Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Uzticami mazlietoto auto tirgotāji

annamarija45 Reģ.: 27.11.2018

Kāda ir pieredze, no kura iegādāties labāk? Plusi, mīnusi? Skatos uz vairākiem variantiem, tādu ir padaudz, noderētu arī citu ieteikumi, pieredze. Auto meklēšu, kamēr atradīšu piemērotāko variantu, tā kā priecāšos par visiem komentāriem. Budžets aptuveni līdz 10k, bet skatu visus variantus.

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es ieteiktu no dīlera. Cilvēks atgriež savulaik jaunu pirkto auto, iegādājoties atkal jaunu. Caurspīdīgu ekspluatācijas vēsturi utt. Wess, Amserv vienmēr daudz labu variantu piedāvājumā. Glaunāki auto - mazliet.lv un varbūt arī Wess-Select. Kaut kā tā

imzz Reģ.: 27.02.2015
4 0 Atbildēt

"Izvēlēties mašīnu ir ieteicams auto tirdzniecības laukumos (vai tā saucamajos plačos)" Uģis Vītols, Provento ;)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ahhaaa

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Jāpiebilst vēl, tā ES darītu, citi lai dara, kā labāk tīk

murx Reģ.: 15.04.2016
1 1 Atbildēt

Auto ir dažādi. Esmu ļoti labus nopircis (palīdzējis) Rumbulā, Lietuvā, no rokas ss-ā. Ļoti slikti ir bijuši pie autorizētajiem dīleriem. Ļoti labi pie Vītola arī. Katrs auto ir individuāls, mazsvarīgi, kas tirgo. Jāizvēlas pašam patīkamākais, tālāk jāveic maksimāli pilnvērtīga diagnostika un jālūdz augstākiem spēkiem, lai viss būtu normāli. Labu auto var pateikt pēc smaržas un sajūtām .

Bet vispārīgi ir tā, lai braucot pa bedrēm nejustu nekādus liekus trokšņus, datordiagnostika neuzrādītu liekas problēmas (jābūt pieredzējušam speciālistam, kas pārbauda), lai nebūtu liekas smakas no izpūtēja, lai iedarbojas gan silts gan auksts un darbojas bez problēmām vienmēr. Tā varētu turpināt ļoti ilgi. Autorizētie dīleri vispilnīgāk spēs diagnosticēt, ņemot vērā pieredzi ar konkrēto modeli. Lai veicas atrast ĪSTO un vienīgo!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
4 0 Atbildēt

murx rakstīja: Auto ir dažādi. Esmu ļoti labus nopircis (palīdzējis) Rumbulā, Lietuvā, no rokas ss-ā. Ļoti slikti ir bijuši pie autorizētajiem dīleriem. Ļoti labi pie Vītola arī. Katrs auto ir individuāls, mazsvarīgi, kas tirgo. Jāizvēlas pašam patīkamākais, tālāk jāveic maksimāli pilnvērtīga diagnostika un jālūdz augstākiem spēkiem, lai viss būtu normāli. Labu auto var pateikt pēc smaržas un sajūtām .

Bet vispārīgi ir tā, lai braucot pa bedrēm nejustu nekādus liekus trokšņus, datordiagnostika neuzrādītu liekas problēmas (jābūt pieredzējušam speciālistam, kas pārbauda), lai nebūtu liekas smakas no izpūtēja, lai iedarbojas gan silts gan auksts un darbojas bez problēmām vienmēr. Tā varētu turpināt ļoti ilgi. Autorizētie dīleri vispilnīgāk spēs diagnosticēt, ņemot vērā pieredzi ar konkrēto modeli. Lai veicas atrast ĪSTO un vienīgo!

Haha. Pēc smaržas un sajūtām? Kapronu vajag mazāk pīpēt. Pēc smaržas var pateikt vai sieriņi ir jamazgā vai tikai jāizgriež uz otru pusi.

murx Reģ.: 15.04.2016
2 1 Atbildēt

Iesēžoties auto sēdeklis, kas nav izsēdēts, uzvedīsies savādāk, kā sēdeklis, kurā sēdējis 150kg viegls draiveris. aizverot durvis tās taisīsies ciet un vaļā citādāk, ja iepriekšējie saimnieki viņu būs izmantojuši dažādi. Iedarbinot var just pirmo smaku no izpūtēja, kas ļoti konkrēti pastāstīs par to, vai auto prasa eļļu vai nē un cik dārgu iepriekšējais saimnieks ir to atļāvies. Smaka salonā noteikti norādīs iepriekšējo auto saimnieku attieksmi pret lietām, komplektā ar troksni - izpūtēja bojājumus. Iepriekš regulāri pa bedrēm strauji braukts auto uzvedīsies, vibrēs un trokšņos citādi, kā auto, kurš ir mierīgi braukts pa asfaltu. Ir liela atšķirība starp "dzīvu" auto, normālu auto un nobrauktu auto. Arī tad, ja visas balstiekārtas detaļas ir nomainītas un skate ir izieta ar pirmo.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 1 Atbildēt

Nu es pirktu leišu amerikāni. BET skatītos bildes, kāds tas bijis pirms remonta vai neremontētu. Varat smieties, bet man pēdējie 3 auto no leišiem, visiem sertifikāciju kārtoju AmerikasAuto. Kā vēl var iegādāties 2 gadīgu auto ar reālu nobraukumu ~20 kkm par 1/2 cenu? Patlaban braucu ar SubaruOutback '15 (no Mažeiķiem). Drīz jau būs 2 gadi manās rokās un šī auto iegādi nenožēloju ne brīdi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 0 Atbildēt

A tiem taviem "jaunajiem" amerikāņiem kāds drošības spilvens vispār vēl eksistē?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es kaut kā neesmu manījis, ka pie autorizētā dīlera varētu masveidā dabūt tiešām labi aprīkotu auto.Zinot to, par KĀDU cenu (parasti) var veikt tā saucamo "atdošanu" vai "apmaiņu", tad nu varam iedomāties, cik labs,skaists un veeērtīgs ir tas auto,kuru "labā/sātvoklī/esošu" tā īpašnieks nevar/nespēj iebāzt kaut kur citur, kā tikai ja atdot labdarim/dīlerim.Protams, izņēmumi mēdz būt, bet pastāv arī vispārzināma tendence (diemžēl).Un ko vispār nozimē ņemt kādu mašīnu, kas kaut kur pažobelē pusgadu vairāk uz ielas nebraukta rūsējusi.Plus ja vēl viņa ir elektroniski piebāzta.Kāda starpība- vai uz ielas pie dīlera vai uz ielas citur.Ja dažs labs godprātīgs privātais laiku pa laikam izbrauc līkumu- nezin vai to darīs tur,kur vesels placis piebāzts.Labākā gad tur sniegu noskrāpēs vai lādētāju pievilks.Silti iesaku tāda elektroniski aprīkota start-stopa auto iegādi komplektā ar nederīgu suuda aķi.

Tur augstāk kur kolēģis murx par to attieksmi un par smaku klāstīja,pilnīga taisnība.Ja 10k vērtam auto nobružāti diski bez vidiņiem pa 10eur, suuda riepas pa 5,-,degoša logušķidruma lampa,čīkštoši logutīrītāji pa 3,-,aprūsējuši bremžu diski- tas viss ir ok, po-uj..Turklāt pats "Saimnieks" arī dažkārt mēdz gadīties pa gabalu jau feromonus izdalošs un gaumīgi ģērbies- tādam jau nu Noteikti ka būs tas "labs" auto.Bet ok, gan jau arī smaržigo eglīšu un speķaini uzpi-drasīto paneļu cienītāji atradīs to kaut ko "savu".

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Es esmu lietotus pircis 4 auto.

Xsara Picasso 2006.gadā pirku no fiziskas personas. Vienīgā problēma bija degvielas sūknī, bet tas ir defekts neatkarīgo no pārdevēja. Bija liets Statoil dīzelis.

Jazz pirku pie dīlera, bet auto bija no iauto forumieša.

Zafiru arī pirku pie dīlera. Auto atvests no Vācijas dīlera, ar pierādītu nobraukumu, servisa apmeklējumiem un izskatu kā jaunam. Cena bija vismaz 10 % virs vidējās tirgus cenas, bet man cena nebija noteicošais.

Multivan arī pirku pie dīlera. Auto pārbaudīts, caurspīdīgs un ar pierādītu vēsturi. Zināms iepriekšējais lietotājs (viena dporta federācija).

Kāpēc pie dīlera? Jo liekas, ka visticamākā informācija par auto atrodama pie tiem, kas auto ikdienā redzējuši, apkopuši, pazīst īpašniekus utt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 1 Atbildēt

Ja pērk par 10 000, tad galvenais nepirkt par pēdējo naudu. Labāk jau uzreiz nolikt kādu tūkstoti remontam. Savādāk būs "jauns" autiņš, kas stāvēs sētā

megamixs Reģ.: 03.03.2016
1 0 Atbildēt

Pēdējo 3 auto esmu pircis mazlietotus no dīlera.

Pēdējais pirkums bija sievas rav4 pusotru gadu atpakaļ. Pusgadu vecs ex demo ar 11k noskrējienu. Tagad nobraukti apmēram 40k, pa to laiku uztaisīta apkope un nobrauktas priekšējās riepas. Vēl vienu reizi bijis servisā dēļ degvielas filtra atsaukuma.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

bet ne jau par 10000! Cilvēks grib nopirky 2X lētāku mašīnu.

megamixs Reģ.: 03.03.2016
0 0 Atbildēt

Pa 10k savā laikā iecēlu Ford Focus ar apmēram 15k uz šiltes, kas starp citu vēl uzticami kalpo šobrīd. Nav gluži A6 2.5 tdi, bet savu darbu padara godam. Uz doto mirkli ir nobraukti 100k septiņu gadu laikā un vienīgais ieguldījums bez apkopēm un riepām ir priekšējā atspere šofera pusē.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Un kā tad krāsa fokusam, rūsa vai ta nav? Krāsojums neesot tas kvalitatīvākais. Kāda kārba

p.s. pēs ss datiem šobrīd focusu zem 10 var dabūt ar 50 t+ nobraukumu

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
juriz Reģ.: 09.06.2001
1 0 Atbildēt

Jā, šai paaudzei rūsa uz arkām ir problēma. Lai gan arī, vairāk tiem, kas braukuši pa lauku ceļiem. Citādi tie auto ir OK.

Pa naudu gan var ieķert tā paša Renault Megane, kam rūsa nav problēma, un citādi ļoti līdzīgs, ne sliktāks ne labāks.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Lapsa stāsta, jā - rūsa nav, bet vienalga diezgan švaka krāsošanas kavlitāte. Viss pārējais arī viduvējs + dārgas rezerves daļas. Trakākais man likās, ka priekšējais stikls var saplaisāt no pečkas darbināšanas

www.youtube.com/watch?v=ixlIpym0tVo

megamixs Reģ.: 03.03.2016
0 0 Atbildēt

Man ir 3. paaudze. Rūsas nav, nav arī nekādu citu defektu, izņemot mazu skrāpīti uz bampera, kad sieva aizķēra vārtu stabu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Bamperi jau tam arī domāti - lai kādu aizķertu

Tad tu saki, ka pirkstu neesi licis klāt, lai noverstu iespējamo rūsēsanu? Citi tur ar CROWN apakšu apstrāda, citi katru gadu kkādus palnkumiņus uz kapota cenšas novērst utml.

Man tagad rokās ir Ceed, tam arī nekāda rūsa nav, izņemot aizmugures logu tīrītāju. Varu palielīties, ka tagad iešu uz bezmaksas apakšas apstrādi ar kkadu zaņķi. KIA sarūpējusi negaidītu pārsteigumu saviem klientiem, lai arī man garantija sen jau beigusies.

megamixs Reģ.: 03.03.2016
2 1 Atbildēt

Man auto nerūp tik daudz, lai ņemtu un tērētu laiku un naudu un smērētu kaut ko un negulēt naktīs, domājot ko darīt lai tik šis nesarūsētu.

Kā arī neiesprinsgtu par atlikošo vērtību un tamlīdzīgām lietām. Kamēr kalpo labi, tikmēr braucu. Kad sāk kaut kas nepatik, pārdodu kādam kam patīk ar to nodarboties. Auto nav investīcija, auto vērtība visu laiku samazinās un nav vērts ieguldīt līdzekļus, kas nekad neatmaksājās.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 4 Atbildēt

Aizbrauc pasmaržo, paspaidi riepiņu, varbut tu kļudies.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Ar tiem lietotajiem auto vispār īsta laimes spēle. Kā jau te raksta citi, var arī Lietuvā no braļiukas labu auto nopirkt (var gan arī baigi ieberzties). Var pirkt Eiropā - vēlams tāpat no īsta dīlera vai vislabāk - privātā saimnieka (ieteiktu - no pamatiedzīvotāja). Tas gan jāielāgo - tad jābūt gatavam par to auto maksāt virs tirgus cenas, plus vēl visi izdevumi Latvijā (reģistrācija, signalizācija, apkope, iespējamie remonti utt.), kam daudzi nav gatavi. Pat BRC, ja vajadzēs vērtēt līzingam...

Es pats tā esmu darījis, nupat mans vecais nopirktais ģimenes Audi A6 tāds ir. Attiecīgi, dārgākam auto būs tas pats jau saknē. Bet, manā gadījumā tehniski nevainojams vecs auto pēc visa tā (lielās apkopes, remontiņi, riepas u.c.) sanācis stipri dārgāk par pārpircēju ss.com piedāvājumu. Cilvēciņi jau neaizdomājas, ka arī viņiem visu to identiski būs auto jādara, gan jau vēl daudz kā cita arī.

Tādēļ arī mans ieteikums pirkt Latvijā jaunu savulaik iegādātu auto ar caurspīdīgu vēsturi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 3 Atbildēt

Vai tad mūsdienās vispār kāds cilvēks var saremontēt Audi? Tur jau nevis 1000 ir jāatliek nebaltām dienām, bet otri 10 000

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kasiņam ir C5 2.5 TDI - tas remontos diez vai ir sevišķi dārgāks par to pašu fordeļa fuckusu - 1) kosmosa tehnoloģijas vēl nesatur 2) fuckusiem ir tizla konstrukcija, tizli tehniskie risinājumi sastūķēti mazā motortelpā, dēļ kā remontējot izpriecas ir līdzīgas kā V6 audī.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Uzprasi kā Kasiņam iet a-kārba un cik viņš tur jau sapiķojis Protams, ja tas ir vismaz 8 gadus vecs audi.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kārba viņam darbojas labi, jo viņa mašīna ir ap 15 gadus veca, līdz ar to kārba ir parasts tomāts ar hidrotransformatoru, kas ir diezgan uzticama konstrukcija.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

CVT? Ta ir laba, tik biju pārliecināts, ka to liek japāņos. Vispar jau šeit runa ir par 10 gadus veciem autiņiem. Nav jau daudz cilveku, kas uzdrošināsies pirkt 20 gadus vecus autiņus. Vakar gan iesedos pilnīgi sveša cilvēka mašīnā un šams stāstīja, ka tikai mēnesi atpakaļ nopircis šo 1998.g. mersi, jo pārdevis savu 2006.g. mersi, kas ir bijis pilnīga katastrofa. Par kārbu nenoskaidroju, bet sūdzības bija par turbīnu ar ko tagad aprīkoti visi vācieši. Normāli cilvēki tak neies čakarēties ar turbīnām un kārbām, kam ceņņiks(jaunu) lielāks par pašu auto cenu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Atkārtoju vēlreiz - parasts tomāts ar hidrotransformatoru. Kasiņam ir bijis pasenos laikos C5 2.5 TDI ar multitroniku, tāpēc viņš neko tādu vairs negrib Bet no multitronika nav grūti izvairīties - vienkārši jāizvēlas jaudīgāki motori un/vai kvatra.

Abet par to "Nav jau daudz cilveku, kas uzdrošināsies pirkt 20 gadus vecus autiņus." - pilna latvija ar tādām mašīnām - diez kā izveidojas tā statistika ar vidējo mašīnas vecumu 13 gadi, ja pilna dižā pilsēta ar šīs desmitgades mašīnām?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Jā, ok, piekrītu. Tur jau tā statistika veidojas - pirktakais auto. Es jau atzīmeju - viens otram pārdod uz riņķi. Kā parādas kādas nopietnākas problēmas, ta pārdod un Kasiņš paņem.

Kapēc tā notiek? Jo tieši tas, ko atzīmēju - anormālas remontu izmaksas. Visiem patīk sēdet limuzīnā, bet nevienam nepatīk katru gadu pa 2 štukām nolikt par remontiem. Principā ta ir autiņa nepareiza ekspluatācija. Audi nav pilsetas auto un domats pārvietoties pa štrāsem, nevis no majas līdz skolai vai darbam+ikdienas sastrēgumos.Tapec arī viņš/viņi lūūst nejēgā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pagaidām viss lieliski. Man tas auto nav ilgi.

nordic Reģ.: 12.04.2002
2 0 Atbildēt

Nu iepļūtīji....statistika parāda, kas ir kas. Viena no pirktākajām lietoto auto markām LV. Vidējam pilsonim nav to

10000, pat 1000, ko ielikt remontos. Ja būtu viss tik slikti, tad Rīgā korķu nebūtu, visi savus audi remontētu. Paskaties pirktāko lietoto top, viens un tas pats jau gadiem

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Nu, varbūt labi pelna? Varbūt nezina kas ir DSG un TSI? Man jau liekas, ka drizāk viens otram pārdo NEDAREMONTĒTUS limuzīnus. Nu kurš tad var atļauties jaunu kārbu Audikam ielikt? Viņas tak pat 100 000 neiet!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ja pirkt auto no privātpersonas Vācijā, tas visdrīzāk būs suuds un vel pat ar kādu apslēptu defektu. Turpretim Latvijā var gadīties tieši otrādi. Tas, kuru kāds ikdienā vai ik pa laikam lieto, būs saprotamāks par to, kurš pusgadu stāv. Ja Lietuvā individuālists privāti pārdod tikko pašrocīgi atdzītu, var būt ka tiešām labs. Ja Latvijā- visdrīzāk ka pats krāpnieks un mašīna suuds, un pat iespējams, ka īstenībā tā nāk no Lietuvas. Ir milzu starpība, vai prastāks modelis pa 3…5k, vai jau par padsmit, kur krāpniekiem paveras plašas iespējas attiecībā uz megadārgiem nolietotiem komponentiem un apkopju imitāciju..

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
Shiirs Reģ.: 13.07.2006
2 6 Atbildēt

Kasin, bomār. Beidz gvelzt sudu. 15 gadīgs šrots nevar būt tehniski nevainojams.

Kas tad notika ar iepriekšējo "tehniski perfekto" audi? Izrādījās tomēr šrots pēdējais?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti