pasildi, ja jau paauKstināts
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pasildi, ja jau paauKstināts
Nesaprotu, kāpēc uz gāzi neej atgāzu testu.
Varēji paprasīt lai pārbauda atgāzes arī uz benzīna. Tad vismaz būtu skaidrs vai gāzes iekārta nav vainīga.
Biju gāzes kantorī tur baudija "ķipa" arī uz bendzīna teic ka jāmaina kaķiks,nomainiju a nekā skatē atkal nelaiž cauri
Neticu, ka cilvēks var būt tik neizglītots, šādi gramatiski rakstot Uz skolu ātri!
Nav kompresijas. Tā arī ir atbilde. CH ir paaugstināts, jo motors rij eļļu
Toties ieekonomēji uz degvielu. Malacis!
Tas ir sīkums, ka nevar iziet apskati. Galvenais pa pus bagāžnieku iebāzt gāzes balonu un ekonomēt.
Idiņš.
Viencexperc ir pilnīgs kretīns
padod vienlaikus benzīnu un gāzi. degvielas pārslēgšanas relejs psec. visu pārējo varēja arī nemainīt
Tu laikam runā par kaut kādām deviņdesmito sākumā uz žiguļiem uzliktām iekārtām, kurām ir kaut kāds "degvielas pārslēgšanas relejs" ? Bišķi jaunākām pirmās un otrās paaudzes iekārtām, kuras gadījies redzēt, nav īpaši neviens relejs manīts, un pašas tās iekārtas drīz vien būs aizmirstas, aizejot nebūtībā pēdējajām 25-30 gadus vecajām mašīnām, kurām tādas mēdza likt... Bet normālām iekārtām blokā iebūvētie releji vienīgi padod barošanu gāzes sprauslām un vārstiem.
Es vairāk lieku uz eļļu. Laiks pārjaukt motoru.
Pirms skates kārtīgi atvelc, nu gāzei izmeši vienmēr ir daudz mazāki nekā benzīnam pirms skates filtru izrauj vispār un uztaisi ģīboni kurš tikai tukšgaitā strādā ja to tavs novads neprot, tad maini novadu .
Ja zema kompresija, tad viss skaidrs, Biežākais motora defekts, kas rodas braucot ar neprasmīgi noregulētu gāzes iekārtu ir izdeguši vārsti, kas arī noved pie zemas kompresijas. Ja atmaksājas, būs vien jāmaina vārsti.
Leidy, iemet pupu bildes, tad kompresija atgriezīsies!
Paldies atsaucīgajiem puišiem.Mainīšu novadu
Vēl opcija ir nomainīt auto ????
Arī,labi ka ne to blīvi kas ir starp stūri un sēdvietu.
Kāds vēl katalizators, katalizatora mērķis nav sadedzināt nesadegušo degvielu bet gan samazināt CO un NOx izmešus.
Bet lai kaut ko varētu ieteikt kā minimums būtu jāzin kas tas par auto(tādu marku savs auto nezinu) un kādas paaudzes gāzes sistēma uzstādīta. Cik zema kompresija un vai visos cilindros? Vispār prasās pēc vadības bloka diagnostikas vai visi devēji ir normas robežās, tāda zondes un katalizatoru maiņa uz dullo neko labu par servisu neliecina. Kļūdas panelī neuzrāda?
Renault laguna 1.8 16v 2001 gada 4paaudzes gāzes iekārta,par kompresiju kļūda,vienā vietā teica ka nav,otrā pārbaudija vēlreiz ar komprediju viss kārtībā,zondi mainija jo kompis esot uzrādijis ka beikta,panelī neviena kļūda neuzrādas,mašīna brauc bez bēdu,tik jau uzsilusi gan uz bendzīnu,gan gāzi izņemot no ātruma reizēm slāpst nost
Nu tad maini/tīri tukšgaitas vārstu un piezvani latviešu valodas/literatūras skolotājai.
Dari kā zini, bet varbūt gaisa padeves devēju un vārstu ir vērts pārbaudīt.
Ieplūstošā gaisa temperatūras devēju nomaini. Aizdomas ka tas ir pārliecināts ka ārā baigi auksts. 7-10 EUR
Lai nebūtu jāsāk jauna tēma, tad paturpināšu līdzīgu problēmu.
Volvo XC90, 2002. gads, benzīns/gāze. Atgāzēm problēmas.
Dati no CSDD:
Biju pieslēgt pie kompi, uzrāda problēmu ar zondi Nr. 1. Tā laikam būs tā, kura ir pie izplūdes kolektora.
Kādu laiku atpakaļ biju arī pie gāzes meistara un minēja, ka iespējams nestrādā arī gaisa masas mērītājs, bet 100% nevarēja pateikt.
Tad nu lasot šo postu ar atbildēm liekas kaut kas ļoti līdzīgs manai problēmai. Pieminēšu, ka ir uzlikts jauns Magnaflow katalizatora aizvietotājs.
Ir kāds padoms, ko variet dot manā situācijā? Mainīt lambda zondi tikai?
Nevar iziet skati dēļ paaukstināta CH
Labvakar visiem jaunajā gadā.Vēršos pēc palīdzīvas,varbūt kādam tāda pati problēma.Savam auto nevaru iziet skati cH tukšgaitā krietni paaukstināts,auto aprīkots ar gāzi.Ir nomainīta otrā zonde,tālāk sekoja katalizatora maiņa,sveces nomainītas,gaisa filtrs arī,spoles pārbaudītas ir ok,kompresija zema.Neviens manā novadā nevar vairs palīdzēt,kas par vainu?