Labāk jau plēvi, vieglāk būs ejot TA noplēst.
Ja nopietni, tad labāk krāsot.
Es gan ieteiktu pirms tam nomatēt ar smilšpapīru.
Labāk jau plēvi, vieglāk būs ejot TA noplēst.
Ja nopietni, tad labāk krāsot.
Es gan ieteiktu pirms tam nomatēt ar smilšpapīru.
Auto ir skaisti tūningot, kad auto ir skaists. Tūningot kaut kādu nodrāztu, vecu vai pārāk populāru auto, ir tas pats, kas no cērmjaina sūda uztaisīt sūdu bez cērmēm, lai skaistāk izskatās.
Vai - tāds cūķis uztaisa sev gēla nagus un līmējamas skropstas.
Nu bet uz šāda principa ir balstīta visa ASV autobūve. Izrauj vecajam cērmes, izdzen kodes un 2018 gada modelis gatavs. Nu jau tu apkaunoji pats sevi...
Ne. Uz tā balstīta visa Eiropas būve. Kad tiek ražoti kloni un matrjoškas. Tāpēc cilvēki cenšas kaut kā atšķirties un taisa kautkādus kolhoza tūningus.
Lūk 2018.gada dodžs čērdžers
bet, ja nepatīk, vari pirkt so - čelendžers. Arī tāda paša gada:
Lai izceltos, pietiek nopirkt tās pašas kompanijas citu modeli. Nevajag pirkt ķīniešu sūdus, lai auto kaut kā atšķirtos no 12 kaimiņiem un 16 darba kolēģiem.
Arī ASV tūningo. Es pat teiktu, ka ASV autokultūra ir daudz augstākā līmenī kā Eiropā, un tur ir redzama daudz vairāk variantu auto pārbūvē.
Jo pragmatiskais eiropietis labāk nopirks auto ar uzlīmi "s-line" nekā pats sataisīs tā, kā grib pats.
Citiem vārdiem sakot:
ševroleti. Viena gada.
ford viena un tā paša gada
dodži viena un tā paša gada
lūk audi. Viena un tā paša gada
var atrast tādu bildi ar BMW....
Nu un ko tu ar tām savām bildēm gribi pateikt? Tu ar savām bildēm esi parādījis ASV autotrigus īpatnības, attiecībā pret visu pārējo pasauli. TIkai ASV var zem viena brenda tirgot atkritumu izvedamo mašīnu, lētu korejiešu hečbeku un sportisku kupeju, un nesapist pēdējajam reputāciju līdz tādam līmenim, ka to vairs nav izdevīgi ražot, jo vairs nepērk. Visā pārējajā pasaulē tādi gājieni neiet cauri - ja nu vienīgi kādās mazattīstītās trešās pasaules valstīs - un katrai markai ir sava brenda identitāte, ko pastiprina, cenšoties modeļus taisīt līdzīgus. Vēl vairāk, lētu urnu ražotāja ražotus premiuma un luksusa modeļus, pat ja tie būs kaut cik pieklājīgi uzbūvēti, tāpat nepirks - jo uz restes virsū lētu urnu ražotāja bļemba - uzskatāms piemērs ir franču autobūve, konkrētāk, maksts un zvēru karaļa centieni ražot A6 konkurentus, kas īpaši nesanāca, un tāpēc tādus vairs šie neražo. Ja, piemēram, tas tevis pielūgtais kevrolets būtu eiropiešu ražotājs, tad impala būtu cruze ar 2.0 motoru, un corvette būtu cruze ar divām durvīm un 2.0 motoru, bet tas, kas šobrīd ir corvette, būtu cadillac corvette...
Tā ka šajā jomā nav ne labu, ne sliktu ražotāju - ir vienīgi dīvaiņi, kas vēlas lai traktoram, vieglajai mašīnai un kravas mašīnai visiem priekšā būtu viena un tā pati bļemba - tu, piemēram.
Bļembas dažreiz ir dažādas.
Bet runājot par Eiropu:
Vai tad eiropā netirgo tās pašas sūda urnas kopā ar prēmiumiem, zem viena logo?
Nu tā ir tikai bļemba, un RAM gadījumā tas ir eiropiešu pirksts, lai varētu sapist Dodge brendu ar visādiem fiata un iveco brīnumiem, bet tomēr dodža pikapus vēl kāds pirktu...
Attiecībā par tevis iemesto A2 - tā mašīna ir lielāks premiums nekā jebkas tavās kevroleta vai porda bildēs - nu kur tu vēl esi redzējis polo klases mašīnu kas būvēta no alumīnija?
Un? Iekšas ta visiem vienādas. Kara laika OHV dzinēji un kārbas. Pat cērmes tās pašas. Ārpusē tik dažas jaunas plastmasiņas, kas pat klāt īsti neturās.
A kur tur izcelšanās? Kā jau tu teici - divi kloni - tikpat "atšķirīgas" mašīnas kā 1990. gada Audi 90 un Audi Coupe vai šī gada Audi A4 un Audi A5. Te vienīgi bik pamainīts izskats lai laimīgajam urnas pircējam samazinātu rezerves daļu saderību un tamlīdzīgas pilnīgi nesvarīgas lietas.
Lukturu tonēšana
Sveiki visiem!
Ir sagribējies auto notonēt aizmugurējos lukturus. Kā labāk iesakāt? Čakarēties ar plēvi? It kā varot vieglāk ar speciāliem baloniņiem nopūst un pēc tam vēl laku pa virsu. Vēl esot speciālas lakas ar melno "piegaršu". Ko iesakat? Kā labāk darīt, kur pirktt?
Paldies jau iepriekš.
P.s. heiteri just paklusējiet, nebūs viņi max melni un pagriezienus, bremzes noteikti redzēs