Seat Tarraco 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Seat Tarraco 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
9 0 Atbildēt

Seat džips Seat līmenī. Nekā īpaša bet tai pat laikā pietiekami labs komforts(nedaudz jūtams VW "loģistika" interjerā - tas forši), gana laba dinamika(2,0tsi 190 Zs) priekš 4x4, ērts/plašs salons un tas viss par 27,5 tk Euro.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
9 0 Atbildēt

Ļoti augsts komforta līmenis - viens no klusākajiem saloniem vakardienas mediju braucienā un pampakus uz Ērgļu šosejas Zaķumuižas posmā apslāpēja teicami. It kā plašs salons, tomēr otrā rindā ir salīdzinoši pieticīgs vietas daudzums kājām. Pieļauju, ka trešās rindas sēdvietu dēļ ir ierobežota iespēja bīdīt otrās rindas sēdekļus vairāk uz aizmuguri.

rolis Reģ.: 31.08.2001
7 0 Atbildēt

Laikam no VW grupas ar spāņu tempermentu... vēl nevaru noformulēt savu viedkli par visu auto, bet viena detaļa , manuprāt ir pelnījusi uzslavu- salona atpakaļskata spogulis, ideāls izsmalcināts , vienkāršš , nesamākslots dizains. Mani tas sajūsmināja.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
8 0 Atbildēt

Auto patika un noteikti apdomātu tāda iegādi. Dinamika ir laba, salons ir ērts un labi izskatās, multimediju sistēma ir intuitīva (īpaši VW un Škoda auto īpašniekiem), ir labas LED gaismas ar automātiskajām tālajām gaismām utt. Skaņas sistēma priekšā skanēja gana labi, bet aizmugurējās tumbiņas gan nav īpaši skaļas vai kvalitatīvas. To gan droši vien var pasūtīt arī kvalitatīvāku, ja tas ir svarīgi.

Auto noteikti ir arī praktisks - nolaižot trešo sēdekļu rindu, iegūsiet daudz vietas bagāžniekā. Ir ērti ievietot bērnu sēdeklīti, jo salons ir plašs un durvis atveras pietiekami plaši. Otrā sēdekļu rinda bīdās un ir ar regulējamiem krēsliem.

Latvijā noderēs tas, ka pa nelīdzenu ceļu braukt ir gana patīkami, jo piekare ir gana mīksta, tajā pašā laikā arī pietiekami stingra, lai nebūtu baigās svēršanās līkumos.

Ja reāli apdomāsiet šī auto iegādi, iesaku drīzāk izvēlēties 5 sēdvietu versiju, jo tad otrajā sēdekļu rindā, visticamāk, būs vairāk vietas. Arī tagad ir OK vietas daudzums, bet pieņemu, ka 5 vietu versijā sēdēšana aizmugurējā rindā būs vēl ērtāka.

Lielākā problēma varētu būt tālākpārdošanas vērtība. Citu VW grupas uzņēmumu automašinām, manuprāt, vērtība turas labāk, jo Seat pircējiem Latvijā tomēr nav tik atpazīstams zīmols kā pats VW vai kaut vai Škoda.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
7 0 Atbildēt

Nu ar šī auto salīdzināšanu sāk palikt sarežģīti. Ja esi noskatījis attiecīgā formāta braucamo un vēlies vācieti (VAG), tad nāksies pamocīties ar pribambasu salīdzināšanu, vai vienkārši paņemt to, kam labāks pārdevējs. Runāju par Tiguankodiaktarraco modeli. Labi, Tiguanam bārda garāka, bet pārdevējs spēlējas ar atlaidēm kā īsts mākslinieks.

Brauciens ar Tarrco bija līdzīgi kā ar T-Roc. Nekādu emociju. Kas iespiedās atmiņā? Nekas. precīzi sportiski dimensionētie sēdekļi likās pacieti. Ar digitālo spidometru vairs nevienu nevar pārsteigt. Ari 190zs 7dsg ir iepazīts kā mājas čības. 7 sēdvietas izskatījās riktīgi iemocītas, un saliktā veidā atgādināja lielas pumpas bagāžnieka grīdā. Bet nav jau obligāti jāņem. Milzīgie diski, šķiet, jau arī liekas redzēti un paliek bez wow efekta. Tāda blusu ķeršana vien sanāk. Rudenī paskatīšos tuvāk, varbūt vēl kādas nianses liks par sevi manīt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Man no skata labāk tīk Kodiaq... Viens radinieks nopirka tādu jaukumu ar 1,5 TSI 150 zirgspēku dzinēju...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
7 0 Atbildēt

Tarraco īsts nodrošinātas ģimenes auto. Vietas pietiekami. Liekas labāk pat pievērsties 5vietu variantam, jo tam būs lielāks bagāžas nodalījums, kas šādam auto būtu praktiskāk. Galvenais izvēle ir. Auto ir mūsdienīgs dizains, bet bez savas odziņas. Salons ergonomisks, viegli lietojamas vadības pogas un multimēdiju sistēma. Tarraco gaita līgana relaksējoša, nemudina uz draiskulībām. Arī dzinējs, lai ar 190 zs, ar atsaucību akseleratora pedālim neaizraujas. Ja nepieciešams straujāks manevrs, pedālis krietni jāpamoka. vadāmība laba, informatīvas bremzes, taču izjūt katru ielāpu asfaltā vai asāku nelīdzenumu. Ar auto droši var nobraukt no lielceļa un meklēt mežā sēņu vietas. Auto droši pārvar kāpumus un smilšainas stigas. Auto nav lēts, taču varbūt manipulējot ar aprīkojuma izvēli, var panākt sev velamāku piedāvājumu.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
9 0 Atbildēt

Seat Tarraco ir līdzvērtīga alternatīva Škoda Kodiaq, taču spāņu mentalitāte tam piešķīrusi nelielu asumiņu. Ietilpīgs auto, kurā var satilpināt līdz pat septiņiem cilvēkiem. Tehnoloģiju ziņā tas aizguvis vairākus labumus no Volkswagen, tāpēc šī var kļūt par finansiāli saprātīgu izvēli.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Seat Tarraco 2019

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

OskarsKrampans Reģ.: 28.09.2019
1 0 Atbildēt

Laikam neizteiksmīgs. Šobrīd pēc testu dienas ir pagājušas divas nedēļas un es pat neatceros, ka esmu ar tādu auto braucis. Labi, ka ir piezīmes . Lūk tikai piezīmes, jo emocijas nekādas šis auto neizraisīja:

1) Līdzīgs Cupra Ateca, bet dinamika sliktāka, toties komfortablāka gaita.

2) Ļoti dzirdams vēja troksnis braucot ap 90km/h

3) 190Zs un degvielas patēriņš 9.6l uz 100km, Cupra 300Zs degvielas patēriņš 11.3l uz 100km.

4) Ar elektrisko piekabes āķi, visiem "pribambasiem" un pat autonomo apsildi Webasto cena tikai 34 000 eur!!!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti