RX-7 club

RX-7 Reģ.: 23.04.2003

Atsaucieties!!![addsig]

 
1 2 3 4 5 6 7 ..40
DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

250 + 150 = 400Zs pret pašmasu 1300kg (nu nezinu, vai NOS palielina īpaši svaru) sanāk 307,7 Zs uz 1tonu. Tā neko, izklausās jau labi.[addsig]

Remus Reģ.: 13.09.2001
0 0 Atbildēt

To RX-7

Masiina ir ljoti labaa vizuaalaa un tehniskaa staavoklii ar visu tehnisko, vienkaarshi brachkam tas autinsh nav vajadziigs, vinsh tiek paardots 2500 $.

keanu Reģ.: 07.02.2002
0 0 Atbildēt

RX-7--Es nebuut nemineeju kaut kur kad veelos ar tevi skrieties,ja tu buutu sjeit ilgdziivotaajs tad tu jua sen pamaniitu ka man Mazdas RX modelji patiik,es vinjus atblstu,patiik rotormotori,ko Mazda vieniigaa razjo,citaas firmas it kaa to nonievaa,bet tiesji tas arii patiik Mazdas koncepcijai ka vinja ietur savu poziiciju un turpina attistiit rotornirku,taa kaa es esmu tavs sabiedrotais nevis ienaidnieks

p.s.manan micukam arii sarkanaa josla sakas pie 7000 rpm

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Priecājos, ka rotorus vēl mīl un ciena

Mičuks arī ir labs. Pašam man ir arī Pjero (būtu jābūt trakajam, lai kā vienīgo auto turētu RX-7), un kopumā par to varu tikai klabu teikt. Vienīgi Latvijā tie Mitsubishi dīleri tādi ķēmi... Tāpat kā Mazdas dīleri

Esmu sēdējis arī iekš 3000GT. Mašīnai nav ne vainas, taču salīdzinot ar RX-7 liekas tāda kā drusku smagnēja un arī komfortu var vēlēties labāku (tas mans personisks viedoklis). Tālajā 90.-to gadu sākumā mans tēvs kopā ar vācu Autohaus Gebr. Mūller gribēja sākt Mitsubishi tirdzniecību Latvijā (tad nebija vēl ne Skandi auto, ne arī daudz micuku uz ielām), bet vācieši nobijās no toreizējās ekonomiskās situācijas un paspējām pārdot labi ja dažas mašīnas - vācu papi aizlaidās.

Vispār Mazda ir mašīnas kā mašīnas, ne ar ko īpaši neizceļas, bet RX-7 ir šedevrs Par to vien jau Mazdu ir vērts godināt

Pašmasa no rūpnīcas 1315 kg (ja CSDD pareizi ierakstījusi, jo, piemēram, bračkas MX3 bija sarakstījuši apmēram džipa svaru, mudraki), NOS komplekts (ar tukšu balonu) svēra ap 12 kg.`

To Remus:

Apraksti, lūdzu, kas tas ir par modeli (atmosfēriskais vai Turbo, kura gada, kāds aprīkojums). Būšu ļoti priecīgs uzzināt [addsig]

Gasjs Reģ.: 21.10.2002
0 0 Atbildēt

Un atkal aiziet runa par dīleriem.

Cik šeit esmu salasījies par Skandi un pats izbaudījis M-Motors,

tad M-Motors ir zelta ļaudis. Tas, protams, nav objektīvs vērtējums. Aura auto vēl nomēģinājis neesmu.

Bet runājot par rotorniekiem - M-Motors man sastāstīja, ka decembrī varētu parādīties kāds RX-8. Neteica gan vai niknā vai mazāk niknā versija, bet to nu gan es izmēģināt gribētu.

Iedomājieties ko varētu dabūt gatavu, ja jaunajam Renesis (atmosfēriskais!!!) ar standarta 250Zs piekabinātu turbo!!! Vot tad gan būtu spridzeklis.

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

A cik tas RX-8 maksā? Varbūt to cenu padzirdot uzreiz jākrīt ģībonī

Mans viedoklis par RX-8 - tas ir kaut kas līdzīgi kā jaunais Hummer džips - nekādas romantikas Visi auto kļūst līdzīgi apaļīgi... vai arī to atšķirība ir ķēmīga, kā piemēram dažiem labiem Reno (piem., Kangoo), Citroēn, Fiat, Smart vai tamlīdzīgiem izkropļojumiem. Kur paliek sporta auto proporcija (garš motora pārsegs, plata bet zema virsbūve u.t.t.)? Piemēram, Mercedes - cepuri nost - mazajām sporta kupējām un rodsteriem tomēr saglabāta klasiskā virsbūves proporcija. Te, protams, nerunāju par monstiem itāļu stilā - vadītājs (kamikadze) sēž tieši pie priekšējā bampera, bet motors sabāzts salonā aiz viņa. Iet jau zvērā, bet kur tie 2 metri dzivības, par kuriem fanot?[addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Interesanti būtu, ko tāds Renesis dzinējs darītu, ja tam noņemtu ekoloģijas pribumbasus, pieliktu turbīnu un to visu iestūķētu 2. vai 3. paaudzes RX-7 kuzovā

Laikam jau tomēr Cosmo 3-rotoru Twin Turbo labāk padodas tjūningam un implantēšanai iekš RX-7 Un lētāks...[addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Paskaidroju, jo priekšpēdējais teksts ir drusku samudžināts - monstri itāļu stilā ir Lamborghini.[addsig]

Remus Reģ.: 13.09.2001
0 0 Atbildēt

Taatad `90 gada rx-7 sarkanaa kraasaa, 1,3 turbo II visi tie pashi navaroti, kas tev iznjemot kondishku.

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Nopietni...

Kādā stāvoklī ir motors un turbīna? Cik rāda odometrs?[addsig]

Remus Reģ.: 13.09.2001
0 0 Atbildēt

Brachka tev uzzvaniis, tad runaajiet konkreetaak.

keanu Reģ.: 07.02.2002
0 0 Atbildēt

RX-8 starp citu nemaz tik daargs nebuusjot,nezinu cik maksaas turbo versija,bet bezturbo ar 250 Zs kaut kur ap 30000 EUR.

RX-7--Kad tev vinjs buus gatavs?Un vai kaads Latvijaa prot remonteet taadu motoru kaa tev?

Man nav 3000 GT,man ir Galantinjs,kur skrien labi,bet ir arii VR4 versijas arii saakot no standarta 205 Zs liidz 400 Zs...

Un jaa,man tas RX-7 kas naaco no 95 g.patiik labaak nekaa jaunais RX-8,vinjs bij agresiivaaks,bezkompromisaaks,RX-8 jau ie ar 4 durviim,pielaiziitaaks,ne tik izlecosjs...zjeel

vaivads Reģ.: 14.01.2003
0 0 Atbildēt

ci es zinu varbūt kļūdos bet rotorus neremontē tos maina[addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

To Vaivads:

Tu diemžēl kļūdies Remontē... Latvijā ar to nodarbojas DTC (Bosh serviss, kas taisa arī rallija Celica, Subaru u.tml.) Protams, praktiskās pieredzes sarakstā ir tikai viens Žiguļa rotornieks un mans Mazdas verķis, taču teorētiski arī es pats pārvaldu savu dzinēju no A līdz Z

Lielākā problēma ir ar atbilstošām detaļām vai materiāliem, no kā tās izgatavot, jo Mazda un citi rotoru kantori ir ieguldījuši gadu desmitus zinātniskās izpētes darbā.... Latvijā oriģināldaļās ir astronomiski dārgas, bet izgatavot nav no kā [addsig]

raic Reģ.: 09.02.2003
0 0 Atbildēt

rx: cik noprotams tu to rotoru buushanu njem nopietni. mosh tu zini kautko par vaz rotoriem un nav slinkums pastaastiit. interesanti... [addsig]

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

RX-7-> nu par 3000 GT smagnējumu: Viņam standartā ir ap 1800kg pašmasa. Bet viņam ir milzīgi resursi ko var dabūt no viņa laukā. Palasies pats: http://www.3000gt.lv tam monstram ir ap 700Zs!!! un uz 1tonu sanāk 388Zs, tas ir vairāk kā tavai RX-7 ar visu NOS ! Un turklāt 3000gt ir 4WD.[addsig]

vaivads Reģ.: 14.01.2003
0 0 Atbildēt

vienkārši es lašiju tad par VAZ rotoriem kur tos mainīju ik pēc laikam 100000 km.ja atkal atmiņā neviļ[addsig]

raic Reģ.: 09.02.2003
0 0 Atbildēt

kur lasiiji?[addsig]

vaivads Reģ.: 14.01.2003
0 0 Atbildēt

neatceros.pameklēšu ja atradīšu uzrakīšu.[addsig]

raic Reģ.: 09.02.2003
0 0 Atbildēt

buutu baigi labi [addsig]

vaivads Reģ.: 14.01.2003
0 0 Atbildēt

nezinu,neatradu.

zinu to ka PSRS laikos tās bija valdības mašīnas u.t.t. mašīnas.parastie mirstīgie tās nevarēja dabūt.itkā tādas tirgojās pa apmēram 6000$ krievijā.es to visu lasīju bet nevaru atrast un atcerēties kur[addsig]

raic Reģ.: 09.02.2003
0 0 Atbildēt

6000... bljin, ta jau mazda leetaak sanaak. tie vazi tipo baigais retums, un taapeec daargi?[addsig]

vaivads Reģ.: 14.01.2003
0 0 Atbildēt

[url]http://www.yandex.ru/yandsearch?text=%E2%E0%E7+%F0%EE%F2%EE%F0[/url]

ņem par labu[addsig]

raic Reģ.: 09.02.2003
0 0 Atbildēt

paldies.[addsig]

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt
1 2 3 4 5 6 7 ..40
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti