Šis auto mani pārsteidza, salons , instrumentu panelis... vov...
labs iespaids, tehno- gadžets...
Šis auto mani pārsteidza, salons , instrumentu panelis... vov...
labs iespaids, tehno- gadžets...
Laba premium kompaktklases versija. Absolūts know-how. Bet cena.....
Auto tiešām labi pārsteidza. Braucot bija ļoti paklausīgs, dinamisks. Patīkams salons, ļoti interesants un neuzbāzīgs instrumentu panelis. Šajā nelielajā mašīnītē bija padomāts par to, ka bez problēmām var ievietot bērnu ratiņus.
Pirmais, kam tika pievērsta uzmanība ir jaunais multimēdiju panelis. No malas skatoties, šaurs un pārāk garš. Pie stūres sēžot, stūre loģiski atdala abas funkcionālās displeja daļas un ir saprotams kārdinājums samaksāt papildus par šādu skaistu un piedāvājumiem bagātu izvēli. Šķiet laba izvēle, ja meklē auto šajā cenu grupā un nav noslieces braukt ārpus ceļiem. Dinamika, protams, atbilstoša. Esot tēmēts jauniem cilvēkiem. Tas, šķiet, ir izdevies, bet arī vecākiem autobraucējiem ir par ko papriecāties.
Kompaktklases auto, kura cena pārsniedz 45 tk euro. Tikai nedaudz garāks, platāks un zemāks par VW Golf, bet salonā spilgti izteikts Premium. 1.4 litri, 163 ZS, priekšpiedziņa, 7 pakāpju automāts. Rudens testa braucienā tieši šis auto man sniedza vissportiskākās sajūtas. Ļoti stabils un komfortabls lielā ātrumā pat uz ļoti nelīdzena asfalta.
Man gan A klase nepatika. Labi varu salīdzināt ar septīto Golfu, jo piecas dienas iepriekš ar 1,6 TDI mēroju ceļu no Rīgas uz Latgali. Man tuvāks tāds balanss starp sportiskumu un komfortu, kāds ir Golfā. Dizains - subjektīvi, taču A klasei tas man nepatīk.
mersim taa arii ir jamaksaa cenu nav verts apspriest mazais maksaa 50 bet lielais 100 ftukst, normala cena prieksh mersh
Nekad nesaki nekad. Nekad nedomāju, ka teikšu – Mercedes ir sportiskākais auto no visas šī gada pretendentu plejādes (ar piezīmi - budžetā līdz 200 tūkstošiem eiro).
Laba piekare, precīza stūre, atsaucīgi dzinēji, ātra ātrumkārba (jā – manuālās kārbas kļūst par ekskluzīvu papildaprīkojumu) – šādi var raksturot ne vienu vien pretendentu. Bet, kad dinamiski bremzējot pirms pagrieziena, ir jāgaida sekunde, kamēr auto ļaus motoram atkal uzņemt apgriezienus – nu kā lai ar šādu auto pabrauc sportiski? To neļauj neviens no VW grupas sportiskajiem modeļiem, kādreiz tik azartiskais, bet šodien apresnējušais Focus, un praktiski arī gandrīz visi citi.
Bet, par pārsteigumu, to ļauj Mercedes. Labā kāja uz gāzes, kreisā uz bremzes, ļauj palēnināties līdz pēdējam mirklim, lai līkuma ieejā jau kontrolētu trajektoriju ne tikai ar stūri, bet arī ar velkošajiem priekšējiem riteņiem. Un līkuma vidū vēl piesēdināt, ja slīd ārā. Vai, bremzēšanas noslēguma fāzē ar gāzes pedāli likt ātrumkārbai pārslēgties divus-trīs pārnesumus uz leju, lai uzreiz sāktu azartisku paātrinājumu. Teiksiet – kam tas ikdienā? Ikdienā varbūt arī nē, bet aizbraukt uz trasi pēc darba izvēdināt galvu un pasportot ar savu ikdienas auto – perfekti.
Ārpus sporta – šis ir pilsētas premium auto, kura salonā labi jutīsies pie dārgiem limuzīniem pieradis autovadītājs – eleganti displeji, balss vadāmība, perfekts dizains un labi nostrādāts salons. Par divreiz mazāku naudu kā piecmetrīgs Audi, Mercedes vai BMW.
Šis ir arī zaļš auto. Padomājiet, kādu ekoloģisko pēdu rada šī vieglās 1,4 tonnīgās A-klases saražošana vai šī paša ražotāja divtonnīgās S-klases? Enerģijas patēriņš uz viena auto kilograma saražošanai būs vienāds, bet rēķinot uz vienu auto – atšķirība būs liela. Un degviela ikdienā? Izmeši? Lielākas riepas? Un pēc gadiem – utilizācija? Un, galu galā, ja iespējas pašam, vai sievai ko lielāku iegādāties neļauj, tad ar jautājumu “Dārgumiņ, Tu taču vēlies braukt ar zaļu auto”, ģimenes budžets tiek glābts. Cik nu to, protams var teikt par kompaktklases auto, kura cenu lapa svārstās starp 30 un 50 tūkstošiem.
Jaunais A klases modelītis štutgartiešiem tiešām izdevies. Padomāts ir par visu. Pirmkārt auto pastiepies, paaudzies, kļuvis nopietnāks. Lielā trīsstaru zvaigzne uz radiatora restes uzliek pienākumus. Īsts pilsētas bestcellers? Taču laikam nē, jo nāk no augstākiem plauktiem. Perfekts salons, mūsdienīgs dizains(maigi sakot). Lielais ekrāns lieliski iederas kopējā arhitektūrā. Tieši ar to jaunās paaudzes Mercedes spēkrati izceļas, sabalansētība, ļoti pārdomāts un izkopts dizains. Otrs mazās A klases trumpis jaunā multimēdiju sistēma ar balss vadību. Tās ir lietas, kas "paņem " patērētāju. Tad arī salons neliekas par mazu(aizmugurē)un bagāžas nodalījums par īsu. Transmisija un piekare notur augsti pacelto latiņu. Auto ir pārliecinošs ne tikai uz nesen ieklāta asfalta, tas labi "sagremo" arī nelīdzeno un ielāpaino, vēl no ceļubūvētājiem izsprukušo asfalta segumu.Izklausās pēc slavas dziesmām, bet varbūt Mercedes sajutis konkurentu "elpu". Taču diez vai A klase kļūs par mājsaimnieču, studentu vai jauno ģimeņu auto, pat ne cenas dēļ vien. Mazais mersītis tuvāk ir premiumam nekā kompaktklasei. Tad jau sākas cits stāsts.
Mercedes-Benz A-klase – man šis auto patika. Bija tikai viens izņēmums – skārienjūtīgā vadība, kas izvietota viduskonsolē, priekš maniem ieradumiem ir galīgi nevietā. Es bieži turu roku uz rokas balsta un šādā situācijā pirksti nevilšus trāpa skārienjūtīgajam panelim. Nejauši var velns zina ko saspaidīt. Problēma risinās vienkārši – uzliekot skārienjūtīgajam panelim pa virsu telefonu.
Auto dizains ir būtiski mainījies salīdzinājumā ar ierastajiem Automobilis-klases Mercedes Benz – auto ir kļuvis zemāks, sportiskāks un noteikti izskatīgāks. Tāpat ari interjers ir piedzīvojis būtiskas izmaiņas – lielais platekrāna panelis liecina par jaunām tendencēm informācijas atspoguļošanā automobilī.
Auto pārsteidz ar lielisku vadāmību, ko nevarēja teikt par iepriekšējiem modeļiem. Dizainiskie uzlabojumi ir pozitīvi ietekmējuši ari tehniskos parametrus (nevar gan zināt, kurš bija pirmais). Ja iepriekšējos Automobilis-klases modeļus es nekādi nevarēju iedomāties kā man piederošus automobiļus, tad attiecībā par šo modeli jau savas domas esmu mainījis. Mercedes Benz ir izdevies radīt izskatīgu, labi vadāmu un modernu automobili, kuram noteikti būs ari sava stabila vieta autotirgū.
Kompaktais Mercedes sniedz tieši to, ko no šīs markas automašīnas sagaida potenciālie pircēji. Auto ir ļoti labi aprīkots, mūsdienīgs un ar kvalitātes sajūtu. Pieejamās modernās tehnoloģijas nebūt nav pieticīgākas kā lielākiem šīs markas modeļiem. Lietotājiem vilšanās nebūs jāpiedzīvo.
Mercedes-Benz A-klase tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunais Mercedes-Benz A-klase 2018 / 2019, kāda pieredze?