Nu tad acīmredzot nav spiediena, arī turbīna tādēļ nomira. Ja tas ir PD tad šiem bija problēma ar eļļas sūkņa piedzinu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu tad acīmredzot nav spiediena, arī turbīna tādēļ nomira. Ja tas ir PD tad šiem bija problēma ar eļļas sūkņa piedzinu
kļūda - jau pašā sākumā, kāpēc pirkāt mašīnu ar dīzeļdzināju? šobrīd cieņā benzīndzinēji.
vajag parbaudiit ,kas ar ellas sukni, labak ar to auto nebraukt ,kamēr nav nokauts motors
vai -spečuks- vernons ,izlasīja kas par motoru,vismaz kādam modelim? pirms lika linku?
nožēlojami,kaut lielākā daļa te ienāk iesmirdēt.
www,vwmotion.lv jautā tur (ir zinoši cilvēki),bet labāk stailiņā (audi-style.lv).
problēmas ar sūkni bija pirmajiem CR dzinējiem(B6) ,bet pat tiem defekts tika apzināts un novērsts. B7 kaut ,kas nav,bet ne jau te inetā saremontēs.
Passat B7 2.0 tdi
Kad uzsilst motors,met ārā eļļas lampiņu (brīdina par spiedienu). Eļļa nomainīta,spiediens pārbaudīts-ir.Tgd nomainīju eļļas spiediena dačiku,nelīdz.
Tas pats bija pirms nobira turbīna,to ar nācās nomainīt,bet vienalga met to lampu!
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma,kur tā bija?