Valsts policija teica, tas esot pats pirmais, ko zagļu grupējums neitralizē.
Pats uzstādīju Sherlog.lv radioviļņu GPS, zādzības gadījumā es nemaz nemeklētu auto, to darītu bruņoti vīri. Starp citu, viņi atbild apdrošinātāju priekšā ar 100% segumu.
Valsts policija teica, tas esot pats pirmais, ko zagļu grupējums neitralizē.
Pats uzstādīju Sherlog.lv radioviļņu GPS, zādzības gadījumā es nemaz nemeklētu auto, to darītu bruņoti vīri. Starp citu, viņi atbild apdrošinātāju priekšā ar 100% segumu.
Izklausās slikti. Bet kā tad sherlocg? Viņi raidītājus nevar nobloķēt? Vai GPS bloķē dwfaultā? Ja nē, var taču uzlikt, ka ieslēdzas konkrētā laukā.
Izklausās slikti. Bet kā tad sherlocg? Viņi raidītājus nevar nobloķēt? Vai GPS bloķē dwfaultā? Ja nē, var taču uzlikt, ka ieslēdzas konkrētā laukā.
Nobloķēt var visu bet tad tiktu radīti traucējumi ne tikai raidītājam bet plašākā apkārtnē un to jau nevarētu nepamanīt. GPS uztvērējs nekad nav bijis domāts lietot slēptā veidā tāpēc nav brīnums ka šādam nolūkam neder.
Ir jānošķir divu veidu autozagļi. Ir tādi, kam kādā brīdī jūra līdz ceļiem un gribas pavizināties vai arī steidzami vajag naudu kārtējai devai. Un ir otrie - kas strādā profesionāli pēc pasūtījuma saraksta.
No pirmajiem pasargās elementāri risinājumi - "sekretkas" u.tml. Pat GPS izsekošanu par pavisam mazām naudiņām var uzlikt pašrocīgi - tam derēs jebkurš androīds ar kaut kādu minimālo datu pieslēgumu, kuru var iebāzt jebkur zem apšuvuma, nobarojot ar 5v standrata auto lādētāju. Varēsi pats izsekot googlē arī sievu, kam iedosi auto
Ja runājam par nopietniem auto un nopietniem aizdzinējiem, tad jau zīmējas pavisam cita bilde. Pirmkārt - no viņiem dārgie risinājumi visticamāk pasargās "nepareizā" veidā. Nopietnie tiek pie visiem vajadzīgajiem datiem - gan policijas, gan aizsardzības uzstādītāju. Un, uzstādot kaut ko nopietnu par lielu naudu, garantējot 100% apdrošināšanu, aizdzinēji saņems ziņu, ka šo nevajag aiztikt, tas jau jumtam maksā. Savukārt priekš citiem procedūra ir vienkārša - ne gluži "Gone in 60 seconds", bet shēma filmā parādīta diezgan labi. Uz ielas ir profesionāli jāatslēdz bloķētāji un jānoslāpē visi raidītāji un ļoti īsā laikā jātiek līdz ekranētam treilerim/garāžai, jo radiosignāla bloķētāji patiešām rada publiskus traucējumus un tiek atklāti ātri. Ekranētājā garāžā jau auto tiek noskanēts un attīrīts no visa liekā un tālāk jau ceļo ar jauniem iepriekš sagatavotiem papīriem un numuriem.
Kā "aizdzīt" nieka 20sek ar GSM signalizāciju aprīkotu auto - youtu.be/ZtFsQTDbE6I
Pērc Teslu. Neviena vēl nav aizdzīta. Internetā klīst video kā aizdzīt, bet lai to izdarītu, īpašniekam ir jābūt konkrētam aunapierei.
Vēl ir tehnoloģija, kas atpazīst cilvēku ( īpašnieku). Ja sēžas cits cilvēks, tad auto neiedarbinās. Nezinu cik tāda maksā uz eiropas-japānas-usa auto ( neesmu interesējies), bet ja to liek ķīniešu ražotāji uz saviem auto, tad nevarētu būt pārāk dārga.
Aizdzīt var visu, nebaidies, izmainās tikai līdzekļi. Teslas vēl šajā pusē nav parādījušās - kad būs, un parādīsies pieprasījums pēc daļām, sāks arī zagt, tas nekas ka šobrīd norvēģi un jeņķi tās nezog. Uztaisīs kāds grupējums kādu vienkāršu vadības bloku kas nodrošina pamatfunkcijas un ir iespraužams teslas bloka vietā, un atliks tikai atdabūt durvis vaļā un iemest to bloku. Teslas gadījumā tas būs vēl vienkāršāk nekā parastajām mašīnām, kur var būt vairākas motoru variācijas, kamēr teslai augstākais - viens motors vai divi.
durvju atvēršana jau ir pati grūtākā. Ja uztaisi programmu ar ko durvis atvērt, tad ar to pašu programmu vari aizbraukt un nevajag nekādu vadības bloku. Tikai īpašnieks uzreiz telefonā redzēs, ka auto brauc un kur. Vajag nozagt telefonu. Vai to uzlauzt, vai vēl kaut ko izdarīt. Tas jums ne parastais keiless...
Teslai nevajag blokus. Tesla laužas pavisam savādāk - tāpat kā telefons. Tā reizi pareizei ielādē programmatūras jauninājumus... Automātiski... Tik vien vajag, kā "iebarot" (piemēram ar klasisku WiFi uzlaušanu) pareizo programmatūru un mašīna pati aizbrauks pie jaunā īpašnieka - zaglim nemaz nebūs jāierodas klātienē un jāriskē ar pieķeršanu. Ja pusceļā pieķers, beigās izrādīsies, ka auto attālinātā zādzība ir veikta no Maizīša pazudušā datora.
Runājot par cilvēku atpazīšanu - aizmirsu kas tas bija par sejas atpazīšanas algoritmu, kaut kādam plakanajam telefonam laikam, ar kuru tika galā ar silikona masku. Noteikti tām mašīnu atpazīšanas sistēmām neko vairāk nevajadzēs un zagļiem būs pat ērtāk - nevajadzēs kā tajā viģikā, divus cilvēkus un sarežģītas iekārtas - pietiks ar ciparu spoguleni ar teleobjektīvu kvalitatīvi nofočēt īpašnieku, uztaisīt masku, iekāpt mašīnā un aizbraukt...
Mūsdienu tehnoloģijām ir pa spēkam arī uztaisīt pirkstu nospiedumu nolasīšanu, piemēram, uz stūres. Interesanti, uz automašīnām liek? Neesmu dzirdējis.
a nē, kaut kur dzirdēju.
Tas bija īsts auto, vai prototips, bet kaut kas tāds bija dzirdēts.
Biometriskā autentifikācija SŪ-KĀ. Pirkstu nospiedumus var nokopēt, ģīmi arī. Nokopēt nevar to, kas stāv cilvēkam galvā - ja pie durvīm un pie aizdedzes vajadzēs katrā vietā ievadīt astoņu ciparu PIN kodu, tas būs daudz drošāk nekā sejas atpazīšana un pirkstu nospiedumi kopā. Ir tikai viena problēma - drošība ir neērta, un tāpēc tas nenotiks - reku pircēji ar savu naudu jau balso par vieglāk nozogamām mašīnām, ka tik nav jāspiež poga uz pults un jāgriež atslēga, kādi tur vēl gari PIN kodi....
kasinsh79 rakstīja: Daudz patiesības
Līdz tai ''ekranētajai'' garažai vēl ir jātiek Kopš man iztīrija māju ,tsk mauriņtraktors tagad brauc LT , es alibabās pasūtīju gps trackeri un ieliku viņu jaunajā mauriņtraktorā . Konkrētā ķiniešu trackera platformā gps1010.com , ļoti labi var redzet vēsturiskos maršrutus un laikus . Tā kā nu , ja tāds čainu gps kakucis , kkur vāģī ir ieskrūvēts , ir kādas cerības ieraudzīt ceļu līdz ''ekranētajai'' garāžai P.S. pēc gada lietošanas konkrētajam čaina mēslam-GT01S beidzās platformas abonācija un nu vairs neko nerāda un netiek piedavats arī kā abonēt . Pavasarī lūkošos pēc jauna trakerīša un rūpīgāk ievērtēšu vai tiek piedāvāta platformas abonācija pēc 1year free trial .
Izklausās pesimistiski. Laikam visdrošāk tomēr ir kobra vai lāču slazds salonā.
Visdrošāk ir braukt ar Golf II. Tos nezog.
msh ir veiksminieks!
Visdrošāk ir nopirkt zagļiem neinteresējošu auto. Plus imobilaizers + Kasko.
Un var gulēt mierīgi.
Ar Sherlog arī guļu 100% mierīgi, diezgan vienalga, ka auto riska grupas Tad jau var “da jebkādu” izvēli.
Frančus arī nezog, tos var pirkt mierīgi saldam miegam
pajolis baigi reklame to sherlog, cik vini tev atljekaas par katlu klientu no shis miskastes?
Nu pa ''lielam'' ir marķējums un IGLA-no Autonams , ir Shegerlog un ir arī KASKO . Bet ja nu tomēr....... tad nevajag aizmirst par -15% pie atlīdzības + visādi loriņu ,kuri palika mašīnā , piššu ar jauna auto pirkšanu un KASKO sadārdzināšanos....
Kasinsh tās sajūtas ir izbaudījis ....
Nevajag pirkt polisi ar mīnus 15% un loriņus atstāt mašīnā.
Bet, tā taču ir standarta situācija visiem! Jo, tiek ņemts vērā “nolietojums”. Tādēļ zādzība ar visu kasko atbalstu - viens liels mīnuss ekonomiski un besis morāli.
Nav tā nekāda standarta situācija. Ja auto ir aprīkots ar vajadzīgajām drošības sistēmām, kopumā, nav problēmu dabūt nulles pašrisku zādzībai. Arī tas nolietojums, ko tu minēji - maksimums 1% mēnesī, tātad, 11 vari atraut tikai pēdējā mēnesī. Bet reālā dzīvē, iestājoties zādzībai vai totālajam losim, apdrošinātāji skatās reālo tirgus vērtību uz negadījuma brīdi.
ASV zagļiem esot vienkārša metode. Nozagtos autos novieto kādā nomaļā vietā un gaida. Ja arī pēc vairākām dienām pēc auto neviens neierodas, tad auto, visticamāk, nav apgādāts ar GPS. Auto skanēšana , lai atrastu GPS ierīci man šķiet problemātiska, jo raidītais signāls neapšaubāmi ir īss impulss, kas netiek raidīts nepārtraukti.
Ko jūs domājat par GPS, lai zādzības gadījumā atrastu auto?
Sveiki. Ik pa laikam internetā kāds meklē nozagto auto. No otras puses pilns internets ar visādām GPS izsekošanas ierīcēm. Nu lūk, ko jūs domājat par GPS uzstādīšanu uz auto, lai tpfu, tpfu, tpfu zādzības gadījumā to varētu atrast? No vienas puses pat jebkuram viedtālrunim ir GPS un to var atrast?