Plastmasas slotiņas - kāpēc!??

braucu Reģ.: 27.08.2018

Otro reizi dzīvē nolohojos un atkal nopirku slotiņas ilgi nepētot - un atkal trāpijās kaut kāda plastmasas [cenzēts]. Respektīvi gumijotā daļa ir no plastmasas, izdomājat paši cik labi tāda tīra stiklu. Es nesaprotu kā tādu sūdu vispār var ražot un tirgot, kam viņš ir domāts? Ko ar viņu var darīt, izņemot pa taisno izmest miskastē? [cenzēts], šitā bija pēdējā reize, nekad vairs dzīvē nepirkšu neko citu kā bošu.

 
gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

650 rakstīja: Ja nebūt dalbajoobs, nomainīt to gumiju var pat bezkorpusa slotai. Bet Galvenais ir ,ja kāds kaut ko uzraksta,tad vismaz iebraukt ko viņš ar to gribēja teikt.Kāda var būt raķešzinātne dalbajoobu un kapeikpiseeju valstībā.Iespējams ka to pastmasas sūdu, ap ko šī profesionāļu dom/apmaiņa uzsākās, arīdzan var kādam kaut kur iebāzt.

Neesmu īpaši saskāries ar gumiju maiņu slotiņām. e39 bija tikai rāmju slotiņas un visas universālās bezrāmju ar n-tajiem stiprinājumiem neviens tā īsti neturēja pat pāris mēnešus. Par cik izbesīja tīrīt to rāmi no ledus, tad pasūtīju čainā bezrāmju. Gadu kalpoja bez vainas un tad sākās gumiju meklēšana un tā arī neko piemērotu neatradu, jo pavisam cits gumijas formāts šķērsgriezumā. Bet nu fakts paliek - sveši cilvēki uz ceļa interesējās, kur bezrāmju var dabūt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Gandrīz katras/citas markas bezrāmja slotām ir dažāds gumijas profils un diez vai tās ir savstarpēji savietojamas.Diez vai kāds ražotājs piedāvā pliku gumiju, jo tas nomaiņas process īsti neatbilst nekādai drošības teorijai.Ja velk strīpas, var mēģināt tos metāla ieliktņus palocīt vai pašu slotu patīrīt.Vai apmainīt vietām, ja abas vienāda garuma (visdrīzāk būs dažāda).Tīrīt drošvien ar mikstu lupatu vai salveti, pāris reiz saudzīgi nobraucot pa to gumiju.Pats tas tīrošās žiletes biezums dažādām markām atšķiras- jo tievāka, jo labāk tīra, bet vieglāk to sabojāt.Vai tur ieteicams pielietot kādu citu šķīdekli, izņemot stiklam domāto,nu figzin.

Slotu mūžs stipri atkarīgs arī no braukšanas paradumiem.Ja ik pa kilometram jādzen fūres un baļķuvedēji,diezko ilgi tās neies.Ja vēl izmantot kādu suuda loguūdeni,vienlaikus to "taupot"..

Kādreiz gudrinieki bij izdomājuši, ka vassarā vislētāk ir parastajam ūdenim pievienot puskaroti feirī.Rezultāts- ātrs jautājums, kur pa lēto varētu dabūt labu logušķidruma pumpīti.Kurš izrādās labi izmazgājies un (lētais ziemass šķidrums) tagd tek pa tiešo zemē.Dažiem tas p/mpis mēdz būt novietots tieši tā, lai būtu jāceļ uz pacēlāja, jāskrūvē nost ritenis un jāgrābstās caur spārna iekšējo uzliku.

Ja auto ir vairākus gadus lietots, vēlams būtu apzināt logutīrītāja mehānisma kustīgo rāmi- to apslēpto daļu, kura atrodas zem haubes un zem plastmassas vāka.Ja tur kas iečikstējis vai apsūbējis, vajadzētu iesmērēt un izpakustināt.

Tas pats attiecas uz to vietu, kur no kuzova nāk ārā tā kustīgā skrūve, uz kuras skrūvējas pats tīrītāja kāts.Ja tā nāk laukā caur gumijas buksi- bukse var būt izdilusi un ļurkāties pa krietniem pāris mm.Tāpat arī jebkuras citas konstrukcijas gadījumā nepamaisītu tur smērvielu ik pa laikam uzpūst.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu 2017/18. gada Hondai CR-V man ir šādi OEM part #:

76622-STK-A02 (650 mm)

76632-STK-A02 (400 mm)

Viena japāņu otra ungāru ražojums.

Gribi tici, gribi ne ...

P.S. un cik noprotu tad orģinālā tās citādi nemaz nemainas ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti