Dīleris.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tūlīt atskries komunisti un teiks, ka vajadzēja VAG vai bmw pirkt.
Bet starp mums runājot - tev nevajadzēja tādu tēmu izveidot. Te visi uzskata, ka amerikāņu auto ir gavno, jo servisa nav. Tagad teiks, ka jaguāri arī gavno.
Dīleris arī nevienmēr ir visuvarens, ja problēma ir elektrībā tad noteikti jāsāk ar dīlera diagnostiku lai saprastu kur ir problēma, tālāk jau tad var domāt kā un kur to problēmu novērst.
Pie dīlera remontēt var tikai jaunu auto garantijas laikā. Un pat tad nav garantijas ka tiks salabots, ja problēma nav aprakstīta manuālī.
2005gads 2.7ttd S-Type.
"Vibrē" ieskrienoties. Bet ne vienmēr. Var nobraukt pāris kilometrus un viss ok. Pēc tam ja pastāv tad atkal normāli kādu gabalu. Sajūta tāda ,ka degviela par īsu. Degvielas,Gaisa filtrus nomainīju, bāku iztīrīju. Nekādu DTC kodu nav.
Citi ieteiktie problēmas varianti:
Turbīna laiž garām (viena no divām)
Atrumkārba
Kardāns
Priekšējais tilts.
Inžektors
MAF
utt.
Vajadzīgi normāli speciālisti ar galvu, bet ne tikai ar "workshop" manuāļu algoritmiem.
Tādos gadījumos parasti nākas atstāt auto servisotājiem, lai braukā ar piespraustu kompi. Ir man viens draugs, auto diagnostiķis, bet šaubos vai viņš alkst ar Jaguāru čakarēties, savu darbu pietiek. CR ar Siemens pjezo sprauslām neizceļas ar ilgmūžību, ganjau kāda no tām ir pusbeigta.
Sevi cienošs Jaguar īpašnieks nebrauc ar tādu plīstošu šrotu. Kad automobilis ir nolietojies, tas tiek nodots tolmetā un salonā paņemts jauns un smuks Jaguar.
Ir auto, kas nav paredzēti bomāriem.
Varbūt vaina ne tur kur rakstīji? Varbūt aplūkot auto no apakšas. Ir redzēti auto, kuri vibrē kad kāda detaļa piekarē ir nodilusi. To salabojot, pāriet.
Man čoms savu reti plīstošo XJ40 remontē tā dzimtenē. Šeit tikai apkopes veic un stāvot pazīstamam meistaram aiz muguras ar koku rokā.
Tā ir mehāniska vibrācija vai tas nāk no motora? Simptomi tādi, ka es teiktu, ka tev karājošais gultnis ir pilnīgi izšķīdis!
Es nezinu, kāda ātrumkārba ir Jaguaram, bet LR Disco3 (šis pats 2.7 dzinējs) vibrāciju visizteiktāk nelielā slīpumā uz augšu pie 1500 apg un ap 40 kmh radīja ātrumkārbas muftas nepārtraukta saslēgšanās un izslīdēšana. Ļoti izplatīts simptoms Disco3, vienkāršākais risinājjums ir 1-2 tūbiņas Dr Tranny (var pameklēt google šo problēmu un risinājumus). Man personīgi jau 20kkm viss ok. Sliktākais variants - muftas maiņa, ja tiešām Jaguaram ir tā pati ātrumkārba.
Ir novērots, ka arī beigti motora spilveni padara auto nebraucamu un sajūta, ka kārba čupā.
Diskisija es skatos ir ļoti aizraujoša. Tikai pagaidām nevienas atbildes uz jautājumu nav.
Cik saprotu jums pašiem nav ne ziņas par servisu kuram var uzticēt savu jaguāru.
Pie šādas problēma nav vajadzīgs Jaguar serviss un ja domā ka kāds bez auto apskates pa telefonu pateiks ka pilnīgi noteikti zin kur ir problēma tad viņs dirš un pie tāda vari mierīgi nebraukt.
vari sākt ar dzinēja diagnostiku, kas noteiks vai MAF un turbīnas ir kārtībā-tur vajadzēs spečuku kas saprot kas, kā un kapēc strādā -turbochip, kaross, jonix un tā tālāk zināmi čipotāji.
Ja motors un kārba kārtībā tad skaties +/- zolīdu servisu piekares diagnostikai-derēs līdzīgas konfigurācijas automašīnu ne dīleru servisi (audi/bmw/mercedes) Galvenais lai nav tā ka Tu maksā bet mēs mainam visu pēc kārtas.
Tikpat labi tas var būt vairākas problēmas un novēršot vienu defekts nepazudīs.
edlv
Ko tad tu gribēji un kādu atbildi centies sagaidīt? Lai caur datoru kāds skaidri pasaka, kas tev tur ir un varbūt vēl salabo? Pasaki paldies, ka cilvēki vismaz izsaka iespējamos variantus! Tur bez izbraukšanas ar auto kā arī diagnostikas (ja tā tiešām ir motora problēma, nevis mehāniska) neko nevarēs pateikt. Motorā tā tikpat labi var būt kāda sensora/devēja kļūda vai arī sprauslas/sūkņa defekts. No mehāniskajām vainām kā jau te minēja iepriekš - ātrumkārba vai manā gadījumā ar vienu Bmw - karājošais gultnis bija praktiski izjucis un pie konkrētiem ātrumiem sākās ļoti spēcīga vibrācija (teju nebija iespējams pabraukt). Ar avareikām uz 50 km/h, ne ātrāk.
Tu uzdevi jautājumu. Cilvēki atbildēja, viens te pat padalījies ar reālu pieredzi. WTF? Ko tad Tu gribi?
P.S. Ja man būtu identiska situācija, es tik un tā pie dīlera vestu. Goda vārds. Arī lietotam auto, ja citi galā netiek.
Dīleris ne dīleris. Tas motors ir vienāds ar Peugeot un Citroen esošo PSA verķi. Lai saprastu ir/nav problēmas motorā vajag jebkuru adekvātu dīzeļa diagnostikas specu, kas ir gatavs to ņemt pretī. Ganjau arī Amserv Karasta var paņemt, motors tas pats kas Peugeot.
"vibrē" nozīmē nevienmērīgu darbību kādā no cilindriem (turbīnas izjūtami nevibrē, ja sāk vibrēt - tad dzelži pa gaisu un pilns intercoolers lāpstiņu šķembu). Sistēma CR - nav nekāds brīnums ka kāda no sprauslām var daļēji beigties. Restaurēta sprausla maksā no kādiem 200EUR, jauna tuvāk pie 400.
Kā rāda prakse, tad vienam un tam pašam dzinējam dažādās auto markās var būt pavisam atšķirīgas vadības programmas un atšķirīgas "uzkabes". Un ražotāji to visu ir tiktālu sarežģījuši, ka pat elementāru diagnostiku vairs nevar uztaisīt bez sasaistes ar dīlera serveri.
viencexperc rakstīja: Tūlīt atskries komunisti un teiks, ka vajadzēja VAG vai bmw pirkt.
Bet starp mums runājot - tev nevajadzēja tādu tēmu izveidot. Te visi uzskata, ka amerikāņu auto ir gavno, jo servisa nav. Tagad teiks, ka jaguāri arī gavno.
Tu precīzi nosauci vienu iemeslu kāpēc visādus lētučus vai arī visādus eksotiskus brīnumus, vai arī mašīnas, ar kurām brauc mājsaimnieces un pensionāri, bet ne entuziasti vai vismaz cilvēki ar taisnām rokām - nav vērts pirkt - jo pirmajos divos gadījumos servisos visdrīzāk neko nesapratīs, bet pirmajā un pēdējajā internetā infa arī nebūs atrodama.
" visādus lētučus vai arī visādus eksotiskus brīnumus, vai arī mašīnas, ar kurām brauc mājsaimnieces un pensionāri," Nezinu par mājsaimniecēm, bet pensionāri visai ciena Volvo XC 90, Volvo XC 70, Volvo V70 un visādus vecus Meršus ;)
Ak tā atcerējos, viena mājsaimniece brauca ar Hyundai Santa Fe un Jeep Compass.
Guzis
Ganjau arī Amserv Karasta var paņemt, motors tas pats kas Peugeot.
......
Cik sapratu tad Amservs sadarbojas ar dīzeļcentru , kā teikt ārpakalpojumi . Tad jau labāk uzreiz pie dīzelistiem
imzz rakstīja: " visādus lētučus vai arī visādus eksotiskus brīnumus, vai arī mašīnas, ar kurām brauc mājsaimnieces un pensionāri," Nezinu par mājsaimniecēm, bet pensionāri visai ciena Volvo XC 90, Volvo XC 70, Volvo V70 un visādus vecus Meršus ;)
Ak tā atcerējos, viena mājsaimniece brauca ar Hyundai Santa Fe un Jeep Compass.
Jā, un kā reiz jaunie lolvo tam atbilst. Kā teica pazīstams pirmās paaudzes S80 īpašnieks, tehniskā informācija tai kastei ir kā aizliegtas narkotikas - nekur nav. Un tā ir tikai pirmā paaudze...
Kur remontēt Jaguar ?
Labdien,
Braucu ar S-Type dīzeli jau divus gadus. Autiņš ļoti patīk. Vienīgā problēma ir normāls autoserviss.
Līdz šim nopietnu problēmu nebija. Viss bija skaidrs un saprotams. Vienkārši nopērc detaļu un nomaini. Bet tagad parādījās nesaprotama problēma kur būtu vajadzīga speciālista pieredze. Diemžēl servisos kur griezos man vai nu atsaka uzreiz vai arī "atbrauciet pemēģināsim", kas galīgi neizraisa nekādu uzticību. Gribētos dzirdēt kaut ko optimiskāku.
Lūdzu iesakiet kādu normālu servisu.
Paldies.