Tagad ir skaidrs kādēļ auto ir pārdots un kādēļ viņš nonāca tieši pie tevis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tagad ir skaidrs kādēļ auto ir pārdots un kādēļ viņš nonāca tieši pie tevis.
Es jau gaidīju, bet nē. Auto pirkts no radiem no draudzenes puses, viņi tajā pusē auto pedanti. Vienkārši viņam mašīna kalpoja labi un nekas praktiski neplīsa, viss kas ir virsū ir praktiski orģināls. Diezgan loģiski ka plīst, kaut kad tam jānotiek. Cerēju gan, ka ne man.
Nu tad vēl skaidrāk paliek.
No radiem pērk tikai pamuļķis.
1/2. jautājums
Ja jau skaņa ir griežot stūri, tad vajag pabaudīt stūres pastarpinātāju/reiku.
3/4. jautājums
Sajūgs/spararats šiem motoriem tur daudz švakāk kā citiem laikabiedriem.
5. Šim motoram ir ļoti nekvalitatīva Delphi degvielas sistēma, no kuras daudzi auto ražotāji vēlāk atteicās. Tā ka ar šo var čakarēties ilgi.
Galu galā izklausās pēc stūres iekārtas remonta, spararata maiņas un degvielas sistēmas remonta. Te rodas jautājums vai to ir vērts darīt agrīnā izlaiduma Mondeo 2 ar neveiksmīgu motoru, ņemot vērā auto tirgus vērtību..
Nē noteikti nav vērts to visu salabot līdz izcilībai. Mērķis ir vēl 1-2 gadus pavizinātos ar šo.
Protams nebūšu arī super bēdīgs ja nesanāks, auto tomēr par ļoti demokrātisku ciparu dabūju. Pie tam rūsas gandrīz nav, tikai maza vieta uz aizmugurējām durvīm apakšā.
1)skaties motora spilvenus/vai stūres pastiprinātāja piedziņu
2)stūres reikas gofrgumijas cauras.
3)izspiedējgultnis
4)tas pats gultnis?
5)vienkārši apsveicu, pieredzes/padomu nav...
Aizmirsu pieminēt postā - izspiedējgultnis ir nomainīts - skaņa palika, pat dažādākos toņos tagad ir. Mainīts pirms 1.5-2mēnešiem.
4) Mans domāt, ka tas vairāk kaut kāds spararats,grozs vai kas tml. Bet neesmu zinātājs par šo tēmu, tikai akls minējums.
Pārējo ņemšu vērā un apskatīšos.
5) Paldies Bet nu kā jau teicu, ar FORscan var tos kodus saštimmēt tikai tas ir daudz laikietilpāg kā autoservisā, jo nav tāda opcija, ka viņš izmet īsto kuru vajag ierakstīt.
Tu to nopietni? Tika atdalīts motors no kārbas, lai nomainītu vienu pašu pliku izspiedējgultni? IMHO kad ir izdarīts tik liels darbs pie jaukšanas, tur vajadzēja reizē pārlasīt visu, visus blīvslēgus motora un kārbas pusē ieskaitot... Vismaz mehs varēja ar kritisku aci pārējās ķidas novērtēt, pirms vērt pacientu ciet...
Jap es nopietni.
Pirmais auto, riktīgs amatieris esmu. Ļoti maz ko saprotu no šīs visas ģēlas saucamais auto prieks.
Ja godīgi nezinu vai nomainīja, nebiju blakus un veco detaļu "aizmirsa" parādīt. Arī eļļu pa daudz(kādu 1l) džeki man sagāza. Bet nu tas kantoris vairs man nav aktuāls.
Piedod Tu neesi amatieris bet esi feniņdrāzējs!
P.s.Tas tūtiņš tikai nomainīja izspiedējgultni,vienu gultni,vienu,vot tas ir pisec,мама,роди меня обратно.
Piedod, bet fordam vēl ir tā iespēja detaļas mainīt atsevišķi, nevis kā franču murgiem - visu mezglu kopā. Es tev varu klusām pateikt, ka Rumbulā rauj nost kārbas pat tikai lai nomainītu beigtu saļņiku pret citu, lietotu.
Šeit neviens nerunā par detaļu vai mezglu mainīšanu, bet par ieguldīto darbu(laiku) jaukšanā un pašā remontā. Rumbula gan jau ir atsevišķa pasaule, bet nu darbībām būtu jābūt racionāli pamatotām - jēga jaukt auto par 80eur lai nomainītu 7eur vērtu detaļu? Tad izdari visu, lai pēc 10-20k km nebūtu atkal jājauc auto par 100eur lai nomainītu citu detaļu, turpat, bļe, par 10eur...
Kas ir feniņdrāzis?
Bet paldies par viedokli.
Šitas motors tagad nāk jaunajam Raptor, tur vienkārši nevar būt problēmu!
Varēja vēl citur nebūt problēms!
ko Tev ieteikt, bēdu Tev ieleja ja taa gribi darboties ,re ku donors un maini visu peev kārtas
Tik daudz defektu fordam? Kā tas var būt?
Pēc homīša "viencexperc" datiem tikai bmw un vag grupa plīst, visi pārējie turās, kā dievi un ford vispār esot ar svētajā ūdenī peldināts.
P.s.
Labāk centies pārdot to auto, tā pat drīz izbeigsies pārējās sprauslas un, kas zin kādā stāvoklī ir pārējie mezgli...
Nopirka sapistu auto pa "blatam" no radiem.
Radi taču veda auto pie dīlera, mainīt visas nokalpotās detaļas pret oriģinālām.
Mans verdikts.
Tie radi brauca ar auto, neko nemainīja, lielīja cik labs. Tagad tu pisīsies par to, ko šie ieekonomēja.
Mans tev ieteikums ir tikt no auto vaļā. Metālā ir pārāk lēti, uz detaļām gan jau kāds paņems pa 300 ja nav galīgi norūsējis. Kāpēc. Es pats esmu gājis šī auto defektiem cauri, mainījis motoru, renovējis sprauslas, stūres pastiprinatāju, priekšējās atsperes netur jo motors ir smags, mainīts, un vēl daudz kas cits. Darbi ir salīdzinoši piņķerīgi, serviss par tiem prasīs bargu naudu un pareizi darīs. Es pats ar savām rokām visu izdarīju tāpēc vari man tās izmaksas gāja garām, bet laiku es daudz pazaudēju. Priekš pirmā auto pārāk daudz kam plīst, dīzelis efektīgs, bet ļoti cimperlīgs un ar sliktu apkari(sprauslas, turbīna, degvielas sūknis). Es runāju par tdci, ne par tddi.
Nu vot nevaru izdomāt, vislaik svārstos labot vai nelabot. Ir opcija ka pie radinieka servisa pakalpojumi ir nedaudz lētāki, plus opcija pašam būt klāt un palīdzēt(iemācīties) šo to.
Par atsperu plīšanu un motora svaru, interesants fakts, liek aizdomāties. Redzēs kā būs.
Aprunājos ar vēl gudriem cilvēkiem, par tām stūres skaņām teica, ka esot itkā ok, nevajagot baidīties no tām.
Jā sajūgā skaņas ir dīvainas, bet viņš strādā ļoti labi, nekas nevibrē un nav tā ka neslēdzas, viss notiek diezgan gludi.
Sprausla, jā - tā ir tēma ko es mēģināšu šajā vīkendā atrisināt pie kompja. Kad nedēļas sākumā pieliku kompi, tad rādītāji, pie uzsiluša motora, bija tādi kādiem tiem vajag būt. Bet tas tarkšķis sprauslā nepazūd/-a un sajūta ka strādā 3 no 4.
Tfu tfu, pagaidām nav nekādu problēmu ar degvielas sūkni - lec labi. Turbīna arī ir labā stāvoklī un auto rūsas uz virsbūves praktiski nav, vienu mazo pleķi iekšpusē uz aizmugurējām durvīm es aprakstiju pirmaja postā.
Apakšā protams ir vietām rūsa, bet tas laikam ir normāli?
Pagaidām šķiet ir funktieris pa bišķinam labot šo un to, lai vēl gadu, varbūt divus var pabraukāt. Tas šķiet būs lētāk nekā nopirkt jaunu auto.
Bet viedoklis lietderīgs, paldies!
viencexperc rakstīja: Nopirka sapistu auto pa "blatam" no radiem.
Radi taču veda auto pie dīlera, mainīt visas nokalpotās detaļas pret oriģinālām.
Mans verdikts.
Tie radi brauca ar auto, neko nemainīja, lielīja cik labs. Tagad tu pisīsies par to, ko šie ieekonomēja.
Ko Tu te muldi homīt!?
Vienīgais par, ko objektīvi Tu vari spriest ir, kā iespraust gurķi "bumerim"...
Mondeo 2002 2.0 TDCi ghia Universālis.
Laba diena,
Kādu laiku pie manis atrodas šī jaukā mašīna - jauda un ietilpība ir superīgas lietas.
Pirmajam saimniekam kalpoja labi, bet man kā jau pieņemts tad viss ņem un plīst.
Šobrīd ir parādijušās skaņas kurām es īsti nesaprotu cēloni, tāpēc vēršos pie Jums.
Tātad:
1) Stāvot, motors smuki "pukpuk" darbojas, griežot stūri pa labi, pa kreisi tā skaņa mainas, sajūta ka viņš kaut kur baksta, pastumj vai aizskar kaut ko kas izraisa šo.
2) Izgriežot stūri vairāk par vienu riņķi uz jebkuru pusi var dzirdēt tādu kā gaisa izspiešanas skaņu vai drīzāk kas kaut kur iet garām. Agrāk tāda nebija, tādēļ domāju, ka nav arī jābūt.
3) Zinu, ka sajūgs ir miršanu man tuvākajos 3 gados + viņš vēl rada dīvainu, skaļu un īdošu skaņu. Sākumā bija tikai kad izspiests, tagad jau vislaik kā piespied pedāli tā uzreiz visi atskatās.
4) Tagad vēl ir parādijusies skaņa sajūgā tāda ka viņš pret kaut kādu metālu sitas kad ir gandrīz atlaists, man tā skaņa asociējas ar kaut kādu bundžas skaņu kuru diezgan bieži kāds iekausta.
5) Un vēl šim visam bonusā sprausla viena noņirdzās - pārlikām, iemetām citu kodu. Itkā viss ir normas robežās kā jabūt, bet klakšķis nav pazudis, bet spirāli nemet ārā arī pie 3k abarotu. Brīvdienās gan jau meklēšu jaunu kodu, šķiet šis kaut kā neder. Un jā izbraucu nepieciešamo laiku adaptācijai.
Būšu pateicīgs par palīdzību - jebkādu.
Atsperu un amartizatoru plīšanu nepierakstiju + kāds man 2x riepas ir pārdūris.
Auto pie manis ir no maija.
Esmu nopircis pirmo lietoto detaļu, ļoti teicamā stāvoklī, visticamāk man ir jauna atkarība.