Domā meistars bez interneta nenodiagnosticēs?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Domā meistars bez interneta nenodiagnosticēs?
Ja dzesēšanas šķidrums nav pazudis un ir redzams līmenis, tad 100 % vainīgs termostats. Bet kur iz garantija ka salona klimata kontrole ir kartībā? Jo pārkarstot motoram ar salona pečku var nodzesēt motoru! Vai siksna sūknim ir vietā? Neaizmirsti uzrakstīt arī par cēloni.
precīzāk, nevis drauga autoservisu, bet "drauga garāžu."
Ja šaubies, ka draugs noskaidros, tad kāda mārrutka dēļ pie viņa vedi? Tikai tāpēc, ka draugs?
Ir saglabājušies arī līdz mūsdienām tādi klauni, kuri pieraduši pie padumjo laiku blata sistēmas.
Tu domā, ka būs lētāk? Diez vai. Drīzāk pat dārgāk.
Ja draugam būtu bijis normāls serviss, neuzdotu te tādu jautājumu, vai ne tā?
p.s.
Dīvaini, ka šajā laucinieku prēmium škodā ir krāsniņa.... Laikam, maksimālajā komplektācijā.
Kalifornijas Viperim nav pat tādas, savādāk uz priekšu neies, liekais svars būs, nevarēs M5 nokost.
Nē, tas tiešām ir autoserviss, kurš ir licendēts un maksā visus nodokļus. Savu auto uzticu viņam, jo visi ieraksti par apkopi un remontdarbiem tiek veikti servisa grāmatiņā.Viņam pašlaik daudz darba un pie mana auto diagnodtiku varēs veikt tikai piekdien. Gribēju uzjautāt, varbūt kādam ir bijusi šāda problēma. Paldies, par jūsu viedokli.
Norauj termostatam vadus un ar testeri zvaniņa režīmā pamēri, kas notiek ar aukstu motoru un kas ar karstu. Gan jau ka šim modelim vēl ir bimetāla termostats, kas vienkārši saslēdz ķēdi uzsilstot sistēmai. Ja ir multimetrs ar termozondi, tad var nomērīt ar temperatūru dzesēšanas šķidrumam, pie kuras termostats ieslēdzas.
Kad dzinējs bija pārkarsis, dzesēšanas ventilators/ri griezās?
Jā, ventilātors griezās.
Ak, pacmitgadi sasniegušo auto problēmas! Parasti, ja krāsns nesilda, zudis dzeses šķidrums.
Es nezinu ar kādām plikām žurkām tu brauc ja padsmit gadus vecai mašīnai nav dzeses šķidruma līmeņa devējs - pēdējais audī, kam tā bija ekstra, nevis standartaprīkojums, laikam bija B3 un varbūt C3. Un parasti arī vajag kaut kur atstāt normālu peļķi lai dzese pārstātu darboties - piemēram, B3 četru katlu motora dzeses sistēma darbojas pilnīgi normāli iztrūkstot vienam litram šķidruma no, ja nemaldos, piecarpus - man nav ne jausmas cik daudz ir jāiztrūkst lai sāktos problēmas.
nezinu, pēdējā mašīna, kam iztrūka 'ūdens' bija 2008 dīzeļ vojādžeris. Trubas gabals beigts aiz motora, ūdens tecēja laukā. Nekādu brīdinājumlampu nemanīju. Kamēr sadūšojos uz nomainīšanu, vazāju kannu blakām, un, plītij paliekot aukstai, pielēj pa litram, diviem. Iepriekšējā pieredze par plīti un dzeses šķidruma daudzumu man nāk no VAŽņu laikiem.
PN - man nav nekādas sajēgas par B un C un kādiem tur Audi iekšējiem kodiem. Kur tos var redzēt? Ja vispēr var?
Man Opel-Merivai 1,3 CDTI astotajā mūža gadā līdzīgā situācijā vainīgs bija termostats.
Noteikt tur ir divas problēmas:
1.tas ir audi a6
2.tas ir s-line
Mana sieva to pašu teica!
Manuprāt sūknis noklājies. Jo ja būtu termostats, tad pečka dotu kaut kādu siltumu - mazāku, kad lielais loks un karstu, ja būtu mazais. Te izskatās, ka šķidrums necirkulē..
Ja tas būtu sūknis tad siksnai būtu kirdik.
Jā, siksna bija vietā un dzesēšanas šķidrums arī nebija zudis. Arī pirms tam dzinējs strādāja tīri, bez jebkādām liekām skaņām.
Sūknis - kā jau te minēja, lai nebūtu siltums, ir jāizpaliek cirkulācijai - bet gaisa burbuļiem pašiem no sevis nav jārodas. Lai siksna aizlidotu, kā ezis min, dzeses šķidrumam būtu jāsasalst - pietiekami daudz ir lasīts par situācijām kur sūkņa rotors aiziet pašplūsmā, ne šitam motoram bet vispār.
Bet vispār brīnos kādas vārnas tofika autors skaitīja braucot, ja jau reiz sagaidīja temp brīdinājumu - man tik stipri nervi nav lai noskatītos kā temperatūra uzkāpj līdz 120 grādiem, kur tas brīdinājums parādās.
Bija ļoti intensīva satiksme, visi steidzās savās ierastajās rīta gaitās. Nevēlējos nevienam traucēt ar savām problēmām. Tādēļ meklēju piemērotu vietu, kur apstāties, tā lai nevienam netraucētu. Dzinēja temperatūra kāpa pilnīgi pa sekundēm. Tas bija pavisam īss brīdis no 90 līdz 120. Kā iedegās brīdinājuma lampiņa, tā arī dažu sekunžu laikā atradu vietu, kur droši varēju apturēt auto.
Tik ātrs kāpums nav skaista lieta. Ja paveiksies, būs sūknis - man ar vecākiem četru katlu benzīnniekiem tikai bez cirkulācijas temperatūra kāpa lēni - ātru uzkāpienu piedzīvoju ar muteres mk3 kad tam pakorodējušās galvas dēļ iestājās dzeses problēmas, kuras vienkāršības dēļ var saukt par "izpūsta galvas blīve" - tur pusotra kilometra distancē remdenam motoram temperatūra uzkāpa virs 110 un sāka tvaiku pūst...
Jā, tas ir ļoti nepatīkam gadījums. Ceru, ka manam auto ar dzinēju viss būs labi, ka būs mazākā bēda. Tagad gaidu ziņu no meistariem. Nepatīk braukt ar citu auto. Gribās savu. Savs ir savs.
Vo laiki pienākuši. Tādas muļķības runā ka bail paliek.
Šķidrums nepazuda = trubas un sistēma vesela.
Karst + nepūš silto gaisu = sūknis kirdik.
Siksna vesela + Karst + nepūš silto gaisu = sūknim lāpstiņas uz ass neturas.
Jo, ja termostats būtu nosprūdis ciet, tad salonā būtu karsti.
šim v6 tdi sūkni griež zobsiksna, līdz ar ko ja būtu pušu siksna, motors būtu jau sen beigts.
Pieņemu ka pēdējā siksnas maiņas reizē uz sūkni ietaupīja.
120c ir daudz, bet dēļ īsās galvas 3 cilindri uz galvu nav tik mirstami kā piem 6 cilindri rindā.
Tagad jāskatās cik sen mainītas siksnas, varbūt ir izdevīgāk mainīt visas un maukt nākamos 100tkm.
termostatu arī iesaku likt jaunu, oriģinālo.
Ar audi un s-line te nekāda sakara
Un nojaukt priekšu šim auto ir maks 1h darbs. Tas ja zin ko dara, ja nezin tad apm 2-3h.
+ daudz, tikai sūkņa vaina.
Paldies! Jūsu teiktais izklausās visticamākais.
Sveiki! Atklājās patiesā vaina. Ūdens sūknis bija noķīlējis. Par laimi siksna bija tikai daļēji saplīsusi. Jānomaina būs arī termostats, siksnas un visi rullīši, lai nav jātgriežas pie šī procesa. Rīt viss tiks samainīts un auto atkal būs uz ceļa. Paldies visiem, kuri izteica savu viedokli. Veiksmi visiem uz ceļiem!
Bet sūknis klusi nemirst,viņš pirms tam vēl kādu laiku trobeli taisa,no personiskās pieredzes to saku.Markus sūkni atstāja oriģinālo bet samaksāju par jauno.Nobraucu pēc siksnas maiņas 40k un kaut kas sāka grabēt,braucu atkal uz Markusu un atklājās kad sūknis grab.
A varbūt tofika autors neprecīzi izteicās un patiesībā plastmasas rotors aizgāja pašplūsmā?
Tas ir pats interesantākais, ka nebija nekādas liekas skaņas. Dzinējs strādāja tīri. Es reiz savam 7.sērijas BMW nomainīju 2 udens sūkņus un abas reizes to varēja konstatēt pēc nepatīkamās skaņas. Kaut kāda mistika.
Audiniekam dīzelim vai tad nav elektriskais papildus cirkulācijas sūknītis? Man sharanam ar 1,9tdi ar līdzīga vaina bij, rotoriņš uz ass gāja apkārt. Tik šitiem vāģiem ir papildus elektriskais cirkulācijas sūknis, kas izslēdzot dzinēju vēl kādas min turpina dzenāt dzesēšanas šķidrumu. Tas auto tikko bija no fāterlandes atvests un tāds vesels bez defektiem... Nevarēju uz reiz saprast ko tāds tika pārdots. Tik vēlāk, nedaudz palietojot virs 110km/h sāka t kāpt. Domāju blīve vai plaisa galvā, tik šķidrums nezuda...Tā kādu mēnesi arī nobraukāju, līdz saņēmos mainīt siksnu un pārējos grabuļus. Tad arī atklājās sūkņa defekts.
Pērkot bija taču iespēja iepriekš jau noskaidrot, cik kas maksā, un v veida dzinējiem siksnas maiņa vienmēr maksā vairāk nekā rindas. bet 300 eur uz 120tkm manuprāt nav tik traki. Mani joprojām pārsteidz v6 tdi daudzums uz ielām, ja reiz tie ir tik slikti. Liek padomāt, ne?
Pa 300 nesanāks. Man kaimiņam bija tads Audi, siksnas, roļiki, sūknis un darbs neaudi servī izmaksāja latos nepilni 900 LVL. Labākais bija tas, ka šis nākošajā dienā pēc apkopes uz grantenes satikās ar putekļu mākonī ar citu kaimiņu purns purnā. Abi tika cauri ar pāris lauztiem kauliem, auto - uz šrotu.
Ā, eļļas maiņa arī laikam bija apkopes cenā.
Vai nu tajā servisā par mehiem strādā kādas TV slavenības , vai arī tā siksnu maiņa patiesībā saturēja ko stipri vairāk par siksnām. 900 ls - tas ir stipri par daudz priekš tā motora zobenes un eļļas maiņas pat ar visu purna nojaukšanu - tik diez vai pat paceltos D2 A8 4.2, kam zobenes maiņas komplekts pats par sevi maksā ~300 ls.
Drīzāk tur pie viena arī mainīja rokerus un kompensatorus.
Diezgan ilgi to sūkni mainīja.
Tā arī neizdevās tikt prom no autoservisa. Atklājās jauna problēma. Trešajam cilindram negrib strādāt degvielas sprausla. Auto slāpst nost un diagnostika uzrāda kļūdu trešā cilindra sprauslā. Mēģināsim atras problēmu. Iespējam vaina ir elektrībā, jo sprauslas ir jaunas.
Pārbaudiet vadus, vai kautkas nav izkusis pēc pārkaršanas.
tad obligāti nomaini sprauslu. Nomaini vēl kaut kādus sensorus. Vel vajag kvēlsveci nomainīt.
Tā ir ar tiem kaktu servisiem, kur maina visu pēc kārtas.
Bet es brīdināju!
Tā kā sprauslas te vēl ir mehāniskas, diez vai tur būs kāds sakars ar elektrību...
Nu bet Vienai no viņām jau drusku būs gan tas sakars;)
Kam, sprauslai kurā ir iesmidzes momenta sākuma devējs? Bez viņas motors darbojas, vienīgi vadība bez iespējas pārliecināties ka iesmidzināšana notiek pareizā laikā, izveic motora aizsardzības pasākumus.
Bet vispār izklausās jocīgi - problēma ar trešo katlu, bet ģībst nost motors - tur ir divas dažādas problēmas.
Tā elektriskā sprausla ar to sākumdevēju manupraat ka atrodas tieši 3-šajā cilindrā.Ja viņa nedarbojas- nevar pareizi iestatīt to momentu. Gadījumos, kad ticis veikts remonts,siksnasmaiņa vai vnk mainītas sprauslas- tā sprausla ir vajadzīga.Citos gadījumos (kad iesm. moments jau ir sākotnēji daudzmaz sakarīgi ieregulēts un nav darītas manipulācijas kas viņu fundamentāli izregulētu) šī te sprauslas nozīme mazinās un tās elektriskā daļa var būt kaut vai nestrādājoša.Ja vi'ņa nestrādā- el.daļu var noskrūvēt un samainīt, paņemot to šrotā no citas/labas sprauslas. Vēl tur ir garš vads, kas peld eļļā un kuru var viegli savainot, piem,kad visādi "meistari" grābstās gar vārstu vāku.
Vēl ir tā, ka velkot paralēles ar ebaja un amazona reklāmu ka "cilvēki, kuriem interesēja Šis, interesējās arī Par...", tad priekš tiem, kuri "aizņemās no Drauga" riepas un lukturus TA iziešanai, pastāv opcija aizņemties pie viena arī šo sprauslu- ieskrūvēt uz brītiņu, lai ieregulētu iestatījumus,un tad uzreiz var mierīgi likt atpakaļ savu veco ;D
Nezinu par šito motoru, ir maza pieredze ar 2.5 10v - ne mani personīgie motori, vienkārši pie manis kā cilvēka kas māk darboties ar datoru un lodāmuru reizēm kāds atbrauc - AELim ar nestrādājušo sprauslu ar vadu ir kaut kāds ierobežojums - vai tik nebija tā ka tikai līdz 2k ļāva griezt - tā es nopratu no cilvēka, kuram nesen salodēju tās sprauslas štekerī notrūkušu vadu - zinu arī pāris motorus, kuriem nav varēts ar VCDS noregulēt iesmidzes momentu kā pienākas; varbūt motora apgriezienu devējam zobgredzens ir nobīdījies vai kas tāds, ar rokām čamdījis neesmu viņu, vai tā var notikt, nezinu - pieredzējis mehs ar indikatorpulksteni noregulē momentu un viss notiek un viss darbojas, tas nekas ka kompis redz ka moments ir auzās.
Vernons rakstīja: Jaunā paaudze atbildi meklē "jutūbē"!
Gribēji teikt "Googlē" un "Forumā". Kur problēma? Nav taču slikti zināt pirms ej uzsist klaču ar meistaru, lai nav jāmirkšķina actiņas un jāliek manīt, ka ne vella nesaprot ))
Kā mani šorīt pievīla Audi A6.
Sveiki, iAuto foruma biedri. Šorīt mani pirmo reizi, trīs gadu lietošanas laikā pievīla Audi A6. Pārsvarā šo auto lieto mana sieva, bet kad esmu Latvijā braucu es.( Audi A6 2004.gads 2.5 TDi, S - line ). Tā nu šorīt vajadzēja puiku aizvest pie ģimenes ārsta, jo parādijies bija klepus un sievu uz darbu.
Jau izbraucot no mājas šķita dīvaini, ka auto salons vēl ir auksts, parasti salons ļoti ātri uzsilst. Braucu no Ķekavas, virzienā uz Rīgu. Parasti apbraucu sastrēgumu caur Katlakalnu. Katlakalnā sapratu, ka nebūs labi, jo vēl aizvien krāsniņa pūta auksto gaisu un dzinēja temperatūra sāka kāpt ar vien augstāk. Līdz iedegās dzesēšanas šķidruma brīdinājuma lampiņa. Apstājos autobusa pieturā, dzinējs bija nedaudz pārkarsis. Skaidrs bija tas, ka sievai ceļš uz darbu bija jāturpina ar autobusu. Aizgādāju A6 uz drauga autoservisu, lai atrod problēmu. Ceru, ka tas ir tikai termostats. Sliktākajā gadījumā ūdens sūknis. Kā, jau drošvien zinat, tas nav lēts pasākums, jo jājauc nost visa auto priekša.
Kā jums šķiet, vai tas varētu būt termostats? Jo dzesēšanas šķidrums nekur nepazuda, kā tas parasti notiek pie ūdens sūkņa bojājuma. Paldies! Jauku dienu visiem, lai jūsu auto jūs nekad nepieviļ!