Lamborghini Urus ir dārgākais Gada Auto pretendents visā 20 gadu vēsturē, un tas noteikti ir gan pagodinājums šai konkursa jubilejai, gan arī spilgts atgādinājums – kas ir auto. Piedodiet – Auto, ar lielo burtu. Ar individuālu dizainu (vai kādreiz Opel Kadett ar pirmo golfu varējāt sajaukt?), ar kārtīgu skaņu un spēcīgu raksturu. Un atgādinājumu, ka cilvēks pie stūres ir autovadītājs, nevis kusla lelle pie stūres, kurai rīcības spēju ik pa brīdim atņem pretizslīdēšanas kontroles, joslu asistents, avārijas pašbremzētājs un kas tik vēl ne. Te, ieslēdzot Corse režīmu, auto ir jāsāk vadīt, un tas ir nopietns darbs ar pedāļiem un stūri – pašam, kā senās dienās, nevis laiskajā šī gadu tūkstoša otrajā desmitgadē. Un te nav pat stāsts par 60, 160 vai 600 zirgspēkiem, bet auto vadīšanas gadsimtu ilgas vēstures transformāciju drošā datorspēlē. Lamborghini Urus dod iespēju (dārgu un ekskluzīvu) šīs sajūtas ikdienā saglabāt arī šodien.
Arī Privātā Dzīve par Gada cilvēkiem atzīst ne tikai tos, kuri kaut ko ir sasnieguši, bet aprunātākos un spilgtākos. Un Urus ir Auto, nevis pārvietošanās līdzeklis, par kādiem šo 20 gadu laikā kļuvuši lielākā daļa pretendentu.
Lamborghini Urus tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunais Lamborghini Urus tests 2018 / 2019, kāda ir pirmā pieredze?