Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Raudāt par palīdzību

Alice045 Reģ.: 11.02.2018

Sveiki! Es būtu ļoti pateicīga, ja jūs aizpildītu manu anketu bakalaura darbam. Tas aizņems tikai 5 minūtes. sserigaedu.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_bJjbEmNHdIEcE6N

Liels paldies par atsucību!

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Welcome Atbalstu!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Dumji ir gudri jautāt tiem, no kuriem itin nekas nav atkarīgs.Anketu aizpildīju,bet kā pieredzējis dizainer/demagogs pateikšu vien to, ka nav pie pilnas skalas nedz tas āksts, kurš izdomāja K logo, nedz arī tie īpašnieki kas tam piekrita.Ir taču seni logo, kas izskatās ja ne gluži "dārgi",tad vismaz tehnoloģiski skaisti un atpazīstami uz kkādu gaumīgo pusi (piem Neste un vecais Statolis).Ir citi, kur acīmredzami dauņi ir piestrādājuši (piem sarkanais kliedzošais Lukuoila cenutabloeblo).Un tagad K -kurš mums nevienam neko neizsaka un turklāt ir nokrāsots izcili prasti pretīgā krāsā.Zaļš, zilš,modernoranždzeltenš, kaut kādā veidā ar vecā Statoila krāsām saistīts- dajebkāds būtu ok.Bet nu šis pretīgi sarkanais ir tipiskā krāmutirgus stilā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 1 Atbildēt

Cirkuls bija vēl pirms Statoil tā kā nekāds logo nebija jāizgudro tas jau bija. CircleK logo gan ir lētuma ziņā aptuveni Maxima un Sportsdirect līmenī. Nu jau Narvesen arī sabojāja savu logo pilnīgi bez vajadzības. Visizškērdīgāk(drošvien kādam tika otkati) logo mainīja Lattelekomunisti no Lattelecom uz Lattelekom un atpakaļ uz Lattelecom. Spalvu met bet tikumi tie paši.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
6 1 Atbildēt

Es gribu teikt, ka jautājumi ir par statoil-cirklek.

Tāpēc man liekas, ka tas nav nekāds bakalaurs. Bet gan konkrētā DUS aptauja.

Es aizpildīju tikai tāpēc, lai zin, ka degviela sūds, neērti pildīt jo ir bulciņu ēdāji, bet pats uzmantoju tukai kafijas dzeršanai( uzrakstīju kur varēja)

msh Reģ.: 16.04.2007
4 2 Atbildēt

Kas tad tev var būt par sūdzībām par staķika degvielu? Amerikāņu misenes tak var kaut vai no grāvja uzpildīt, piektais tām jau ir kosmosa degviela kas pieļauj sešdesmito gadu dizaina OHV motoram uzlikt divus kompresorus Staķiks laikam būs vienīgais tanks, kopā ar viršiem, kur man vēl nav gadījies piedzīvot ka bākā no astotā pistoles ielīst piektais - bet nu tā kā staķiks ir dārgs norvēģu pasāciens, pilns ar tādiem kā tu, tad, kopš pagājušovasar sanāca izmēģināt viršus un atklāt ka tur ar astoto arī viss ir kārtībā, viršiem tiek dota priekšroka un staķikam/kaplim pakaļroka.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Redzi, par to jau runa - ka ja salīdzini statoilu ar viršiem, tad pirmajā nekā laba točna nav.

Nākošais līmenis - statoilu alīdzināt ar ingrid.

....

Jā, amerikāņu auto starpība nav - starp benzīniem. Var liet pat E76. Bet es runāju ne tikai par US auto. Piemēram dīzelis statoilā sūdīgs. Par benzīnu arī ( salīdzinājumā ar to pašu nesti) ir redzēta atšķirība gan jaudā, gan dzinēja darbības klusumā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Nu jā, es arī esmu sajutis atšķirību starp nesti un statoilu - nestes degviela golfam iegaršojās un tur, kur to būtu jāpatērē 6,5 litrus, šis sāka patērēt 7,5, un nedaudz sūdīgāk iet - jo no astotā pistoles tecēja piektais. Bļin, ja nevar ieliet cisternā pareizo degvielu, tātad parasts kaktu kantoris, vienīgi par uz automatizācijas rēķina ietaupīto naudu tiek bīdīta nikna PR kampaņa lai visiem iestāstītu ka tā nav... Protams, priekš visādiem motorzāģiem un zāles pļāvējiem, kam kvalitāte nav svarīga, varētu degvielu liet arī nestē, bet baigais nikolajs 10 litru dēļ mest līkumu...

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

CIRCLEs aptauja. Viennozīmīgi! Tikai nevajadzēja mānīties ar aptaujas veicēja vārdu. Aizpildīju godprātīgi. Piedod, CIRCLE!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Atziņas par STATOIL -> CIRCLE K:

1. Reāli patērētājiem trūkst skaidrojuma, kāpēc notika zīmola nomaiņa

2. Jaunā CIRCLE K nosaukums latvjiem ir bezmaz vai nepatīkams (un ne tikai mums, es pieļauju)

3. Krāsu salikums CIRCLE K ir galīgi neizdevies

4. Pastāvīgie klienti paliek, jaunu piesaiste, domājams, notiks lēnākiem tempiem

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

....

4. Nu jā - dzimst viņi lēni

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

1) kam tas vajadzīgs? Vai tad reāli kaut kuru uztrauc - kāpēc nomainījās? Pamainījās īpašnieki un viss. Kāpēc viņi nomainījās, vai tad tas ir svarīgi?

2) Bet vārds "Statoil" jau nu bija ļoti latvisks.

3) te nu gan piekritīšu - ziemeļkorejas un PSRS krāsa. Tādā krāsā krāsojas lukoils zināmu iemeslu dēļ, bet cirkle k rada asociācijas, ka īpašnieks ir no tās pašas puses kur lukoil.

4) kāpēc tu tā domā? "jauns" uzņēmums, jauni klienti. Daži varbūt spciāli negāja uz statoilu, jo likas dārgs, vai vēl kaut kas, bet tagad - cita kompānija. Varbūt labāka kā statoils?

( es tā domāju, ka kāds var padomāt).

ak Reģ.: 13.01.2003
2 0 Atbildēt

Vismaz man patika, ka: 1) Statoila zīmola izskats, krāsas, 2) tas, ka nosaukumā bija norāde uz tiešo produktu-oil. Tagad ir kaut kāds bezpersonisks, neko neizsakošs K, 3) Statoil man likās, stabils, tātad vecā, labā vērtība, bet kā sāka mainīt nosaukumus, liekas, ka kaut kas ir sabojājies, palicis nepastāvīgāks, sliktāk, vai... kaut kā tā.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Vienā valstī publiskās tualetes bija tagadējā CircleK krāsojumā. Kopš Statoil likvidācijas neesmu vairs apmeklējis nevienu CircleK, jo kafija jau sen tur ir neadekvāti dārga un ne pārāk garšīga. Degvielu auto leju Neste, tehnikai Neste vai Lukoil, kafiju tikai Lukoil.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Jūrmalas galā bankortējušās z-naftas vietā ir jauns Lukoils atvērts.Kam nedaudz uzlabots tablo, salīdzinot piem ar tupi sarkano Brocēnos esošo, kurš garāmbraucējiem acis dedzina ārā.Laikam pat tie ir kādu pzdizaineru pieņēmuši darbā.Pats te interesantākais, ka tam K ir pilnīgi pajaat gan uz to savu logo,gan uz šo diskusiju.Vai nu pērc to degvielu ar to cīsiņu tā kā ir, vai vnk ej na-uj ;D

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Darīts.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Raudāt par palīdzību ?? wtf ? "Raudāt par atlīdzību" vēl būtu saprotams.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Google translate. Jāuztaisa reversais translate un varēs saprast no kuras valodas tulkots. Atsucība arī labs vārds.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Tātad, rakstīja birmietis. Jo birmiešu valodā tas skan အော်ဟစ် ( sauciens).

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu jā, es arī esmu sajutis atšķirību starp nesti un statoilu - nestes degviela golfam iegaršojās un tur, kur to būtu jāpatērē 6,5 litrus, šis sāka patērēt 7,5, un nedaudz sūdīgāk iet - jo no astotā pistoles tecēja piektais. Bļin, ja nevar ieliet cisternā pareizo degvielu, tātad parasts kaktu kantoris, vienīgi par uz automatizācijas rēķina ietaupīto naudu tiek bīdīta nikna PR kampaņa lai visiem iestāstītu ka tā nav... Protams, priekš visādiem motorzāģiem un zāles pļāvējiem, kam kvalitāte nav svarīga, varētu degvielu liet arī nestē, bet baigais nikolajs 10 litru dēļ mest līkumu...

Galvenais, ka tu pats tam visam tici, tā turpini, nezaudē pārliecību

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pārliecību iegūt un tagad ticēt msh rakstītjam palīdzēja paziņas auto, kam uzpildīšanās ar benzīnu Nestē vienmēr beidzās ar "Check engine"+"limp home" režīmu. Pēc OBD opensource softa datiem - detonācijas sensora kļūda - t.i. dzinējs ar Nestes degvielu nespēja novērst detonāciju. Kad aptvēra saistību, iemācījās, ka krīzes situācijā var ieliet 5 litrus un maigi spiežot pedāli, lai neizraisītu detonāciju, tikt līdz Statoilam pēc normālas degvielas arī ar 90km/h. ("Limp home" ierobežoja apgriezienu un attiecīgi ātrumu līdz mazāk kā 70km/h).

Savukārt pašam pieredze ir pretēja, attiecībā uz dīzeli - Nestes dīzelis pārliecinoši nodrošina mazāku vidējo patēriņu.

torkjis Reģ.: 05.10.2013
3 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu jā, es arī esmu sajutis atšķirību starp nesti un statoilu - nestes degviela golfam iegaršojās un tur, kur to būtu jāpatērē 6,5 litrus, šis sāka patērēt 7,5, un nedaudz sūdīgāk iet - jo no astotā pistoles tecēja piektais. Bļin, ja nevar ieliet cisternā pareizo degvielu, tātad parasts kaktu kantoris, vienīgi par uz automatizācijas rēķina ietaupīto naudu tiek bīdīta nikna PR kampaņa lai visiem iestāstītu ka tā nav... Protams, priekš visādiem motorzāģiem un zāles pļāvējiem, kam kvalitāte nav svarīga, varētu degvielu liet arī nestē, bet baigais nikolajs 10 litru dēļ mest līkumu...

Ha. Piem. Rīga - Smiltene patēriņš 8,2 (tankojos Rīgā Nestē.)

Uztankojos Smiltenes Statoil un braucu atpakļ pa to pašu ceļu. Tagad patēriņš 6,7. Nestes degviela sūds? Nē. Vnk Smiltene ir 155 metri virs jūras līmeņa un vēl lielāko ceļa daļu spēcīgs pretvējš, blīvāka satiksme, bagažniekā nedaudz vairāk loriņu...Bet tādas nianses jau nafig ņemt vērā, vai ne?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Es tevi apbēdināšu - es vidējo patēriņu izrēķinu katru reizi uzpildoties - nu izņemot tās reizes, kad gadās nepieciešamība bik uzliet pa virsu - tāpēc es redzu, kāds tas patēriņš grozās. Tajā konkrētajā situācijā vēl piedevām tas pieaugušais patēriņš bija maršrutā liepāja - jūrmala - liepāja - kā redzi - turp - atpakaļ ceļš. Pilnai laimei - man ir maza, viegla mašīna ar adekvātu motoru, bet ķieģeļa formu - tev noteikti ir kaut kas pretējs, ja tev nosauktie apstākļi spēj piedod PUSOTRA litra starpību - man pat braukšana uz 120 parasto 95 vietā piemet klāt kaut kādu litru, par kaut kādām reljefa īpatnībām nerunājot, tam nav pat vērts pievērst uzmanību - starpība tukša mašīna pret četriem pasažieriem un aizkrautu pakaļas logu arī ir tik nemanāma, ka nepateiksi, tie pārsimt grami patēriņa ir dēļ to pasažieru, vai varbūt kādas maršruta īpatnības dēļ. Vēja ietekmi uz manu golfu izmērīt īsti nevaru; mk2 borta kompis mēra abstraktu vidējo patēriņu - manam audī vējainā dienā braucot vienu maršrutu turp-atpakaļ momentānā patēriņa starpība bija 400-500 grami. Bet satiksme - es vienmēr braucu pretējajā virzienā nekā visi citi, tā ka satiksme manos vidējajos patēriņos īpašu lomu nespēlē

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Raudāt par palīdzību. Atkal pilns ar ķīnīzeriem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Jptvm Ja saviem spēkiem netiekat galā, prasiet taču kompetentu cilvēku palīdzību, jo tas nav normāli

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Maz, maz to ierakstu.

Bet atcelt reģistrāciju pilnībā taču nevaram. Jaunie draugi visu laiku taisa jaunas epasta adreses un nāk no jaunām IP adresēm.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Uzlabojiet to reģistrāciju.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Ir jau, variet pamēģināt.

Reģistrējās spamers kā cilvēks, piemēram, tieši tagad.

Katram ierakstam taisa unikālu e-pasta adresi.

Ierobežots ir gan reģistrācijās laiks naktīs, gan jaunu ziņojumu skaits nereģistrētiem lietotājiem.

Drīz būs arī Moderatora funkcija lietotājiem, kuri vēlēs palīdzēt pie šī.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Nu tad uztaisiet ziņas satura filtru - ja bez mums pierastā latīņu alfabēta burtiem, cipariem un kādiem tur specsimboliem ir kas cits -ziņu atmetam ar atzīmi - jālabo!

Neesmu pamanījis, ka kādam no forumiešiem hieroglifi ikdienā būtu vajadzīgi.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Mums ir uztaisīts minimālais latīņu burtu skaits - nepieciešamais. Jā, varam vēl stigrāk šo uzlikt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Acīmredzami nepietiek ar esošo.

Varbūt pēcāk būs cita veida spams angļu valodā, bet nu pagaidām problēmas taisa hieroglifu skribelētāji.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

CAPTCHA jau nav nekāds liels uzlabojums. Pielieciet klāt kontroljautājumu bildes izskatā uz kuru var tikai latviski atbildēt.

ķīnieši uzbrūk tieši iAuto, jo iauto ir ķīniešu Chery auto ražotāja platformas nosaukums.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Cits rīts, bet identisks story turpinās

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti