Eļļas maiņa variatoram

Silva Reģ.: 25.09.2017

Kā īsti ir - tad vajag vai vispār nevajag mainīt eļļu variatoram? Uz šo jautājumu esmu saņēmusi atbildes no "ik pēc 30 000" līdz "nekad mūžā". Būšu pateicīga, ja padalīsieties viedokļiem.

 
Silva Reģ.: 25.09.2017
0 0 Atbildēt

Un kā rīkoties, ja centrs saka, ka nav nekad mainījuši, ka neviens pat nav jautājis un vispār nekad to nedara. Man ir garantija. To zaudēt nevajadzētu. Man līdz 50kkm vēl laiks domāt. Tad vēl - tikai nevajag smieties, es tāda jūtīga, uzņemot ātrumu ap 2-2,5 apgriezieni, tāda mikrovibrācija, kā "trīsa" drīzāk, gāzes pedālī. Uz zemākiem apgriezieniem nav. Iesākumā tā lēni, bet noteikti uzņem ātrumu, tad tā apgriezienu bulta palēkā. Nu, tādas mazās nianses man nedod mieru. Kopumā esmu apmierināta. Baidos ko nobeigt, tāpēc par visu jautāju. esmu tak "meitene".

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ja centrs saka, ka nevajag, tad nemaini. Kur problēma? Ne vienmēr bāzties tur kur nevajag ir labāks variants.

Ko tu te klausi visādus, kas pagadās.

Te cilvēki ar manuāļiem puļķīšus rausta, bet spriedelē par variatoriem.

Ja tu paprasītu kur labāk nomainīt 2,5 TDI, vai kāpēc golfs nosprāga, tu te varētu arī saņemt jēdzīgu atbildi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neaizmirsti ka te nav runa par 70 gadus vecām jeņķu tehnoloģijām...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

atbilde zemaak

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 1 Atbildēt

Un eļļu Teu arī piedāvā mainīt ik pa 30kkm ?

Es savu Jūku pirku ar apkopju ''dāvanu'' :O , kad pēc 5kkm nobraukuma ierados nomainīt eļļu (kā rekomendēts ) uzzināju ka dāvana ir 30kkm apkopju intervāliem . Nebiju ļauns un mainīju eļļu citur -pie sava vecā/labā meistara Protams ik pa 30kkm ierados pie dīlera pēc 'dāvanas'' . Nekad neesmu slēpis ka eļļu dzinējā mainu ik pa 10kkm un variatorā kad uzskatu par vajadzīgu , tas netraucēja pēc 4gadi un 88kkm saņemt ''slepto'' garantiju galvenajam bremžu cilindram .

Tā kā vienkārši uzstāj lai nomaina eļļu variatorā un viss. Ja mainīsi ne pie dīlera , tad nokontrolē lai tiek lietoti oriģinālie izejmateriāli !!! neklausi nekādus -šitā arī derēs , 2x lētāka un 5x labāka utt glupības ! TIKAI UN VIENĪGI ORIGIN.!!!

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ja mainīsi ne pie dīlera , tad nokontrolē lai tiek lietoti oriģinālie izejmateriāli !!! --

Tas ir, lai eļļas maiņas laikā stāv klāt un pieprasa uzrādīt eļļas taru pirms un pēc maiņas ?

Neptuns Reģ.: 17.07.2018
2 0 Atbildēt

Silva rakstīja: Un kā rīkoties, ja centrs saka, ka nav nekad mainījuši, ka neviens pat nav jautājis un vispār nekad to nedara. Man ir garantija. To zaudēt nevajadzētu. Man līdz 50kkm vēl laiks domāt. Tad vēl - tikai nevajag smieties, es tāda jūtīga, uzņemot ātrumu ap 2-2,5 apgriezieni, tāda mikrovibrācija, kā "trīsa" drīzāk, gāzes pedālī. Uz zemākiem apgriezieniem nav. Iesākumā tā lēni, bet noteikti uzņem ātrumu, tad tā apgriezienu bulta palēkā. Nu, tādas mazās nianses man nedod mieru. Kopumā esmu apmierināta. Baidos ko nobeigt, tāpēc par visu jautāju. esmu tak "meitene".

Ja plānots ar auto brautk vel ilgi - obligāti maini, jo jāmaina ir pat tad, ja muļķa ražotājs to nav ierakstījis savā "lietošanas manuālī"

Jebkurai pārnesumkārbai, arī variatoram ir ventilācija, tā nav hermetiski noslēgta vide, un tā tiek pakļauta temperatūru svārstībām, ļoģiski, ka lai arī cik laba būtu sintētika - tā nolietojas.

Eļļu pārnesumkārbā neiesaku mainīt tikai tad, ja tas nav darīts ļoti sen, eļļa jau ir ir melna aun paŗnesumkārba joprojām strādā.

Ja eļļa tiks nomainīta šādai pārnesumkārbai, pastāv iespējas, ka radīsies problēmas.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

msh

" Neaizmirsti ka te nav runa par 70 gadus vecām jeņķu tehnoloģijām..."

Ko tu muldi.

Pirmkārt, ja runājam par bezpakāpju transmisiju ( cipa variators) , tad tā tika patentēta jau 1886.gadā ( Daimler - Benz) . Nevis 1996, nevis 2006, bet 1886! Bet princips jau bija zināms vēl agrāk - 1879., to izmantoja zāģēšanas aparatūrai. 1935 ASV ( !!!!!!) patenteja toroidālo variatoru.

1910 gadā bija taisits jau pirmais motocikls ar variatoru

1923 gada Clyno car ( angļu) radīja pirmo auto ar variatoru.

1926. Constantinesco ( francija)

1950 variatoru izmantoja aviācijā,

1965 bija pirmais traktors ar variatoru ( ASV )

1987 Subaru izlaida pirmo elektrisko , un ar to viss sākās.

Tad Ford fiesta un Fiat uno ( Ak nēēē!!! Ne VW, pat ne vācieši , bet japāņi, itāļi un amerikāņi)

Ak jā, vēl kas... ja mēs ņemam vēl senāk, tad pirmo variatora principa zīmējumu jau uzzīmēja Leonardo Da Vinči...15.gs.

..

Tā, ka būs tev šoks. Pats variators jau ir 120 gadus veca tehnoloģija. Tā, ka, kā tu raksti " amiši ar 70 gadu tehnologijām" tad ir tālu priekšā...par 50 gadiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu kaut ko nesaprati - es teicu "tās nav 70 gadus vecas jeņķu tehnoloģijas", jo ir skaidrs no kurienes nāk tas tavs ieteikums nemainīt eļļu - no tā tava čurslera/dodža/kevroleta/whatever, kuru ražotājs ir paredzējis nopist līdz kliņķim, un tāpēc motorā un kārbā eļļas maiņa nav paredzēta , un tu tad arī to dari un iesaki tā darīt citiem.

Attiecībā par tavu vēstures uzskaitījumu - tas ir jauks, bet tā tehnoloģija nav vecāka kā tava amerikāņa arhaiskais tomāts, bet jaunāka. Tas kas ir vecāks par 100 gadiem - tā ir ideja, princips. Bet neviens ražotājs neražo jau 100 gadus variatoru ar nelielām nianšu izmaiņām - konstrukcijas, materiāli un veidi ir spēcīgi mainījušies. Man kaut kā liekas ka vecākais autobuvē reāli izmantotais [nu tāds ko saražoja vairāk par dažiem eksemplāriem un tirgoja publikai] variators bija iekš DAF vieglajām mašīnītēm pēckara gados, līdz lolvo pārpirka viņus, un tāda veida variatorus - ar gumijas siksnu - vairs neražo.

Un jā, vāciešiem tādu sūdu savajadzējās tikai nesen, bet tā vācieši pa lielam vienmēr ir piedāvājuši vismaz papildaprīkojumā motorus, kamēr variators ir pievilcīgs nemotoriem, kuri ir jātur augstos apgriezienos.

P.N. Ja gribi redzēt ilgi ražotu transmisiju, atkal nāksies skatīties uz velosipēdiem - Sturmey - Archer savu trīs robu rumbu, modelis AW, ražoja izmainot sīkas nianses kādus 100 gadus; tagad joprojām tiek ražots modelis ar tādu nosaukumu, bet tur ir šis tas pamainīts pārslēgšanas mehānismā.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kompānija TESLA arī neko neizgudroja. Tas elektrodzinēja princips ( kad jauda mainās no sprieguma) tika izgudrots jau gadus 100 atpakaļ. Tā pat Space X, visi tie jaunumi, par kuriem pasaule tā jūsmo, bija izgudroti jau sen. Tas pats ar visu pārējo. Tāda ir tā autobūve ( un citas būves arī) reti, kad jauni patenti parādās uzreiz ražošanā, jo tehnoloģijām vajag "nobrist". Tas kurš viņu izmanto pirmais, varbūt arī riskē, jo tā jaunā tehnoloģija var izrādīties sūds, tāpēc ne visi cenšas ieviest.

Tagad, piemēram, visvairāk patentus iesniedz Ķīnas kompānija Huawei. Rekordlielos daudzumos jau divus gadus pēc kārtas. Vai tad huawei telefoni būtiski atšķiras no ābola vai samsuņa? Vienkārši viņi krāj tās tehnoloģijas, izņem patentus. Nevajag jau pašiem pirmajiem skriet. Tā kā, ja patents pieder, raus peļņu pat tad ja citi taisīs.

p.s.

man liekas, ka oficiaļi labāk zin par alusvēderu uz dīvāna...

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Nu bet ko tu gribi no cilvēka, kurš tikai māk rapšu eļļu no Maximas plaukt grozā ielikt. I to vēl pēc vecenes skaidras norādes ar pirkstu.

Tā kā, neaizraujies ar diskusiju, vienkārši nodirs, lai cepjās...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Ja mainīsi ne pie dīlera , tad nokontrolē lai tiek lietoti oriģinālie izejmateriāli !!! --

Tas ir, lai eļļas maiņas laikā stāv klāt un pieprasa uzrādīt eļļas taru pirms un pēc maiņas ?

Šiss nau TAS gadījums .110% dīlerservisu atpūšās pret šo konkrēto ,sertificeto Inženieri, nedīleri . Daudzi LV dīleriservisi ir bijusi spiesti atsaukt savus garantijas atteikumus , pēc šī nedīlera tehniskās apsekošanas atzinuma saņemšanas - man ar tā paveicās ,diemžēl .

Lasītākie raksti

Jaunie raksti