Kaut kur ieplūdē rauj gaisu garām.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kaut kur ieplūdē rauj gaisu garām.
Ja rautu kaut kur gaisu garām vai tad tas nebūtu patstāvīgi? Kā ar zondi? To atvienojot nekas neizmainās. Atvienojot GMM noģībst, tātad strādā.
Varētu būt zonde, bet iesākumā ieteiktu vienkārši EGR vārstu noglušīt. Protams, ja 98-tā gada renim tāds vispār ir.
Gaisu garām var neraut patstāvīgi. Vieglākais tests - papūst ar starta ētera baloniņu ap ieplūdi. Ja trāpīsi - uzreiz palēksies apgriezieni. Kaut gan, doma par EGR aizspraušanu arī nav slikta.
Un ja gāze izdedzinājusi vārstu? Tas nevarētu būt? Jo diagnostika vsp neko neparāda. Un vienā no krutākajiem servisiem Jpilī gudri pateica ka tas esot no gāzes iekārtas.
Drīzāk EGR. Vārstu stāvokli nav jāmin, bet jāpārbauda kompresija. Adekvātā servisā jāmāk.
EGR-izplūdes gāzu recirkulācijas vārsts? Ja neesmu neko sajaucis, tad manai mašīnai tāda nav.
Kad startē, tad motors nedreb/netrīc kādas 2-5 sekundes? Cik bieži maini eļļu motorā?
Pamēģini pakustināt ar roku karburātoru uz visām pusēm kad motors strādā.Vismaz Pasātam monošprice sēdēja uz biezas gumijas,kaut kur 10 milimetri ja ne pat vairāk,ar gadiem viņa saplaisā.Man tāpat kā tev bija,reizēm ok strādāja,tad sāk raustīties,tad mēnesi nekādas pazīmes,tad kaut kad nu jau neraustās bet noslāpst.
Īsti nesapratu, ko Tu ar to biji domājis? Ko tieši man jāpakustina?
Izskatās , ka viņš domājis kaut ko līdzīgu šitam:
Kas ir monošprice?
Monošprice ir tas pats karburators tikai jau ar elektronikas vadību.Cerems tu zini kas ir karburators?
Ne gluži - monošprice ir monošprice - bet karbulis ar elektronikas vadību ir kaut kas cits. Jā, astoņdesmito beigās ražoja tādu lietu - karbuļus ar elektronisku vadību - bija iekš mk2 golfa uz 1.6 motora, iekš B3 audī, uz 1.8 motora. Ar ko atšķīrās no mono? Ar to ka karbulis joprojām darbojas kā karbulis, degvielu izsmidzinot dēļ retinājuma, un karbuli apgādā motora piedzīts sūknis - tikmēr mono viena sprausla izsmidzina degvielu, kuru apgādā elektrisks sūknis.
IvarsN rakstīja: Un ja gāze izdedzinājusi vārstu? Tas nevarētu būt? Jo diagnostika vsp neko neparāda. Un vienā no krutākajiem servisiem Jpilī gudri pateica ka tas esot no gāzes iekārtas.
Ko nozīmē - diagnostika neko neparāda? Pieslēgtais dators neuzrāda kļūdas? Datora pieslēgšana un kļūdu nolasīšana nav diagnostika. Ja apgriezieni staigā, dators kļūdas neuzrāda un diagnostiķis saka, ka neko nevar atrast, viņš vienkārši ir stulbs. Ja tajā brīdī, kad auto ir diagnostikā, apgriezieni nestaigā un viss ir it kā kārtībā, tad atstāj auto uz ilgāku laiku. Ja diagnostiķis nav stulbs, viņš to auto padarbinās dažādos temperatūras un slodzes režīmos, kamēr to defektu izprovocēs, it sevišķi ja Tu viņam pēc iespējas sīkāk izstāstīsi, kādās tieši situācijās tie apgriezieni staigā. Ja to nevar sarunāt, tad nav vērts tādā servisā kaut ko diagnosticēt. Meklē kādu, kas kaut ko arī sajēdz.
Apgriezieni
Sveiki visiem. Tātad, auto Renault Megane 98.gada 1.6benzīns+ gāze. Monošprice. Lieta sekojoša. Braucot pa šoseju un izņemot no ātruma apgriezieni paliek uz 1500 un raustās līdz 2000. Citreiz vsp splāpst nost. Aukstam no rīta apgriezieni raustās minimāli. Citreiz viss OK. Problēmas gan uz gāzes gan benzīna. Mainīts tukšgaitas regulators, sveces, svečvadi un viena aizdedzes spole. Kādi padomi, kas varētu būt pie vainas?