Es atrastu citu dzinēju Lietuvā. Lēti un efektīvi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es atrastu citu dzinēju Lietuvā. Lēti un efektīvi
Labrīt,
Kasinsh79!?
Vai Tev ir ieteikumi, kur var meklēt???
Mana ikdiena absalūti, nav saistīta ar šo tehnisko sfēru...
Ko tu darīsi, kad atradīsi šo citu dzinēju? Ar to bagažniekā braukāsi pa pilsētu un meklēsi kurš var pārskrūvēt? Pati/s pagalmā veiksi šo operāciju?
Vienīgais prātīgais variants ir meklēt servisu, kurš veic vai nu remontu, vai dzinēja maiņas operāciju. Un lai viņi paši sameklē atbilstošu dzinēju un/vai rezerves daļas.
Taisīt esošo dzinēju noteikti nav jēga. Dzinējs, vismaz bloks, galvai utt. der no Ford Focus II/Mondeo III un Volvo V50.
Vēl vajag padomāt vai vispār šajā mašīnā ir vērts ieguldīt naudu. Ņemot vērā Mazda 6 rūsēšanas intensitāti, vajag labi apdomāt vai ar šo mašīnu vēl gribēsi braukt pāris gadus.
Ja pats nespēj atrast un nomainīt motoru, noteikti nav vērts. Tev jau jāskaita ne tikai izmaksas, lai rezerves motoru nopirktu un ļautu meistaram nomainīt, bet arī laiku, ko patērē šo operāciju veicot. Kas ir vai nu laiks, ko varētu pavadīt, lai pelnītu naudu, vai arī brīvais laiks, ko nudien varēsi izmantot lietderīgāk, nekā braukājot pa Lietuvas šrotiem.
Ņemot vērā mašīnas aptuveni tirgus vērtību - minu, ka tā varētu būt ap 1000-1500 EUR vai tā - nedomāju, ka ir vērts ieguldīt. Atdot perekupam pa 700 un paņem kaut ko citu vietā.
Patiešām "Ēd" eļļu? Vai tek kautt kur ārā. Man vienam pazīstamam ( ne mazdai) ēda apmēram litru uz 100km, bet izrādījās, ka dzinējam salūzusi kāda detaļa. Pēc tam bija ideāli. Ja nav variantu nopirkt dzinēju, es pamēģinātu izjaukt. Tikai nevis pie kaut kāda "vīra", bet pie kaut kā, kurš sajēdz dzinējos. Nedzīvo taču kurzemē, kur māja no mājas ir 500 km. Var taču atrast kādu servisu, kurš ņemas ar dzinējiem, un kaut ko sajēdz.
Atceries senu senlatviešu teicienu:
"Ja gribi ieekonomēt uz remontu, sanāks vēl dārgāk, un nāksies pārdot savu bēem-vē".
Tas M6 motors ir bēdīgi slavens ar eļļas rīšanu. Vajag jaunus virzuļus, gredzenus un vārstu blīvslēgus. Uz tā auto tirgus bezvērtības fona - bezjēdzīgi mainīt. Ja vien nedara pats pa lēto.
Mazda 6 bēda!
Labvakar vai labrīt gan Kungi, gan iespējams Dāmas!
Man ievilkusies ķibele, jau aptuveni 3 mēnešu garumā...
Vrb, šeit ir kāds zinošs un ar pieredzes bagāžu spēcīgs padomu devējs!?
Tātad pie tēmas.
Man ir Mazda 6, 2006.gada ar 1,8 benzīna dzinēju, kurš šobrīd "ēd" eļļu 1:1 ar beznīnu (vrb uz pusi pārspīlēts...)
Sākumā bija doma remontēt šo pašu dzinēju, servisā pie vīra, kas prot savu darbu, bet arī viņš ir tikai cilvēks un visu nepārzin...
Šobrīd ODO metrs rāda 350 000km, līdz ar to māc šaubas vai šo dzinējam, vairs jēga dvest otru jaunību,
Sāku bez liela kreņķa meklēt 1,8 benz.dzinēju, vadoties pēc izlaiduma gada, un motora līdzīga vizuālā izskata un detaļu izvietojuma...- ir pagājuši nesteidzīgi trīs mēneši, un rezultāts apaļa 0!!!
Jautājums:
1. Vai varētu derēt motors ar šādu tilpumu no cita gada, bet no Mazda6?
2. Vēl šāds motora tilpums un motora kods L8, ir Mazda 5, vai no tāda modeļa der?
3. Kas notiek pēc tam ar elektro programmām un t.m.l.!?
P.s.
Maziņš Paldies, jau tiem, kas būs šo Manu sāpi apsmadzeņojis un nodomājis, pērc citu a/m...
Bet lūgums, ja īsti neesi drošs, par pamatojumu, domai ko vēlies ieteikt!!? Tad labāk paliec pie savām domām, vai vnk novēli, ātrāk Man rast šai ķibelei risinājumu...