekšas stikla plēves gabalu, vai arī uzliku sniegadēlista brilles, attaisīju abus priekšas logus, izbāzu galvu pa logu un dragāju, parasti no darba.
Bet nu šobrīd ir vēl ērtāk - ne par velti mans vectētiņš to golfu, kad tas piederēja viņam, nebija aprīkojis ar ledus skrāpi un slotiņu - jo mašīna, kas stāv garāžā, kurā ir viegli plusi, nevar uz sevis noturēt ne sniegu, ne ledu
Msh, tu es jocīgs. Labi, saprotu, ka poh-sms par pārējo satksmes dalībnieku drošību ir neatņemama lauku 3-stāveņu iedzīvotāju īpašība. Taču vai bail nav, ka piebremzējot, kaudze no jumta atradīsies uz priekšējā stikla?
Ziemā ar mūsu iesālītajiem ceļiem mašīna garāžā ar viegliem plusiem sarūsē ātrāk par opeli.
iciks rakstīja: Te nav runas par praktiskumu, manuprāt.
Starp citu, tiešām pabiezu auto gadījumā bieži redzu likumsakarību - sieviete brauc ar parketnieku, bet veči ar augstā gala sedaniem. Iespējams, mīļākajām pērk to parketnieku kaut kādu iemeslu pēc, bet sev to, kas patīk. Kas zina.
Parketniekā vertikāli vietas vairāk ;)
Alņi sniega bruņmašīnās
nu nekādi nesaprotu, kur tādi "veči" rodas, kas savu sūda Auris (HL 1992) nespēj notīrīt un šādi brauc pa ielu?
Cik maksā acīmredzami pirms izbraukšanas (nevis braucot ar vērpetēm aizmesta) valsts numurzīme un lukturu slēpšana?
Vācijā par šito varēja atrauties par braukšanu ar nenostiprinātu kravu... Kā diez ir pie mums?