Suzuki Jimny 2018 foto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Suzuki Jimny 4x4 Bolderājā
Ja esi aktīvs YouTube skatītājs, tad aicinu abonēt mūsu kanālu YouTube, tur jau vairāki simti video , šeit >>> www.youtube.com/jauniAuto
Te vairāk info par Suzuki Jimny www.iauto.lv/zinas/testi/29778-4x4-auto-testa-pirmie-iespaidi-par-mazo-geliku-suzuki-jimny-2018-video
Spilgtākais auto- Jimny
Ne dēļ krāsas. Tam labāk piestāvētu pelēkās peles tonis.
Tas gan nav trūkums, bet priekšrocība, uz kuras tik ļoti neizceļas dubļu slānis.
Tā ir šī auto īstā vieta un sūtība.
Uz smalkā asfalta tas jūtas kā nedrošs bērns, kas samulsis no lielajiem ātrumiem.
Savukārt prom no tā viņš atraisās.
Atbīvojies no lielās masas sloga un pārpūstajiem izmēriem, tas droši dodas tur, kur citi šoferi jau sen iet kājām.
Tā ir tehnika ar ļoti precīzi tēmētu bezceļu funkciju, kurai ,kā papildus opcija, ir iespēja braukt pa ceļu.
To darot, transisijas dziesma ir saklausāma niansēs. Kāpēc nav nopakots? Tāpēc, ka smalkais akustiskais pakojums rada lieku masu, un braucot pa ūdeni līdz ūkai, tas piesūktos ar slapjumu tā, ka būtu mēnešiem jāžāvē.
Mans bezceļu karalis.
Suzuki-Jimny ir labs, jo tam pat bāzes komplektācijā ir gaisa kondicionieris. Cena ir no 17290 EUR.
Tagad jau visiem auto, atskaitot varbūt krievu un varbūt Daci, bāzes komplektā ir kondicionieris. Bāzei nav automātiskās klimata kontroles, bet kondicionieris kā tāds ir.
Jimny šobrīd pasaulē ir tik ļoti pieprasīts, ka rūpnīca netiek galā ar štancēšanu. Ir valstis, kur jāstājas rindā un jāgaida 1-1.5 gads līdz Jimny saņemšanai.
Vienīgi žēl, ka Latvijā tik liels nodoklis šim auto - ap 170 eur gadā...
Un mazliet vēstures ( 2002.gads ) :
"Saeimas deputāts Jānis Ādamsons otrdienas vakarā Rīgā, K.Ulmaņa un Vienības gatves krustojumā, atrodoties alkohola reibumā, ar sev piederošo džipu "Suzuki Jimny" izraisījis autoavāriju, iestūrējot priekšā braucošās vieglās automašīnas aizmugurē."
Ādamsons autoavārijā iekļuva ( arī ) pagājušā gada ( 2001. ) 26.decembrī uz Rīgas - Liepājas šosejas pie apdzīvotas vietas "Mazilmāja". Slikto laika apstākļu dēļ deputāta vadītais "Suzuki Jimny" iebrauca sniega valnī un apgāzās uz jumta. Arī toreiz avārijā neviens necieta.
www.delfi.lv/news/national/criminal/adamsons-alkohola-reibuma-izraisa-avariju.d?id=3024843
Jimny vēlreiz apliecina , ka tas ir "purvu bridējs " ne "tango dejotājs". Uz asfalta auto uzvedas nepārliecinoši, taču lauku apvidus ir tā īstā stihija. Jimny priekšrocība ir lielais klīrens un īsās pārkares priekšā un aizmugurē. Īsts dabas mīļotāju auto.
Suzuki Jimny ir sava ceļa gājējs un nav tam tuvumā redzami tieši konkurenti. Iepriekšējo modeli uzņēmumā lietojām no 2005. gada līdz 2017. gada beigām - kopumā vairāk kā 80 Jimny ir izbraukājuši Latvijas valsts mežus krustām un šķērsām! Aizvietojām Jimny ar Dacia Duster, kurš braukšanas ziņā ir komfortablāks, kā arī degvielas patēriņš mazāks.
Jaunais modelis ir saglabājis visas sev raksturīgās iezīmes – izmērus, veselos tiltus priekšā un aizmugurē, pazemināto ātrumu rindu. Bet ir arī tehniski uzlabojumi, kas to noteikti padarīs labāku par iepriekšējo modeli:
1) Lielāks dzinējs – līdz šim bija populāri samazināt dzinēja tilpumu, bet šajā gadījumā tas ir kļuvis lielāks – 1462 cm3 benzīna dzinēja (iepriekš bija 1328 cm3) jauda pieaugusi no 62 kW līdz 75 kW – kaut cipars nav liels, jaudas pietiek! Dzinējam no apakšas būtu jāuzstāda aizsargs, lai nepieļautu mitruma un dubļu izplatību pa visu motortelpu.
2) Elektroniskā stabilitātes programma noteikti šim mazulim ir devusi citu pārliecību! Iepriekš ar Jimny ziemas laikā tikai ar aizmugures piedziņu braukt bija bīstams pasākums, bet ar jauno Jimny pa sniegotiem koplietošanas ceļiem braukt 4x2 režīmā nav nekādu problēmu!
3) Priekšējo bremžu suports nostiprināts bremžu diska augšpusē - tas dod iespēju smiltīm un putekļiem izbirt no bremžu suporta un pagarināt bremžu kluču darbības laiku;
4) Sadales kārba tiek pārslēgta atkal ar sviru – iepriekšējā modelī sadales kārba tika vadīta ar pogu palīdzību – vadi pie sadales kārbas bez aizsarga bieži vien tika aprauti bezceļu braucienos!
Priekšējais panelis ir kļuvis mūsdienīgāks, bet pietrūkst vienota stila – tahometrs un spidometrs ir izveidoti robustā militārās rūpniecības stilā, bet blakus esošais skārienjūtīgais displejs ir “apģērbts” ar spīdīgas lakas plastmasas rāmi. Simpātiskas ir klimata divas ripas un apaļais displejs tiem pa vidu, kā arī 4 taustiņi rindā, kas atgādina MINI pogas.
Stundas garšs izbrauciens ziemas apstākļos pie -3 grādiem noslēdzās ar degvielas patēriņu 7.0 litri/100km, kas ir gana labs rezultāts.
Atkal satikšanās ar Suzuki Jimny būtu patīkamāka, ja japāņu inženieri būtu aprīkojuši automašīnu ar 6 pakāpju manuālo vai 5 pakāpju automātisko kārbu – diemžēl abām kārbām pietrūkst šī viena pārnesuma, lai braukšana pie ātruma 90 km/h būtu komfortabla un ekonomiska. Ar mehānisko kārbu braucot, piektajā ātrumā jau iespējams braukt pie ātruma 50 km/h, savukārt pie 90 km/h dzinēja apgriezieni sasniedz jau 3000 apgr/min.
Suzuki Jimny 5MT cenas sākas ar 17 290 EUR un beidzas ar 20 990 EUR par labāko komplektāciju, savukārt Dacia Duster 4WD ar benzīna dzinēju maksā 15 480 EUR, bet ar dīzeli Comfort komplektācijā - 17 270 EUR. Manuprāt Jimny cenai vajadzētu būt nedaudz zemākai, lai atkal atrastu savu vietu Latvijas tirgū.
Mana pieredze ar Suzuki automobiļiem ir tā kā ceļam divi grāvji. Vai nu pa labi , vai kreisi. Šis auto apliecināja, ka vairāk nekā 10 gadus atpakaļ mana Syzyki ATW iegāde bija pamatota un saņēmu daudz emociju un iemācījos nedaudz braukt ar ATW.Zinu ka Jimny mani iepriiiiiiiiiiecināja! Cool!
Kvadrs ar cieto jumtu! Kapēc nav AT transmisijas? Maniem ATW arī nebija, bet tas deva lielāku laiku apdomāt, kā braukt ekstrēmos apstākļos. Ar vienu ieskrējienu nevar vien tikt pāri !
Jānis jau ieskicēja daudzus pamatojumus arī par AT . Tie 90 km un 3000 apgr norāda ka ir vakjadzīga 6 vai 7 kārba, bet tad Tas ir AT.
km/h būtu komfortabla un ekonomiska. Ar mehānisko kārbu braucot, piektajā ātrumā jau iespējams braukt pie ātruma 50 km/h, savukārt pie 90 km/h dzinēja apgriezieni sasniedz jau 3000 apgr/min.
Diezgan jocīgi novērojumi: lielākā daļa 1,6 benzīna auto var pacelt 50 km/h piektajā ātrumā.
Opel Zafira, gan A, gan B versijā ar 1,8 benzīna motoru apgriezieni pie 90 km/h 5.ātrumā ir 2800 rpm. LT pa A1 ceļiem pie 140 km/h gribās ausis ar ceļiem aizspiest no dzinēja 4,5 k rpm ZZZZZZZZZZZ. Un tas ir mikrovens t.i. ne pa neceļiem dragāt, bet ģimeni vest.
Suzuki Jimny auto tests, atsauksmes 2018/2019
Jaunais Suzuki Jimny 2018 / 2019, kāda pieredze?