Ļoti, ļoti patika
Neatrodu mīnusus, ja ne testa auto dārgā iegādes cena - 60450 eur (bez atlaides - 73154 eur)
Ļoti, ļoti patika
Neatrodu mīnusus, ja ne testa auto dārgā iegādes cena - 60450 eur (bez atlaides - 73154 eur)
Foto Volvo XC60 2017 / 2018
Volvo-XC60... Volvo-XC90 mazais brālis, kurš salīdzinājumā ar iepriekšējo paaudzi ir paaudzies, sasniedzot 469 cm garumu, 286,5 cm riteņu bāzi un 190 cm platumu. XC-60 tiek piedāvāts ar divu veidu benzīna motoriem (254 vai 320 zirgspēki), kam cenas sākas no 48571 EUR, divu veidu dīzeļiem (190 vai 235 zirgspēki), kam cenas sākas no 49328 EUR, kā arī plug-in hibrīdu ar kopējo sistēmas jaudu 407 zirgspēki un sākumcenu 64201 EUR.
Testētajam XC-60 bija 2 litru 235 zirgspēku dīzeļmotors, astoņpakāpju automāts, pašmasa 1879 kg. Kā var spriest pēc Kasiņa augstāk norādītās auto cenas, mašīna bija pārbāzta ar papildaprīkojumu. Man ar Volvo-XC60 sanāca braukt pa salāpīto Jūrmalas-Talsu šoseju posmā tuvāk Ķesterciemam. Kaut kā šis Volvo man nepatika... Likās, ka auto pa ceļu peld, nav pietiekami stabils... Iespējams, ka pie vainas bija piekares regulējumi, jo tos, kā jau pašlaik šādā cenu grupā ierasts, var izvēlēties dažādus. Tomēr man labāk patīk, ka šie regulējumi (Komforts, Sports) automobilim nav, jo ir zināmi gana daudz automobiļi, kuriem viens vienīgais piekares regulējums ir izdevies optimāls un vadītājam nav nekas jāgudro. Dažas reizes sanāca apdzīt lēni (60-70 km/h) braucošus auto. Paātrinājums, protams, iespaidīgs, taču tādos brīžos dīzeļmotora rūkoņa likās par skaļu. Nepatika Volvo-XC60 starta kloķītis - kaut kāda jocīga sudrabota poga, kas jāsatver un jāgriež pulksteņa rādītāja virzienā. Jaunais Volvo instrumentu paneļa stils arī nav manā gaumē... Tātad Volvo-XC60 es nepirktu, bet labprāt iegādātos vismaz divreiz lētāko KIA-Sportage, kuru baudīju pagājušā gada Rudens Mediju testa braucienā.
GadaAuto rakstīja: Foto Volvo XC60 2017 / 2018
Pavisam atšķirīgs no pirmajiem diviem – lielāks, dārgāks, bet eleganti skandināviski skaists. Atšķirībā no vācu premium klases braucamajiem, Volvo dizaineri ir izveidojuši interesantu dizaina līniju, kas radikāli atšķiras no citiem. Nav jau tā, ka Volvo to nebūtu darījis arī iepriekš, bet šoreiz tas izdevies vēl veiksmīgāk. Par to arī augstais vērtējums, jo par pārējo īsti nav ko piebilst – viss, kā jau labam drošam zviedru auto.
Esmu pagalam izbrīnīts par Volvo-XC60 uzvaru Tautas simpātiju balsojumā...
VWfans rakstīja: Esmu pagalam izbrīnīts par Volvo-XC60 uzvaru Tautas simpātiju balsojumā...
Par ko būt izbrīnītam? Lielisks auto dizainiski, ne sliktāks - tehniski, reāls brauktprieks. Visu cieņu Tev personīgi - bet, neviens bāzes mazauto tādu prieku no brauciena nespēj radīt, kā testētais mega nokomplektētais XC60
Es teiktu tā - ja man būtu lieki palieli naudas līdzekļi (kaut vai BRĪVA iespēja maksāt tādu autolīzingu) - mana izvēle, iespējams, arī kristu par abu XC60. Citādi patlaban tas nav mans līmenis, auto ir stipri citas raudzes (segmenta).
Volvo no pirmā sekundes sevi apliecina, kā īsts premium auto-gan dizainā, gan aprīkojumā, gan kvalitātē, gan cenā...
un ne velti šī marka atradusi un noslīpējus dizainu, kas Latvijā ļauj divus gadus pēc kārtas konkursā Gadaauto iegūt skatītāju simpātijas balvu
Testētajam auto bija 2 litru 235 zirgspēku dīzeļmotors, astoņpakāpju automāts un cena~ 73000 EUR un būtībā auto visi parametri atbilst šiem cipariem...
salons ļooti kvalitatīvs un dārgs un kā odziņ uz putukrējuma ir Bowers & Wilkins mūziks iekārta- skaņa un noformējums ar metāla elementiem, izskatās un taustās dārgi..
Salons ar gaišu ādu, paneļa arhitektūru, kad panelim virspusē ir liels laukums, nodrošinot dārgu/izšķērdīgu sajūtu par telpas racionālo izmantošanu, bet tajā pat laikā radot pamatīgu un droša auto sajūtu, nodrošina sajūtas kādas sagaidāmas no klasi augstākiem auto. Dzinēja veiktspēja ir atbilstoša, vienīgi dzinēja dīzeļa piesitieni dažbrīd ir par uzstājīgi. Gaitas īpašības nodrošina pārliecinošu pārvietošanos pa jebkādu segumu, arī smilšu kalniņiem- pārslēdzot offroad režīmu auto paliek ļoti pārliecinošs, ļaujot izspolēt visiem riteņiem, brīžos kad vajag/gribās.
Auto ir cienīgs lielā brāļa XC90 līdzgaitnieks un dažās situācijās kad izmēram ir nozīme, pat vairāk piemērots, piem. pilsētas teritorijā.
Volvo XC60 tests, atsauksmes un iespaidi 2017/2018
Jaunais Volvo XC60 2017 / 2018, kāda pieredze?